-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
-
szimpláncsak
tag
válasz
Khelben #238325 üzenetére
Azért ez erős csúsztatás
. Nekem kb 5 perc felöltözni a téli cuccba, de ha nagyon hideg van és kell a téli nadrág alá még egy aláöltöző is akkor 5,5.
felül 3 réteg, alul max 2, de 0 fokig csak 1. Téli cipőm van így a kamàslival sem kell bajlódni
. Meg gondolom te sem utcai ruhában/pizsamában tekersz. Swiftet is el kell indítani, ventilátor, törülköző stb.
Ringman: én is voltam végül aszfalton. Ma meg bevàllaltam egy bükki kört. Azt hittem, hogy Jàvorkúttól jó lesz az út, mert arra felé két panzió is van,meg elég sokan járnak fel autóval onnan túrázni. Hát 10 km-t gurultam lefelé a hóban, néhol jégben. Ami máskor 12 perc most 20 lett
. De a látvány kárpótolt
Ja és elfelejtettem a bryton 410-et feltölteni. 7km után kiírta, hogy:"töltöttség alacsony". Nah onnan ebben a 0 fokban még 50 percig bírta
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz
Khelben #238325 üzenetére
Nem értem ezt a fél óra öltözést, pedig sokszor láttam már itt.
Nadrág alá felveszek egy aláöltözőt, ez olyan 30 másodperccel dobja meg az öltözési időt, felül van egy sapka a sisak alatt, sál, ez 20 másodperc, a nyári ruhához képest meg egy aláöltöző meg szélálló kabát, vegyünk erre mondjuk 50 másodpercet, a cipőre, amit meg nyáron is hordok, felhúzok egy kamáslit, ha mondjuk ez 1 perc, sokat mondok. Mi a tökömet öltöztök ti ennyit?
'92 Honda VFR 750
-
-
Ringman
nagyúr
válasz
Khelben #243140 üzenetére
sima földútra a cinturato velo is jó volt, az sem túl mintás
homokban ez csúszik, persze sok más is, az apró mintás gravel gumikat is beleértve
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Khelben #245436 üzenetére
Éjszaka azért én alacsonyabb fényerőn használnám, de nappal a 450 lumenes hyperflash mód nagyon jó. Ugyanakkor ez a lámpa szvsz annyira nem való bolyban tekerni, vonatozni, mert a mögötted lévő bringást nappal is zavarhatja. De aki szeret egyedül aszfaltozni és nappal is használ lámpát, annak egy fasza opció. Felénk legalábbis kell az extrém feltűnő lámpa, mert veszélyes aszfalton tekerni, majdnem minden autó le akar szorítani
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
őstag
válasz
Khelben #246593 üzenetére
Köszi a tippet! Drága ugyan, de legalább talán jó anyagból van, nem kínai fröccsöntött szemét. A hátsó kifejezetten tetszik. Az első így ránézésre olyan kicsi, hogy ezzel együtt is beküldi a kerék a vizet még a szemüveg alá is. De lehet hogy elég ez, a semminél biztosan több.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Friczy
senior tag
válasz
Khelben #246689 üzenetére
Ugyan már, engem ott is fel akart küldeni egy autós a kerékpárútra a Kerepesi úton, ahol nincs
Mondtam neki, hogy nincs, azt mondta, hogy van. Sajnos nem értem rá, pedig szívesen fogadtam volna vele egy láda sörben
Szóval Pista bá feje nem érdekel, sajnos ez az autós jóval fiatalabb volt, az ő fejét mondjuk a valósággal meg lehetett volna tömni
-
.LnB
titán
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Khelben #247607 üzenetére
Terepen egy e-bikeozó mugli sem hagy le egy közepesen edzett és tapasztalt, analóggal terepezőt, oda nem csak erő kell hanem kis technika és bátorság is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz
Khelben #249245 üzenetére
Akkor ott valami nem ok, mert ha a nap rásüt még jobban látni. Nem esetleg a fényerő nincs jól beállítva? Mert én még ilyet nem tapasztaltam. Van, hogy a fényviszonyoknak megfelelően állítgatom a dőlés szögét(ha szükséges akár). - Ezért nem jó(nekem) a fix
rögzítője. Épp a napokban raktam fel egy mattos kijelző védőt, tökéletes.
"Matte Screen Protector Film, Anti-Reflective, Anti-Fingerprint"
Hasaggymeg: A nagy kijelző pedig jól látható és az a lényege ráadásul az 530-é nem is olyan nagy hidd el, csak a Bryton után esetleg.(Főleg idővel ahogy romlik a szem.)
parandroid: Az Eplore tud címre navigálni de a napokban vettem észre mára már a 1030 plus is és az előre betöltött útvonalon letéréskor szépen újra tervez és nem a pályára akar visszavinni. (ez az Explore nagy hiányossága.) Szépen működik a pályán vissza navigálás is. Semmi sem tökéletes az tény. U.I: Nálam az érintő képernyő is jó, az igaz határozottan kell koppintani.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz
Khelben #249825 üzenetére
És tényleg.
Na meg a másik, hogy mindig mondják, hogy "Nem kell külföldre mennyi, mert Magyarország is milyen szép..." Egy ilyen versenynél annyira látszik, hogy ez mennyire nem igaz.Tegnap is szerintem volt olyan rész, amikor valami TSZ úton mehettek..
De a legdurvább az volt, hogy kontrasztként a Giro tegnap meg pont Nápoly körül ment..
Basszus nem is az, hogy hasonlóan szép Magyarország, hanem inkább az, hogy mintha nem is egy azon bolygón lenne a két hely!
Például Positano, vagy mutatták ezt a Villa Cimbrone-t is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
abw6291
csendes tag
válasz
Khelben #251751 üzenetére
https://www.kerekparcity.hu/corelli-snoop-teszt
https://alapjarat.hu/media/utanajartunk-hogy-mi-torok-kerekpar-titkaEzek alapján nem tűnnek rossznak
Mégis mi baj lehet velük / mik a minimum belépő modellek amiket már érdemes lenne megvenni? -
abw6291
csendes tag
válasz
Khelben #251788 üzenetére
Teleszkóp kicsit sem csillapot a döcögős utakon? Csak terepre való?
Gumi lehet tényleg sok, de ha úgy van egyszer keskenyebbre/simábbra cserélhetném ha elkopik nem?
Az a baj hogy ezeken található meg a tárcsafék is ebben az árkategóriában.
Trekking stb-nél csak 160k-tól található itt is.
/ Az is fölösleges városba? -
válasz
Khelben #252753 üzenetére
Köszi a tippet, néztem ilyet is, de nem szeretném a telefonomat folyamatosan átöltöztetni másik tokba, elég nehezen jön ki abból, amiben van (csak megsértem vele az ujjam vagy a tokot), ami amúgy nagyon jó minőség, és támogatja a vezetéknélküli töltést ami kell, csak nincs ilyen lock rajta...
De ha meg mindig rajta lenne, akkor zavarna. Szóval cserélgetni kéne, amit nem akarok. Szóval ez nekem túl macerás.
Megoldható másképpen is?
[ Szerkesztve ]
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Khelben #256130 üzenetére
és#256131andrisbandi és #256132MPowerPH
Köszi, akkor még nyúzom egy darabig. Igazából olyan 1200 km lehet benne, szóval még korai lenne a kopás. Csak nem tudtam, mennyire beleesnie a mérőnek
A Wipperman Connex Sx láncot akarom kipróbálni, a Bikeinnen már a kosárban van, úgyis kell onnan Smoove is. Létezik, hogy ez a 11-es Connex lánc nem kompatibilis a NW tányérral? Néztem ezt a láncot a Bike-components-en is, és a véleményeknél egy user panaszkodott erre [link] . Máshol meg agyondícsérték, bár sok outis volt köztük, gondolom, ők nem 1x rendszerrel használják. Létezhet egyáltalán olyan 11 sebességes lánc, ami nem jó a NW tányérokhoz? -
-=RelakS=-
veterán
válasz
Khelben #257584 üzenetére
Ma számolgattam, hogy a 3x9-es rendszerem egy 580%-os átfogású 1x14-esnek felelne meg O_o Talán már egy 2x11-esből is össze lehetne rakni egy olyat, hogy lenne egy normál megy egy "terepező" fokozatom
úgy, hogy még rendes átfedés is van köztük.
A régi 3x6-om 28-28-at tudott. Egy megarange-nek nem kellene ennél durvábbnak lennie?
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Csápájev
őstag
válasz
Khelben #257647 üzenetére
Hát nagyrészt aszfalt igen,de tudod azért mindig vannak kisebb terepek kijelölt bringa úton is. Plusz kényelmesebb is,ha picit vastagabb a gumi.
Köszi,kos kormány csere akkor elvetve
Hát speederek már 300 körül indulnak, plusz ott a vastagabb gumi sem játszik,nem fér el.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Khelben #257802 üzenetére
8000 km -t ír a giant-ra a connect szóval a hajtókar ennyit futott, a 11/36-s sor az kb 2500 km lehet a lánc pedig kb 1000 km nél lehet...
a görgős bicón a 11/32-s sor az max 2-300 km a régi hajtókar+ lánc+sor az kitudja...?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
válasz
Khelben #257819 üzenetére
Nem is kérdés, hogy sokat elmegy még a régi.... az én wattjaimmal
a kérdés, hogy melyik bicóra tegyek új láncot....
A Giant-re a vadi új hajtókarral és a 2500 km-s sorral, vagy a görgősre amire átmegy a használt hajtókar a szinte új sorral...?.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
zsola32
őstag
válasz
Khelben #263379 üzenetére
jól tetted.
én Bryton vonalon evezek (még egy darabig) teljesen jó az alis konzol, eddig négy darabot használ a család, atombiztos.
A Garminos radar, nekem is kívánságlistán van, valószínű hogy egy Bryton 420 lesz hozzá az óra. (a 320-at pár hete eladtam, pont ezért a fejlesztésért, most a páromét használom)