-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
válasz Massmurderer #134376 üzenetére
Senki nem villáskulcsal a kezében születik. Ha nem bízik magában, vagy fél hogy elrontja, miért ne vihetné el szervizbe? Ha van lehetőség, ott végig is tudja nézni a folyamatot, tud belőle tanulni.
Esetleg te mindenhez értesz és sosem szorultál semmiben sem segítségre?[ Szerkesztve ]
We were here
-
Toobee
veterán
válasz Massmurderer #134376 üzenetére
Mondjuk én meg pont úgy vagyok vele, hogy a mérlegre kell tenni a pénzkereseti forrásod, meg az elvégzendő munkát. Ha többet keresel adott idő alatt, mint amennyibe kerül a szerelés, akkor nem is kérdés, hogy mit érdemes választani. A másik oldalát is totál megértem, én is szeretek bütykölgetni, alap dolgokat meg is szoktam csinálni. Az például jó érzés volt, hogy a Kalnicás, bikeparkos napon az egyik bicajon észleltük, hogy a forgáspont egyik csavarja annyira kitekeredett, hogy szinte beleért a fogaskerékbe. Volt nálam mindenféle szerszám, nyomatékkulcs, Runner pedig nagyon elmés megoldással kitekerte a hajtókar speckó műanyag csavarját is, így ott, helyben tudtuk orvosolni a gondot.
https://barbieripnk.hu/
-
Tuomas
addikt
válasz Massmurderer #134381 üzenetére
Amit tudsz, de addig nem tudod hogy tudod-e amíg nem próbálod
És lehet hogy van olyan szituáció amikor nem akarod/mered stb próbálni.We were here
-
Ákkk
addikt
válasz Massmurderer #134391 üzenetére
Valaki el viszi nyugodj bele...(pld lakásba nem mindig egyszerű ezt megoldani egy szervíz ezt olcsóbban megoldja amúgy is mint a minőségi szerszámok ára)
Nálad egy hajtókar és lánccsere után letört a hátsóváltó tartófüle ha jól olvastam,ezekszerint valami még sem jött össze..
Amúgy te egy acera váltóra vettél xt karokat?
Azt minek persze lehet trabantba is bmw kormányt venni.
Lehet másokat kritizálni, de minek?A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
StLui
veterán
válasz Massmurderer #134399 üzenetére
Neked egyszerűen kevesebbet ér a szabadidőd, mint hogy megfizesd a szerelőt, vagy kifejezetten élvezed a szerelgetést, más meg nem így van ezekkel, ennyi.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Tuomas
addikt
válasz Massmurderer #134393 üzenetére
Értem amiket írsz és igazad is van. De a másik oldalát is nézni kell a dolgoknak.
Vagyunk jópáran, akiknek drága/sokat érő/számunkra kedves stb.. bringája van, emiatt kevésbé merünk hozzányúlni, mert ha vmit elrontunk/ eltörünk, akkor egy új alkatrész ára sokkalta drágább mulatság lehet mint a szervíz.
Persze nekem pl ha lenne olyan bringám amit kevésbé sajnálok, szívesen bütykölném lent a parkolóban is akár, de az országútimat csak a legszükségesebb esetben állok neki szétszedni. (Amúgy célszerszámaim sincsenek nagyon-...még...)[ Szerkesztve ]
We were here
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134391 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy ilyen barbár módszerekkel nem mindenki szeretne kerékpárt szerelni. Egy alap suntourt nem nagy kaland széthúzni, 2db csavar. Egy komolyabb villán egy nagy szerviz már más tészta, kell hozzá 2 féle telóolaj, plusz telózsír, és mire szétbontod lesz az asztalon vagy 50db bizbasz alkatrész amit megfelelő sorrendben kell összerakni. A rejtett kábelezés szerelését sem szívesen csinálja átlag ember. Akárcsak a minőségi kerekek fűzését, csapágyak cseréjét, sorolhatnám. Nem nehéz kárt okozni. Persze az igaz, hogy sok mindennek utána lehet olvasni és ha megvannak a megfelelő szerszámok, műszaki affinitás, akkor kb mindent meg lehet csinálni házilag.
-
StLui
veterán
válasz Massmurderer #134411 üzenetére
Akkor inkább veszek újat.
Mondjuk egy 2-300 eFt-os enduro telót? Akkor neked jól mehet, én inkább próbálom őket életben tartaniKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Massmurderer #134413 üzenetére
Senki nem 1-2 évre vesz telót, és 10-20 eFt egy kis-nagy szervíz, és enduro teló 150-200 alatt nincsen, szóval azt is inkább bátran dobálnád ki?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134411 üzenetére
Egy minőségi telót nem azért kell szervizelni mert baja van, hanem be kell tartani az előírt karbantartási periódusokat, mert ha ezt elmulasztod, akkor lesz baja. De szíved joga, ha te inkább másikat veszel, én úgy gondolom, hogy egy 800-1500 euro-s telónál jobban járunk ha inkább időben szervizelünk. Amiről te beszélsz azok az alap alkatrészek. Azzal én egyetértek, hogy néha a szükség törvényt bont, lehet ésszel, bizonyos esetekben akár célszerszám nélkül is korrektül szerelni, de mondjuk a hajtókar lekalapálása a tengelyről nem ez, persze ha úgy is kukázod, akkor végül is mindegy. Én nem a házi szerelést ellenzem, hanem azzal nem értek egyet, hogy felesleges szervizbe vinni a kerékpárt, mert úgy is csak drága, meg lehúznak stb. Nem mindenki MacGyver, meg műszaki zseni. A kerékpárszerelés is egy szakma ha olyan szinten csinálod, nem magától értetődő, hogy mindenki mindent meg tud otthon csinálni, károkozás, kendácsolás nélkül. Ha van egy modern, felső kategóriás kerékpárod, ahhoz egy elég korrekt kis műhely kell, hogy normálisan tud szervizelni, ez azért otthon nem mindenkinek adott.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #134422 üzenetére
azért az apróban az összetétel épp attól alakul úgy, mert ezektől válnak az emberek ;)
merev villával ott vannak szerencsére a fitnesszbringák, én sajna csak azután fedeztem fel a kategóriát,hogy vettem egy cross-trekkinget, f*s teleszkóppal. de ez régen volt, fiatal voltam es bohóc :)ja, a kanálhossz a kapacitását befolyásolja láncból, tehát hogy hány fognyi/láncszemnyi láncot tud kifeszíteni. pl. a hátsó sorod 11-34, akkor az 23 fog, elöl meg mondjuk 3 tányér van, 26-48, ez megint 22 fog, összesen 45. egy 45 fog kapacitású hátsó váltó ezt feszesen tartja az összes állásban, de egy olyan,ami csak 35-öt tud, annál lesz olyan kombináció,ahol lógni fog a lánc. a szakkifejezéseket nem tudom, és itt is érvényes,ami a lánc méretre szabásánál,hogy nem mindenki vált keresztbe, de a matek az ez.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz Massmurderer #134422 üzenetére
Nem kell a dráma, a gyerekkoromat egy kemping biciklin, aztán egy csepel versenybicajon töltöttem, le se lehetett szedni róla naphosszat. Mire a mountain bike-ok egyáltalán megjelentek, már kb felnőttem - nem mintha akkoriban azokon lett volna teló. Pedig akkoriban kerékpárút sem létezett, de amúgy sem voltak fenntartásaink, ha murva, ha földút, ha horgos, bármi jöhetett. Belegondolva az a csoda, hogy az évek alatt két defektem volt csak, abból az egyik a szétfoszlott gumi miatt.
Egy fasza teló amúgy biztos jó dolog, hobbi-, illetve sporteszközként való felhasználáshoz kell is, de itt pont abbéli kétségemnek adtam hangot, hogy a teszkós bringák szedett-vedett teleszkópjai eleve nem sokat érnek, cserébe mehezek, mint a sár, és ha tönkremennek, akkor ugyanott vagy, mint egy merev villával (vagy még rosszabb), de legalább többe került - bár, ahogy szó volt róla korábban, egy jó merev villa drágább ezeknél az ipari hulladékoknál, de persze az nem is belépő szintű biciklikre való.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #134422 üzenetére
Nálunk közúton már 20-ból 19 29er, aprókon tényleg sok 26-os van, de valszeg ez is csak azt bizonyítja, hogy mindenki meg akar szabadulni tőle
Más: Tegnap mászás közben megint azt vettem észre, hogy a nálam jóval erősebb haverom, akivel tavaly nem bírtam a tempót, folyton lemarad. Bevártam mindíg, kérdezgettem, neked mennyi a pulzusod most? Aszondja 168. Nézem, nekem 134 és az ő tempójában megy lefele... 132 bpm... úgy tűnik nálam rengeteget segített a téli tekerés, idén 2x tekertünk együtt eddig és mindkét alkalommal érezhetően lassabb volt felfelé. Remélem így is marad, mert m*rha erős nagydarab csávó, tavaly folyton lehagyott, nem túl jó érzés kifulladva lihegve loholni utánna, miközben ő nyugisan hajtja és fütyörészik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Massmurderer #134430 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a kempingre valót még iskolai takarékbélyegben gyűjtöttem össze...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134429 üzenetére
De pl itt az élő példa, ha szervizben adsz 1000 ft-ot érte, hogy beállítsák rendesen a hátsó váltód, akkor most nem kéne új hátsó váltó meg váltó tartó fül. Nem nehéz kitalálni, hogy anyagilag melyik lett volna a kifizetődőbb. Úgy semmi értelme az otthon bütykölésnek ha több kárt okozol vele mint hasznot. Egyébként a rugós tagot és telót is lehet otthon szervizelni, csak érteni kell hozzá, meg kell egy kis műhely, korrektül felszerelve. Volt aki még rakétát is készített otthon a műhelyében és működött is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134446 üzenetére
Ragozhatjuk ezt a kérdést, de ha a váltód be tudott menni a küllők közé akkor nem volt jól beállítva. A felső végállásod túlzottan ki volt tekerve, nyilván a túl hosszúra hagyott lánc erre még rá is segített. Ezért történt ami történt, jó meg nem volt, mert ha jó, akkor ez nem történik. Ez egy nagyon alap dolog, gyakorlatilag ha átnézek egy bringát, akkor ennek a problémának fel kell tűnnie amikor a váltót átpörgeted. Felváltod a legfelső állásba és kicsit kézzel rányomsz a hátsó váltóra, látod meddig megy el, de ezt amúgy a váltókaron is lehet érezni, amikor felváltasz hátul a legnagyobb fogaskerékre érezni ha kicsit túl tudod nyomni a kart. Tehát ha értenél hozzá, ez már rég feltűnt volna használat közben is. Katasztrófa nem történt, de azért azt beláthatod, hogy még egy szervizbe történő átnézés is megérte volna, akkor legalább egy teljesen jól beállított kerékpárod lenne és nem történik ami történt. Arra meg figyelj, hogy ha felteszed az új hátsó váltót, akkor állítsd be azt a végállást, mert letöröd az újat is.
Én személy szerint kb minden terepezés után letakarítom a kerékpárom és nagyjából át is nézem igen. Váltót is átpörgetem, bár a végállás magától ritkán mászik el.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134449 üzenetére
Első váltónál fontos az, hogy a lánctányérokkal párhuzamos legyen a terelő, a nagy lánctányér és a terelő között csak kicsi max pár mm rés legyen. Az amúgy normális jelenség, hogy ha hátul elkezdesz felfelé pakolgatni sebességeket, akkor már a sor közepe felé bele fog érni a terelő belső felébe a lánc ha mondjuk elöl nagy tányéron vagy, ugyan ez középső tányéron is meglesz, ha mondjuk végigváltod a sort fölfelé. Többek közt ezért is tértek át ma már az 1 X-es váltásokra, senkinek nem hiányzik az első váltó ha van egy rendes áttételed hátul.
Hasaggymeg: Lehet érezni persze, de azért a pontosság kedvéért én mindig kézzel rátolok a hátsó váltóra és ellenőrzőm, hogy a kanál véletlenül se érhessen bele a küllőbe. Van, hogy a váltókaron már jónak érzed, de azért a váltón még kicsit beljebb tekerem a végállást, mert kézzel kitolva kicsit többet mozdul mint kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Massmurderer #134476 üzenetére
hmmm, köszi!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #134499 üzenetére
1- régi, 120mm rugóút, sram fék
2- 120mm, hátul manitou tag, nem tudom felénk szervizelnék-e, a jövőben már nem vennék 2x hajtást
3- 120mm, ronda, sram fék, majd a jövőben remélem erősebb leszek, de most még nem lenne elég a 11-42TPersze lehet kiegyeznék a 120mm-vel is, úgy tűnik amatőr xc fronton azt nyomják mostanság... bár akkor már nem értem miért ne trail-t vegyen az ember inkább, túl vékonynak tűnik a határvonal a 120mm xc-k és a trailok között.
Hasaggymeg: kiindulási alapnak az nekem elég . Könnyebb nyereg, a kormány túl szélesnek tűnik, abból vághatnék, szilikon markolat, tubeless és mindjárt 10-el kezdődik a súlya. Amúgy a te bringád sem egy belépő 16 kilós vas, viszonylag jó súlyban van szerintem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134666 üzenetére
18650 ben nem létezik ekkora teljesítmény, bár nekem volt amire 6800 mAh volt írva
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134668 üzenetére
Azért ne becsüld le, évről évre duplázódnak az eladások. Évente több millió pedelec bringát adnak el, aminek egy jelentős hányada Bosch hajtással van ellátva. Az lehet, hogy most per pillanat még nem ez a legfontosabb terület számukra, de ez még változhat.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Massmurderer #134672 üzenetére
egy startupként indult a cégen belül de mára külön üzletág lett
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Gézengúz
addikt
válasz Massmurderer #134673 üzenetére
Nincs 4200-es 18650, belinkeled? Max, ha van benne 2db. 2100-es.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134673 üzenetére
[link](L:/dl/upc/2019-04/30/318257_foqbfdqjh0lweh6h_screenshot_20190430-173949_gallery.jpg)(/L)
Én is rendszeresen vásárolok eBay oldalról de az aksi téren tudnak alkotni.BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134679 üzenetére
Azért itt is vannak érdekes ajánlatok: dupláját tudja mint a Samsung?
BENEFON DELTA--------N8
-
Gézengúz
addikt
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134684 üzenetére
Amit beraktam képet 8000 mAh azt kimértem és 1000 mAh vékonyan! Ez nem jelenti hogy a Tiéd nem jó, csak a lényeg hogy cserélhető legyen és ha kell pótlás akkor a Panasonic is jó bele.
BENEFON DELTA--------N8
-
ks52
csendes tag
válasz Massmurderer #134666 üzenetére
Felkeltetted az érdeklődésemet a bicikli lámpád iránt, ezért megkérdezhetem, hogy ez
"Az elsö lámpa tegnap jött meg.Brutál nagyon.18650es,4200mAh akuval.Hááát..mentem a kerékpárúton,főúton a kocsik,kamionok,de néztem,jobb volt a világitásom mint a kamionnak :DDD 6-8 órát ir 1 töltéssel."
milyen lámpa? Hol lehet kapni és mi a lámpa márkája? -
commanDOS
senior tag
válasz Massmurderer #134864 üzenetére
Örülök, hogy valaki megérti az álláspontom. Eddig csak a vérszívás ment az ismertségi körből, hogy minek akarok "papás" bicajt. Hát inkább veszek egy kevésbé sportos, vagy trendi bicajt, de tekerek, ameddig bírja a lábam. Szóval a bicaj legyen értem, ne fordítva.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Massmurderer #134948 üzenetére
Melyik videóra gondolsz? Amúgy van olyan hajtás,arról is megoszlanak a vélemények. Froome is olyant használ.
(#134949) jjeahh ...az inkább a felnit védi meg az ütéstől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pikszel
őstag
válasz Massmurderer #134948 üzenetére
1991 körül az első monti, amin ültem (valami Scott volt) ilyen ovális hajtóművel volt ellátva. Később olyat olvastam, hogy az térdízület nem nagyon szereti, így nem nagyon erőltették a továbbiakban.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
AtHoS
nagyúr
-
itouchfan
senior tag
válasz Massmurderer #135053 üzenetére
Mekkora van neked?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #135064 üzenetére
Próbáltál az imbusz végére egy hosszabb csövet húzni vagy valami? Az enyémek is nehezen jönnek le általában, de ha hosszú imbusszal próbálom, vagy csövet húzok rá, végül mindíg megadja magát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
woodworm
veterán
válasz Massmurderer #135064 üzenetére
Pedálkulcs? Ha szerencséd van, elfér egy normál 15-ös villáskulcs is.
-
ivana
Ármester
válasz Massmurderer #135064 üzenetére
Ha lehet (van rajta lapolás) akkor 15-ös kulccsal érdemes próbálkozni, az imbusz az semmi.
(#135065) jjeahh Azért a jól bezsírozott pedáltengelynek le kellene jönnie normálisan.
Ha nem jön akkor meg kell ütni kalapáccsal a kulcsot (nem barom módjára). A hosszabbítás jobb ötletnek hangzik elsőre, de berohadt csavarok esetén max. a kulcs, vagy a fej szétcseszésére jó. A szabványos imbuszok pont akkorák, hogy nehéz legyen elnyalni. A kalapács ütése általában eloldja a beragadást, utána simán ki lehet tekerni.
Nálam a leggyakoribb módszer a csepel kulcs (régi edzett acél lemezkulcs, nem a mostani szemetek) és azt megütöm 250g-os kalapáccsal.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Massmurderer #135072 üzenetére
Nekem is CSAK imbuszos van sajna…..mikor raktad fel....csak hogy tudjam kb mikortól kezdhetek aggódni. Amúgy meg igaz a pedálnál is, hogy órajárásával ellentétes irányban lazítom?....mert ez is gondot okozott legutóbb
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #135075 üzenetére
Ez átcimkézett HT PA12A, a HT verziót én már sokszor leszedtem a hajtókarról, legutóbb pár napja. Szerintem ez kb bármelyik pedállal megtörténhet, pont ezért a pedált és a nyeregcsövet érdemes néha kiszedni, megtakarítani, újrazsírozni és úgy visszatenni. Nekem a nyeregcső rohadt be anno, azt sem volt könnyű kihúzni... szvsz ezeket az alkatrészeket ha nem szeded le néha a bringáról, csak idő kérdése mikor rohadnak bele
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ks52
csendes tag
válasz Massmurderer #135075 üzenetére
Garantáltan jó minőségű volt a leszedéshez használt imbuszkulcs anyaga? Sajnos sokszor találkoztam szerszámként eladott 'ótvarokkal'!
-
woodworm
veterán
válasz Massmurderer #135083 üzenetére
Stanley? Ugyanaz a gagyi bitfej van benne, mint a filléres készletben. Ilyen helyre az 1/2-es fejeket kell megvenni. Egy pár darabos készlet lesz a Stanley árában.
-
ks52
csendes tag
válasz Massmurderer #135075 üzenetére
Még a hőlégfúvós melegítés segíthet, leszedés közben ha a tengely acél és a hajtókar pedig alu. A hajtókart kell melegíteni.
-
ks52
csendes tag
válasz Massmurderer #135093 üzenetére
Akkor ez már szép szakmai kihívás, itt már csak a jó szerszámok, a türelem -az imbuszkulcsra helyezett hosszabbító cső finom ütögetése- és a vakszerencse segíthet!
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #135093 üzenetére
Egyik rendszert se szabad használni. Kuka
BENEFON DELTA--------N8
-
woodworm
veterán
válasz Massmurderer #135091 üzenetére
Kár nekiesni az embernek. A Stanley-nek nagyobb a híre, mint a tudománya. Annak a 60ezer forintos készletnek nem a minősége kiváló, hanem viszonylag nagyobb mennyiségű szerszám van benne. A bithegy pl. ugyanaz, mint az 1-2 ezer forintos Stanley bitkészletben.
Nekem sincs mindenre megoldásom, de amikor ilyen feladattal szembesülök, akkor megyek és veszek egy megfelelő szerszámot. Következő alkalomra már lesz, bringasisti képén látszik mire van szükséged.Szerk.:
Egyébként ilyenkor nem is igazán a bithegy anyagával van gond, hanem a méretével.[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #135097 üzenetére
Mivel egész életemben a gyártóeszköz gazdálkodásban töltöttem semmit nem mond!! Nekem az mond valamit hogy chrom-vanadium vagy CroMo az anyagminőség. Ha a Fairtool katalógust megnézed vannak kézi és gépi szerszámok egy adott feladatra. Nyilván az ára is más egy kicsit a két kategóriának.
BENEFON DELTA--------N8
-
woodworm
veterán
válasz Massmurderer #135100 üzenetére
Átalakítóba rakható bithegyről beszéltél. Márkát csak egyet említettél, ezért arra reagáltam.
De részemről téma túltárgyalva. -
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #135111 üzenetére
Nem tudom én a Fairtool webshop katalógusban nem találom , lehet hogy türelmetlen vagyok, de a 2015 papír alapú katalógus ezt mutatja
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #135111 üzenetére
Most nézem gépi és 911.0925-0932 cikkszám alatt futott és 1/2"
BENEFON DELTA--------N8
-
Toobee
veterán
válasz Massmurderer #135117 üzenetére
Srácok, ennek van értelme? Egy összefüggő mondatot nem láttam még leírva a témában. Most sincs se füle, se farka annak amiről beszéltek. Ha már írni nem tud az ember, legalább ne szemetelje tele a topikot.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs