-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #147014 üzenetére
Egyébként, akik ezeket a moderáltan hosszabb rugóutas modern gépeket használjuk, eddig még senki se panaszkodott hogy túl sok, vagy lassú lenne. Mindenki szereti és élvezi. Lehet, hogy felfelé nem mi vagyunk az elsők, nem indulunk ezekkel maratonokon, de feljutunk és össze se csináljuk magunkat, utána meg jön az örömködés, amihez egyre több kedvet csinál.
Most már ott tartok, hogy napi szinten az kattog a fejemben hova tudok menni, milyen lesz az idő, legutóbb melyik ugrás volt a tuti, hol lehetne ügyesebben lemenni, vagy hol tudnék már lemenni, ahol eddig még nem mertem. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #147140 üzenetére
Remélem sikerül elmennem, jó lenne. Wexl-t megnézném.
(#147170) benfolds: Persze, az elején még nem drága jól kajálni, mert nem kell sokat enned a 68kg-os súlyodhoz. De azzal most nem számolsz, hogy amint jönnek fel a kilók izomban, egyre többet kell enni húsból is, hogy csak tartsd a formát. Mire elérsz egy 75-80kg-os izmos fizikumot, már egészen más adagokat kellene enned ahhoz, hogy csak tartsd a szintet. Én is pont 178cm magas vagyok, kb 16 éves korom óta ez a magasságom. 60 kiló körül indultam. 5 év alatt eljutottam 88-90kg-ra nagyjából minőségi izomban. 68-70 kilósan még kb alig kellett figyelnem a kaja mennyiségekre és fejlődni tudtam, 90 kilósan már napi 1kg húst ettem (csirke, marha, hal), egy halom zöldséget és tápkiegre sem kevés pénz mente el. Nem olcsó sport ez. Ha ugyan ezt ma meg akarnám csinálni, kb 60 ezret költenék csak húsra, és még 60 ezret elköltenék a többi kajára. Havi 120K alatt nem úsznám meg az étkezésem azon a szinten ami anno megvolt. És ez úgy, hogy mindent elkészítek magamnak. Nyilván ez már a másik véglet, amikor ez a sport lebeg kizárólag a szemed előtt, de úgy sem olcsó, ha csak 50%-os szinten akarod művelni.
(#147185) trialboj: Az nem sárga becsúszó, hanem arany Kashima. Élőben elég durván tud kinézni egy ilyen villa, szintén Kashima taggal és mondjuk egy Kashima nyeregcsővel együtt.
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Toobee #147237 üzenetére
Van neki 26-os montija, tavaly nyáron vette egy kollégájától.
Abból is született vagy 100 hozzászólás hogy milyet vegyen, mi az ami szar, mi az ami megéri, aztán megvette amit ő akart... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #147826 üzenetére
Erről amúgy jók a vélemények? Mert ha csak 20-30%-al is jobb (értsd erősebb a 2 dugattyúért) a 615-nél az már nagyon megéri a 120 euró/szett körüli árat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #148474 üzenetére
Meghízott?
(#148471) Kecsotam...nézz egy videót az első váltó beállításáról,elég nehéz szavakba önteni mit is kell csinálni...vagy magyarul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #148498 üzenetére
Autóban nagyon vigyázni kell,ha picit is összeér a folyamatos rázkódás szétdörzsöl mindent.
(#148500) jjeahh...én többnyire egyedül tekerek,így eléggé ki szoktam magam hajtani. Persze az nem éppen verseny (mert amint írtam,nem szoktam hajtani lefele is teljes erőből ),de eléggé nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Toobee #148508 üzenetére
Hoppá, ez a bringaszállító nem jött az M7/M1 bevezetőjén Budapest felé vasárnap délután? Mert a Velence Maratonról hazafelé késő délután megelőztem egy elég sok csinos enduro géppel terhelt ilyesmit, ami egy fehér kisbusz után volt kötve. Sajnos semmi felirat nem volt sehol, így nem derült ki nekem, hogy bolti készlet behozatala, túraszervezés vagy magánakciós utazás volt a háttérben, pedig nagyon érdekelt volna. Az anyósülésről azért megnézték a fatet az én autóm tetején is
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #148508 üzenetére
Felfele is tekerni kell,kérem szépen.
(#148510) jjeahh...nem is a vázat féltem,az talán a legtartósabb,de a kerekek,agyak,teló bizony kapnak rendesen. Valahogy felfele nem sajnálom,már több kazettatestet szétgyötörtem,de lefele,azt az esztelen rázkódást,mikor csak engeded a köveken és reménykedsz a bringa megoldja,bizony kissé sokallom.
(#148503) 6030D...már vén róka vagyok én ahhoz,hogy azt mondjam bármire is "soha",de...meglátjuk.
(#148512) ZolkoW...Strava nincs,kerékpár egyben,bőr sem jött le rólad sehol...ott voltál egyáltalán?
(#148511) Wombath...errefelé került volna a sofőr mikor vitte a bringákat fel a hegyre?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #148474 üzenetére
Ezer éve a Bikemag-nál dolgozik a Bognár Tamás. Nem most került kapcsolatba a kerékpározással. Jelenleg a Ghost kerékpárok tervezésében vesz részt. Az mondjuk tény, hogy az utóbbi években felszedett pár kilót. Egy jó szakembernek nem kell egy bringával lenyomni egy Salzkammergut A szakaszt vagy egy Tour-t, hogy reális véleménye legyen a kerékpárról.
-
X2N
senior tag
válasz Toobee #148547 üzenetére
Nekem tetszett Wexl, bár most nagyon kifogtuk mert pont rengetegen voltak. Sorbaállás a felszállító autóért olyan 15-20perc lehetett. 3x jöttem le a flowtrailen, 1x a single tracken. Egy Focus Jam-t béreltem, az nekem nem jött be a 29-es kerék miatt. A szervizesek persze a telókat rosszul állították be, én utána állítottam. Viszont ha jönnék ide legközelebb akkor ebike-ot bérelnék. A park belépőt nem tudom minek megvenni, nem kellett sehova a kártya, az összes ösvényen lelehet jönni belépő nélkül. Egyszer felvittek autóval, 3x feltekertem, na annyi elég is volt. A flowline 5.4km hosszú tele döntött kanyarokkal, a közepe fele van három kanyar is ami nagyon szűk, sajnos videón nem jön át. 10 percig lehet jönni lefele átlag tempóval.
Más: Simán megcsináltam az első kerékre a tubeless Magic Mary-t, na a hátsóval ment a sz*pás tegnap. Beszaladtam a doctorbike-hoz, hogy hátha náluk sikerül kompresszorral, hát nem, selejtes a külső, annyira tág belül a külső hogy kézzel simán felteszem a felnire...nem veszek több schwalbe-t ha ilyen minőségi szórás van(15eFt-os külső...).[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #148498 üzenetére
Ja mi meg Rózsahegyen voltunk a hétvégén. Ez idén összesen a 6. parkozásom volt, amely során itt már másodjára voltam. Ismét jól elfáradtunk, végre nem volt dög meleg, néhány helyen kicsit sárosak lettünk, de van mosó. Jó volt élveztük és már szezonon kívüli csökkentett árral ment a napi jegy.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #148615 üzenetére
Szezonon kívül vagyunk így a napi jegy már csa 16 eur (+2 a kártya kauciója, amit nap végén visszaad az automata).
Olyan jó kajálda mint wexl-ön, most nem volt nyitva, vagy nem kerestem eléggé Rózsahegyen. Árakban értelem szerűen olcsóbb Szlovákia mint Ausztria.Múltkor, amikor Mariborban voltunk ott meg kimondottan jó áron volt a kaja. 5 Eur-ért kaptam egy baromi nagy kebab adagot és egy fél literes cola-t. Cappucino 1,2 eur volt. Hazai árak. Szlovénia jó ár/érték arányban, bejött.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Toobee #148712 üzenetére
Van egy bringás gatyám. A legnagyobbat vettem a Decában. Alig bírom felhúzni
Szerintem vissza fogok menni megnézni megint a kínálatot, de ekkora combokhoz meg pocakhoz nemigen gyártanak ruhát. Legalábbis én nem láttam.Amúgy két melegítőben már volt, hogy kapott el eső, csak nem volt annyira hideg, hogy rommá fázzak és ez miatt megfázzak (a fene emlékszik rá, hogy akkor csak pamutban, vagy bringás rövidujjúban voltam legalul). Tapasztalatom szerint ha lucsokra is vagy izzadva, de tekerés közben csak kellemes kis hűvösséget érzel, de nem fázol, akkor nem kéne, hogy gond legyen. Ennek persze feltétele a korábban említett michelin baba jellegű beöltözés, ami elég kényelmetlen ahhoz, hogy csak kevesek szeressék .
Tüzetesebb próbára még vagy egy hetet várnom kellItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
őstag
válasz Toobee #148712 üzenetére
csatlakozom, annyival egészíteném ki, hogy a Lidl/Aldi/Deca vonaltól kezdve a 20 ezres Pearl Izumi-ig minden aláöltözőm van (volt) és sajnos azt kell mondjam csak a drágák teljesítenek 3 év után is, a lidis konkrétan kinyúlt mint egy rossz pamutpóló... és motorozni is felveszem őket, mosni csak speciális mosószerrel, de az mindenütt kapható.
a hagyományos mosószer eltömíti a pórusokat, így a szellőző tulajdonságoknak kb annyirétegesen kell öltözködni, de minden rétegnek külön feladata van, ezért nem jó a 3 pamut pulóver egymáson
a legalsó rétegnek (jellemzően ez már ha 2 réteged van akkor is aláöltöző) az a feladata, hogy a testedről elvezesse a másik oldalára az izzadtságot
a következő rétegnek a feladata az, hogy ne fázzál
ha harmadik réteged is van, akkor annak az a feladata, hogy ne ázzál át, vagy ne fújja át a szél[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Toobee #148719 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy a nagyáruházi cuccok is kb annyit érnek, amennyibe kerülnek, csodák általában nincsenek.
a PI Transfer-je vagy a Northwave Dryarn-os aláöltözője ráadásul olyan, hogy hiába izzadok bele, valamiért nem marad olyan szaga megszáradás után, mint az olcsóbbaknak... nyilván mert 101% műszálból vannak, de mégsem kényelmetlen a viseletük
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #148768 üzenetére
Adagolóba szoktunk rakni egy kicsit, program szerint bekeveri a gép a mosásba.
Sőt igazából vizkőtlenítéshez is ecetet szokott haszni. Azt azért szoktam érezni.
Több mint 3 év használat után nincs baja a mosógépnek.A mosókapszula okoz gondot inkább, mert a 30-40 fokos mosóprogramon nem oldódik fel rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #149134 üzenetére
Korábban is tubeless-en voltál?
Ez a nyomás vesztés azért erős. Nem tudom másnak hogyan szokott ez összeállni a saját eddigi tapasztalatom az, hogy az a szett (felni, gumi, szalag), ami igazán tubeless-re lett kitalálva az trutyi nélkül is megtartja a nyomást, csak heti szinten lehet látni a nyomás vesztést, tehát a tej inkább a defekt tolerálásához kell, sem mint nyomás megtartásának alapfeltétele.
Persze simán lehet, hogy más megközelítés is él és érvényes. -
Toobee
veterán
válasz Toobee #149134 üzenetére
Közben az elsőt is összeraktam. A szalagot kellett lecserélni, bár ezt sejtettem, de azért meg akartam spórolni a takarítós kört. Kapott új szelepet is, ha már megbontottam. Mindkettőt könnyedén fel tudtam fújni egy egyszerű Aldis műhelypumpával. 4,5 baron picit hagytam őket magukhoz térni (egy napot kibontva, fellógatva voltak), aztán leeresztettem és ment bele a tej. Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy mit tudnak, mert ez alapvetően trail gumi, szóval picit félek tőle, hogy kevés lesz a tapadás.
Mértem is egyet (1 deci tejjel feltöltve, a sorom pedig XG-1150) :
- első: 1996 gramm
- hátsó: 2345 grammhttps://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #149195 üzenetére
Remélem lesz beszámoló is majd
Más 2: ilyen kormánycsapágy sapka bizbaszból merjek kínait rendelni, vagy maradjak a márkásnál? Nagy szerepe nincs és törni nem hiszem törik, vagy ha mégis, akkor sem lennék életveszélyben miatta. Ezek amúgy univerzálisak és csak azt kell nézni rámenjen a villanyakra? Pl. az FSA kormánycsapágyammal vajon fog találni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #149595 üzenetére
Van egy ismim, aki szeretne jönni velünk túrázni, de enduroja van és nem bírja a mászást, olyan túra meg nem létezik, ahol mászás nélkül lehet lejtőzni. Lehet linkelnem kéne neki a stravadat követendő példaként .
Khelben: felétek van 630 kilóméternyi biciklisáv?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz Toobee #149591 üzenetére
Nekem is, főleg hogy hétfőn nem bírtam menni, kedd-szerda gyomros vírusom volt, ahhoz képest a 144 km nem rossz. Bárcsak nekem is ez lenne az alap. De most egyelőre a heti 100-at lőttem be alapként, még amíg lehet, aztán téltől szeretnek rendesen felkészülni, és ezeket a számokat alaposan feltornászni. Mondjuk síkon tekerni itt a Budai hegyekben se nagyon lehet, országutival se, de ez legyen a legnagyobb probléma.
Ma oda-vissza bejártam az Etyek-Tarján kerékpár(os) utat, hát érdekes. Volt már valaki arrafele?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- Fotós könyvek (Scott Kelby, Joe McNally, A digitális fotózás műhelytitkai)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest