-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Lacerta #289919 üzenetére
Ok, akkor mea culpa
De a térképpel nekem mondjuk nem volt bajom, csak a - városban! - navigálással.
f_sanyee: annyit se adok érte, mint amennyibe a Roam v2 kerül Meglátom, egyáltalán bejön-e az egész.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #291044 üzenetére
Miért ragaszkodsz a gyorszárhoz? Annyit lejtőzöl, hogy folyton állítgatni kell a nyeregmagasságot? Vegyél egy sima, csavaros nyeregcsőbilincset [link] , de alin is találsz garmadával [link] . Kizárt, hogy ahhoz is hozzáérjen a combod, de szerintem a mostanit is elfordíthatod úgy, hogy ne legyen útban.
#291051Hasaggymeg Sajnos az nem mindig jön be, ez most egy új taktika, hátha...
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #291059 üzenetére
Nincs flexed?
Viccen kívül, simán levágnám róla, aztán a nyeregvázcsövet is ott, közvetlenül a mostani "integrált" felett. Ha szükséges, a sliccelésen mélyítenék, aztán rátennék egy ilyet [link] .#291061szuszinho Nincs tapasztalatom vele, de
veddmegveddmegveddmeg, ha már ennyire sz@r az agy, talán csak felnit érdemesebb lenne, állítólag az sokaknak bevált, már akik nem dh-ra használták . -
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #291164 üzenetére
Oké, le is fűrészelheted
Nem azt írtam, hogy kaszabold össze flexszel, hanem hogy finoman vágd körül a hegesztésnél, aztán egy kalapáccsal le tudod ütni. A helyét szépen megcsiszolod, kb.1cm-t levágsz a nyvázcső tetejéből, a sliccelésen mélyítesz, ha szükséges. A vágás után lesorjázod, belül is megreszeled, szépen lefested, aztán mehet rá egy csavaros nycső bilincs, észre sem lehet majd venni, hogy nem gyári.
B terv: Tekerj terpeszben -
válasz Lacerta #291845 üzenetére
A fordulatszám mértékegysége fordulatszám/perc. Mérheted rövidebb időszakra is, és akkor interpolálod percre, de az már nem mérés, csak becslés a meglévő adatokból. Ezzel sincs gond, sőt, nyilvan hülyen nézne ki, ha csak percenként frissülne. A kérdés pedig nyilván a mérési módszertan. Nekem is vannak időnként 40-es, vagy 60-as értékek a kijelzőmön, az nem azért van, mert nem jár elég szaporán a lábam, hanem mert közben volt egy kis idő, amikor épp nem tekertem, illetve nyilván egy percen belül is változhat a tekerés sebessége.
A végén átlagos pedálfordulatot mérni az egész útra ugyanez a dilemma, hiszen eleve a már mért adatokból dolgozik, illetve benne vannak a kigurulások közbeni lassú tekerések is, hiszen olyankor éppencsak hajtod a pedált, akár csak pár fodulatot percenként…
Watt, illetve sebességértékek is ezért olyanok, mint egy ekg a végén, ezt igazából ennél pontosabban nem lehet mérni (illetve ábrázolni), meg jelentősége sincs.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz Lacerta #291925 üzenetére
Meg kell követnem a Kemaloce nadrágot, mert nem a betétje volt rossz, hanem a se***m. Ma is mentem egyet, a már 100 km-en bevált nyereg beállítással, és tudtam neki tolni, nem fájt semmim.
Kár volt visszaküldeni a hosszút
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #292009 üzenetére
Az csak vicc volt Sima zsírt rakok alá, egy egészen vékony filmet, aztán összerakom úgy. Szoktam vízben és néha esőben menni, és fűtött helyen tárolom a bringát, de ez csak télen van, viszont annyiban igazatok van, hogy egyszerűbb most megcsinálni, és akkor biztosan nem lesz fejfájás tél előtt sem.
#292012 ReFleXx: csak kíváncsi voltam, hányan néznek annyira hülyének, hogy komolyan veszem
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #292080 üzenetére
Jó hát tudod, nekem nincs nagyon összehasonlítási alapom. Ha lett volna, felülök rá, egyből éreztem volna, hogy ez nincs jól beállítva, és azzal kezdem, hogy beállítom. Mindenesetre szeretem az ingyen meglepetéseket A bringa is könnyebb lett, ez a gumi is nagyon más, a DT Swiss szabadonfutó jó hangos, de a legjobb az lesz, ha végre meggyógyulok, mert már nagyon mennék
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #292105 üzenetére
Teljesen jól csináltad, de vagy nem kellett volna foglalkoznod vele (reagálni sem), és megvenni a jegyet, vagy egy szó nélkül elpakolni és kimenni. Szerintem egy bringa sem nagyobb akadály, mint egy babakocsi, a babakocsis anyukának meg biztosan nem szólnak be emiatt - erre amúgy nyugodtan hivatkozhatsz. Az meg tök normális, hogy nem akarod, hogy ellopják a drága bicajod. Az ilyen önjelölt rendőrökkel nem érdemes leállni, csak a frusztrációjukat vezetik le. Amire a biztiőr/rendőr odaér, addigra meg megvetted a jegyet.
-
Mans20
addikt
válasz Lacerta #292697 üzenetére
Ha már a mosást elbénáztam, akkor nem hiszem, hogy nekem kéne szétszedni. Ha elég az újrakenés, akkor lehet használni kellene tovább a tourney-t, más bajom végül is nincs vele, elég gördülékeny. Ha mégis csere, akkor meg jóval drágább az egész átfűzése. Azt sem tudom hova érdemes menni szervizbe Pesten.
-
őstag
válasz Lacerta #292977 üzenetére
a linkelt markolat egy kínai Ergon knock-off amit kamu ODi márkajelzéssel láttak el. jó eséllyel egyik gyártóhoz sincs köze.
az ODi-nak valójában nincs is ilyen markolata“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #292984 üzenetére
A Rockbros nem ilyen, az rossz . A szivacs markolatok sem az igaziak szerintem sem, legalábbis amit eddig próbáltam. A ESI teljesen más szint, az alis ODI szilikon meg messze nem olyan jó, de már elég kényelmes. Viszont itt többen írták, hogy náluk összenyomódott, deformálódott. Szilikon markolatnál az anyag minősége a lényeg. Ha próbáltál egy szilikont, az még semmit nem árult el arról, hogy egy ESI Chunky milyen. Sőt, ha nagy kezed van, egyenesen az Extra Chunky-ra hajtanék rá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #292986 üzenetére
Nem biztos megoldaná a gondot, de én kitartok amellett, hogy az ESI jobb a legtöbb marcsánál rezgéselnyelés szempontból és szerintem az alis ergonómikus nem oldaná meg a gondot. Ugyanakkor egy próbát az is megérhet, miért ne, sokat nem buksz rajta. Amit én még kipróbálnék a helyedben, ha esetleg még nem tetted: csuklóerősítés és főleg csukló nyújtás! Sokáig elhanyagoltam, idővel nekem is elkezdett fájni, aztán a nyújtás megoldotta, ugyanúgy, ahogy a térd problémáimat is. Persze lehet neked ez sem segít, de ártani nem árt kipróbálni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #292984 üzenetére
Hidd el, hogy az ESI jó. Nekem kényes a kezem a markolatra, az ESI rögtön bevált. Később próbálgattam a bilincses markolatokat (CUBE Race), de az ESI kiemelkedő a markolatok közül.
Rövid ideig volt egy KTM Prime szilikon, na az kemény volt, semmit sem ért.
A tegnapi körön hosszabb ideig használtam a FUNN Combat III -at, úgy néz ki ez is jó és beválta.
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Lacerta #294071 üzenetére
valóban, ha 0 lenne, kitekeredne, ezt kifelejtettem. de azt hiszem, mivel sosem tekeredik ki, zsírozva sem, ezért én továbbra is nyugodt szívvel fogom a zsírzott csavarokra alkalmazni a max megengedett nyomatékot
És az autóm kerékcsavarjaira is teszek továbbra is, bár mióta hallottam a rézpasztáról, öö.. ja, nem, ott az elektrolízissel baj lehet, és semmi kedvem utánanézni, marad az eddigi grafitos zsír.Egyébként nagyon kevés menetet szakítottam meg valaha, az egyik egy ilyen kormánymagasítóban volt, amiből csúnya bukás lett volna, ha nem a görgős bicajon van. A két csavarból az egyik teljesen felesleges, mert azon a részen alig kezdődik el a sliccelés, a másik menete pedig kiszakadt a gagyi alu anyagból. Hosszabb csavar + anya...
...a másik egy ilyen szép kis Hope bilincs alu csavarja volt, ami szintén szerencsésebb történet, mert a műhelyben valamit állítottam rajta, az 5 Nm-es kulcsommal meghúztam, eltelt egy kis idő, majd kilőtt úgy, hogy azóta sem találtam meg a letört darabot. Nem volt már új addigra, de mégis, egy 8-as csavar, és mindig figyeltem rá...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen