-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208826 üzenetére
Haverom a decathlonos alu kormánnyal ugyanígy járt . Tanulság: alu vagy karbon, tökmindegy, én ilyesmit csak megbízható komoly márkától vennék. Ha olcsó kell, akkor ott vannak pl. az olyanok, mint a Chainreaction saját márkái, pl. Brand-X, Vitus (a Nukeproof is az övék?) stb., ezek alá nem adnám. Ugyanígy vagyok a stucnikkal, pedálokkal, vázzal, meg mindennel amin az életem is múlhat. Tudom, egész biztosan vannak jó kínai márkák, de sajnos zsákbamacska, csak próbával lehet kideríteni, ami nem szerencsés. Minden mást szívesen veszek én is aliról
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208829 üzenetére
Bexarás ha ők is ilyent árusítanak! ...ezek után melyikben bíz6sz?! ...csak mert 300 euróért biztos nem éri meg 150gr-ot spórolni, még ha talán kis + rugalmasságot is nyersz egy felső ketegóriás karbon kormánnyal. Amúgy nagy mákod lehetett, el sem tudok képzelni egy ilyen törést perec nélkül. 🤔
jjeahh...az alu is így egyből tört?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208829 üzenetére
Lehet valami random gyengébb márka volt, a Brand-X nekem nagyon bevált, ahogy a Prime is, kiemelkedő minőségűek alacsony áron, tényleg ott vannak a szeren. A tiéd ami eltörött, ha jól látom Fasteam márkájú, ami alis brandnak tűnik és már nem lehet kapni (?). Jó kérdés hogy került a CRC kínálatába.
Hasaggymeg: ő használta egy keveset, de szerintem nem lehetett benne 2-300km.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208862 üzenetére
Igen és drága. Homemade is meg lehet oldani, keress rá arra, hogy "diy press fit tool", barkácsboltból filléres tétel.
"Mi volt a baj a menetes kozepresszel?" - Semmi, rengeteg gyártó vissza is tért rá.Más, ez a bringa... . Sour Pasta Party:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208868 üzenetére
Milyen csapásszámmal tekersz?... mert azon múlik jó-e, vagy sem a 32-34/10 áttétel mert 85-90 körül csak egy versenyzőnek lehet kevés tartani hosszan a ~40km/h-t.
parandroid... főni ide szivárványkoALÁció oda, vannak érdekességek Koreában is az ők, dinasztiákon alapuló gazdaságuk terén. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz MPowerPH #208874 üzenetére
Néztem ezt is. Nagyon tetszik. Főleg a 3 fokozatban kapcsolható lock a rugózásnál. Viszont az egyedi Scott terv alapján készült tag és a kormánycsapágyon átfűzött fékcső/bovdenek szerintem lehet probléma. Főleg a tag pár év múlva. A csapágyon átfűzött tyúkbelek csak több melót jelentenek szerelésnél. Aero. Meg sleek desing. Ez volt a varázsszó az egyik bemutató videóban, amikor a rejtett kábelezést ecsetelték a stucninál.
Most amit kiszemeltem az a Santa Cruz Blur XC verzióban. Nekem elég az XC is bőven. Ebből az S-kit nekem telitalálat lenne. Full Sram felszereltség. RS rugózás. Nem látok benne egyedi megoldást. Még a stucni/kormány is hagyományos kialakítású. Lehet tavasszal lesz belőle. Ehhez nem nyúlnék hozzá. Egyelőre. Később egy GX AXS váltást tennék rá és készen van. Tudja a 2.4-es külsőket is.
A CX gépen eddig ok a Sram AXS RIVAL XPLR villany váltás az elmúlt negyed év alatt. A fék is ok. Picit más mint a Shimano R8000 szériás Ultegra. Máshogyan adagolható. Ami amúgy a
legtöbbet hozta az a 40-es első tányérhoz a 10-44 sor. A Shimano rendszerben 11-40 volt. Végre a satnya lábaimnak jobban megfelelő mászó áttétel a 0,9. Ééés nincsenek vázon belüli di2 kábelek/elosztó/akksi semmi. Akku a váltón van. Abban az esetben ha lemerül csak lepattintom és teszem fel a másikat. Tönkremegy. Nem gond. Simán megy fel a tartalék. Nem kell kiszedni a nyeregcsövet és a hajtást tengelyestől, mint amire volt példa a két éves di2 akkum esetén. A firmware frissítés is megy telefonról. Nem kell Windows gép+a töltőt rádugni. Nem jobb vagy rosszabb egyik sem, csak más. Tudom first world problem.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208904 üzenetére
Ennyire ritka a fül? Nézz szét német webshopokban univerzális fülek között. Nekem öreg bringám van ami nem is valami nagy márka (Ideal) és még ahhoz is találtam az összes német webshopban fület. Kiderült, hogy a GT-től a Specializedig egy tucat márka használt ilyen fület több modellhez is anno.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208911 üzenetére
Arra a bringára én sem tennék fényeset... ...és utángyártottat sem szívesen.
#208912varsam...+1, aki terepen, hátsó taggal is érzi a rezgéselnyeléskülönbséget az alu és karbonháromszög között az egy varázsló.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #208765 üzenetére
Na fasza, akkor most már csak hajtani kell.
#208895 Because
Küllő számításra én a Sapim vagy a Prowheelbuilder kalkulátorát szoktam használni. DT kalkulátort a DT cuccokhoz.
Maga a befűzés nem túl bonyolult, párat megcsinálsz aztán megy álmodból felébresztve is, ez a betanított szalag munka része a fűzésnek. A gyakorlat inkább ahhoz kell, hogy tökéletesen nyolcas és tojás mentes legyen, illetve ezt úgy érd el, hogy optimális a küllő feszesség. Érdemes fűzés közben többször megnyomkodni oldal irányba a kereket, a tengelyt betámasztod pl a satuhoz és megnyomkodod a kereket. Akkor kell először amikor már viszonylag feszesek a küllők és szépen egyenesen fut, majd centrírozod tovább. Helyükre igazodnak a küllők. Kb 3 szor meg kell csinálni és akkor egy nagyon masszív kereket kapsz.
Karbon felni esetében viszont már nem árt ha küllő feszesség mérővel állítod be a tökéletes nyomatékot, de aki sok kereket csinált, már tulajdonképpen a kezében van az egész. A pontos küllőhossz nagyon fontos, sajnos ez leginkább akkor derül ki, hogy jó e, amikor már minden küllő be van fűzve, és ha nem sikerült eltalálni, fűzheted át. Legjobbakkal is megeshet.#208903 Toobee
Szerintem a súlyon kívül különösebb hátránya nem lesz, a lényeg inkább az első háromszög. A hátsó résznél többet számít egy jó tag és a helyes beállítás, illetve magának a váznak a rugózási karaktere. Persze megértem, hogy zavar, ha egy full karbon vázra számítottál. Annyi előnye még van az alunak, hogy kevésbé sérülékeny. Azért a hátsó rész ki van téve sok veszélynek, láttam én már eltört karbon támvillát, mindössze azért mert egy méretesebb fadarabot felkapott a kerék és a küllők és a támvilla közé ékelődött. Aluval ilyen gond nem lesz. Ha meg nagyon zavar, majd veszel hozzá karbon hátsó részt.Boldog karácsonyt!
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz MPowerPH #208934 üzenetére
200g minusz még országútin sem kevés, de lehet a helyedben nem dobálnék le egyből mindent a bringáról, mennék vele fél évet, utána jobban látszik mit kell fejleszteni.
Az biztos hogy az MCFK nagyon magas minőség, bár az sem törhetetlen, a Bugatti Chiron is a legjobb minőségű karbon, aztán mégis törik ha fának mész -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208983 üzenetére
Irigykedsz, mi?! ...én vagyok az a montis aki ha van egy kis pocsolya leszáll és átviszi hátán a bringát. Viccet félretéve fagyott, a mérő folyamatosan 0°C mutatott, a talaj fagyott volt, odáig az aszfalt meg száraz.
#208984Ringman...szerintem is maradnia kell, az a váltó része.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209074 üzenetére
Én is így jártam, aztán jelentős súlycsökkentés után kiderült elértem a....gyári adatot. Vagyis a gyári 11,6 a legkisebb vázra volt értendő.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209087 üzenetére
2 drága gumival viszonylag "olcsón" csökkenthetnék fél kilót, de hát drágállok 30-40 ezret 2 gumiért. Aztán meg nehéz minden, nyereg nyeregcső, kormány és főleg hajtómű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209090 üzenetére
Milyen széles a felnid?
Nekem 26 mm-es felnihez (alacsony peremmel, olyan kb, mintha szélesebb lenne) a 2.5-ös Assegai egy picit széles, de a 2.3-as DHR2 teljesen jó, mintha erre találták volna ki.
Ha főként terepen mész, a kisebb minta nem hiszem, hogy nagy megváltás lesz, aszfalton érezni inkább a különbséget. Nekem ha a két assegai meg dhr2 és dhf elkopik, akkor a következő valószínű a speci ground control lesz, az új mintával, az egész jónak tűnik, van belőle 2.35-ös méretben. Ha 30 mm széles a felnid, én ennél keskenyebbet nem raknék rá.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209090 üzenetére
Ha szúrásos és nem marad benne a tüske, vagy ami defektet okozott, akkor általában észre sem veszed. Ha benne marad és zavar, kihúzod és mész tovább, rosszabb esetben rápumpálsz egy kicsit a gumira. Ha nagy lyuk, akkor lehet, hogy gumikukac is kell, ha meg vágás, akkor a tejtől függ, van, amelyik képes 7mm vágást is tömíteni, van, amelyik egy pici vágást sem és akkor belsőt kell tenned belé. Nekem most sok Stan's tejem van még, de ha elfogy, az a terv, hogy szmötyis 7mm vágás tömítésére is alkalmas tejet veszek + van vágás ellen védelmem + a kormányvégbe dugva gumikukac szerszámmal = többé nem viszek magammal pótbelsőt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209094 üzenetére
Előre mehet akár a legkönnyebb assegai, az csak 1075 gramm, nekem olyan van. Hátul meg 2.3-as DHR2, az is jóval könnyebb, 900 gramm alatt van, de ez a legegyszerűbb kivitel, exo oldalfalas, dual compound, nem a 3c max terra vagy max grip, de szerintem hátra az nem is olyan fontos.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209096 üzenetére
Nekem kb 400 gramm jönne le, ha az említett speci gumit raknám fel, de amíg ezek nem kopnak el, addig fölöslegesnek érzem a cserét. Gyorsabb sehol se leszek vele, meg nem ettől fogok nagyobbat bunnyzni. Szerintem a teleszkópom se annyira finom szerkezet, hogy megérezzem rugózásban a különbséget.
'92 Honda VFR 750
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #209100 üzenetére
Arra azért figyelj, hogy a Jeffsy nem egy XC! Ezt elvileg azért vetted, hogy durvulj... Szóval csak óvatosan a könnyű gumival, az az egyetlen pont ami összeköt téged a talajjal. Ezzel más tempóval fogsz lemenni egy sziklakerten, meg a kanyarokban.
Én a helyedben elsőnek tapasztalatod gyűjtenék a bringával, gyakorlatilag még alig mentél vele és már a fél bringát lecserélted/tervezed cserélni. Persze jó dolog a súlycsökkentés, meg ha van rá miért ne, de mostmár tekerj is -
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #209103 üzenetére
Btw, irtak is sokan YT forumon, hogy ezekkel a gumikkal nem kell nekiallni hegyet maszni. Hacsak nem bike park -okba jarsz, akkor inkabb negativ a hatasuk, mert amugy a bicaj maga ezzel a geoval jol megy folfele is. Van par tulaj, aki jobb idoket ert el vele folfele, mint a mar korosodo, 8-10 ev kozeli fully XC -jevel.
Valtozatossag kedveert itt megint szakad az eso, holnaptol 14 fok, igazi mocsar lesz mindegyik trail.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #209103 üzenetére
Amúgy hasonló cipőben járok én is, kezdenek kopni a gumik és én is nehéznek érzem a bringa hátulját, 1290grammos gumik vannak....
Eliminator Grid Gravity T7/T9 29x2.3
Elől meg vagyok elégedve, sőt ide el tudnék képzelni még szélesebbet is. Elől: Butcher Grid Trail T9 29x2.3 - 975gr
Csak tényleg annyi márka/típus, azon belül méret/anyagösszetétel/védelem van, hogy az ember hamar elveszti a fonalat.
Hátul simán lehetne 3-400grammot fogni még, úgy hogy van védelem is.
Pl egy Dissector 29x2.4 EXO 3C MaxxTerra - 870g
Előre valami DHF, DHRII-ban gondolkozom, legalább 2.5 méretben.
Amúgy youtube-on pl ez a videó szerintem nagy segítség, ha Maxxisról van szó, meg van még ezen a csatornán sok jó gumis okosító.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209103 üzenetére
Mondom én, nézz rá a Forekasterre és a Rekonra, lehet megfelelnének. Én xc-s vagyok, de gyakran inkább trailnak való terepen tekerek és imádok sarazni is, szal nálam az volt a cél, hogy találjak agresszív xc vagy light trail gumikat kb xc gumi súlyban. Ezek a gumik tudják is ezt, tavasztól késő őszig nagyon szeretem őket. Te trail/am-et használnál xc-sebb terepen, ezért könnyebb, kevésbé agresszív gumi kéne neked, lehet pont ezért nagyjából ütköznek az igényeink, már ami a gumikat illeti . Esetleg downcountry gumik? Vittoria Syerra, Schwalbe Wicked Will.. ez is jó lehet. Meg ha már súlyt akarsz spórolni, tényleg érdemes hátul kevésbé agresszívebb gumit venni, elöl meg valamit ami azért jobban tapad. Azzal egyetértek, hogy ha a gumikról/kerekekről leadsz fél kilót, azt nagyon megérzed.
#209108 flash-: mtb és 20%-os emelkedők terepen... azért a súly ott más téma.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209112 üzenetére
Bizony és száraz, laza poros terepre vagy enyhe sárba jó kis gumi, de veretősebb trail bringára csak akkor ajánlom, ha súlyt akarsz spórolni és szeretnél egy Minion traktoroknál jobban guruló gumit. Ha kategorizálni kellene, akkor azt mondanám, hogy lightos trail vagy agresszív xc gumi, BC Bike Race-re ha eljutnék, ilyesmi gumival indulnék . Asszem a topikban Toobee használta még. Nagyon furák amúgy ezek a gyári Maxxis képek, nem adják vissza mennyire agresszívek a gumik a valóságban, ha Maxxist nézel, szerintem érdemes ráguglizni tesztképekre.
zsocy: ha a kilós kulacsot 10 kilós bringára teszed fel, az kulaccsal is könnyebb, mint egy 13 kilós gép kulacs nélkül . De ja, mindenki más dolgokra érzékeny, én szeretem a könnyű bringát és igényes vagyok a gumikra. De pl. a kosz nem zavar, azt sem bánom, ha egész nap sárban kell dagonyázni
#209116 Hasaggymeg: ha egyszerre sok cuccot rendelsz, a postaköltség már nem fáj annyira. Ugyanakkor ja, egyetértek azzal, hogy csupán grammbuzulás miatt nem biztos megéri jóval drágább gumikat venni. Ha nem lenne szükségem a vágás elleni plusz védelemre, valszeg én is még mindíg olcsó nehezebb Performance gumikat hajtanék. Kivéve a Rocket Ron EVO-mat, mert az azért akciósan 29 eur-ért jó deal volt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz MPowerPH #209106 üzenetére
Ez a te súlyod meg a bringáé független ezt, hogy érted? Ha van rajtad kis fókabőr és mondjuk ledobsz 5kg-t, azt a bringádon bármilyen drága cuccot is veszel nem nagyon tudod abszolválni. Nyílván aki tökéletes fizikummal rendelkezik, annál ez nem játszik..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #209096 üzenetére
Rakd fel a hátsó maxx terrás dhr II-t előre és vegyél hátra egy dissector maxx terrát exo, vagy exo+-al. Így sokkal kisebb lesz a gördülési ellenállás a casing meg súly trail-esebb.
Maga a dhr II minta ellenállása nem magas a maxxgrip miatt lassú. A dissector meg egy elég új minta, ami jól gurul, de még tapad.
Összességében a minta és keverék többet számít a sebességben mint a súly.Egyébént attól, hogy a minta az ami, attól ezek még nem DH gumik. A minionok DH casing-el dög nehéz erős dh gumik maxx grip komponenssel, a double down is mér bírja a kiképzést, míg az exo és exo+ verzió már inkább trail és light enduro. Illetve ha könnyű a rider súlya, vagy nem olyan aggresszív, akkor vállalható.
Nekem eddig jók voltak az exo-s gumik, idén kezdtem el ezeket szétszaggatni, valószínű mostanra a súlyom ellenére elkezdtem keményebben menni, fejlődök én is. -
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209208 üzenetére
A MaxxTerra nem tom milyen, gondolom jobban tapad, mint a MaxxSpeed és jobban is kopik. Nekem 2,25" 3C MaxxSpeed TR EXO-ból van két darab hátsó guminak, lassan mindkettő elkopik, de csak egyszer kaptam egyikkel szúrásos defektet (nyomtam bele kukacot és tekertem tovább). Tubelessesíteni könnyű és az oldalfala elég merev, picivel alacsonyabb nyomáson is lehet használni, mint amit Schwalbe fronton megszoktam. Sárba, hidegbe, hóba nem jó, ez egy tipikus nyári száraz terepre való gumi, de laza poros körülmények között meglepően jól viselkedik. A mintázatról még annyit, hogy tekerés közben egész okés a tapadása, de a fékezést szokni kell (ahogy elvileg kb. az összes száraz gumival), szal fékezéskor hajlamos csúszkálni. Szerintem durvulós xc guminak vagy lightos trail guminak hátra jó, de kimondottan nyárra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HollyBoni
veterán
válasz MPowerPH #209208 üzenetére
Nekem egy 2.4 EXO Dual Rekon van hátul (elöl Dissector-ral) 140/150-et mozgó bicón. Én kellemesen csalódtam. Netes vélemények alapján azt vártam hogy Tokyo Drift lesz mindenhol.
Lehet én vagyok túl béna, de nekem elég a tapadása, 3-4 hónapja van fent és még nem volt semmi komoly megcsúszásom. Sziklák a kedvenceim. Pl. ősszel Nagykovácsi pályán eső után, jó sok lehullott vizes levéllel is teljesen oké volt, nem kellett visszafogni magam egyáltalán csúszkálás miatt. Mentem vele sárban meg fagyban is, én elvoltam vele, farolgatni sem szoktam túl sokat (4 dugattyús Magura hátul 180-as tárcsával).
Sokat megyek olyan emberkékkel akiknél DHF, DHR és hasonló cuccok vannak fent, semmilyen lejtőn nem szoktam lemaradni, sőt inkább elöl lenni. De lehet ők is bénák.
Egyedül a technikás mászásoknál szokott néha kaparni.
Az EXO eddig nekem elég volt, de szerencsére elég könnyű vagyok.Ha nyáron lesz Alpok meg bikepark akkor feldobom a DHR DHF kombót, de itthon szerintem a legtöbb dologra elég ez a gumi hátra.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #209195 üzenetére
A lánchosszban van 1-2 szem mozgástér. Az ideális hossz szerintem kb egy szemmel hosszabb mint ami neked van, de ez nem jelenti azt, hogy a rövidebb nem működőképes. A túl rövid esetében teljesen kifeszül a váltó, neked még pont alatta van. Azért lenne jobb ha egy szemmel hosszabb lenne, mert kevésbé feszítené a váltót és teljesen keresztbe váltáskor is kicsit kevésbé terhelné a hajtást. Ezt kézzel forgatva jobban érezni, pedálozáskor amúgy kb mindegy.
Mindenhez hozzá lehet edződni, itt a kérdés mindig az, hogy mennyi szabad időd van rá. Lehet még finomítani a külsőkön, de azért az első keréken nem árt a komolyabb tapadás. Inkább a hajtott keréken finomítanék, ott elfér egy könnyebb külső.
-
HollyBoni
veterán
válasz MPowerPH #209287 üzenetére
Én is gondoltam hogy feldobom előre a gyári DHR2-t, hátra meg egy Rekon-t. Azzal egyetlen óriási baj van, így elöl a Maxxis logó fehér lenne, hátul pedig sárga.
De amúgy olyan brutális különbség sebességben nem lesz, arra ne számíts majd hogy magától fog felfele menni a bicó.
Pl. a srác akivel legtöbbet tekerek egy acél merev On One TikTik-el tolja, 27.5 kerekek, 2.5-ös DHR és Aggressor. Nekem 29-es 140/150 karbon össztelós van, Dissector és Rekon. Tekerünk 5-6-7 órákat 1500m+ szintemelkedéssel és tök jól elvagyunk. Szvsz egyikünk sem sokkal erősebb vagy gyengébb a másikkal.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz MPowerPH #209297 üzenetére
Semmi baj nincs vele, de Rekon előre egy 150-et mozgó bicón szerintem picit kevés. Ha meg nem kevés, akkor lehet a bringa picit sok a felhasználshoz. Elöl azért nagy különbség van mondjuk egy Rekon és Dissector között tapadásban. A Rekon bütykei sokkal kisebbek. Az oké ha hátul nincs akkora tapadás, de elöl azért más tészta.
-
HollyBoni
veterán
válasz MPowerPH #209300 üzenetére
Más tészta. Középső és oldalsó bütykök is sokkal nagyobbak már a Dissector-on is. Szvsz egy Rekon-Dissector közötti ugrás nagyobb mint mondjuk egy Dissector-DHR/DHF ugrás. Elöl mindenképp maradnék valami olyan guminál aminek van normálisabb tapadása.
De persze nem egy gumit fogsz életed végéig használni, nyugodtan kísérletezz. Lehet veszel valami lightos gumit és tökéletes lesz, vagy egyből rájössz hogy nem elég, vagy egyelőre elég lesz de később váltasz durvábbra.
Ha meg valami XC bicóról jössz akkor át kell szokni. Hidd el lehet bőven tekerni ezeket a gépeket is, független attól hogy mit mond sok netes komment, review, marketing, stb.
Itt van pl két kép, már itt is látszik mennyire kevésbé aggresszív a Rekon:
[link] [link]#209299Dark Archon: Nem tévedsz, 8-9-10-es HG kazettatestre felmegy minden 11-es és 12-es HG monti sor, nem csak a SRAM. Viszont személy szerint én ha már átépítésre adnám a fejem, nem építkeznék SX cuccokból. Nagyon gagyi. Alacsonyabb kategóriában jelenleg jobb a Shimano szvsz. Természetesen a kazetta offos mert nekik nincs jelenleg 12-es HG.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #209203 üzenetére
Csak saját filozófiát tudok a kevérékre. A maxxgrip extra tapadása szerintem csak a versenyzők számára nyer értelmet, aki teker annak túl sokat lassít a bringán. Ellenben elég gyorsan kopik és főleg hátul nagyon hamar el lehet fékezni az ennyire lágy keveréket. Szóval a sebesség és kicsit a tartósság szempontjából is nekem mint hobbi bringásnak jobb a maxxterra. Elől és hátul is azt használok a klasszikus assegai - dhrII felállásban. Így legalább egy szezont kibírnak (ha nem vágja valami szét), elől még többet is.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #209322 üzenetére
Én is hátra tenném a Dissectort, hátsó keréken szerintem jobban számít hogy kisebb legyen az ellenállása, mivel ott a nagyobb súly, plusz elől legyen jobb tapadás.
Bár 65km-en lesz gondolom vegyesen fel-le, én szokszor megyek úgy hogy keményebbre nyomom fel a gumikat, 2 barra pl és felfelé így sokkal jobb. Aztán amikor megindulok le, akkor nyomás kienged 1.5-1.6 környékére és mehet a móka. Én ilyenkor viszek magammal nyomásmérőt is amivel pontosan be lehet állítani. -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209322 üzenetére
Covidosan azt, hogy feküdj talán nem, de azt, hogy légy óvatos azt viszont ajánlom, általában nem nagy ügy, de (nejem szakmabéli) láttunk kivételesen gyors és nagyon rossz leforgású eseteket, tehát csínján holnap.🤔
benfolds... ismerem a borzot, nyúztam jó néhányat a rendszerváltás után közvetlen,roppant szívós mint az összes nyestféle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Ingatlanos topic!
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogwarts Legacy teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs