-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #25266 üzenetére
Az enyém 13,5kg, 140mm rugóút, 650b kerekek, simán tekerhető. Persze én is szívesebben vettem volna egy 10 kilós carbon cube stereo-t, 160mm rugóúttal, vagy esetleg egy scott genius lt 700 carbont 170mm rugóúttal, és valami 11-12 kg körüli súlyal, de most épp nem volt 2 millám bringára. 18-19kg-os stinkyvel is feltekertem a hármashatár-hegyre, na az szenvedés volt, meg aztán ott lock se volt. Ehhez képest a 13,5 vagy 14kg semmiség. Egy átlag merevvázas sport monti is 14 kiló körül van, 100mm rugóúttal.
-
gergo5991
őstag
válasz fpeter07 #25274 üzenetére
biciklizni voltunk haverral vagy 3-4 faluval odébb erdőben lementünk, vissza meg már ott nem akartunk jönni annyira durva volt az út meg meredek is, aztán meg autó úton kellet vissza feljonni, mivel a város magasan fekszik
melyiket válasszam?
cube attention 29 2014
vagy
cube attention 29 2013gondoltam ha már használtan jobbhogy nem jutok hozzá, megpróbálnék boltban lealkudni picit, melyik évjárat lenne jobb? esetleg 26-27,5-29 es kerék? eddig 29 est ajánlottak meg irták itt is páran jobban elnyeli az úthibákat, gyorsabban lehet vele menni
[ Szerkesztve ]
-
fungeld
aktív tag
válasz fpeter07 #26443 üzenetére
Igen, tisztában vagyok vele, de sajnos 4 nap múlva már kell a bringa és eléggé macerás megnézni a használtakat egyesével, hogy melyik mennyire van széthajtva. Ráadásul elég kicsi rá az esély, hogy pont jó méretű is lesz.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz fpeter07 #26666 üzenetére
Most már amúgy is ingyenes a szerviz, regiztem a Devils sportegyesület szervizében. Így ingyen megcsinálnak minden apróságot, a nagy dolgok mint a generálozás is vicces áron vannak. Viszem is majd a gépet áthuzalozni, ha ebike-tól megjön a csomag.
Nagyon kíváncsi lennék, ha mondjuk áron alul alám raknának a fully-t, hát na, akkor mennék tagnak sebtiben.
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #26886 üzenetére
akkor nem is eszel tekerés közben e-szelet, zselé, ilyesmi?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #27217 üzenetére
A "villa rugóval" kategóriába
Ahogy kb a saját Suntour XCP-met is, pedig ez már félúton van a launch és az xc32 között (100mm, tárcsaszem, lockout, visszaút csili)
Egyébként csak a Rockshox teleszkópokról beszéltem, ezen belül sorolom a belépő kategóriába, nem az 1500 ft-os kínai acél merevvillától kiindulva.e36-os 318-as BMW-t hova sorolod a BMW-n belül?
persze egy Zaporozsechez képest frankó, de BMW-n belül belépő[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #27457 üzenetére
Erre találták ki a cross trekinget, montiból mindenesnek akkor már inkább a 29"-es. 26"-os városba, aszfalton ráadásul terep külsőkkel egy kínszenvedés, nekem ez a véleményem.
Deicide más kategória. Ő egy fanatikus kerékpáros aki élvezi a szenvedést. El is hiszem, hogy a terep külsőkkel sok virsligumist megszégyenít. meg aztán neki van pár bringája.
Egyéb esetben, olyan embereknek akik hétköznapibb felhasználok, szerintem a 26"-os monti terep külsőkkel, aszfalton csak egy nyűg. Vagy kell rá tenni valami virsli aszfalt gumit, én is használtam így 26"-ost, vagy inkább valami trekking féle. Sokan ragaszkodnak a montihoz mindenesnek, talán nincs viszonyítási alap, pedig érdemes olykor mást is kipróbálni. Én aztán imádom a montikat, de aszfalton nem rajongok érte, mert tudom, hogy van erre alkalmasabb bringa is, ami nem feltétlenül drága.[ Szerkesztve ]
-
DjKoxi
senior tag
válasz fpeter07 #27527 üzenetére
A szomszéd faluban van kb 1 km-es macskaköves út. Kétszer mentem rajta, és megfogadtam soha többet, pedig képek alapján simábbnak tűnik a tour-on látottaktól! Nekem is hihetetlennek tűnik, hogyan tudtak olyan időben, olyan utakon 47-es átlagot. Emberfeletti teljesítmény
ígyvanferi : még így is figyelni kell, mert nem veszélytelen egy-egy kátyú.
Runner_fxr : Deore szint nekem bőven elég, bár a feleségemnek csak később mertem elmondani mennyi volt a terepszett
-
Teasüti
nagyúr
válasz fpeter07 #27685 üzenetére
És jár vmi társadalmi előrelépéssel egy ilyen elit társaságba szóló tagság?
Bringázni szeretek a legjobban, futásból megy talán egy negyed maraton probléma nélkül, úszásból meg néhány km. Jövőre talán átúszom a Balatont, ha már megkerültem.
Ki tudja, mire annyi idős leszek, mint most deicide, talán ironman leszek.
De csak száraz pályán.
(Bár havi egy úszással és ekkora kihagyásokkal a futást illetően erre pillanatnyilag kevés az esély.)MÁS
Rocket Ron és Smart Sam közül melyiket melyik kerékre érdemes felrakni? Nyavalyás bikediscount.de raktárában csak 1 db Smart Sam volt polcon. Abban tetszik a középső sűrű mintázat, talán nagyobb nyomáson jól tűri az aszfaltot, de azért mégiscsak van vmi mintája, nem úgy a semislick Wormdrive-nak jelenleg. Rocket Ron-ra nem írnak rosszakat Testbike-on, viszont arra tippelek rázósabb lesz nagy nyomáson kemény felületen és állítólag jobban is kopik. Ha csak a kopást nézem, akkor előre menne a Rocket Ron, hátra a Smart Sam.
Mászásnál nem tudom mi a jobb, a sűrű vagy a ritkább mintázat. Jelenleg mintázat nélkül is elég jól boldogulok.
Lejtőzésnél viszont szerintem a Smart Sam agresszívebb szélső bütykei jobban fognának bedöntve a bringát első keréken. Meg kíváncsi vagyok vajon mekkora visszalépés lesz agilitásban a 430 gr Wormdrive után az 500 és 540 gr Schwalbe. Ellenben a 47 mm helyett 54 mm szélesség már biztos jobban adja majd lejtőzésnél, főleg ha végre cserélem a villát is.
Hogy nekem mennyire bonyolult az életem...[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz fpeter07 #27666 üzenetére
Asszem a leggyorsabb szakaszt, ott mentük a legjobb átlagot.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #27812 üzenetére
"Nem tudom, szerintem nincsenek kimondottan sárra specializált bringák"
Dehogynem.
Még a nevében is benne van: MuddyfoxMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #27814 üzenetére
Jó lesz az 90km 1300 kcalnak is
Egyébként kalóriaigény erősen függ a napi aktivitástól, egy egész nap ülő életmódot folytató embernek elég lehet 90 kilóhoz a 2300 kcal
Kicsit dionamikusabb, de még edzésmunkát mindig nem végzőnek már bőven kevés, edzés mellé meg diétás mennyiség.
3000 kcal-on diétáztam tavaly 92 kilósan[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz fpeter07 #27814 üzenetére
Ez most kérdés? Nem teljesen értem De ha kérdés, akkor nem az. 90kg mellé ~2300 kalória kell szintentartáshoz. Elég hamar összejön ám az (lásd a pár példát amit írtam)
szunya1:
Korábban én is kérdeztem, akkor olyan választ kaptam hogy postához be lehet vinni, és vállalják a szállítást egész baráti áron. Első kerék kiszedésével (esetleg pedál kitekerésével) sokat lehet nyerni a helyigényen. De elvileg az se szükséges, csak akkor picit macerásabb becsomagolni (márpedig azt célszerű, mert azt senki se vállalja hogy hímestojásként szállít egy csomagolatlan biciklit).(#27817) Zola007:
90km 1300 kcal? Vagy 90kg 1300 kcal? Igazából mindkettő borzasztóan kevés Ez pulzusmérővel megtámogatott legutóbbi tekerésem: [link]
Ez pedig (tapasztalatom szerint) egy egész megbízható kalória szükséglet kalkulátor: [link]
Szintentartáshoz 2247 kcal-t ír naponta, a következő paraméterekkel: 29 év, férfi, 90kg, 178cm, "little/no exercise". -
syberia
veterán
válasz fpeter07 #28094 üzenetére
Nekem is kb ott a vége, de ehhez jó hosszú lejtő kell Ha az autópályán kiteszed a kezed 120-130km/h között akkor érezhető hogy mekora légellenállást kéne legyőzni, speciális kerékpárral persze lehetséges áttörni ezt a határt.
https://howbad.info/
-
Kickass
őstag
válasz fpeter07 #28300 üzenetére
Köszi a választ!
Lehet akkor nem ő lesz a befutó. Habár alapvetően terepre lesz a bringa, sokszor magára a terepre is el kell jutni akár betonúton is, bár egy monti nem erre való de azért annyi kompromisszum kell, hogy ha szükséges 10-15-20km-t lehessen már letekerni vele betonon is anélkül hogy úgy szálljak le róla mint akit megvertek.Bár felszereltségében nem rossz.
-
tatabike
őstag
válasz fpeter07 #28487 üzenetére
Ami használható is? 30-tól a csillagos égig, de inkább 50-től érdemes nézelődni. 30 és 40 között már csak olyat kapsz, amire rá kell költeni nagy valószínűséggel.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
imyourfriend
őstag
válasz fpeter07 #28487 üzenetére
Az a gond hogy nem tudod az előéletét a gépnek. Lehet hogy alig mentek vele, lehet hogy agyonhajtották.. kitudja? Én is egy régebbi darabot vettem, felújítottam és mentem vele rendesen sőt egyszer pereceltem is. Node acélból van, kitudja meddig bírja? Mert az egy dolog hogy integrált hajtómű, fékváltókar és 2x9 van rajta. De 30 évnél idősebb a váz ami enyhén szólva sem kevés. Ettől független ráülök ha kell és hajtom jóízűen hisz én megbízok benne, de te lehet hogy nem bíznál már meg benne.
-
ígyvanferi
addikt
válasz fpeter07 #28725 üzenetére
Randonneur, ja. Egy ilyen gép szerepel az ötéves terveim között. De sok pénz, sok utánajárás szükségeltetik egy tényleg autentikus randonneur bringa összerakásához. Persze lehetne valami acél országúti vázat is felhasználni, már ha fel lehet rá aplikálni sárvédőt, csomagtartót, de a geometria sem pont ugyanaz. Meg ha már csinálom, akkor csináljam jól.
-
DjKoxi
senior tag
válasz fpeter07 #28833 üzenetére
Nekem elől 44-32-22 van, hátul 11-32, de nem bírom hajtani a 44-11-12-t. Sőt, az útjaim egyik felén mindig a 32-t használom a szembeszél miatt. Az idén még nem volt szélcsend felénk
50-60 km-t szoktam menni és 26-27 km/h az átlagom. Igaz 54mm széles a gumim, de legalább nem néz ki idétlenül, meg nekem amúgy is csak a sportolás, mozgás a lényeg. -
deicide
veterán
válasz fpeter07 #28905 üzenetére
A 40. kilométertől a 64-ig volt a hosszútávos hurok. A 12.-nél bemutatott zsonglőrmutatvány az száraz részen volt, csak a víz barázdákat vájt az ösvénybe, az tényleg lutri, hogy jó felét kapod-e el az útnak, vagy nem. Ha normális sárgumim és bringám lenne, nekem sem lenne amúgy a sárral gondom, de pillanatok alatt összeszed mindenére annyit belőle, hogy tekerni sem lehet, ki kell turkálni.
rétisün: Köszi! Még most reggel sincs meg minden erő az ujjaimban, nem gondoltam volna, hogy 100km ennyire fárasztó a kéznek terepen...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz fpeter07 #28960 üzenetére
Maxxis Beaver 26x2.0-t néztem ki, az szimpatikus, aszfaltról leállok majd MTB-vel így nem koptatom annyira, a kérdés, hogy ezek kemény, döngölt talajon, vagy füves, törmelékes szakaszon is bírják-e a tempót, úgy értem, kapaszkodik azért kemény felületen is rendesen, nem?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gergo5991
őstag
válasz fpeter07 #29165 üzenetére
volt egy kis bukkanó, én meg megemeltem az első kereket. nem kellet volna. úgy landoltam, hogy a kormány már el volt fordulva, nem tudtam egyenesbe huzni, haver meg pont melettem jött, így hát az első kerekem őt is lekapta.
off:
A seb kilett fertőtlenítve, de végkép nem csíp, úgytudom csípnie kell. -
Because
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest