-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #201269 üzenetére
Most mar megvarom mi lesz az uj bringaval, addig lehet ebbe nyomok sealt.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #201269 üzenetére
Egy rendes vágást már a belsős sem fog meg...hacsak nem teszel valami foltot a vágás elé belül, úgy meg a tyjúblesz is megfogja belsővel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #201280 üzenetére
Én nem érzem nehezebbnek a kereket, pedig tuti nehezebb
Ami fura, az az, hogy mivel azért mégis csak egy nyomorult szivacs az egész, valamennyivel puhább a kerék. Ettől kevésbé érezni az apró köveket, viszont szerintem érezhetően visszafog.Hacsak nem a fékek fogtak vissza, mert lehet, hogy a fékpofák hozzáértek a tárcsához a más erővel meghúzás miatt. Hétvégén igazítottam rajtuk, és azóta még nem tekertem.
Egy biztos: padkára felhajtástól nem esik ki a tömés a fogamból a merev vázas bringán sem.
Ha rászánod magad, akkor azért arra készülj fel, hogy ha nem valami ballonos kereket használsz, és nem széles a felnid, akkor megizzadsz, mire a helyére préseledItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #201279 üzenetére
Én az első teleszkópon vettem észre, hogy mintha elkezdeném jobban használni, eddig mindig csak 13-14 centiket mozgott ki, utóbbi egy két tekerésnél viszont a teljes utat kimozogta, picit a csuklóm is érzem a vasárnapi kör után, pedig esni nem estem egyszer sem. Mondjuk legutóbbi körömön lett egy kis önbizalmam a bunnyhoppal kapcsolatban, és olyan fákat ugrottam át, amin eddig csak lassan átgurultam, a lánckereket picit odaütve. Felnit felütni viszont szerencsére még nem sikerült.
'92 Honda VFR 750
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #201290 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen gumid van, de egy figura kiméricskélte, hogy ha nem defekttűrő abroncsot, hanem valami vékony külsőt párosít a TA-val, akkor még könnyebb is lesz a kerék
1.95-ös gumival gyűlt meg a bajom, 2,4-2,5 körül még le sem kell vágni a szegélyét
Ha nehezebb lassítani, akkor hogy fog vissza? Olyan érzés most tekerni, mint amikor nincs eléggé felfújva a kerék: a tekerés abbahagyása után mintha feltűnően jobban lassulna a bringa. Majd ha holnap tekerekek, megnézem kézzel is a gumit, de szerintem az eddigi, MTB-s viszonylatban üvegkeményre fújt gumikkal is viszonylag puha a futófelület. A bolti bringa tekerése közben az a hasonlat is eszembe jutott, mintha a futófelület jóval vastagabb, puha gumi lenne.
"Bejáratás" közben amúgy kb 2 barral kevesebbet nyomtam bele (2,5bar a külső alsó határa, azt próbáltam tartani, de nem ment), és akkor fokozottan úgy tűnt mindkét bringán, mintha mocsárban tekernék. Elég jó összhangban van azzal, mikor az autón az egyik kerekem ereszteni kezdett, és 1bar-os nyomás körül már másfél-két literrel többet evett[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #201295 üzenetére
Koszonom szepen, kozben en is utana neztem par dolognak, talaltam review -et is a bringakrol. Legnagyobb problemam ezekkel, hogy en AM -et keresek, max. 150 -es rugouttal. Szeretnek maszni is vele, de szeretnem, ha lefele is ugyes lenne. Napi szinten tekerek a Mecsekben(vegre nem Alfold), es kell folfele is kaptatni rendesen, szeretek is, foleg erdoben, ezt az opciot azert nem dobnam el. Gondolom itt kilottem az Enduro -t, azzal nem tudom mennyire lehet komolyabb emelkedoket abszolvalni.
A 6000EUR -os meg talan mivel irtad is, hogy trail, pont a masik oldala annak a felhasznalasnak, amit keresek.
Ha meg mar ennyit elkoltenek, akkor szeretnek az elkepzeleseimnek megfelelot vasarolni.A rugos tag es villaval kapcsolatban csak azert ez a nagy ragaszkodas, mert anno volt szerencsem probalni, igaz 140/150 -es felallasban ugyan ilyen tipusu Fox -okkal egy karbon AM -et, es brutalis az, mekkora volt a kulonbseg egy ugyan ilyen rugoutas RockShox -hoz kepest.
Inkabb megtanulom szervizelni, minden mast egyebkent is magam csinalok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #201360 üzenetére
Úgy érkezett meg, hogy szerintem egy nagyszervizzel kéne kezdeni + 2 új gumi Kegyetlen hosszú, úgy fért be állítva éppencsak a liftbe, hogy totál le van eresztve a hátsó gumi. Betoltam a lakásba, minden ajtótok tetejéhez hozzáért a gumi, alig találtam neki helyet, ahova le tudom támasztani. Ez egy romboló.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #201440 üzenetére
Mennél te is egyet vele még mielőtt visszaadja, mi?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #201440 üzenetére
Tegnap megkértek, hogy segítsek eladni, egyébként 2 hétben állapodtunk meg. Semmit sem akarok elkiabálni, de a háttérben nagyon sok dolog történt tegnap. Ha már bizonyossá válik a dolog, akkor megosztom veletek.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201445 üzenetére
Nekem "csak" Recon RL van, annak a felső láb szervize is nagyon egyszerű, aki gyerekkorában legózott, annak ez is menni fog. A hátsó tagok amúgy Rockshoxnál is ennyire összetettek? Azokhoz is spéci drága szerszám kell, mint a Foxhoz, vagy a Rockshox már egyszerűen szervizelhető otthon is, mint egy RS teleszkóp?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201464 üzenetére
Értem, szóval ha itthon akarom szervizelni a telómat, akkor mindíg olyant kell vennem, amiben Motion Control van .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #201457 üzenetére
Koszonom, hogy megosztottad. 29" -al meg nem volt jelentos tapasztalatom, ami egy komolyabb MTB -t illet. De ez esetben en is hallgatok az itt elhangzott tanacsokra.
Csaloka, mert egy idoben a 27,5" durvan betort a piacra, es mindenki azt vette.Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #201445 üzenetére
Minden negyedik szerviz legyen a teljes, nagy generál.
#201447 jjeahh
Tagoknál sok esetben van olyan, főleg Fox-nál, hogy jön egy új tag és jön hozzá az új szerszám is. Tehát hiába vetted meg az előző tagodhoz a hozzá valót, simán lehet, hogy egy újabb tagnál vehetsz megint. Float X2-höz néztem nemrég és 200 ezer ft-ra jött ki 2db szerszám amivel teljesen szét lehet szedni az olajos részt is. Ez nyilván annak éri meg aki üzletszerűen javít ilyeneket, nem felhasználóknak. Illetve kell venni nitrogén palackot is a fox tűvel együtt, az sem 2 fillér.RS tagokhoz általában ami kell speciális szerszám, egy szelep átalakító adapter, amivel levegőt fújsz az ifp szelep alatti kamrába. (Fox esetében ide kell a nitrogén)
Egy bushing prés. Ifp szelep mélységének beállításához a szerszám, bár ezt tolómérővel is lehet helyettesíteni. Nyomórúd befogók, többféle méretben.
Egy olyan teleszkóp pumpa ami bírja a 600psi-t.
A légkamra letekeréshez is kellhet spéci szerszám, mert ha elkezdi a tag átereszteni a levegőt a negatív kamrába és te többször rápumpálsz, utána nagyon nehéz lesz leszedni, kézzel esélytelen.
Értelemszerűen kellenek a szükséges olajak, zsírok.
Illetve egy csomó általános szerszám, nyomatékkulcs stb.
Satu, gyakorlatilag egy normálisan felszerelt műhely jó megvilágítással.
Ha nagyon érzed magadban a vállalkozó kedvet és megveszel mindent a szervizhez, bele lehet vágni. De azt javaslom, hogy készíts mindenről fotót, főleg ha a lemezelést is szétszeded, és nagyon szépen, szétszedési sorrendben teríts ki mindent egy tiszta papírra vagy rongyra. Azért ez sem agysebészet, meg lehet csinálni, van sok info is a neten, de az biztos, hogy nagyon könnyű karcolásokat, kárt okozni, illetve ha egy bizbasz kis alkatrészt is felcserélsz, nem fog jól működni.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201654 üzenetére
Kösz! Ha 160-ast találok, remélem jó lesz. Így néz ki most a fékem kb.:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201702 üzenetére
Már van olcsó hajtókarba dugható multitool láncbontóval, de nincs tubeless szerszám rajta és normál multitool is van több is, amin minden rajta van megfizethető áron, csak nem dugható sehova . Szal innentől már csak egy lépés a gyártóknak a tökéletes all in one multitoolt megalkotni és szerintem meg is csinálják, eddig csak azért nem létezett ilyen, mert csak mostanában kezdett elterjedni a tubeless szerszám multitoolon. Amíg kitömik ezt a piaci rést, addig elvagyok a régi multitoolal és a kormányvégbe rejtett tubeless toollal
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201749 üzenetére
& Maximum1, Alf65, deny330, Hasaggymeg: köszi mindenkinek, a dugattyúk ki voltak szedve pár napja és újrakenve, trialboj is azzal ijesztegetett, hogy lehet a fékkarban a tömítések elöregedtek, de mivel mindkét fék puha volt, reméltem, hogy nem. Végül csekkoltam és cseréltem a féktárcsákat, majd újra légtelenítettem alaposabban, kicseréltem a fékbetéteket és most jónak tűnik, harapós lett, amilyennek lennie kell. Szerintem a fő probléma a kopott féktárcsa volt, ha az elvékonyodott féktárcsa miatt túlságosan kijönnek a dugattyúk, felpuhul a fék, szal érdemes időben cserélni. Már csak abban reménykedek, hogy légtelenítés után sikerült rendesen áttörölgetni és zsírtalanítani a fékeket, mert amikor a legközelebbi bringamosással a vízzel rámossa az ember a fékről a betétekre az olajat, tud meglepetéseket okozni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #201748 üzenetére
Ha tippelnem kéne, a költségek minimalizálása volt a fő szempont, mint kb minden kerékpárjuknál. Karbon váz esetében ez nyilván a gyengébb minőségű karbon szövet alkalmazását jelenti, illetve némi üvegszálas szövet jelenléte sem kizárt.
Kollégám épp ma szerzett magának egy Ninety Six-et, gyönyörű cucc, akárcsak a képen, élőben is. A gyári kerékszett azonnal kikerült és jött a helyre egy karbon szett.
[kép]
[kép] -
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #201818 üzenetére
legjobb: más "kísérleti" bringán meg vastag felső cső, acélsodrony alsó cső
Na, most felötlött bennem, hogy odamenjek beköszönni XD
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #201818 üzenetére
Nekem is közel van, de Runner állandóan szabin van, sose fogom őt ki Főnök (?) faszi nagyon rendes, mindig jókat dumálunk.
Én meg őt rendeltem elő tegnap. Core2, szerintem a Core3 totál nem éri meg a felárat, a Core4 meg már nem az én árkategóriám, bár az nagyon baba lenne az XMC-vel. Jeffsyt nem akartam, haladós jószágot kerestem, egyébként a Meridával is szemeztem, de már a YT-t is csak azért mertem berendelni, mert februárig lehet rá gyűjtögetni
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #201865 üzenetére
Nekem az SLX jól bírta a Remedyn, igaz, nem mentem vele 1,5 évet. De egy XT váltó olcsóbb, mint a GX.
Köszi a YT-s infókat. Nem bíztam a véletlenre, direkt PayPalon keresztül intéztem.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #201914 üzenetére
sorlyás
lyuly!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #202019 üzenetére
Stucnit tehetném fentebb/pozitívba, de így jó mászni. Váltókar szintén, I-spec EV és így áll kézre, az egész fékkart és váltót el kellene ezért állítsam,vagy lazán fogjam a kormányra. Fólia volt, de esésnél akkora a lendület, hogy átszakította mint a sz@rt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #202041 üzenetére
Volt már rosszabb is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #202041 üzenetére
Engem is varrtak 2 éve. CB Stamp2. Az Izzora szerintem egy SPD lesz.
https://barbieripnk.hu/
-
evilskati
aktív tag
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Nekem egy motoros kollégám mondása jutott erről eszembe. Azt mondta az ilyen előre-vissza-előre-vissza helyzetekről, hogy ha visszalassul a forgalom, akkor beáll az autó mögé, látható helyre, és halad a sorral. Ugyanígy, ha dugó van és cikáznak az autók a sávok között, akkor is inkább a forgalommal halad, minthogy előretörne a kocsisor mellett.
Én is ezen az állásponton vagyok. Mindegy ki mit vezet, a veszélyes helyzeteket előrelátóan el kell kerülni.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Ilyet tipikusan az a bringás csinál, akinek nincs jogsija vagy pusztán nulla absztrakciós képességgel rendelkezik. Szerintem jól és megfelelő körültekintéssel az tud közlekedni, aki minimum el tudja képzelni a másik jármű viselkedését, de még jobb, ha ült is a volánja mögött.
https://barbieripnk.hu/
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Sosem előzök rá bringával araszoló autós sorra, beállok szépen a sorba középre, hogy ne álljon mellém autós. Kivéve ha előre látom hogy pár méter múlva lesz bringaút vagy le tudok fordulni, és odáig mindenhol biztonságosan elférek - de akkor is inkább felmegyek a járdára és eltolom addig a bringát.
Úgy általában, a sportolás outin nekem kb. a városhatáron véget ér, onnantól csak a biztonságos hazajutás a cél.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Álló sor mellett elmegyek, ha már mozog, akkor nem, ha a lámpa miatt indulnak, akkor meg beállok a sorba, de úgy, hogy elférjen, ha menni akar.
Egyébként szerintem felesleges ez a sok karakter ide, mindenhol rosszabb a közlekedési morál, mint régen, tök mindegy min/miben ülsz. Én sem szeretem a Dobogókőre 12-vel mászó biciGlistát utolérni kanyarban autóval, de megoldom, ő meg biztos tudja, hogy egy töredezett, keskeny szar úton kell felnennie, ezért elfogadja, ha esetleg csak 1 m-rel megyek el mellette. Bringával szoktam segízeni kanyarban a mögöttem jövőt, hogy mehet már, lehúzódok, kihúzódok a buszöbölbe, és általában megköszönik. Együtt kell élni. Kocsiban ülve is van, hogy lenyomnak, mégse puffogok.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Friczy
senior tag
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
20-25-ös tempónál én bringásként nem mennék bele ilyen helyzetbe. Lámpánál se mindig megyek előre, ha csak egy-két autó van előttem, amelyek várhatóan átférnek a lámpafázisnál és még én is utánuk, akkor felesleges. Az elő szokott fordulni, hogy ha gyakorlatilag sétatempóra lassul az autósor, akkor ugyanúgy elmegyek mellettük, mintha állnának, de a mozgás miatt nagyobb óvatossággal, de ezt is ritkán teszem (szabálytalan is, de az kevésbé érdekel).
De persze én az engem korábban megelőző buszt sem szoktam kikerülni a megállóban, hogy aztán majd még egyszer megelőzhessen.... -
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #202551 üzenetére
A csúcs xc merev vázak is 7xx grammok és sokkal többet kapnak egy outinál, világbajnokságon is használják. Lehet ez a BMC agyatlanul volt megtervezve, amin nem lepődnék meg, mert nem az első totálkárosra törött BMC, amit látok, prémium márka ide vagy oda. Enduro az persze más világ, bár abból is vannak viszonylag könnyűek, a Last Tarvo váza 2kg, mondjuk az már egy műalkotás .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #202248 üzenetére
Felmerült, hogy valamikor elmennénk páran a Wexl trailsre.
Meg tudod mondani mennyi idő, amíg a flow lineról vagy a single trackról leérünk az aljára, majd vissza a tetejére? Kíváncsi vagyok hány kör férne bele egy napba.Iletve az általános kérdés is még áll, Sram Level TLM fékeket van értelme lecserélni Guide RS-re? Cél az lenne, hogy kisebb erővel kelljen húzni a fékkart lefelé.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
dbala
tag
válasz sebgutkopf #202248 üzenetére
Előtte meg ki lehet próbálni itthon is rövidebb pályákat. A Nagykovácsi flowtrail is elég jó. Térkép
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #202992 üzenetére
4 dugós fékből mindenképp használtat vennék, 40-60k között szoktak lenni komplett szettek. Van most egy Code RS szett 60k-ért, tudom az már dh nyereg, de na. Tapad elöl az Assegai eléggé hozzá Guide szokott lenni még 40k környékén, de abból is inkább az RS verziót nézném.
Kicsit most bánom, hogy az új kerékszettre 160-as tárcsát rendeltem hátra, elöl egy 180-as XT tárcsa van, hátul meg kipróbálok egy Magura MDR-C tárcsát, elég masszív, meg nehéz, 1,8 helyett 2 mm vastag. Ha beválik, kb fél ár az Xt tárcsához képest... A fékkart amúgy eléggé távol állítottam, a hosszú ujjam miatt, a fékkaron pihentetve az ujjam van egy kis hajlása.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #203049 üzenetére
RS-nél a fékkar más elvileg, nem direktbe nyomod a dugattyút hanem van egy kis áttétel, mint a shimanonál.
Attól nem félek, hogy a fék túl sok lenne. Talán ma már ki tudom próbálni a magura tárcsát, ha bejön, hagyom az xt tárcsákat, meet ez olcsóbb, ami van persze még elkoptatom. Most jagwire félfémes betét van a level tlm fékeimben.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #203051 üzenetére
Nyilván ízlés kérdése is, mert van akinek eleve egyik vagy másik fékkar jön be, ami már kizáró ok lehet. Azt nem lehet elvitatni a Sram fékektől, hogy paraszt mód erősek tudnak lenni. Tulajdonképpen agresszívebben működnek mint a Shimano. És azért egy extrém felhasználásra szánt fék, nem baj ha erős. Ezért is szeretik sokan. Persze a Shimano sem egy gyenge cucc, a 4 dugattyús új SLX/XT is nagyon vad, a megfelelő tárcsával. Szerintem jobbak is mint a Saint. Ami viszont szintén tény és nem annyira hitvita, hogy a Sram fékek közt sokkal nagyobb arányban vannak meghibásodások mint a Shimano esetében. Nyilván mindenki a saját maga tapasztalata alapján véleményez, és elhiszem, hogy vannak esetek amikor a Sram is tud hosszabb távon megfelelően működni, egy gondos gazda és helyesen tárolt kerékpár mellett, de azért nem ez az általános. Én is a saját tapasztalataim alapján tudok véleményezni és amit a szervizben látok az alapján nekem biztosan nem kéne Sram fék. Számottevően több a dugattyú megszorulás, felpuhuló vagy felkeményedő fék, akár többszöri légtelenítés után is. Illetve a Sram majdnem mindig jóval kisebb vagy akár semennyi helyet nem hagy a betét és tárcsa között, szóval a beállítása is macerásabb. Persze amíg új addig jó, de a Shimano sokkal stabilabban működik. Bárkit akinek gondja van Sram fékkel, mindig a Shimano felé terelek, mert mindenki jobban jár, szerelő és felhasználó is.
Valahol érthető a Yeti magasabb árazása, azért nem egy Canyon vagy Merida, na nem mintha előbbiekkel baj lenne, de azért a Yeti más liga. Ritkábban adnak ki bringát, de akkor az egy műalkotás. Persze az igaz, hogy elmebeteg árak vannak már, kb minden kétszer annyiba kerül mint amennyit valójában ér.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #203089 üzenetére
A féktestben a gyakori.
bardi: Sram fékekkel kapcsolatban én már semmin se lepődök meg. A tárcsát illetően érdemes gyárit használni, nem más gyártóét.
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #203172 üzenetére
Én szoktam fecskendővel tölteni, papirzsepivel meg ki itatom a felesleget betétcserénél, még csak levegős sem lesz.
Fecsibe felszívom, kinyomom a levegőt és úgy tolom bele, 2-3 csepp is már sokat számít. -
kenguru99
aktív tag
válasz sebgutkopf #203574 üzenetére
Felesleges a konténerszállító hajókra meg olyan dolgokra mutogatni amikre nincs ráhatásunk. Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan. Mindenki tegye meg a saját környezetében/életében azt amit meg tud tenni, hogy csökkentse a saját szennyezését.
"A 30-azástól várni a csodát"
Nem csodavárás, hanem tény, hogy működik:
A hely, ahol nem halnak meg gyalogosok és bringások -
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #203616 üzenetére
Az a cél.
#203617 sebgutkopf: még nem, csak a Wet-et. Egyelőre nem is tervezem, de ha elfogynak a waxok, valszeg megint kipróbálok valami újat.
#203619 zsolti72837: a lánckenő alatt láncolajra gondolsz? Ha nem szereted a dzsuvás zsírsaras láncot, akkor mindenképp jobbak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #203617 üzenetére
bár nem engem kérdeztél, de tényleg száraz körülmények között nálam a TOP. Idén még nem érte eső a bringám
nem is jó kint tárolni a bringát...,,mindegy mivel kened a hajtást.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
szimpláncsak
tag
válasz sebgutkopf #203709 üzenetére
Köszi! Akkor lehet kipróbálom
Tegnap kaptam egy jó kis felütéses defektet a cyclocrossal, élvezet volt az elsőlámpa fényében cserélni a belsőt. Haveromnál volt ilyen multiszerszám amihez van fém gumileszedő, hát mivel a műanyag hajlik ez meg nem, elég kínkeserves volt leszedni vele. Nem tudtam úgy alárakni a gumi pereme alá, mint a műanyaggal.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #203872 üzenetére
Öhlins nekem sem jott be elso probara. Mellette ott volt egy hasonlo AM monti, azon Fox Kashima -s rugostag/villa volt, sokkal konnyebb volt meginditani, es nekem finomabbnak tunt, ha lehet igy fogalmazni.
Btw, koszi a tanacsot a par topiklakonak, ma megcsinaltam az MT8 -akon a betetcseret, a dugattyukat megpucoltam, es kapott friss olajat. Mar nem olyan gumis erzetu a kar, kokemeny, felul fog, nagyon szuper lett.
Nem mertem a versenybeteteket ratenni, maradtam a performance -nel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #203872 üzenetére
Ráadásul ezeknek a szervizelése se feltétlen olyan egyszerű, egy RS, Fox nagyszervizre találsz itthon embert, de ezekre nem vagyok meggyőződve, hogy tutira lesz valaki.
A Marzo Z1 Coil-t próbálnám ki, hogy milyen lehet, de egyrészt nehéz, legkisebb is 160 mm, ami nekem sok, és amikor legutóbb néztem, még drágább is volt, mint a levegős, vagy ugyan annyi.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #204376 üzenetére
Nem kell hegyre menni és ugrálni ahhoz hogy elhagyjak dolgokat a hátsó zsebekből. Múlt héten a kapukulcs tűnt el belőle....nem is értem. Banán 10ből2szer elveszik, de olvasószemüveg is maradt már az outon.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #204376 üzenetére
& xy.zsolt: ez szomorú, gondoltam, ahogy egyre "trendibb" leszek (lycra, mez, spd, mittomén), egyre több problémám is örökre megoldódik, a mezektől pl. azt vártam, hogy megszabadulhatok végre mindenféle táskától, de ezek szerint ez nem így működik . Spd, kesztyű, szemüveg bevált, de a mez dolog lehet, hogy nem fog. Gondolom nem véletlen, hogy a trail, enduro userek inkább övtáskát vagy kisebb hátizsákot hordanak. Már többször elgondolkoztam azon, hogy lehet következőben xc helyett trail bringát kellene vennem, de imádok mászni, számomra a 15%+ sziklás gyökeres mászások adják a legnagyobb örömöt, a lejtők annyira nem izgatnak, szal valszeg maradok xc-s user trailos öltözettel . Nálam a mez zsebekben nem csak akkor ugrálnak a dolgok, ha bunnyzok vagy ilyesmi, hanem akkor is, ha felfelé át akarom szerre emelni a gumikat egy akadályon, amikor a hátsó kereket kapom fel érzem is, hogy a zsebekből minden fel akar csúszni a nyakamba
Ilyen Decathlonos kis hátizsákot használt már valaki? Egyelőre amíg nem tudom, hogy beválik-e nekem az ilyesmi, nem venném meg a drága Ospreyt.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #204459 üzenetére
Upcountry nincs még? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #204498 üzenetére
Az S-es bringa még 27,5", innen a különbség szerintem. Nekem is bántja picit a szemem a 450-es láncvilla, már-már ebike méret. Ilyen apró finomságokból látszik azért, hogy egy budget márka, lehetnek még más aknák is, amik esetleg csak megvétel után derülnek ki, például a nem megfelelő quality miatti esetleges vázhibák, stb.
Megmértük egyébként, 15,8 kg, valóban sokkoló, de élőben nagyon pofás kis váz, igazi robosztus tank, nem nehezebbek az EN változatok sem, tehát vélhetően bírja a gyűrődést.
Na meg ott van még a YT Izzo előrendelésem, azt bármikor lemondhatom és vissza is adják a foglalót. Viszont az február és lassan már 1,3 millióhoz közelít az NX-es, SRAM fékes bringa ára. Igen, az karbon, 13,8 kg, valószínűleg haladósabb felfelé, lefelé meg tuti nem, még mindig azt gondolom, hogy az lenne az ideális választás. Viszont itt jön a képbe, hogy egyre kevesebb időm van 3-4 órás tekerésekre elmenni, azaz fullyra ülni. Praktikus lenne, ha a felszabaduló pénzből egy gravel bringát néznék magamnak, ugyanis mostanában azért ebédszünetben ki szoktam tudni ugrani 4-500 méteres szinteket letekerni, arra meg ez kiváló lenne.
Hát...nehéz kérdés ez. Valószínűleg az fogja eldönteni a meccset, hogy mennyit tudok alkudni a Ghost árából. XT váltókart szeretnék rá, meg egy PD-M8120 pedált.#204499 sebgutkopf: igen, innen indult sajnos
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #204579 üzenetére
Köszi, meggyőztél! Egyébként az volt a tervem, hogy 0 km-es korában lepakolom róla az NX szettet, azt szerintem Deore árban el lehet adni vagy picit rakni hozzá és XT, de az egy jó pont, ha csak a váltókar - váltó, esetleg kazettatest + sor kombóval el tudnék indulni. A hajtókar tulajdonképp maradhatna is.
Véleményeznétek ezt:
Fuji Jari 1.1 2019
Itt a hirdetés is hozzá
Az a 105-ös kar kicsit bufla, gondolom ez még országúti szett akar(na) lenni.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #204720 üzenetére
Ha téli cipő, akkor szerintem a gore-tex, vagy bármilyen "tex" betét legyen alap és akkor gondolom nem fog belefőni a lábad. Azt hiszem enyémen sincsenek szellőző lyukak, mégis tökéletesen műkszik, lehet a boka fele elvezeti a hőt, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #204720 üzenetére
Nekem a Force MTB Ice21 nagyon bevált, de sajna 42-es kéne a vastag zoknihoz. Hülye voltam, méretet vettem. Izzoval együtt elhagyom a taposó vonalat, pont a cipő kérdés miatt.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs