-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #23614 üzenetére
tudtam hogy valamelyik ilyenen fog fennakadni
máshogy mondom: mindkettő arra való hogy legyere a hegyrű'Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #23634 üzenetére
újfent látható, mi sz.rt el lehet adni az embereknek divat címszó alatt
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
sanzi89
addikt
válasz Tothgera30 #23703 üzenetére
Azta! Mit tud ez a váz ennyiért?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
dqdb
nagyúr
válasz Tothgera30 #23703 üzenetére
Nagyon jó ez a váz, de ennyire azért mégsem.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
lorcsi
veterán
válasz Tothgera30 #23737 üzenetére
annyi értelme azért van, hogy ne nézzék hülyének a sok laikus csajt vagy bárki mást, a 40-50-80-100 és a 200-as árakkal
elég sokszor látok olyat, hogy pl. engem is át akarnak baszni a hollandból meg máshonnan használtan átbütykölt bicajokkal..és mondanak rá egy 80-100 közötti árat
holott max 10-20 ezerbe van nekik...és ez már bőven a hülyének nézési kat...
újat erőset a decathlonből 70-80 körül lehet venni akkor meg..nem a bicajos csajok menyniségén van a hangsúly, mert az ország néhány városában készültek a fotók..inkább a bicajok árán, formáin...iylesmikre hívja fel a figyelmet..szvsz
HollyBoni: ránézésre egyik sem hc bicajos csaj..jó hogy kell rá a fék..
maummamut: persze hogy össze lehet..még másfél millásat is...kérdés, hogy városba egyik koliból a másik épületbe van e értelme ..
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #23927 üzenetére
Mitől fatty?
-
venember83
nagyúr
válasz Tothgera30 #23997 üzenetére
Ha gonosz lennék, azt mondanám, szinte bármi jobb a Juicy7-nél, de persze ez korántsem igaz. Shimano SLX, XT, de barátnőmnek Deore M615 lett, teljesen jónak tűnik ez is. Könnyen légteleníthető, jól fog, megfelelően moduláris a fékérzet, és olcsó is volt, kb. BB7 madzagoshoz mérhető az ára.
Féktárcsa: XT-hez Avid féktárcsám van elöl, teljesen jó, nincs értelme váltani, ha nem kopott. Nekem mondjuk adapterezéssel se voltak gondok, elöl hátul 16 centis tárcsa van.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #24000 üzenetére
Ha nem kopott, akkor működnie kell vele. Hozzá való méretű shimano kompatibilis adapter kell hozzá, mert az avid adapter nem jó a shimanohoz.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Tothgera30 #24017 üzenetére
hehe, a bringaboltban véletlenül nekem is pont 180-160 párost ajánlottak
Kicsit fura volt, de basszus, egy autón is elöl nagyobb a féktárcsa.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #24017 üzenetére
na nekem ezért nem kell ilyen technológia, a mechanikus tárcsát bármikor szétkapom, újrabowdenezem.
nálam elől-hátul 180-as tárcsa van, 75kg-t pedig meg kell fognia....[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #24023 üzenetére
fel tudsz hozni valami érdemi indokot ami kizárja a mechanikus tárcsát a te felhasználási körödben?
-
madmike
őstag
válasz Tothgera30 #24138 üzenetére
Köszi!
Még egy fontos szempont kimaradt. Hidraulikus tárcsafék legyen rajta.
A mostanin nagyon megszoktam a tárcsaféket,nem szívesen váltanék V-fékre."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz Tothgera30 #24143 üzenetére
Tisztában vagyok vele, most adtam el a bringámat (meglepő módon 120ért )
Egy Magellan Polaris volt. Meguntam, valami izgalmasabb kéne helyette.Ez pl nagyon bejön.
Igaz a teló 10 éves, de a srác állítása szerint tavalyig egy raktárban pihent, úgyhogy újszerűEz a Focus is tetszik
Ebbe ráadásul jól bele lehetne alkudni, mert megtaláltam apródon a régi hirdetést és ezt a bringát most vette a csávó 85-ért, gondolom csak a haszonszerzés miatt vette meg.Focus
valamiért harmatos az első fék (gondolom zsíros a tárcsa, vagy levegős a rendszer, azt mondta a srác, hogy 140ért odaadja, ugy hogy megcsináltatja a féket és felhozza Bp-re. Szerintem 130ért odaadná, ugy ha mondom hogy hagyja a féket.Cube
E mellett szól, hogy defektmentesek a belsői"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #24445 üzenetére
Szép, meg jó, de mi értelme egy ilyen bringának? Ezzel a hegyekbe menni nem lehet nagy élmény, se váltó, se csillapítás.
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24447 üzenetére
Hát igen, kissé érdekesen van berakva, amúgy nem lenne vele semmi baj.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #24447 üzenetére
Na ja, az a kormány eléggé paraszt biciklis, az igaz.
Hát akkor lehet én egy ilyen elcseszett puhány gyerek vagyok, meg jó visszagondolni nosztalgiával a 90-es évek elejére, de valahogy nem hiányoznak azok csillapítás nélküli montik.
Az áttétel meg nyilván erőnlét kérdése is, de azért megnéznélek ezzel, egy 50km-es kemény hegyi túrán. Vagy akár hosszabb távon.albert8: Persze, hogy értem, jó dolog a sokszínűség, unalmas lenne a világ ha mindenkinek ugyan az tetszene, mindenki ugyan azt akarná. Ettől függetlenül kemény hegyi használatra ez a bringa alkalmatlan, vagy csak nagyon szenvedősen, kompromisszumokkal. maximum azt tudom elképzelni, hogy valaki városban, illetve jó minőségű döngölt földúton, ösvényeken megy vele, ahova nem nagyon kell teló, meg nincsenek nagy emelkedők, oda az egyszerűségénél fogva jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #24462 üzenetére
Tudom, hogy más egy karbon, de azért karbon és karbon között is nagy eltérések vannak, nem mindegy milyen a szövetet használnak és hogy hány réteget. Lehet olyan karbon vázat is csinálni ami kirázza a beledet és atom merev, meg lehet rugalmasat is. Még ha rugalmas is, azért egy karbon merev villa, karbon mervvázzal nem lesz a kényelem netovábbja terepen. Persze ha valaki nem olyan úton megy, meg nem olyan tempóval akkor semmi gond nincs vele. Én magamnak elképzelhetetlennek tartanám, de nem vagyunk egyformák. Amúgy szimpatikus a karbon, csak nem merevben hanem össztelósban.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24465 üzenetére
Amúgy miért olyan jó az SS montin? Nem tudom elképzelni, pedig városban nekem is egy sebességem van, oda tökéletes. De terepen vagy kicsi, vagy nagy lesz az áttétel, kevés az olyan út, ahol optimális lenne.
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24468 üzenetére
32/18-as áttétellel 80-as pedálfordulattal (nekem ez pl kényelmes, hosszabb távon is tartható még) kb 19,5 km/h lenne a sebességem. Most hagyjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy lenne olyan emelkedő, ahol valószínűleg nem tudnék felmenni (terepen), de hogy sík földúton se tudjak 20 km/h-nál többet menni, az már igen erős kompromisszum. És akkor még nem volt szó olyanról, hogy lejtőn beletekerjek.
Vagy arrafelé tolod el az áttételt, hogy jobban tudj mászni, vagy arrafelé, hogy sík úton ne kelljen halálra pörgetned magad, de jó sehogy se lesz.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy haszontalan, ha annyira felvetne a pénz, hogy lenne 3-4 különböző montim, akkor én is vennék. De első, vagy második kerékpárnak semmiképp. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #24465 üzenetére
Nálam a bringázás szórakozást jelent, persze edzés is, de ha nincs meg az élmény, akkor nincs is kedvem hozzá. Csak jó minőségű fully mtb-al tudom elképzelni gondtalan hegyi kerékpározást.
Egyébként az vitathatatlan, hogy a single speed egyszerűbb, ezáltal kisebb a meghibásodás esélye, de egy jól beállított, minőségi láncváltóval sincs sok gond. Én nem rajongok a shimano-ért, inkább a sram-ot kedvelem, de azért sikerült úgy beállítani ezt az xt váltót, hogy kiválóan tegye a dolgát.
Hegyre tekerni meg így sem könnyű, legalább is nekem.[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
válasz Tothgera30 #24468 üzenetére
Nyilván kevésbé számít, de egy SS sokkal letisztultabb, egyszerűbb és emiatt talán sokkal elegánsabb kerékpár. Plusz ugyebár könnyebb is.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
bsh
őstag
válasz Tothgera30 #24490 üzenetére
pont egy ilyet próbáltam szombaton. még ez viszonylag egész jól néz ki (a mostani merida vázakhoz képest), de azért nekem a régebbi egyszínű, nem agyonmatricázott vázaik sokkal jobban tetszenek.
elvileg nekem 21" vázméret kellene (amit próbáltam az az volt), nagyon jónak is találtam a testhelyzetet rajta, jó volt tekerni, minden frankó volt, csak éppen az átlépési magasság (vagy minek hívják) túl nagy volt, (snooker szakkifejezéssel élve: "touching balls" a felső csövön...) az meg nem éppen jó úgy... pedig ezen a gépen is atomra ki kellett húzni az üléscsövet, plussz óriási (120-as?) stucni volt rajta, mégis felegyenesedve ültem rajta (ami nem baj, azt szeretem). ha az átlépési miatt 19-es vázat néznék, azon már veszélyesen ki kéne húzni a nyeregcsövet, és még brutálabb stucni kéne rá (már a 120-as is brutál). pedig nagyon vennék egy 29ert, de így nem tudom mi lenne a jó... esetleg egy ghost se29xx formájú vázat kéne nézzek?
-
dqdb
nagyúr
válasz Tothgera30 #24512 üzenetére
Zola007 már válaszolt, így az az attól függ örök klasszikust nem sütöm el
Sok 2,1"-es külső van, ami ránézésre szélesebb, mint más gyártó 2,25"-ös külsője, de azonos gyártón és azonos modellen belül is vannak érdekességek: az 1,6"-es 28"-as kerékre való és az 1,75"-ös 26"-os kerékre való Continental TravelContact szélessége között papír szerint elvileg 4 mm különbség van csak, ránézésre mégis legalább másfél centinek látszik.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Tothgera30 #26047 üzenetére
Nem akartad közelebb tenni a fékkart a markolathoz? Kényelmes lehet..
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Toomy
senior tag
válasz Tothgera30 #26054 üzenetére
Ennyi erővel levághatsz a kormányból is, könnyebb lesz a bringa.
-
gergo5991
őstag
válasz Tothgera30 #26069 üzenetére
Bevolt/van zsírozva látni is, mármint belátni oda a pedál mellől (azthittem itt szokot lenni valami por/homokvédő gumi ráhúzva, de ha szelepsapkát nem kaptam hozzá, ilyet várhat az ember ), nem tudom miért duruzsol/ csicsereg, én egy homokszemre gondolok, de ha ez így jó hogy hangot ad ki, nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
válasz Tothgera30 #26168 üzenetére
Elém is gyakrankijönnek az idiótàk, bár amikor bekapcsolt villogóval megyek a kritikus szakaszon jobban észrevesznek. Lehet hogy furán hangzik, szerintem ha nappal villogóval közlekedek-ami messzebbrőlis látható akár napsütésben-egy fokkal biztonságosabb és a bringaúton szemből közlekedő gyalogosokra sem kell csengetnem :-) Örülök hogy szerencsésen megúsztad!
https://howbad.info/
-
imyourfriend
őstag
válasz Tothgera30 #26168 üzenetére
Valami ilyesmiért nem tekerek bringaúton, annál rosszabb dolog nincs mikor a ház takarásából kigurul egy autós éshát állj meg vagy perecelés.
-
imyourfriend
őstag
válasz Tothgera30 #26215 üzenetére
Én ezekért a dolgokért nem megyek bringaúton, senkinek sem hiányzik hogy letaroljak egy gyalogost. Ma tekertem 110km-t meg voltam edzeni de szélcsendben az utolsó 2-3km-t 35-ös átlaggal tekertem batyuval a hátamon. Engem már megszoktak itt, elmúlt 2,5 hétben 2 nap kivételével mindig mentem, már csak 15km választ el az 1000-től. Nem is az, szeretem ha tisztelnek és látják hogy minden nap ugyanarra közlekedek mint ők, kikerülnek nagy ívben. Tegnapi 40km eső alatt pl 1 kamion nem terített be vízzel aminek örülök. Nekem személy szerint se mellény se villogó semmi sincs, csak lekönnyített bringa meg jó tempó.
-
Maximum1
őstag
válasz Tothgera30 #26346 üzenetére
Tényleg harc lehet ezekkel a gumikkal.....
Ezt minek hívnád? atomtámadás?
8,5bar <3 -
Maximum1
őstag
válasz Tothgera30 #26357 üzenetére
-
yodamester10
őstag
válasz Tothgera30 #27371 üzenetére
Szerintem megéri,de ha van rá esély alkudj
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #27466 üzenetére
Szia, sajnos a 29"-es bringák elfogytak, egy darab van most, ez:
Ha esetleg érdekel akkor utána tudok kérdezni, hogy valami barátibb áron meg tudd venni, de szerintem te ennél komolyabbat keresel.Zola007: Aszfalt az más, ott valóban kell a 3 bar, az alatt érezhetően nehezebb hajtani, de terepen a terepgumi 3 bar körül már rengeteget veszít a tapadásából, persze a legtöbben felfújják betonkeményre, meg nem is igazán mennek olyan terepen, meg úgy, hogy ennek jelentősége lenne. Viszont aki komolyabban montizik erre mindig figyel. Ha mész majd olyan terepen, persze nem az 1.9-el, hanem legalább 2.1-el vagy 2.2 vel, próbálgasd a nyomást lejjebb vinni és figyeld, hogy viselkedik a kanyarban. Hidd el rengeteget számít, még akkor is ha amúgy egy komolyabb bringa van alattad. Optimális nyomáson nagyon keményen be lehet dönteni, míg kemény gumival sokkal könnyebben lecsúszik az ívről az első kerék. Nálam most az vált be, hogy 2.2 bar hátul és 2.0 bar elöl, de 1,8 is elég jó volt elöl, akkor 2.0 volt hátul. Ezek 2.35-ös gumikra értendőek a 82 kilómhoz. 2.5 bar nyomást még el tudok képzelni egy köztes megoldásnak, amikor már viszonylag tapad is, de még jobban hajtható akár aszfalton is.
fpeter07: Bocs, hogy megkérdezem, de miféle caprine bringa az amivel 50 felett mentél terepen? Az már azért elég tempós.
Van még egy teszt bringa, ami akciósan megvehető: 2014 Bergamont Big Air 6.4 Az eredeti ára 1900 euro, ezzel a géppel is mentek egy pár száz km-t, látszik rajta pár karc, de nem vészes.
Ha valakit érdekel, tudok rá intézni egy jelentős kedvezményt. M-es méretben van.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #27507 üzenetére
Véletlenül kitöröltem melyik típus is van most nekünk, szóval ez: [link]
A 270 ezres árból tudunk lefaragni, ez amúgy 0km-es, nem teszt bicaj volt. -
troland26
őstag
válasz Tothgera30 #27543 üzenetére
Pl mi ?
-
#16729600
törölt tag
válasz Tothgera30 #27543 üzenetére
Ezek a Hervises leárazások....,Amazonon alapból ennyi,vagy olcsóbb.[link] Cyber Monday napokon meg ha mázlija van valakinek és pont benne van az akciós termékkörben még le lehet ebből is számolni nyugodtan 150-200 eurot.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz Tothgera30 #27554 üzenetére
Ebbe meg Acera hajtómű és Altus váltókar van, XC28-as villa, a KTM-be meg XT integrált hajtás. Deore 10s hajtás, XC30-as villa. Elég nagy különbség van felszereltségben a két bringa között, bár tény a Ghost olcsóbb, de ez lényegesen spórolósabb felszereltség, plusz 2 kilóval nehezebb.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
gergobaby
aktív tag
válasz Tothgera30 #27728 üzenetére
Azért amikor elesett a csávó, akkor elég ijesztően nézett ki..
Megvolt a LIDL-s telefontartó tesztje, jól bírja a strapát nem lötyög, nem esett le egyszer sem.
-
deicide
veterán
válasz Tothgera30 #27746 üzenetére
Hajjaj, valami keskenyebb gumival, 36-37 is lehetne rövid távon... Lehet, hogy még idén beruházok egy 29-esre, a Kelly's-t meg eladom, mert nincs több hely a sufniban.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Tothgera30 #27780 üzenetére
Ez nagyon kicsi lenne nekem, a mostani MTB vázam 21,5"-os.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Tothgera30 #27785 üzenetére
Szerintem hamarosan benézek egy bringabltba és felülök egy-kettőre próbaképpen. Addig meg össze kellene eszkábálnom hirdetést a Kelly's-re. Az a baj, hogy rengeteget költöttem rá tavaly év végén, új teleszkóp, fékek, teljes deore hajtás, amit nem feltétlen fognak megfizetni szerintem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gyulank
addikt
válasz Tothgera30 #28814 üzenetére
De biztos sokkal nehezebb is, és nehezebb felhúzni gyalog, és pedállal is az emelkedőn. 1,78m vagyok ezelőtt 2m+ra javasolták, bár nem tudom, miért.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #28814 üzenetére
Én nem látom értelmét. Akkor legyen trekking, ami nincs annyira terepre optimalizálva, és kényelmesebb aszfalton. Amire gyulank szeretné használni, arra tökéletes. Én aszfalton (is) megyek montival, de nem az igazi. A gyári 48-as lánctányér már majdnem hiányzik főleg,hogy a slick gumival lehet haladni rendesen.
-
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #28851 üzenetére
Köszi, milyen méretben használod?
szinte biztos, hogy 30-32 alá nem adom, annyival nem mennék jobban a keskenyebbel
#28856) belaazallat : legalább jól tart 37 nekem sok a vázba, sárvédő még 32-vel is zaccos lesz
egyébként hintőporral vagy anélkül szoktad felrakni?
Spicert megnézem majd, Kellys Physiok ilyennel jönnek gyárilag (30mm-es)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
D.Orion
veterán
válasz Tothgera30 #30299 üzenetére
Szerintem:
A nagy tányérban már van rendesen km. A hátsó sorban is van már, a sort + a láncot úgy kaparták ki a rozsdából.
Ettől függetlenül szerintem még így is megéri, ha a teleszkóp jó állapotban van.
Újonnan ez simán lenne 300K.
Egyébként itt egy bolti példány, de sajnos nem stimmel a vázméret.(#30303) Rhino666
Bár nem ismerem a SRAM váltókat, de szerintem leheletnyivel jobb az X4, mint az Acera. Egyetlen lényegi különbség a két gép között ez a váltó és az, hogy az X4-es(Sport) 8 sebességes, az Acera-s(Comp) meg 9 sebességes.Ha nyolcas rendszer mellett döntesz majd, akkor azt vedd figyelembe, hogy nehezebb lehet hozzá alkatrészt beszerezni hosszú távon. Most még kapni hozzá minőségi láncot és hátsó sort, de ki tudja 3 év múlva mi lesz. Ellenben jóval olcsóbb az alkatrész, mint a kilencesnél.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Tothgera30 #30469 üzenetére
És a cube aim disc 26 2013'? 120e-ért láttam, bár nem tudom, hogy van-e méret...
-
TayRol
veterán
válasz Tothgera30 #30473 üzenetére
Köszi, akkor csak azokat nézegetem.
-
TayRol
veterán
válasz Tothgera30 #30676 üzenetére
ugyan itt van a wahoo is, akkor már inkább az, nem? a 2013-as mamba a másik eddig, tesztek alapján nagyon jókat írnak róla.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tothgera30 #32370 üzenetére
Mennyit mész vele egy évben? Ha 1-2000 km-t kibír egy terep gumi vegyes felhasználásban, akkor az nálam kb 3-4 szezon. De idén ezen az esős nyáron jó ha havonta kint voltam 2-3x a montival.
3-4 évente azért csak megengedhetek magamnak két új gumit.
Amit mondani akarok, hogy a híresen gyorsan kopó típusokon kívül bármi megteszi.(#32371) Maximum1
A webshop szerint amit linkeltél ebben High Density Guard van. Van is egy kattintható link a webshop-ban, nézd csak meg!
Ez nem ugyanaz, mint a videóban lévő Smart Guard.A menettulajdonságokat arra értettem, hogy egy 5 mm-es gumibetét alaposan tönkre vágja az agilitást és a gumi is merevebb lesz tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #32534 üzenetére
Szia, igen az enyém. Bármi kérdésed van a bringával kapcsolatban, nyugodtan.
Szeretnék egy Enduro-t építeni, csak ezért eladó, amúgy nincs vele bajom, remek gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- BestBuy topik
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- iPad topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs