Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Massmurderer #134449 üzenetére

    Első váltónál fontos az, hogy a lánctányérokkal párhuzamos legyen a terelő, a nagy lánctányér és a terelő között csak kicsi max pár mm rés legyen. Az amúgy normális jelenség, hogy ha hátul elkezdesz felfelé pakolgatni sebességeket, akkor már a sor közepe felé bele fog érni a terelő belső felébe a lánc ha mondjuk elöl nagy tányéron vagy, ugyan ez középső tányéron is meglesz, ha mondjuk végigváltod a sort fölfelé. Többek közt ezért is tértek át ma már az 1 X-es váltásokra, senkinek nem hiányzik az első váltó ha van egy rendes áttételed hátul.

    Hasaggymeg: Lehet érezni persze, de azért a pontosság kedvéért én mindig kézzel rátolok a hátsó váltóra és ellenőrzőm, hogy a kanál véletlenül se érhessen bele a küllőbe. Van, hogy a váltókaron már jónak érzed, de azért a váltón még kicsit beljebb tekerem a végállást, mert kézzel kitolva kicsit többet mozdul mint kéne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák