Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Massmurderer #134446 üzenetére

    Ragozhatjuk ezt a kérdést, de ha a váltód be tudott menni a küllők közé akkor nem volt jól beállítva. A felső végállásod túlzottan ki volt tekerve, nyilván a túl hosszúra hagyott lánc erre még rá is segített. Ezért történt ami történt, jó meg nem volt, mert ha jó, akkor ez nem történik. Ez egy nagyon alap dolog, gyakorlatilag ha átnézek egy bringát, akkor ennek a problémának fel kell tűnnie amikor a váltót átpörgeted. Felváltod a legfelső állásba és kicsit kézzel rányomsz a hátsó váltóra, látod meddig megy el, de ezt amúgy a váltókaron is lehet érezni, amikor felváltasz hátul a legnagyobb fogaskerékre érezni ha kicsit túl tudod nyomni a kart. Tehát ha értenél hozzá, ez már rég feltűnt volna használat közben is. Katasztrófa nem történt, de azért azt beláthatod, hogy még egy szervizbe történő átnézés is megérte volna, akkor legalább egy teljesen jól beállított kerékpárod lenne és nem történik ami történt. Arra meg figyelj, hogy ha felteszed az új hátsó váltót, akkor állítsd be azt a végállást, mert letöröd az újat is.
    Én személy szerint kb minden terepezés után letakarítom a kerékpárom és nagyjából át is nézem igen. Váltót is átpörgetem, bár a végállás magától ritkán mászik el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák