-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bszg@
tag
válasz parandroid #197090 üzenetére
Nem akarom már ragozni, írtam, hogy 5 mp egy utalás. Ebben legalább világszínvonalon vagyunk.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #197087 üzenetére
Ez klassz, és akkor a Canyon.de ről részletre is meg lehet Magyarországra venni a bringákat?
En nem akarok egyszerre ennyi pénzt költeni de részletre ki tudnám tolni simán.
Most már csak keresni kene valakit akinek van canyon Endurace AL 6.0 - 7 s es méretben h kiorobaljam :)
Tavalyelott egy füredi csaj árulta szinte 0kmerel 220ért az al6-ot azóta is felmegy a vernyomasom ha belegondolok h mekkora vétel lett volna..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Beri
addikt
válasz parandroid #197142 üzenetére
Oké, köszi a tippet! Már írtam is a kollégának.
Itthon nem tárolóban lakik a jármű, de ha kimegy az ember valahová és betolná egy biciklitartóba, ott sajnálnám leverni még a karbon villát is.eladó Aromamizer RDTA V1
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #197181 üzenetére
én max hátra tennék 28ast....előre 35kmh felett minden a 25ös mellett szól.
60as stucnit használsz? 😮 Dekában van készleten [link]
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #197181 üzenetére
'köztes' megoldás: 25-ös külső, ami valójában 28 mm széles (pl. Conti 4 Season, GP 4000 II)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #197317 üzenetére
én tekerésenként ellenőrzöm, guminyomással együtt
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
FőDudu
addikt
válasz parandroid #197342 üzenetére
Koszi!
Mar el is tunt. Estig tuti nem is kerul elo.
Ugy orditottam utana, hogy legalabb a sisakot vegye fel.Nagy kerek elonye: nehezebb lesz vele fejre allni.
Bar a hidraulikus tarcsafek pont eleg eros hozza.Volt a boltban valami 8500 Euros karbon bicikli ( csak giant amit arulnak) annak pl. valami mualkotas a fektarcsaja.
Nem a szokasos masfel centi szeles koriv, hanem azon kb 3-4 centis lehet a resz ahol a fekbetet felfekszik. Biztos van eleg fekero.
FőDudu
-
őstag
válasz parandroid #197384 üzenetére
esni nagyon nehéz megtanulni, mert ösztönösen ivódik beléd az évek alatt a rossz esés - alapból ugye próbál az ember balanszolni amíg lehet, emiatt kezek-lábak lengenek minden irányban.
küzdősportok általában segítenek, főleg kiskortól. birkózás, judo, karate, kickbox, ilyesmi
de felnőtt korban is tanulható, itt egy példa“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #197605 üzenetére
valamilyen schalbe marathon vagy egyéb túragumi lehetne megoldás, viszonylag nagyobb bordával. (marathon mondial pl)
ill. azt hiszem panaracer gravelkingből van 26-os, de az nem tudom mennyire strapabíró belsővel, meg kb 40€/db.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #197625 üzenetére
*Jó napot kívánok! Érdeklődöm, hogy az NDK turmixgép, a leszedhető ajtajú, hogy megérkezett-e már?
Később kivehető ajtós...
Jó napot kívánok, Weiner elvtársat keresem.
Remélem, itt még senkinek sem kell magyarázni a fülkét
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
apholyon
aktív tag
válasz parandroid #197633 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy haragudjak, inkább köszönöm a véleményeket. Éppen ezért is kérdezek a tapasztaltabbaktól, hogy ne vegyek hülyeséget... Csak hát elég kényelmetlen a 2-3 órás bringatúráimra + hátizsákot vinni annak a pár apróságnak és egy fél literes víznek... ezért szeretnék egy - megfelelő - vázra applikálható tárolót és egy kulacsot tartóval
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
válasz parandroid #197646 üzenetére
Rendben, köszi. Megnézem akkor azt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #197646 üzenetére
Nekem 4-6 órás tekerések is alig szívták az akksit, egy telefonommal se volt ilyen gondom, teljesen jó erre. Régebben hordtam külső akksit, de rájöttem, hogy tök felesleges.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #197656 üzenetére
nekem most csak kb 8-900km lesz meg havonta mert hozzájött a futkosás is. Ami nem változott az a heti 7óra intenzív mozgás. De így is 74ről 70kg alá mentem 3hónap alatt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #197715 üzenetére
100x magas pulzuson sprint (15-20%-os emelkedők), 20km/h latti tempó, magas energia igény, hiit és fogyás egyben: montizás hegyen . Ha valaki teker viszonylag alacsony tempóval 40km-t 100m szinttel, az messze nem ugyanaz, mint ugyanekkora táv terepen 1000-1500m szinttel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #197715 üzenetére
Amiket írsz az szénhidrátháztartásodat nullázza ki pillanatok alatt, a crossfitt meg az ízületeid leggyilkosabb sportja, kevés olyan sport van amiben ennyi sérülést lehet összeszedni.
Lassú és hosszú alacsony pulzusú, tekerés vagy futás, ez megy zsírból, ez a fogyás titka. -
maximilian4
addikt
válasz parandroid #197669 üzenetére
Nekem idén van 882 km-em összesen. A maival együtt.
fogyás:Amúgy a legjobb fogyókúra tényleg a stressz, legyen egy kurva stresszes munkahelyed, terheljenek túl iszonyat mennyiségű munkával és csak úgy repkednek le rólad a kilók. Szóval akinek nem megy a fogyó, keressen valami kibaszott szar és/vagy kemény munkahelyet, ha lehet köcsög munkatársakkal és főnökkel.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #197731 üzenetére
Jaja, de akkor még más volt a nick neved
-
Major Lion
senior tag
válasz parandroid #197763 üzenetére
A gond akkor van ha nincs olyan szinben a kinézett bringa mint amit szeretsz, amire elég nagy esély van mikor a gyárto egy színben dobja ki a modelleket, aztán várhatsz egy évig a következő színre
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
gabro0
őstag
válasz parandroid #197763 üzenetére
Karbon vázat én tuti lakkoznék, az gyorsan kész és még olyan előnye is van, hogy ha eladod akkor látszik hogy volt-e javítva. Ha fém akkor meg szinterezés.
De úgy látom új bringáról van szó, akkor én biztosan jobb felszereltséggel venném, nem lehet olyan rossz az a festés
-
csubuka
addikt
válasz parandroid #197768 üzenetére
Köszönöm, megnézegetem akkor azt is. De olyan nincs, hogy maga a kialakíás már önmagában valamelyest defekállóbb? Pl ezek a terep-szerű mintázatok lehet, hogy jobban eltartják az aszfalttól a gumit és a tüskék kevésbé tudnak belemélyedni ,még akkor is, ha nincs spéci vastagított része a guminak?
-
Beri
addikt
válasz parandroid #197763 üzenetére
Egy rendes festés időben is alsó hangon egy heti munka
Ha bármi 2 napnál tovább tart, az vagy pocsékul megszervezett munka, vagy színtiszta lehúzás és csak önigazolásból van elnyújtva. (oké, lehet, hogy valaki 4 színű flip-flopot akar extra réteg gyöngyházzal, de gyanítom, nem erről van szó)
Tudom-tudom, a bicikli egy ilyen műfaj. Minden ponton sokkal jobban lehúznak, mint bármilyen motorral hajtott járműnél (pedig azért ott is elég vastagon fog a ceruza), de azért azt nem magyarázhatja meg senki, hogy egy nyomorult biciklivázat bonyolultabb fújni, mint egy autót/motort.[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
csubuka
addikt
válasz parandroid #197770 üzenetére
Köszönöm, értem.
Ahogy nézem a Schwalbenak van ez a "Marathon Plus" külsője. Az is tud annyit defektvédelemben, mint a Contik csúcsa? Olyan volna a közeli boltban
-
woodworm
veterán
válasz parandroid #197775 üzenetére
Nagyon szép munkákat produkálnak a szinterezők! A 15-20ezres árban a homokfúvás is benne van.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #197775 üzenetére
Nem olcsó de hát a piac határozza meg az árakat. Mivel nem sokan foglalkoznak ezzel, jól meg még kevesebben szinte irreleváns mennyi idő kivitelezni, ha nem lehetne ennyiért eladni akkor biztos olcsóbb lenne... vagy nem csinálnák mert veszteséges lenne. Szerintem ennyi...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Beri
addikt
válasz parandroid #197775 üzenetére
Neeeem, én kertész leszek, ha már nem kellek mérnöknek
eladó Aromamizer RDTA V1
-
bazsimano
őstag
válasz parandroid #197938 üzenetére
igen pont ezt vettem eszre. Van egy ket evvel fiatalabb teso...de mindenkepp valami hasznaltat nezegetunk valami minosegit...nem tudom, hogy ha genesis, merida, gepida, cube ha ilyet latunk ilyen meretben 40-60 ezres arsavban, akkor jo lehet?
ezert kerdeztem, hogy pl valtonal mi a jo valasztas , mit nem szabad semmikepp valasztani es hasonlok ...
de majd nezegetem a hasznaltpiacot...hatha elobukkan valami jo ajanlat! -
bringasisti
őstag
válasz parandroid #197974 üzenetére
Olyan melegben ha fáradt az ember 25 kilométerenként fél liter simán lemegy a jeghidegből
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #198021 üzenetére
Az magától értetődő, hogy az aktuális kínálat/kereslet helyzetben gondolom elfogadhatónak az árát, 2 éve csak nevettem volna azon, hogy ennyit kér valaki egy ilyen kerékpárért.
Minap kérdezte felettesem megvagyok-e elégedve kerékpárommal, megérte-e azt a pénzt...azt mondtam neki, hogy számomra folyamatos örömforrás, és bár az árkülönbséget a régihez viszonyítva (~x1,8) közel sem érzem arányosnak (karbon váz, kúpos fejcső, boostos/átütőtengelyes kerekek, 1x váltás ellenére sem), ha ez mondjuk 2x ennyibe került volna nekem akkor is ezt mondanám, vagyis nehéz forintosítani az aláhúzott tényt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #198021 üzenetére
szerintem arra mehet 42-es kazetta is - long cage váltókanállal [link]
-
bszg@
tag
válasz parandroid #198173 üzenetére
Nekem elég volt 26 éve párszor látni belülről, hogy azóta ne igyak
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #198173 üzenetére
7-8 évet lehúztam a két említett kólagyár közül az egyiknél,...
Már nem is emléxel melyik volt.🤭#198183planbmokus...a kolléga szerintem arra akart rámutatni, hogy a hiedelem (és látszat) ellenére nem az az 5mm-es zár viseli a terhet, az csak rögzíti az annál sokkal vastagabb (pl. XT 786-nák 12mm-es) valódi teherviselő tengelyt...bár ezt biztos te is tudod. Azt elgörbíteni viszont tényleg állat kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #198157 üzenetére
Na ezt nem is tudtam, hogy a connect tudja ezt, köszi!
Közben előkerestem azt az https://www.probikegarage.com/ [link] , amit FerNandor ajánlott még korábban. Ami ebben szimpi, hogy van strava sync, meg hogy pl. teló kisszervízre is figyelmeztet.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
nagyúr
válasz parandroid #198158 üzenetére
köszi, de kell egy térkép amit menet közben is látok, mert megállni és még rosszabb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Major Lion
senior tag
válasz parandroid #198251 üzenetére
Miért nem melegszik túl, mi akadályozza meg? Néztem már a telefonomat hogy melegszik e de nem tapasztaltam, egy tokban van az rögzíti a kormányra, de semmi extra szellőzés.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
bmakszim
senior tag
válasz parandroid #198251 üzenetére
Köszi!
#198247 Major Lion
Igazából az a bajom, hogy nem találtam meg a számomra megfelelő GPS appot. Meg az eSim-es óra mellett már nem akarom magammal cipelni, ill. összekoszolni.
Ja, meg nekem is írta már ki, hogy túlmelegedett, hűtsem le. -
Major Lion
senior tag
válasz parandroid #198265 üzenetére
Ha nem érdekel a többet a téma inkább görgess tovább, de ezt inkább ne folytasd.
Egyébként nem volt szó sem telefonról, sem szoftverről, csak tartóról. Mivel többször is elhangzott hogy jobban bírja a rázkódást a bringás komputer, és hogy nem fordul le a kormányról, persze hogy érdekel hogy miért van ez.On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
nagyúr
válasz parandroid #198274 üzenetére
egy szutyok redmi 7em van, nincs szükségem komolyabbra. meg nem is nagyon töröm őket. köszi a tippet.
@Major Lion: köszi, megnézem ezt is
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
6030D
Ármester
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #198380 üzenetére
szerintem most a legtöbbet az 50-19 és 50-21-es kombinációt használom, ez hátul az 5.-6. fogaskerék.
mondjuk ki nyugodtan: nem megyek gyorsan -
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #198380 üzenetére
+ ringman.
A keresztbe váltás komoly teljesítményveszteség + sokkal nagyobb az ugrás a fokozatok között ha csak a nagytányért van használva. És nagyobb a kopás is.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
dkaro
őstag
válasz parandroid #198409 üzenetére
Nagyon köszi, rosszul fogalmaztam, ez két külön bringa (egyik a páromé)
Ha jól sejtem mivel gumi és nyúlik ezért ez jó lehet mindkét bringára?
[link]
A 42-622 és a 37-622 is rajta van a "kompatibilitási" listán.
Van valami márka amit érdemes keresni vagy igazából mindegy? -
dkaro
őstag
válasz parandroid #198411 üzenetére
Ez amit linkeltem, Schwalbe. Ezt melyikbe mernéd a kettő közül? Illetve akkor milyet nézzek a másikba ha ez nem jó?
-
dkaro
őstag
válasz parandroid #198418 üzenetére
Akkor félre értettem az előző kommented, azt hittem ezt nem mernéd mindkettőbe rakni. :)
Köszönöm, rendelem is. -
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #198572 üzenetére
Jó lenne . Sajnos az ilyent már 2-3x végig kell mosni-sikálni ha rászárad, amíg friss rajta a sár, könnyebben lejön.
De amúgy semmi bajom nincs vele, a csapágyak nem a sarazástól áznak be, hanem a magas nyomású mosástól (nem is kell neki annyira magas nyomás ), a lánctól a Squirt lenyomja és nem darál, a teleszkóp becsúszóját sem amortizálja nagyon, mert védi a mini sárvédő, max picit letörölgetem és kész. Ráadásul a híg sár annyira nem is csúszik és ahol csúszik is kiszámítható. Ezzel szemben száraz időben a por brutális tud lenni, a szimeringekre folyton lerakódik és a teleszkóp pár kör után már kéri a szervizt, mindenhova bejutnak az apró porszemek és valami folyton kattog-recseg miattuk. Ha ez nem lenne elég, hatalmasakat lehet esni poros nyomvájús úton, mert olyan, mintha nem csúszna, elszámítod magad, kisodródik az első kerék és puff. Sárban talán egyszer estem, porban már nem is tudom hányszor . Várom is már, hogy legyen egy kis eső, mert most nagyon sz*r.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #198595 üzenetére
Semmilyen kardio alapom nincsen... Lehet ez a gond. A sebességet össze vissza írja ha takarnak a fák, meg a pedálfordulatot is késve jeleníti meg az óra, de itt egész hosszú szakaszon volt majdnem állandó.
'92 Honda VFR 750
-
Major Lion
senior tag
válasz parandroid #198687 üzenetére
Mi a baj a Romet-tel? Melyik alkatrész gagyi ebben a konfigban, vagy más gond van velük?
530ezret én is sokallom érte, de amúgy ez 400körül megy máshol, annyiért meg szerintem rohadt jó a felszereltsége. Pl a Cannondale topstone 2 az már 630ezer hasonlo felszereltséggel[ Szerkesztve ]
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #198687 üzenetére
tiagra szint, clutch hátsó váltással, viszont hidrós fékkel.
annyira tiagra szint, hogy azzal a váltókarral is megy. -
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #198687 üzenetére
Igen, olyasmi. A 600 lehet kb a 105 szintjén, a GRX 800 meg a csúcs (Ultegra-XT). Ugye ez kuplungos mint a monti váltók, hogy ne csattogjon a lánc terepen.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #198737 üzenetére
A szabadgörgő azért szabad, mert nem fogja a vázat, szabadon el tudsz vele esni.
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen