-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #227427 üzenetére
Na de ők elég top karbonban. A kereked is a saját karbonjuk?
https://barbieripnk.hu/
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #227430 üzenetére
Autóban, kiszedett kerékkel szállítom, sima csapvízzel mosom (a wax miatt gyakorlatilag minden lefolyik rögtön), csepegtetős Squirt-öt kap a lánc és nincs kezelve egy becsúszó sem.
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #227433 üzenetére
Gyakorlatilag csak a váz lett waxolva, hogy véletlenül se érjek hozzá semmi érzékenyhez a szivaccsal. Arra gondoltam még, hogy esetleg a fiam hozzányúlhatott a tárcsához amikor nem figyeltem. Tanulópénz, hajtás oldal kerül kívülre legközelebb.
Jobban aggaszt a recsegés, azt épp Runner nyomozza.
-
deny330
aktív tag
válasz sebgutkopf #227462 üzenetére
Ha nincs ott ilyen jó haveri társaság, nem lett volna ekkora húzóerő, hogy mindennap felmenjek a hegyre - harmadik nap volt a holtpont, amikor átlendülhettem, mert utána már tényleg mindegy volt, csak menjünk valamelyik pályára. A bringás élményekről majd lehet írok ide egy pár sort, hogy bikepark után hogy érzem az itthoni traileket, meg ma jött meg az "új" enduro vasam, szóval hétvégén betesztelem a bringát is és magamat is.
Szó volt Leogangról az 5 napos "hétvége" folyamán, de végül nem lett belőle semmi - főleg mert nálam a technika sem úgy akarta, már mint a bicón lévő technika. Az infókat köszi amúgy, észben tartom ha a környéken járunk megint! Egyelőre úgy nézki, hogy a társaság egy része (köztük én is) Semmeringbe megy majd október elsején 1 vagy max 2 napra, aztán még meglátjuk.
Egyik gyerekkori haveromat szerettem volna elrángatni amúgy, de ő neki tényleg kevés a technikai tudása, illetve picit félősebb, kevésbé bevállalós mint én, így sajnos nem is jött.
-
gulupeti
senior tag
válasz sebgutkopf #227550 üzenetére
Nem szabadna, hogy gond legyen másik fékkarral sem, ugyanazt a BH59-es csövet használják. Ezt itt a topikban, a neten, valamint a 2Wheelsnél is megerősítették. Megvettem hozzá mindent ami kell, új fékcsövet is, bár azt csak hátra, illetve roppantógyűrűket, ezért is lepődtem meg reggel a "nem biztos, hogy kell új" infón. És természetesen szeretném ha új kerülne a csövekbe, máskülönben feleslegesen költöttem.
-
deny330
aktív tag
válasz sebgutkopf #227552 üzenetére
Köszi! Mindenképp hozom majd a pornós képeket róla, csak egyelőre használni akartam, nem körbe fotózni.
A felsoroltak közül mindegyik igaz. Az eddigi pálya, amin sokat tekertem, most egyenesen unalmasnak tűnik. Rövid, nem túl gyors, eléggé kevés a feature, és állandóan vissza kell tolni a cajgát azért a kb 2 perc élményért. Pont az előző hozzászólásomban említett haveromnak meséltem, hogy örülök, hogy nem vettem végül super enduro/Downhill kerót, mert egyszerűen itthon nincs értelme. Ahova pedig kellene a 200mm rugóút, mert teszem azt a 160/170mm kevés, ott eleve valszeg mi amatőrök le sem merünk jönni már.
Majd mesélj milyen volt, kíváncsi vagyok mik a tapasztalatok. Nekem ott a pályák teljesen ismeretlenek.
Pump tracket javasoltam neki, mivel flow trail-t a környéken egyikünk sem ismer. A pumpálgatás nekem is jól jött Saalbachban, illetve picit rá lehet gyúrni a kanyarodásra, kisebb ugrásokra ha van mersze az embernek.
Az a fajta bevállalósság aminek általában kórház a vége, azt már inkább hülyeségnek nevezném. Saalbachba indulás előtt megfogadtam, hogy én is csak olyat csinálok, amit már úgy érzek, hogy menne, és nem tiltakozik ellene mindenem, vagy tudom, hogyha el is esek, valszeg nem lesz belőle komolyabb sérülés. Az asztalos ugrókat ezért is mertem gyakorolni pl, illetve kisebb dropokat. -
deny330
aktív tag
válasz sebgutkopf #227798 üzenetére
Köszi mindenkinek a jókívánságokat!
Majd a fejleszthetőséget megnézem a Lyrik kapcsán, de őszintén szólva azon is gondolkodtam, hogy eladom a hátsó taggal együtt, és tényleg dobok bele fox felfüggesztést. Mindenesetre köszi az infókat, nekem még kicsit új ez a tuning dolog rockshox vonalon.
Semmering ahogy látom jól telt akkor, gratula a két drophoz! Én nem biztos, hogy bemertem volna adni. A downhill rész eltudom képzelni milyen lehet, saalbach óta még néha érzem az ujjaimat, az az 5 nap a féklyukakkal, sziklakertekkel..
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #228251 üzenetére
Igaz elfelejtettem említeni, h ez nem a megvehető verzió.
OEM, 4 dugattyús level t. (Elöl 4, hátul 2)Fémest, ami nyikorog nem vállalok be semmiképp.
Amúgy a 2 vs 4 dugós fékekkel, h tényleg mesés különbségek lennének, én nem tapasztaltam.
Volt egyszerre használatban nálam néhány.
Persze már csak 4 dugattyúsak vannak nekem is, mert ezt kapni jóban. Mint ahogy a kisbicóm is karbon, mert aluban nem is kínálják már ...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #228254 üzenetére
Valszeg ez van, kivéve, ha sz*r fényesedő bl03-ról váltasz másra, mint én
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #228272 üzenetére
Köszönöm a hasznos infókat!
Lehet akkor mégis kipróbálok majd egy márkás fémpofát.Nem vagyok belebutulva a Spécibe, sőt.
2018-ban vettem, megnéztem a kínálatot (jelképes volt akkor), ezt dícsérték. Utána olvastam mi is ez a Specialized, mert alapból nem érdeklődöm semmilyen témaban a márkás cuccok iránt.
Kiderült a montizás attyai, hozzáértő csapat.
Kértem árajánlatot itthon, mélyen listaár alatt elhozhattam.Azóta is boldogan használom.
Bármit fejleszthettem volna, de minimálisan sincs igényem rá, gyárilag tökéletesre válogatottak az alkrészek számomra.
- Ma már nagyot bővült a kínálat, a spéci árai alatt sokkal jobb gépeket lehet venni.A kisbicómnál mások voltak az igények.
Ott újonan, kipróbálás nélkül cseréltem a féket és a kerékszettet.
Szinte ugyan annyi volt a listaára, és komoly összeg az upgrade. De megérte nekem. Imádom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
m72
tag
válasz sebgutkopf #228276 üzenetére
Igen a lyukaknak, nútoknak más funkciójuk van. Van ahol alkalmazzák, van ahol nem. Azt csak gondolom, hogy az F1 terheléseinél szilárdsági okokból problémás kivágni a karbon féktárcsát. Ettől függetlenül a lyukak, kivágások okozta felület csökkenéssel nem vesztegetsz el fékhatást.
-
vhunor
őstag
válasz sebgutkopf #228272 üzenetére
Sajnos csak S-WORKS vázakat árulnak ha jól tudom .
-
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #228419 üzenetére
Fidlock-ra repül a +1 tőlem is. Ahogy Spenót papa is megmondta: "Nem olcsóóóó de jóóóó".
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #228419 üzenetére
mintha nem is lenne rajta
- Ez tetszik, megint egy hasznos infó!Ugrálóssal hidegben csak 1-2 órára szoktam kimenni, védőcucc+ meleg ruhák. Kulacsot általában nem viszek, a k.tartóból amúgy sem tudnám meginni, túl hűvös. Ruha alatt félliteres petpalackot félig töltve, lapítva esetleg.. a kulacstartót eddig leszereltem télire... de ez a Fidlock akkor pont nekem való
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #228419 üzenetére
Rázós terepen mókás lehet menet közben inni, majd visszatenni, meg szorongatni a kulacsból a szádba a vizet miközben rajta van egy mobiltelefonnyi műanyag vaczak és esetleg meg is lazul a horpasztástól a zsinor rajta. Így első ránézésre nem tartom valami praktikusnak máshol mint esetleg csomagolós kerékpártúrázáson. [link]
...az ára ugyanakkor nem is vészes, 2,5 jobb kulacstartó jönne ki belőle.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz sebgutkopf #228419 üzenetére
Csúfít? Mi mit csúfít? Na meg ha nincs rajta, se csengő , se csomagtartó, se semmi, akkor semmi nem csúfít semmit nem? Egy jól eltalált oda "illő" "elem" "ékesség növelő.
Mint pl a szemüveg is növeli az IQ-t. Nem tudtad?[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz sebgutkopf #228503 üzenetére
támasztó lemaradt
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #228771 üzenetére
Most, hogy megcseréltem a fékeket, a hátsó nem fog annyira, korábban az első volt gyenge. Szerintem "be van köpve" valamivel a fékpofa, nem súrlódott annyira, azaz nem is kopott annyira.
Megjegyzem, hogy a távtartót a bringabolt fejjel lefelé szerelte fel eleinte, így az első fékpofák kétharmadába sikerült is egy szép vájatot marni
A héten megjönnek az új pofák, megnézem, hogy majd azokkal mit alkotnak a fékek.Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ha még megyek 20-40 km-t ezzel a fékpofával, akkor lesz-e látható kopás rajta, mert most bizony belekapaszkodok rendesen a hátsóba, hadd szokják a pofák Az említett rosszul beszerelésből még egy vékony karcnak látszó nyom van rajtuk, kíváncsi vagyok, el tudom-e tüntetni.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #228771 üzenetére
Ha lejtőn csak a tempód szeretnéd kontrollálni, nem pont a hátsó féket kéne használni? Így amikor tényleg lassítani kell, nincs az első túlmelegedve, a hátsóval meg ugyan úgy lehet rakni a kereket, ha az kell.
'92 Honda VFR 750
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #228818 üzenetére
Csakhogy azt még 2019 végén megfordítottam. (mi a franc az a dn és egy lefelé mutató háromszög? ) Mondjuk a korona miatt azóta jóval kevesebbet bringáztam, mert véletlenül sem akartam akár csak megfázni sem.
Mindegy, az új pofákkal ki fog derülni, hogy mit csinálok.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #228820 üzenetére
"Hosszú aszfaltos lejtőn ugyan ez érvényes, ott még azzal is lehet játszani, ha nem mer a bringás igazán intenzíven fékezni, hogy felváltva húzogatja az első és hátsó féket, "
Lol? Pont ilyet szoktam játszani hosszabb/durvább lejtőkönItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #228769 üzenetére
Nem vagyok valami jó író, de megpróbálom összefoglalni.
Montrealban voltam munka miatt és már előre piszkálta a csőröm a környék, ezért volt nálam cipő, térdvédő és ruházat. Néztem arrafelé kisebb pályákat, illetve 3 órányi autózásra ott lett volna a híres Mont Sainte Anne, de azt nem tudtam sehogy megoldani. Egyik kollégám nagyon rendes volt, szombatra megbeszéltük, hogy elvisz Bromontba, így online lefoglaltam a bringát és a sisakot (telefonon kártyaszám bediktálós módszerrel, de mint megtudtam ez ott tök normális).
Az első felvonózás második percében kirántottam a zsebemből a céges és saját bankkártyám, illetve a személyim, így nem az eredetileg tervezett bemelegítős gurulgatós kör lett lefelé.. Második felvonózásnál mellém csapódott két nagydumás srác, akik "már régóta járnak ide"; "ott azt a nagy ugrót látod? múltkor beadtam"; "azért járok ide, hogy eggyé váljak a természettel" és ezek variációjával szórakoztattak fölfelé. Egy-két szöveg azért gyanús lehetett volna, de melléjük csapódtam, mert általában jó a helyi erővel menni lefelé. Hiba volt, mert tökig húzott visító túlmelegedett fékekkel mentek mindenhol, ráadásul el is tévedtek többször.
Itt már kezdtem ideges lenni, mert a fél délelőttöm elment a baromságra, így inkább egyedül folytattam a napot.A legjobb pályák amiken mentem többször is:
Piste 7: [link] (főleg 3:46-tól az gyorsabb csikicsuki az erdőben ahol eltaknyol)
Piste 17: [link] (7-esről ágazik le 1:04-nél. 1:52 körül az a rész nagyon tetszett: [kép] [kép]
Piste 9 át 59-re: [link] (próbáltam végig is a 9-est, de semmi fantázia az alsó részében, így én is átmentem inkább mindig a másik felvonóhoz a felétől)
És a nap kedvence: tempós Piste 5 végén 7-tel befejezve: [link]
(Egyik sem az én videóm, én nem kamerázok.)A felvonók gyorsak, 6 perc alatt fönnvan a "fő" express és olyan 5-10 percet kellett sorbanállni általában. A hegyimentők egész nap mentek, több embert is tepsiben vittek le a hegyről, de sima felkötött kezű is sok volt. Nagyokat lehet esni, a rengeteg szikla pedig nem segít érkezéskor. Végig ott volt bennem a mentális fék ezeket látva.
A bringa amit béreltem egy Rocky Mountain Altitude 30 volt, elöl Marzocchi Bomber Z1-gyel hátul DPX2 Performance-szal. 170/160mm rugóút, 16 kiló, igazi rombolónak éreztem a Canyon után. Elég megbocsátó bicikli szerencsére, egy-két helyen segített a rugóút kijavítani a hibáim. A hátsó tag talán kicsit túl puha is volt az én ízlésemnek, de nem volt időm próbálgatni. A fékek az első kanyar után üzemmelegek voltak, elmelegíteni viszont nem sikerült őket. Váltót/ülést nem tudom, azokat nem használtam.
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #229153 üzenetére
“biztosan elindít néhány gondolatot benned, ha rendszeres parkozásra adnád a fejed”
Idén egy harmadik bringát nem tudnék már itthon beadni, de rendszeres parkozáshoz kéne valami nagyobb ez tény. Meglátjuk hogy alakul 2023, havi 1-2 napra bérelni is elég. Valószínűleg ennyi volt amúgy is idénre, nincs szabad napom menni. Marad a környék, de 1-2 perc lefeléért nincs túl sok motivációm 15-20-at tekerni.
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #229928 üzenetére
Hasznos informálás ez a menetes dolog, köszi! Következőre kipróbálom.
Panellakásban nem egy banális dolog az olajoskodás.
Új féknél feltöltött cső szabása, vázban áthúzás, volt már fékcső csere, kétszer teljes feltöltés, párszor légtelenítés.Ha kell megoldom, de pl ha úgyis megy a bringa szervízbe, akkor egyszerűbb velük megcsináltatni az olajcserét, főleg dot-nál.
Kíváncsi leszek vissza e veszik a használt dot-ot itt nálunk, ahol vettem. Olaj szakbolt.
Saját flakonjában, hibátlan. Vagy mehetek a benzinkútra hátha ott segítenek...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #230048 üzenetére
Igen, voltunk már a Burgerland trails-en, és ahogy írod is, haladóknak kicsit unalmas. Páromnak amúgy tökéletes, az is tetszik neki, abszolút jó kezdő pálya, nekem viszont nincs benne sok kihívás sem izgalom. Pár szakasz van ami jó, de nem sok.
Amúgy ha már erre jársz, gyere Kőszegre legközelebb, itt azért elég komoly pályákat összeraktak a srácok, 1 nap alatt tuti nem jársz be minden kombinációt, de lehet 2 alatt sem.
Nekünk viszont akkor marad a Wexl újra, azt legalább ismerjük már.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #230138 üzenetére
A Schwalbe nem értem miért használ 60 TPI szövetet amúgy, mert náluk a vágás elleni védelem, a Snakeskin már a futófelületre is kiterjed, nem csak az oldalfalon van, mint más gyártónál. Szal olyan mindegy, hogy a Snakeskin alatt mennyire masszív a szövet, mert ami a Snakeskint kivágja (semmi), az bármilyen szövetet tönkretenne alatta. Cserébe 120 TPI szövettel jobban csillapítana a gumi. Remélem a Schwalbe Snakeskines megoldását a Maxxis is le fogja másolni, mert egy ilyen gumival én soha, semmilyen hosszú tekerésre sem fogok pótbelsőt vinni. Snakeskint, EXO-t még sosem sikerült kivágjak sziklás terepen sem és a szúrásokat a tej megoldja.
Te amúgy oldalfalat hogy sikerült kivágj? Nem volt vágás elleni védelem? Enduro, DH gumikban tudtommal vannak még plusz rétegek is, EXO+, Apex stb.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #230160 üzenetére
Persze, enduro, DH-n tuti más terhelést kap a gumi. De egy xc-n, főleg ha hardtail és a guminyomás sem túl alacsony, egy mai snakeskint, ami a futófelületen is véd, nagyon nehéz lehet kivágni. Azzal szerintem már teljesen szükségtelen pótbelsőt vinni. Kár, hogy a Maxxis xc gumik csak oldalfalon védenek, futófelületen nem, így nem lehet 100%-osan megbízni bennük. Kíváncsi lennék amúgy, hogy milyen, amikor több réteg sűrű szövet van, pl: 210/375 TPI, ha jól gondolom futófelület/oldalfal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #230299 üzenetére
“azt se értem miért rakja bele a strava lévén a felvonókban mindig leállítom a mérést és a tevékenységnél nem is számolja”
Én azt nem értem a Garmin miért számol egyáltalán vele.. A sífelvonókat ismeri, a tempóból és az útvonalból tudnia kéne. Jó lenne valami dedikált Downhill tevékenység.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #230461 üzenetére
Kerékfordulat szenzor+auto pause nem megoldás? Úgy csak akkor mér mikor gurul a bringa...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #230462 üzenetére
Dehogy. Ha fele annyira tudnék bringázni mint ő már boldog lennék. Magamat nem kamerázom így mindig kell keresnem egy videót szemléltetni.
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #230503 üzenetére
Azt tippelem jelöletlen utaknál a kresz szerint használhatók az erdei utak.
Ha nem tiltják, tekerhetők.Nálunk nem nagyon van ilyen. Ha mégis, az le van sorompózva... gondolom elvileg ide is tilos járművel bemenni. Szoktam erdészekkel találkozni, nem szóltak még rám sehol.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
balintbaba
tag
válasz sebgutkopf #230500 üzenetére
Nekem is van, Fenix 7 Sapphire Solar. Eddig szerintem be sem kapcsoltam, szóval kinek mi - én nem tartom annyira forradalminak egy átlag felhasználónak.
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #230582 üzenetére
Semmi különöset nem érzek rajta nyitott állapotban, zárva viszont 1 centit bemozdul most.
Pedig én csak wattokat akartam spórolni fölfelé, de jobban jártam volna valami NW kabáttal ahogy nézem.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #230803 üzenetére
Felkaros optikai mérőket nem láttam említve egyáltalán. Például Wahoo Tickr FIT, Polar Verity stb.. Én most ezekkel szemezgetem, én például folyamatosan küzdök a mellkaspánttal, nekem állandóan lecsúszik. Idáig betudtam a kínai pántoknak, most vettem egy használt Garmin HRM Dualt, ha ez sem lesz jó, akkor a felrakos optikaival fogok próbálkozni.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
fulton
addikt
válasz sebgutkopf #230803 üzenetére
Huawei gt2 kontra mellkaspánt. Tapasztalat / rámérés. Ha ülök a tévé előtt és szépen beállítom az órát a kezemen és rám száll a nyugalom mind a kettő nem sok elterest mutat az óra. A pánt ontosan mér.(ütés pontos) Amint elkezdek mozogni egyre nagyobb lesz a különbség a két mérés között a pánt kapásból leköveti a pulzus változást. Edzés közben meg nem is beszélve róla mennyire pontatlan az óra nem állítom hogy mindig de sokszor. 20 as ertek kulonbseg is van sokszor. a pánt helyes értéket mutat - magam mértem rá helyzetekben. Meg lehet nélküle az ember tekerés alatt én hosszabb utakon mindig viszem megszoktam, figyelgetem, ez az egész összeállt már egyfajta rendszerré bennem. Egyáltalán nem érzem hogy rajta van mig az óra sokszor zavart ha nagyon rá szorítottam a csuklómra.
-
balintbaba
tag
válasz sebgutkopf #230803 üzenetére
Nekem határozott véleményem van, mert határozott különbségeket látok. Mikor 10 percig megyek 250 wattal és azt látom, hogy a szívem 120-at ver percenként, az elég gyanús. Kontroll eszközzel nem mentem ki soha tekerni, de eleget mentem pánttal és órával is külön-külön, hogy tudjam mi a realitás. Az is lehet az én csúklómhoz, fogásomhoz, bőrömhöz, hidratáltságomhoz nem alkalmas a csuklón való mérés.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #231171 üzenetére
Köszi szépen!
Igen, ezért sem mentem szombat egész nap, akkor vasárnap már lábra sem tudtam volna állni. Illetve az, hogy ilyen sok idő volt a pályák közt, azért hagyott bőven visszatöltődni időt meg hogy a lábaim is felkészüljenek.
Amúgy Strava szerint összesen 26,4km-t mentünk, 1115m szinttel.Az ebike-osok teljesen ugyanazt menték mint mi, persze külön kategóriában, ők indultak a mezőny legvégén. Szóval ugyanannyit másztak mint mi, nyílván rövidebb idő alatt teljesítették, így még többet vártak a pályák közt.
Gondolom olvastad a posztokat, volt/van is belőle kisebb cirkusz, de mostmár talán enyhülnek a dolgok. Két embert kizártak a chippelt gép miatt, nem is akarok belemenni a dologba, magam részéről abszolút egyet értek a szervezőkkel.
Ezt az ebike dolgot a helyén kell kezelni, még ha a gyakorlatban együtt is mennek és így együtt mérik is őket az analógosokkal, akkor sem szabad őket még csak egy listába sem tenni, mert sokan ezt nem tudják "jól olvasni".
Egyet remélek, hogy a szervezők kedvét ez nem fogja elvenni a jövőbeni versenyektől, mert tényleg egyedi amit itthon csinálnak.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231170 üzenetére
Igen, én úgy éreztem, hogy ide azért kevés volt már. Pontosabban az én alacsony tudásomhoz képest éreztem kevésnek, nekem hiányzott a biztonsági tartalék. Biztos vagyok benne, hogy az élmezőny ezzel is mindent beadott volna és jó tempót megy.
Nem próbáltam ezekből semmit, én FF-t csak elvétve használok, ezt is most vettem, a verseny előtt. IXS TRIGGER AM-mel járok leginkább.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231232 üzenetére
Igen, az Izzo számomra ideális gép a hétköznapokra. Nézelődtem, hogy mik vannak elérhető áron, ami szerintem most a legjobb ajánlat komponensek és ár-érték arány tekintetében, az a Radon Swoop 9.0, de nincs kulacsnak hely, kicsit régimódi a geo is. Mit gondolsz erről a bringáról?
Illetve a másik szimpi még a YT Capra Uncaged 9, de szerintem az már túl nehéz bicaj ezzel az alu vázzal, plusz ez csak MX verzióban van, én meg jól elvagyok a 29-es kerekekkel.https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #231234 üzenetére
Az a baj, hogy a túranadrágok java alul bő, hogy beférjen alá a bakancs, ez bringán nem ideális. A másik hátrány hogy a túranadrágok nem mindíg elég flexibilisek, nem mindíg nyúlnak rendesen. A harmadik, hogy eddig az összes téli bringás nadrágom a térdeknél vastagabb, ahol szellőznie kell, ott meg vékonyabb anyag. Egy túra nadrág ritkán ilyen, mert ugy-e séta közben nem hűti ki annyira a szél az ízületeket. A negyedik, hogy a túranadrágokban nincs szivacs vagy zselés betét, bár lehet Hasaggymeg pont ezért szereti őket.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231240 üzenetére
Azt már meg sem említem, hogy német/osztrák címre kérve vagy esetleg cégre elszámolva még mennyire jobb (ezt mondjuk egy YT, Canyon pont nem tudja/engedi/akarja, talán meg kéne környékezni a főnökemet )
2020-2022 modellév nem változott (robbantott ábra), talán ha ez a széria kifutott, akkor jön új geo, ezt nem tudom. Teszt van róla néhány, de kinematika sehol. Megköszönöm, ha megszakérted ezeket, mert úgy látom te remekül tudsz olvasni a sorok között.
Radon Swoop 10.0 MBR teszt
RADON SWOOP 10.0 theloamwolf teszt
illetve németül van még pár review róla, azokat feltöltöttem ideKinematikát nem találtam sajnos, ennyit írnak róla az egyik tesztben:
"The kinematics have been selected by Radon to produce their idea of the ultimate enduro/freeride machine. They do not publish their kinematics figures, but there’s certainly more anti-squat present than in the previous iteration, and a good dose of progression to prevent the end of the stroke being found too often."Fejcsapágy a "flipchip", nem ástam bele magam nagyon, de valószínűnek tartom, hogy meg lehet oldani, hogy ne 63,5 legyen, hanem mondjuk 64.
Egész jó a crash replacement is, szerintem, meg igazából van hozzá minden BD-on, láncvilla, link, stb. normális áron.
https://barbieripnk.hu/
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #231170 üzenetére
Sisakból én is a TLD Stage-t céloztam meg, de sajnos rideshopnál nem volt egyáltalán készleten hiába írta az oldal, másnap meg indultam Wexl Trailsre, így maradt a Fox Proframe. Tényleg iszonyat jó a szellőzése, bár fölfelé tekerésnél én így is feltolom homlokra ezzel a szemüveg kérdést is megoldva. Hosszútávon ki kell találnom valamit erre, mert a szivacsoknak valószínűleg nem tesz jót ez a fajta használat.
Ami minimális negatívum: a MIPS nyöszörög benne. Lefelé mondjuk nem zavar (úgyis elnyomja a sikításom ), de el tudom képzelni, hogy van akinek emiatt nem jó. Illetve nem rácsozottak a szellőzők, tisztes távolságot kell tartani az előtted menőtől, ha nem akarsz dzsuvát a fogak közé. Ez utóbbi mondjuk a Troy Lee-nél is ilyen lett volna. -
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231302 üzenetére
Fú, nem semmi mekkora tudást szedtél magadra gravityben Köszi szépen a részletes választ! Szerintem figyelgetni fogom, hátha lesz valami kis modelválltás előtti akciócska vagy karácsonyi valami. Én pont az amatőr vonalat viszem, de igazából semmi sem tart vissza attól, ha elérem a váz határait, akkor a cuccokat átpakoljam mondjuk egy Privateer 161 vázra
Tegnap csekkoltam a YouTube-on is, pont ilyen ugrálgatós, freeride vonalon voltak jó videók, én is azt szűrtem le, hogy inkább ez jön be a gépnek. Bár azért itt: DREAM BUILD MTB - Radon Swoop olyat megy a végén vele Stevie Schneider Schladmingban, hogy a fele tudással is kiegyeznék
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #231521 üzenetére
Amúgy engem sem zavarnak az e-bikeok, csak a hülye userek. Sőt, ha annyira jómódú lennék, tuti vennék télre hóban élvezkedni egy ebikeot és raknék rá valami elmebeteg sárgumit, vagy akár Ice Spiker Pro-t. Szinte biztos vagyok benne, hogy télen hóban egy ebike montival agresszív gumikkal olyan magasságokba lehetne eljutni terepen, ahová normál montival esélytelen. Mondjuk az sem kizárt, hogy fatbike jobb a célra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231760 üzenetére
Mászó nyom végig tekerhető, Uphill néven szépen ki van táblázva (nekem az Izzoval sikerült a Flow-n is feltekerni végig, ha már lefelé nem vagyok gyors, legalább mászásban legyen élmény. Ilyen off időben azért jobb a pályán felmenni, mert kb 3-4 perccel gyorsabb, mint az Uphill.
Én sem ugrottam mindent, a lyukas dolgokat elég sok idő, még megszokom és rá merek menni, de így is volt 1-2 ugró, ami hozott sikerélményt.
2x30 perc autózást megért nekem, szerintem megyek még.
https://barbieripnk.hu/
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #231741 üzenetére
Csak a nem elektromos biciklit ha veszel hozzá szerszámot és felújító kitet, simán megcsinálod magadnak otthon anyagárban. Műszaki érzés kell hozzá, de meg lehet tanulni. A váz tagokat már nehezebb szervizelni, de meg lehet tanulni.
Elektromos biciklinél van szívás, ott nem árt ha van tapasztalata az embernek. Meg ott maga az alkatrész ára is borsos.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231976 üzenetére
Ott a susnyásban túlfutnak sokan, gondolom úgy van vége a szegmensnek (nekem csinált 10 perc felettieket is, mert én egyből ráfordultam az uphillre). Szóval ahogy vége van, ott egyből jobbra indul az uphill.
Szerintem olyasmi lehet, mint Kevély. Mikor voltunk, az utolsó kör már szakadó esőben ment le, ennyiből azért olyan jól nem lehet megítélni, de szerintem használható marad ősszel is.
https://barbieripnk.hu/
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #231976 üzenetére
Tegnap délután voltam ott. Szombat egész nap és éjjel esett az eső a környéken, de a pálya használható volt. Egy kanyart láttam csak ahol volt minimális pocsolya, egyáltalán nem volt dagonya. Ráadásul a helyi erők nagyjából letakarították a pályát, nem voltak levelek sehol.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #231987 üzenetére
Igen tudom, ennek így kellene működnie ahogy leírtad.
Jeffsy-n félintegrált van, Acros márka. Ezzel most konkrétan úgy jártam, hogy a csapágyat nem tudtam kiszedni a fészekből, nem tudom miért, pedig nem volt belerohadva, egyszerűen csak annyira feszes volt. Ki kellett ütnöm a csapágyfészket a vázból és abból kimelegíteni a csapágyat, hogy kiessen. Kifeszíteni nem tudtam, amikor megütöttem, akkor meg széthullot az egész a p$csába... szóval vehettem új csapágyat is, de ez is szorul benne. Szóval most rendeltem egy komplett új félintegrált szettet, fészekkel mindennel.
A Specin nekem sem volt semmi gondom, simán kézzel kiszedtem belőle a csapágyat majd vissza, szerszám sem kellett hozzá, de itt ez most valamiért megszívatott.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz sebgutkopf #232089 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- DIGI kábel TV
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- 3D nyomtatás
- Formula-1
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Filmvilág
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs