-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #212559 üzenetére
"A tökéletes rugózás az az lenne, ha egyesítenénk a spirálrugó és a légrugó előnyeit" - [link] . Lehet idővel leszivárog a technika egyszerűsített verzióban alsóbb kategóriába is, a rugóút elején egy pici rugócskával és 2 helyett 1 légkamrával. Valszeg olyan nagy plusz súlyt sem jelentene.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #212559 üzenetére
A tökéletes rugózás az az lenne, ha egyesítenénk a spirálrugó és a légrugó előnyeit...mivel a Lefty-n kívül minden villa 2 szárú nem is értem miért gond ez. ...ééés közben meg is találtam.
Performance wise, hybrid air/coil forks are ideal.
The drawback is that air/coil forks add weight and complexity. They are heavier than air or coil springs. They also have all of the seals of an air spring fork. The cost is higher too. Options are also more limited."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz sebgutkopf #212559 üzenetére
A lineáris spirálrugó, az tényleg lineáris.
De léteznek más karakterisztikájú rugógeometriák is, sőt, spirálrugóban is létezik progresszív.
Az viszont tény, hogy a vasat nehezebben lehet finomhangolhatóvá tenni, mint a levegőt. -
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #212559 üzenetére
Szerintem a rugós villák inkább a többlet súlyuk miatt haltak ki, voltak anno a Marzocchi-nak olyan villái amik rugósak voltak, de levegőt is fújhattál rá. Működésileg odapirítanak egy mai top villának is, az más kérdés, hogy a 3kg környéki súly már nem annyira versenyképes.
-
Lacerta
aktív tag
válasz sebgutkopf #212581 üzenetére
Ezért szoktak játszani a menetemelkedéssel, az átmérővel, a keresztmetszettel is egy rugón belül. Ha csak csavarrugót nézünk. De vannak más típusú rugók is ( bár bicajba nyilván nem teszünk pl. laprugót - hacsak nem valami steampunk gépünk van. ).
Meg lehet oldani, de levegővel valóban egyszerűbb. -
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #212635 üzenetére
Léteznek progresszív rugók, ezeknél a menetemelkedés nem egyenletes. Amikor összenyomódik, akkor azon a részen, ahol sűrűbben vannak a menetek, felülnek egymásra a menetek, azok már nem dolgoznak, megnő a rugóállandó. Lehet villákban, tagokban ilyen nem nagyon van, de pl autóknál ültető rugóknál szokott ilyen lenni, ha fontosabb a kinézet, mint hogy rendesen működjön a futómű...
'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #212635 üzenetére
jaja, össze lehet ültetni, utána már a maradék rész számít csak.
A változó vastagságú huzal nekem elképzelhetetlenül drágának hangzik gyártás szempontbólMás, ma rendeltem pedálfordulatszámmérőt montira, mert úgy megszoktam, hogy a másikon van, itt meg nem látom az adatot. Sebességmérőt nem fogok..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #213018 üzenetére
Láttam most kérdést Sender esetén, ahol megrepedt a bashguard menet-váz kapcsolat, állítólag nem garis gond. Azért óvatosan terhelném át a vázra ezeket az ütéseket én is. Egyébként a Zefal alsócsóvédő valami idáig nagyon jól teljes, már van rajta egy körömnyi benyomódás/sérülés. Szerintem szisszentem volna egyet, ha a vázon csattan, ami okozta.
Speci Enduron volt nekem is, hogy egy kő odavert a NW tányérnak, az kuka is lett utána, mert ledobálta a láncot a fog onnantól kezdve bizonyos fokozatoknál. Viszont én továbbra sem merek olyan terelőt felrakni, ami alulról is véd, pont a váz miatt. Egy egyszerű kis ZTTO ISCG5 felfogatású vezetőm szerintem van is még a fiókban, de tányércsere óta nulla leesésem volt, a Remedy meg új hajtással jött, ahogy ugye most az Izzo is, azoknál meg ez tényleg nem jelentkezett problémaként, soha nem volt láncleesésem.
https://barbieripnk.hu/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #213053 üzenetére
Sajnos sokszor a gyártó jóindulatán múlik a gari, kollégámnak a nyeregcsőnél elrepedt a váz, visszadobták azzal, hogy túlhúzta, pedig soha nem volt túlhúzva. Van amikor meg jóindulatúak és olyan is átmegy ami nem egyértelmű. Szerencse is kell hozzá.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, én buzdítanálak rá, hogy még többet írj ide, szerintem az egyik leghasznosabb vonal tőled érkezik. Különösen tetszik, mikor a begyepesedett emberek hülyeségeit tényszerűen cáfolod meg
Nekem is pont ez tetszik benne, amit írsz is. Már a 4. hetem megszakítás nélkül, hogy minden ebédszünetemet kint töltöm, a múlt hét például 2550 méter szint jött össze, de nagyon nagyon tudnám kedvelni, ha ezt kitolhatnám 1,5-2x-es mennyiségbe. Időm úgysem lesz több pici gyerek mellett, vidéki ingázással, már így is totál kiesik a hétvége, csak a kora reggelek, meg az ebédidők maradtak. Nem kell nagyon sokat gondolkodni ahhoz, hogy az ebike jöjjön ki tökéletes megoldásként számomra (is).
https://barbieripnk.hu/
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Gratula az új géphez! Mintha csak magamat hallanám, én is ilyen lelkes voltam amikor eMTB-re váltottam. Tényleg rendkívül lelkesítő, és bizonyos felhasználási területeken (a tiéden egyértelműen) sokkal jobb választás mint egy hagyományos bringa. Viszont én most majdnem ugyanilyen lelkes lettem attól, h vettem egy hagyományos (fully) XC gépet az elektromos mellé. 80-90%-ban napi szinten ugyanazt a városi útvonal járom be mindkét bringával, 15-20km táv 100-150 méter körüli teljes emelkedéssel. Ezen az útvonalon a legkisebb rásegítéssel (ECO módban) használtam az elektromos bringát, sőt sokat mentem vele rásegítés nélkül is. Nagyon meglepett, h az új géppel jóval nagyobb tempóval tudok haladni az egyenesekben és a kisebb emelkedőkön is, mint az elektromossal ECO módban, illetve a lejtőzés is jobb vele. Mondjuk az hozzátartozik az igazsághoz, h egy előző generációs Bosch motoros gépem van, extra széles gumikkal. Mindenesetre levontam a tanulságot, napi használatra és kisebb szintkülönbségű túrákhoz számomra sokkal jobb választás egy hagyományos bringa, hosszabb túrákhoz, 1000 méter feletti szintkülönbséghez viszont az elektromos a jobb választás. Én ettől függetlenül a "kihívás" miatt sokat fogok menni a Bükkbe hosszabb túrákra is az XC bringámmal. Most úgy érzem, h igazából csak a meredekebb emelkedőkön élvezem az ebikozást, 3 év elektromozás után az új bringámon sokszor van olyan érzésem, h nem gurulok, hanem repülök vele. Tényleg nagyon jó érzés! Szóval egyelőre a a kő nehéz (23kg feletti) elektromos után igazi megváltás a hagyományos bringázás. Én a héten eldöntöttem, h lecserélem az elektromost is egy könnyebb gépre. Azt sem bánom ha a jelenlegi 500-as akkuról 300-asra kell váltanom, a lényeg, h sokkal könnyebb legyen a bringa (fully, max 18kg a cél). Nem igazán szeretnék 10-12 ezer eurót kiadni egy új gépért, így sajnos csak a használt piacra hagyatkozhatom. Sanszos, h ez nem lesz egy gyors csere, de reménykedem benne, h idén még összejöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Egy jól megtervezett E-MTB szerintem stabilabb is bizonyos szituációkban mint a könnyebb analóg, nekem az volt megdöbbentő élmény párszor, amikor cserélgettem haverral. Ugyan azon a terepen mentem az E-Enduro-val, majd az analóggal és az analóg verzió sokkal pattogósabb, a nagyobb tőkesúllyal a bringa meg tényleg odatapad a földhöz. Az E-MTB fejlődésével, frissebb geometriával, kisebb motorokkal, ezáltal rövid láncvillák alkalmazásával, már közel ugyan olyan jól fordul mint bármi más.
Magyarország kb 10-15 évvel van lemaradva gondolkodásban ezen a téren, de egyre többen vesznek, terjesztik az igét, a folyamat megállíthatatlan. 2015 nem is volt olyan rég, akkor vettem az első E-MTB bringám, emlékszem akkor milyen gyalázatos volt a megítélése, mert kb nem is volt idehaza, de már azóta rengeteget javult a helyzet, nem véletlenül, mer sokan rájöttek, hogy jó dolog.
bulikavagyok
XC-hez egyértelműen nem való a pedelec, én is tervezem egy merev XC gép beszerzését a villanyos mellé. Eco mód a legtöbb esetben csak annyit csinál, hogy elveszi a plusz súlyt és hasonló mint egy könnyebb analóg géppel, de ott a 25-ös korlát, ezek miatt egy könnyű XC valóban gyorsabb lehet mint az E, ha az E-vel eco-ban mész. Nyilván ez beállítás kérdése is, ma már durván jól testre lehet szabni a rásegítéseket. Trail/ Enduro viszont sokkal élvezetesebb egy E-MTB-vel, ez nem is kérdés.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #213428 üzenetére
Jó, h írtad a kisebb nyomatékot, ezt észre sem vettem. Csak a bringák súlyát és az akku kapacitást figyeltem. Kicsit jobban utánajárok ennek. A 22.5-es súly tényleg elég jónak mondható, az enyém elöl-hátul 120-as rugóúttal, 500-as akkuval több mint 23 kg.
Más: Egy ideig nem lesz hajlított kormányom, ugyanis kiderült, h ebbe a szuper dizájnos Syncros stucniba nem lehet "befűzni" semmilyen hajlított csövet. Egyelőre nincs ötletem, hogy hogy oldjam meg.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #213749 üzenetére
Igen, turista úton alap a figyelmesség. Na de aki maszkban "túrázik" az erdőben..hát nem a legélesebb kés a fiókban úgy általában. kb agyhalott...
Hétvégén nálunk is láttam csoportot, akik szenvedtek fölfelé az egyik pályán, miközben épp az aszfalfon tekertem fel. Látnak egy ösvényt és megindulnak...
Voltak kint korábban kis nyomtatott lapok, hogy ez bringás ösvény, ne menj erre, de ugye egyrészt illegál pálya, másrészt meg "nekem ne mond meg merre menjek" és letépi.
A legrosszabb a pályarongáló, néha az is van sajnos, hogy szétszedi az ugrót, vagy behúzza a fát stb...
Sajnos kultúra kérdése, ami sokakból hiányzik.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #213749 üzenetére
Annál, hogy ott vannak már csak az a furcsább, hogy a csajon maszk van.🤪 Számomra ez érthetetlen, vagyis az erdőben maszkot viselni.😳
#213747
flash-...azt akarod mondani, hogy ezzel elég havonta 1x (se) kenni?!"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #213773 üzenetére
Nem tudom bejött-e neki (to get some, ugyebár ) mert a videó tanúsága szerint a lány nem igazán fogadta el a "lovagiasan" felé nyújtott segítő kezet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #213784 üzenetére
Ha bevinném a bringát a hálószobába Zasszony félő keményebb lenne velem mint az aszfalt.
#213786Toobee...most már tényleg követnem kell mindenkit aki követ, mert téged sem látlak...remélem elfogadjátok mind a...tizenötön? Ami az időt illeti, most pár óráig újra javuló tendenciát mutat, újabb lyuk, gyérebb rés van a felhőtakaróban ami fölénk ér.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #214131 üzenetére
Ilyen téren van már tapasztalatom. A 31,8-as Answer kormányt nagyon szerettem, de a 35-ös Bontrager például rémesen merev volt, nagyon fáradt a csuklóm tőle.
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214132 üzenetére
Ez csoppet messzebb van. Stravan nezd meg e szerint. Valszeg ide fogok kijarni gyakorolni, enduro nyom technikas, kisebb ugratok vannak csak.
Toobee: Kiprobaltad a kormanyt?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214171 üzenetére
Akkor szerintem pont elkerultuk egymast. A 3 sraccal, akik epitik, azokkal talalkoztunk, beszeltunk is. En is Hetfon voltam ott a cimbivel, de mi nem konkretan oda mentunk, csak utba esett, es korul neztunk. Regen ez nem igy nezett ki, oriasi valtozason ment keresztul a palya. 2 orat toltottunk ott csupan, mert el is faradtam a folyamatos l-fel maszasba, es ugye nekem meg haza kellett tekerni 25km -et.
En csak flow line -on, es a waterside -on jottem le. De mivel nem is igy voltam oltozve, es a bringat sem ereztem, faradt is voltam, nem kaptam el a ritmust. Valszeg majd kulon napot szentelek csak erre, akkor jobban osszeszokunk a bringaval.
Nekem a legnagyobb bajom a pumpalos szakaszon volt, nem volt temom, nem kaptam el a ritmust, es folyamat ugy mentem at rajta, hogy lehuzott az eleje, es majd orra buktam. A freeride -on, ahol a fotot csinaltam, ott egyet mertem megugrani, ami az egyik fo erdeszeti utat keresztezte, olyan max 40cm -es rampa volt. De volt egy srac lent egy eleg komoly DH bringaval, aki vegigtolta az egesz palyat. Elso probalkozasnal majdnem elrepult a fotozott ramparol, mert tul nagy tempot vitt at. Nem is ertem, hogyan fogta meg.Nekem tanulni jo lesz, es ha nem izomlazzal meggyek oda, akkor erom is lesz lefele tekerni. Majd ha ugy van, es josz erre, osszebeszelhetunk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #214198 üzenetére
Már látom is magam előtt a felpattintható ValveGuard™-ot, kerékméret és küllőszám szerint. Piaci szakadék.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #214198 üzenetére
Silca-nak most van valami szénszálas tubeless löttye, ami a fecskendőt is eltömíti, nem is lehet injektálni csak locsolni a kerékbe, az kell nektek ilyen esetekre
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parkr
őstag
válasz sebgutkopf #214198 üzenetére
Egy gyorskötözővel összekötitek a két szomszédos küllőt a szelep magasságában, és kész a védelem
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214196 üzenetére
De, az a srac volt. Igen, szepen vegigprobalta a palyan a nagyobb ugratokat, aztan letudta egybe. Kemeny csoka volt, bevallalos. De az a bringa erre volt teremtve.
A gumik mennek vissza, holnap ha minden igaz, megjonnek a felnik, akkor szepen atpakolom, es meglesz a ketto fele kerekszett, es akkor nem kell semmit cserelgetni a sort leszamitva, maximum a tarcsakat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214287 üzenetére
UV lampat elhagytam, pedig biztos bulis megnezni, jutott e mindenhova. En is inkabb ugy vagyok vele, minden tekeres utan legalabb attorlom es olajozom. Ez most kiveteles alkalom volt, nem jutott ra idom.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #214286 üzenetére
Darál, hangja van, tekerés közben érzésre száraz. Amúgy ezt én sem várom meg, 75-100 kilóméterenként kenem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz sebgutkopf #214286 üzenetére
Ha sír a fém a fémen, vagy hallod, ahogy karcol benne a homok, azok azért árulkodó jelek. De most őszintén: ha nem érzed tekerés közben, hogy elfogyott a kenés, akkor baj van. Én full technikai analfabétaként, félig süketen is érzékeny vagyok erre, szerintem csak odafigyelés kérdése. Nem mellesleg szerintem így sem kenek annyit, mint itt sokan.
Szerk: Na, mondom én, lásd eggyel előttem. 75-100k, atyaég, én ennek a 10x-esét, vagy még többet is megyek egy kenéssel. Kb 3-4 hetente szoktam, de persze ez országúti, és nyilván esőben, illetve vizes útra sem viszem ki, nemhogy sárba.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lacerta
aktív tag
válasz sebgutkopf #214286 üzenetére
Nálam tök más hangja van olyankor, szárazabb, csörgősebb.
Ha már nyiszorog is, az nagyon gáz, azt nem várom meg soha.
Ha megázik, utána rögtön átkenem mikor hazaértem és megszáradt. Egyébként 150÷200 km-enként kell, ahogy én használom.
Ha nagy fűben megyek, az le szokta fémtisztára pucolni a láncot, utána néhány tíz km-el kezd hallatszódni, hogy megváltozik hangja a láncnak.
Régen, amikor sűrű olajokkal kentem, akkor sosem jött el az a pillanat, hogy hallható lett a kenés csökkenése. Cserébe jó olajsaras volt minden IS.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #214296 üzenetére
Hát az biztos, lefele még a csajok is gyorsabbak.
#214297Lacerta...úgy van, a vastag olaj szép csendben eszi meg a láncot.
#214301Toobee...áj kent szí jú!
#214304-FLY->...milyen fék? Az alap Shimano is egy-két ujjal satuzható kellene legyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214319 üzenetére
Bar nem ismerem a feket, de mar csak maganak a karnak a beallitasaval, bite point, lever reach oriasit lehet nyerni. Es akkor meg ott a nagy tarcsa, ha az elso telo/villa birja, meg egy sportosabb betet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214352 üzenetére
Szerintem hatranya annyi lesz, hogy a kerekeket le kell majd cserelni, ha durvulni akarok. 800g korul a fogyas. Kivancsi vagyok. Megyek haza, es igazabol el kell kezdenem szerelni, hogy holnap tudjak gurulni. A hatso agy meg egy elorelepes lehet a mostani DT350 -hez kepest.
63cm -es szintkulonbseg okes ezekkel is, pont, mint a XRC1200 -as felnikkel. Majd kiderul.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214495 üzenetére
Nem megy ra fel.
Irtam a Sram supportra is, mi a problemam, meg elinditottam egy warranty process -t is a biztonság kedvéért. Ma a bringaboltba is bedobtam, hogy nezzenek mar ra azert.
Azert olvasni szepeket az XD -rol. Voltak problemak dogivel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214537 üzenetére
Igen, forog. A menet is jol nez ki, nem latom, hogy problema lenne vele. Es igazabol ezeken nagyon nehez elnyirni, ahogy neztem, bolondbiztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #214691 üzenetére
Számomra is rémálom a hangolás témakör. Nekem se tudásom, se tapasztalatom hozzá. Gyártói értékek és viszlát. Maximum a nyomással játszom.
Az a pedál nem tűnik veretésbarátnak. Mondjuk a sípcsontot biztos nem hasítja majd fel, mint nekem a Stamp.
A bringa pedig brutál komoly
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214691 üzenetére
De. Jelenleg cserelgetem. En nem montis cipoben tekerek, hanem a pille konnyu, kenyelmes terepfuto cipomben, aminek a talpa nagyon puha. Ezt az XT platform pedalom azokkal a tuskekkel eleg gyorsan szetszedi, elkezdte megenni. Reszben ezert nem is vettem meg pedalt, mert pont e miatt a hegyes tuskek nem jatszanak. Most mar muanyagot nezek... A YT pedal pedig muanyag tusis. Sima cipovel nem jo, mert lecsuszik rola a labad, de a futócipő az nem mozdul el.
Most kell talaljak egy olyan platform pedalt, ami tartos, es kimeletes a cipovel. Ez a cipo ra fog ragadni, meg a nagyon rovid tuskekre is.
A telot es tagot en belottem YT ajanlas szerint, majd kicsit probaltam, es jelenleg is probalom finomhangolni. A tag jonak tunik, de a teleszkop meg nem, nem elegge erzekeny, az apro egyenetlensegeket nem simitja olyan jol ki. Ehhez ido kell. Nekem az kell, hogy a kezdeti tartomanyban legyen erzekenyebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214700 üzenetére
A cipora kenyes vagyok. Vettem anno MTB -re cipot, es annyira nem jott be, hogy nem vettem fel, es a vegen eladtam. Sportolas kozben nem szeretem erezni, hogy rajtam van, nem fulled bele a labam, es legyen konnyu. Erre a 140 fontos terepfuto cipom felelt meg egyedul.
Pedalt bugazok, az XT platformot meg el kell adnom, jo hogy emlititek. Az egyebkent is eletveszelyes.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214778 üzenetére
Pedal lesz, cipo az most marad.
Magassag? Marmint amikor osszejon? Egy kis agat szoktam magam ele rakni, kb. 10cm -es. Azt ha 10 -ből egszer megugrom, akkor mar jo. De lehet rosszabb, mert neha az idozitest nem talalom el, az is false. Megjegyzem, most alltam neki gyakorolni 2 hete. Egy srac megmutatta, hogy ugrik meg egy asztalt. De ugye a technikajat inkabb erezni kell, meg a YT -n lathato slow motion videok is hasnosabbak.
Azt mondta, ha rajovok, akkor mar a magassag csak annak a kerdese, mennyire rugaszkodok el.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #214780 üzenetére
Gondolom szemnek tetszetős a vékony él, azt meg vastagabbra kellene csinálni a tengelyháznál ahhoz, hogy konkáv legyen a pedál .
Zoliwrc...mint az EKG-m. Durva, garantált szép idő és kísérő autóval sem vállalnám.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #214821 üzenetére
Most nagyon elgondolkodtam, hogy a konvex pedálom mellé vegyek egy konkávat is, kipróbálni, mondjuk én mindenképp műanyagot nézek. Ez az egyik, ez meg a másik befutó. Most úgyis olyan akciós az euro Valahogy én nem érzem nagyon, hogy fém pedál kéne, és nem csak az ára miatt.
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #214814 üzenetére
Elkiabaltam. Elmentem ma gyakorolni, es 1 epkezlab ugrast nem voltam kepes csinalni. Begurultam, akkor gyakoroltam az egykerekezest. Lecso, mintha nem lett volna meg az egyensulyom. Begurultam, inkabb elmentem tekerni, legalabb kiprobaltam, mit valtozott a karbon felnivel a bringa. Majd egetem magam sotetben a parkban, amikor nincsenek turazok.
A felnivel kapcsolatban... Erzem, hogy konnyebb a bringa. 795g a kereken mar a tok mezei embernek is erezheto lenne, persze. Robbanekonyabb lett, meredek emelkedokon jol jon, ha gyorsan ritmust kell valtani. Bar ez csaloka, mert a hatso agy sokjal jobb, mint a DT350 -es. Ezt onnan tudom, hogy van egy szuk emelkedo, gyokerekkel, amit eddig nem birtam megmaszni. Most felugrattam, majdnem szo szerint.
Komfort teren viszont vegyes, inkabb kemenyebb, merevebb lett. Pattogosabb, direktebb, de nem tudom jol leirni. Nagyon szokni kell, es szerintem a kereknyomast is engedni kell, es az elso telot is allitani, hogy a kisebb egyenetlensegeket jol simitsa.
Aki valtott alurol karbonra, biztos erezte.Szerintem nott a sebessegem, es a regi 120-110 -es rugoutas Scott -om mar nagyon megverem ezzel, hiaba volt az anno XC orientalt, meg lockolhato telos/tagos. Lefele meg nem kerdes. Ha csak fele olyan jol tudnek tekerni, mint egy tapasztaltabb enduros, akkor se hasznalnam meg ki a bringa tudasat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #215024 üzenetére
Köszi! Szerintem vinni fogok egy élénk színű festék sprayt és lefújom az összeset, mert ez így veszélyes . Normál esetben mindíg átugrom őket, mert jól láthatóak messzíről is, de ezekkel valszeg az autósok is sokszor megszívták. Szvsz valamelyik idióta lakó önthette ki őket, hogy senki ne száguldozzon az utcájában . Durva, hogy egész télen havas terepen egyszer sem esek el, lejövök aszfaltra és rögtön megvan a baj. Egy ideje úgy érzem aszfalton több szempontból is veszélyesebb bringázni, mint a legbetegebb gyökeres terepen . Terepen mindíg résen vagy, figyelsz és általában csak rajtad múlik, hogy megúszd szárazon, aszfalton a rengeteg autó, bringás, gyalogos, roller meg mittudoménmi miatt sosem lehet tudni, ráadásul semmi esélyed puha földre vagy fűbe esni, mindíg a kőkemény aszfalton puffansz, garantált a sérülés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz sebgutkopf #215076 üzenetére
Én is a térköves bicikliút pár centis padkájában akadtam meg, amikor a kezem törtem. Ezek a legveszélyesebbek, mert a jó felület, meg a hamis biztonságtudat nullára tudja redukálni a veszélyérzetet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #215078 üzenetére
Gyári megoldás nincs erre a típusra.
Utángyártottba láttam párat. Ott a max 180-as tárcsa adapeterrel a gyenge pont. Valamint a láncvonal más, vagy volt olyan aki eltolta a sor irányába távtartókkal... egyik sem bizalomgerjesztő barkács megoldás.Átfűzés+adapterek helyett vettem ugyan ilyet de boost-osat a kisebb bicóba.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #215155 üzenetére
Nem tom, de tesztek szerint jó cucc, csak azért nem próbáltam még ki, mert legutóbb épp nem volt stockon .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #215295 üzenetére
500-1200 km közötti cseréket olvasok. Valószínűleg ebike-osok között sokkal több a polgári tekerő, 50-60-as pf-tal, gondolom ez is sokat számít.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #215334 üzenetére
Jobban örültem volna egy GX szettnek. R2-n egyébként most annyi akcióban az AXS, hogy nagyon remegett a kezem a vásárlás gombon. Belépő bringák fordulnak meg itt vagy a csúcs. Itt is nagyra nyílt már az olló, ez jellemző az országban minden területen. Szóval ezért tűnt el a középkategória innen is, szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #215338 üzenetére
Állítólag sokkal jobban bírja a strapát, mint a sima GX.
The SRAM AXS Battery offers approximately 20 hours of ride time or more, weighs just 25g and is detachable with a single clip. And it only takes an hour to charge.
A gombelemre meg 2 évet írnak.
Én ezzel simán együtt tudnék élni, nekem ez nem fáradtság.
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #215338 üzenetére
A AXS toltese aztan igazan nem nagy dolog.... 10s az akksit leszedni majd felpattintani. Toltore rakni meg annyi sem.... Es 20 orat tenyleg siman kibir, ha a bringa szobahon van tarolva.
Utesekre jol reagal, szepen old a motor es vissza ugrik utana a pozicioba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen