-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz vhunor #309896 üzenetére
Nekem is egyre inkább ez az irány körvonalazódik, méghozzá országúti irányból érkezve. Cross trekking fasza, csak szar a pozíció, meg mtb-s a váltás. Egy ilyet próbáltam cannondale verzióban, annak egyedül az ára nem tetszett, de az nagyon nem (igaz, karbon váz, meg elektromos váltás volt). Engem mondjuk a terep része pont nem izgat, szóval ez a teló bőven elég lenne az úthibákhoz, meg valami szélesebb, de aszfaltos gumit kapna.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz vhunor #309896 üzenetére
ezeknek a teleszkópoknak ~400-420 mm a beép. magasságuk? a geót mennyire borítja fel?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Dottore
addikt
válasz vhunor #309823 üzenetére
Nem hatékony mindenessé bármivel szemben. Hatékony mindenessé, gravellal szemben.
Ezt nézd meg ha gondolod. Linkeltem már. Összeszedetten elmondja amit én is próbálok. Engem technikai, gazdasági, marketing szempontból érdekel a téma, nincsenek érzelmeim a dologgal kapcsolatban. Sajnos ahol van (és ha már valaki vásárol valamit) akkor van, nehéz erről objektíven beszélni. Azt hiszem ez a fórum pont emiatt nem is igazán jó terep ehhez.
balintbaba
Plusz 1![ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz vhunor #309823 üzenetére
Szerintem mindkettőtöknek igaza van, csak te országútizás felől közelíted meg a kérdést, Dottore pedig terepkerékpározás felől. Ha valaki sokat megy műúton, de szeret gravelezni is, akkor jobb a gravel. Ha valaki szeret montizni és gravelezni, viszont burkolt úton kevesebbet megy, akkor XC.
Egyébként az ADHX szerintem egy országúti.
-
Dottore
addikt
válasz vhunor #309792 üzenetére
Köszi a választ és az új nézőpontot. Annyival egészíteném ki, hogy ahogy írtam is, nem országútira cserélném, henem egy könnyű xc montira, vékony gumikkal, igény esetén akár merevvillával, etc. Ez már nagyon közel van a gravelhez. Kis túlzással egy xc bármikor lehet gravel, egy gravel soha nem lehet xc. Két bringa egy áráért. Nyilván sarkítok valamennyire, de jól megmutatja miért nem látom a gravel létjogosultságát annyira megkérdőjelezhetetlennek mint ahogy az ipar tolja rá a vásárlókra.
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz vhunor #309554 üzenetére
jo is az ! nekem is ilyesmik, regebben mentem csak a 11-esen es Tahinal a szigetre be es fel-le;
én sem messze lakok onnan;
ebben az utban is benne van a Kisrigonal kibukkanas es utana az orszaguton; ...kár, hogy a Giro miatt nem javitottak többet a burkolaton (2020-ban még erre ment volna, es Pilisszentlaszlotol Lepence fele noha javitottak, azert még lehetne (mint visegradi varhoz felfele), meg persze mashol is, pl. a pilisi "bicikli-erdeszeti" utak felujitasa is ...nem homogen, van, amerre jo, de pl. Lajosforrashoz milyen jo lenne rendes burkolat, autok nelkül; Visegrad- Pap-rét minösége, Dömörkapuig, stb. -
parandroid
félisten
válasz vhunor #255553 üzenetére
Uff, ez fájdalmas.
Amúgy a sérülés is olyan kalkulált dolog, ami bármikor megtörténhet, sajnos. Olvastunk már itt is olyat, hogy a begyűrt ág tépte szét a karbon láncvillát. De eleve mindennek megvan a helye, úgy az univerzum rendjén belül. Ha valakinek a bringa éra közelebb van a 10k-hoz, mint az 5-höz (euróban), azzal sincs semmi baj, akkor sem, ha csak hobbiból csinálja. Ha telik rá, miért ne? Én tudom, mire vagyok képes, meg mit ér nekem ez a dolog, vehettem volna én is 2x, akár 3x annyiért is karbon országútit, mint amennyiért vettem, de kb semmit nem tett volna hozzá sem a feelinghez, sem az eredményeimhez. Ugyangy lennék most egy karbon kerékszettel is. 2300 euróért vettem a bringát, telne egy ilyen kerékszettre, ha nagyon akarnám, de mit érnék el vele? Marginálisan jobb érzés, marginálisan gyorsít, marginálisan könnyebb vele mászni. Ér ez 2000 eurót? Nekem nem, de mind mások vagyunk. Ugyanígy vagyok egyébként a karbon országútival is az alu biciklik mellett. Meg tudom mondani a különbséget, persze, naná, hogy jobb vele menni, de hogy ez mit jelent vajon az eredményekben? Őszintén? Nem hiszem, hogy sokat. Akkoriban az volt a kérdés, hogy ha már veszek egy rendes biciklit a belépő alu után (Bulls, alu, Tiagra, karbon villa, endurance geo), akkor miért ne karbon? 2300 volt az alapár, egy 1000-es lett volna plusz a jobb kerékszett, 500 az ultegra szett a 105 helyett, és további 500 a di2. Ja, meg 500 volt a tárcsa felára a felnifékes változathoz képest, azt bevállaltam. A kimaradt extrák közül a di2-n vaciláltam a legtöbbet, de sajnos az akkor csak ultegrával volt még. Ha most venném, lehet, hogy azt rászánnám még, nem tudom… Elvileg könyebb is, jobb is, meg ott az elektromos váltás feelingje, az talán megéri. A kerékszettem, ha jól rémlik, valami 1700 gramm, ezen lehetne nem egészen 500-at faragni kb egy bicikli áráért. Hááát…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz vhunor #255459 üzenetére
Kitöröltem pár napja azt a mondatot, hogy meg kell tanulni biciklizni, akkor elég a felnifék is.
Érdekes Pogacar is tudott még tourt nyerni 2020-ban felnifékkel. Másik outim nekem is felnifékes, de azzal nincs értelme hasonlítgatni, mert sokkal gagyibb. De a 105-ös fék egy jóféle swisstop (talán az volt) betéttel szárazon bőven pariban volt a mostani ultegra hidróssal. Májusban Ausztriában jól jött a tárcsafék, mert ott mentem akkor is, ha esett, lefelé simán mertem ereszteni, mert fogott rendesen esőben is. -
flash-
veterán
válasz vhunor #254985 üzenetére
persze, csak most arra voltam kiváncsi hogy ezek az "outis" selle italia nyergek kb egyforma keménységüek? nyereg párnázottsága valóban nem annyira fontos csak ezt eltalálták és azért kérdezem.
egyébként bikefit nekem csalódás volt.
azt hittem elmegyek,megnézi hogy tekerek hogy ülök a bringán és majd ő látja kivülről hogy hogy kell beállítani.(esetleg méreget,stb)
a valóság teljesen más volt. 99%ban csak visszakérdezett hogy hogy érzem. hát ott akkor görgőn ezt lehetetlen megmondani,majd 3-5 óra síkon való alapozásnál(laza tekerésnél) tekerésnél kijön hogy jó e a setup vagy nem...
valamit állitgatott de a kinti tekeréshez nem volt jó így módosítottam, aztán amikor jött a tél megint, aztán idén kezdhettem előről és minden tekerés után állitottam kicsit.most már eljutottam oda hogy nem kell.
érdekes egyébként az ember több centi előre hátra nyereg tologatást tolerál de ha picit más a magasság már drasztikusan változik a kényelem-setup.stb.spacer: nekem bent van mind. nem tudom mennyire "ciki" (legalább egyenesen áll a koskormány,nem néz az égbe ) Ha egy-két spacert kiveszek lesz e bármi érezhető javulás-gyorsulás? vagy mondjuk melyik változtatás a kevésbé drasztikus kényelem tekintetében: 1-2 spacer kivétele,vagy pedig 100mm-ről 110 mm-es stucnira való csere?
egyébként ezzel kapcsolatban is lenne kérdésem tőletek:mi az általános gyakorlat stucni cserét illetően? ha ugyanolyan szőgűt veszek,de 10mm-er hoszabbat,akkor az új az magasabban lesz mert hoszabb,tehát ilyenkor laposabb kell?vagy kb ugyanolyan magasra kell nyúlni csak előrébb?
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz vhunor #254977 üzenetére
mennyire kemény? vagy ezek mind egyformán azok?
nekem talán ez van [link]
igazából nem rossz, kemény, de egész napos túrán mégsem döglök meg. viszont görgőn vannak gondokváltanék ilyesmire amit linkeltél mert ami most van talán keskeny, a mérés szerint is a 10 centivel szélesebb(145 körüli) lenne jobb
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz vhunor #254735 üzenetére
"hogy a tested ne a tartalékokhoz nyúljon" -> ez feltétlenül, mindig cél ? (nem szívózási kérdés, inkabb közös elmélkedési)
értem, hogy egy grand tour-on igen
de hobbistáknak, pláne ha nem minden nap "szakítja" szét magát, én úgy gondolkodok, interpretálok olvasottakat, hogy nem baj az, ha a zsíranyagcserénket megdolgoztatjuk, azaz a "tarcsiból" menjünk, amennyire lehet éhgyomorra stb.
persze túlzás, amikor az izomból is megy letermeszetesen intenzitasfüggö is ez, "nyélen" nem olyan jó ez, mint "z2"-ben, mondjuk kinek mennyi de ilyen 130-as pulzus körül
nyilván nem 200km-t evés nélkül, de a picit alálött kaja - ráadásul ami kapcsan szoba került: maradt is, tehat eléhezési érzésröl szó sincs - nem nagy baj
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #254763 üzenetére
A hőmérséklet is? Mert a Hargitában a nyáron is elviselhető.
#254766
Fall-N...jó, hogy megtértél Saul és már Pál apostolként hirdeted az igét. (amúgy meg én is 2017-óta hordok sisakot miközben 1977 körül tanultam meg kerékpározni)"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #254735 üzenetére
Addig kívántatjátok a jól szellőző sisakot, hogy veszek egyet, pedig van már egy tök jó (de közepesen szellőző) sisakom . Az előző sisakom jól szellőzött, soha nem folyt semmi izzadtság a szemembe és kissé hiányzik ez a ficsőr. Amíg tudom, hogy nálam egy jobb sisak képes ezt megoldani, addig sapkára, pántra gondolni sem akarok, fáj a fejem tőlük.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz vhunor #254735 üzenetére
Sisak témában hétfőn a nagy melegben le tudtam tesztelni az Abus Macatort. Jól szellőzik, nem is érezni a súlyát, így egyáltalán nem zavaró. Ami a kifért a csövön, úgy kellett megtennem egy kábé 5 kilométeres karikát. Elromlott a telefonom, így újat kellett vennem, a helyi Euronics üzlet meg 2,5 km-re van és munka előtt kellett gyors elszaladni érte. A bolt 9:30-kor nyit nekem meg 11:00-re be kellett érni a munkába. Úgyhogy jól vizsgázott az Abus.
Gondolom mindenki látta az óbudai balesetet, a Facebookon ez megy most, így még egy jó érv volt a sisak mellett, ha már eddig nem foglalkoztam vele.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #254735 üzenetére
80 grammal könnyebb mint enyém. ...mondjuk jó drága is 4-5 évente cserélni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz vhunor #254735 üzenetére
"tenerifei hegyi edzések alatt SiS-t toltam folyamatosan"
Itt álljunk meg egy pillanatra..
Te a Teide-re jársz edzeni?! (<- pedig ezt a smile-t utálom használni.)
Profi bringás vagy? Vagy ezt így hogy?Hova kerültem én??
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz vhunor #253515 üzenetére
a Shimano genyó, és kistányéron "ragad" pont emiatt
amikor lemerülsz, akkor utána a legkisebb gondod a következő KOM lesz, így inkább a továbbjutás bármilyen formája, mint a halál a nagytányéron“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
avl
senior tag
válasz vhunor #253208 üzenetére
ha csak mászás; de ugye altalaban több fel és több le; ekkor marha széles kellhet
ha csak fel, akkor lasd Rogla a Giro utolso időfutaman gepcsere utan [link]
ó, mennek akár 60 fog felettivel is, pl. Campi: [link]
minden is van már; régen meg az 53/39 mellett hátul 23 fogra már kérdezték: mi van, monty versenyre készülsz ?
változnak az idők
-
parandroid
félisten
-
addikt
-
-
nagyúr
-
parandroid
félisten
válasz vhunor #228326 üzenetére
Na, ezek miatt kell a baszó villogó előre. És a körforgalmat még nem is említetted. Autósok nagy része egyszerűen képtelen felmérni, milyen tempóval közlekedik egy bicikli.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #224005 üzenetére
Hosszú távon persze nem tudom tartani, 30-40km-t valszeg megbírnék 30-as átlaggal montival is, ha nincs benne sok szint és szélcsend van . A lényege a mondandómnak csak az volt, hogy mtb gumik között nem olyan horror a Nobby Nic aszfalton, mint amilyennek tűnik a mintázata és viselkedése-hangja alapján.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz vhunor #219165 üzenetére
sziasztok
Voltam most egy pályán ahol 462m-t emelkedett a pálya 26km át. kemén menet volt, volt közte 8% emelkedő rész is..hát mostmár tudom milyen. volt egy pont, az első 8km után ahol elgondolkoztam hogy vissza fordulok, eső is elkapott. aztán átlendültem rajta. nagy élvezetes volt a túra, összesen 82m-es "kis út volt".itt már tényleg azt mondom az a -8kg birnga suly érezhető lett volna azért.
összes emelkedés 1.101m volt az út során.
A lejtős szakaszokon nagyon észnél kellett lenni, úgy gondolom ismerem a kerékpárom, így aszerint mentem, de így is egyik résznél végéhez közeledve 40 fölötti tempóval érkeztem egyik kanyarba, hiába fékeztem óvatosan, finoman tereltem az elejét, a lejtő vitt és sodródtam át a másik sávba, szemből autó, picit jobban ráfogtam a fékre abban a pillanatban megcsúszott alattam a bringa hátsó kereke fordult ki, az egy ütő megállt bennem helyzet volt, autósnak is, nem sokon múlt.Nem tudom még hova rakni, de többször is olyan érzetem van volt a bringán hogy jobbra kanyarnál mintha menne ki alólam a segge. Namost ez vagy érzéki csalódás, vagy a gumi, vagy a kerék állása. ami szemmel láthatóan balra húz a vázban. picit ferdén áll benne bal irányba. kicsi tempónál 30 alatt nem venni észre semmit, de 40 fölött...többször. és ennél a megcsúszásnál is abba az irányba jobbos kanyarnál történt. azzal kezdeni kellesz valamit.
nem kell nekem gyorsabb bringa, 30 as tempónál is elég figyelni meg reakcióidőzni, nem hogy 40 nél..[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #223659 üzenetére
Ja, igazat adok amúgy, egyetértek veled, csak eszembe jutott, hogy nemrég láttam ezt a Trifoxos videót és nem volt tökéletes a váz belül . Kíváncsi lennék az a Sava milyen minőséget képvisel.
Amúgy nemrég még ezt a Hambinit messziről kerültem a csöves stílusa és a hableányos pléd miatt, de azért elég alaposan kielemzi a dolgokat. Ez az ábra a Cervelo videóban mondjuk..Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #223642 üzenetére
A Trifox nekem már annyira nem tetszik, rendben van elvileg a minősége, de azért belül vannak sorják, lógó bizbaszok, rondán fúrt kulacstartó szemek. Így is hozza sok nagynevű gyártó szintjét, de na... Egy szintén kínai Ican azért más világnak tűnik, főleg úgy, hogy ők nagy márkáknak is bérgyártanak . Érdekes amúgy, hogy a komolyabb kínaiaktól a többség fél, miközben a nagy nevekben vakon megbízik, pedig gyakran egy Canyon, Cervelo, vagy akár Scott is elképesztően silány minőségű vázakat "gyárt" (bérgyárttat kínában).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #223642 üzenetére
Nem is értem ezt a 15 évet mely csak Csehországban érvényes...
1. egyetlen karbon vázra (de még másra sem nagyon) adnak 15 évet, leszámítva néhány alu örök gariját.
2. szerintem akár uniós jogot is sérthet ez az üzletpolitika, ki hallott ilyent EU-n belül?!
Nem valami bizalomkeltő az egész, őszintén remélem rám cáfol a kolléga tapasztalata és nem lesz annyira silány amennyire olcsó.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz vhunor #223053 üzenetére
Csak éppen cross / trekking külsőt nagyítóval kell keresni, ami tubeless (pl. Schwalbe Land Cruiser mintázatút). De, ha te tudsz, ne tartsd magadban, én kipróbálnám :-) De, hogy nem fogok én sem gyárilag nem tubeless külsővel kísérletezni, az biztos.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-
rétisün
veterán
válasz vhunor #222822 üzenetére
"Biztos én vagyok a gyenge jellem, de képtelen vagyok tartósan egyetlen országútit birtokolni." nyugodt legyél, nem csak te vagy ilyen gyenge jellem
"Valahogy mindig kettő lesz belőle" vagy több.....
szépek, de ne hagyd magad, maradjon mindkettő. akár kifogásnak is jók, hogyaszondja: "így biztos nem lesz több"
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #222822 üzenetére
Hát szépek is, mese nincs.
tisn....lehet vallott a faszija, hogy ismeri csajod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #222629 üzenetére
Hol a nadrág széle?!...így lehet egy szatír is meztelenül a bringán.
#222630 jjeahh...na ez a baj, hogy egyre gyakoribb az "ilyen még nem volt" mondat az időjárási jelenségekkel kapcsolatban, vagyis már emberi léptékű időben is tettenérhetőek a felmelegedés hatásai. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #222236 üzenetére
Squirt, majd Muc Off dry (nem C3).
Ringman: semmi újat nem mutat azon kívül, hogy lánc nélkül bekötetlen bovdennel állítja be, mindjárt megpróbálom úgy is.
#222238 MPowerPH: nem, szinte új és egyenes.
#222241 sebgutkopf: Deore, nem kéne baj legyen. A haverom 1x11-es váltóját sem tudom beállítani, egy másik haverom 2x11-es XT-jét sem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #222226 üzenetére
Pár hete forró waxolok, nálam a lánc ecsetelés, brigéciol nélkül is ragyog, mint salamon töke, előtte csepegtetős waxoltam, akkor sem volt soha fekete
#222227 Hasaggymeg: a guminyomás fontos! . A 2.35"-el meggyőztél, következőben ha belefér a váltó mellé, azt veszek . 2.25"-ben én próbáltam képlékeny vékony oldalfalút, vastagabb kemény oldalfalút, fapadost, középkategóriát, csúcskategóriát, Schwalbet, Maxxist, én nem igazán éreztem különbséget, a legnagyobb ugrás számomra a Maxxis jobb tapadása volt poros, száraz terepen.
Más: visszatettem a Shimano kazettát, de ezt sem tudtam beállítani (már megint nem ). Magam szervizelem az egész bringát, a teleszkópot is teljesen szétszedem-összerakom, de a váltó állítás a mai napig egyáltalán nem megy nekem. Szerintem az 5 év alatt, amióta tekerek 95%-ban rosszul beállított váltóval bringáztam, egyszerűen képtelen vagyok rendesen belőni. Néha nagyon ritkán sikerül, tehát ki van zárva, hogy sz*r a váltó vagy a bovden, tuti én vagyok a helikopter . Most is minden irányba vált, de a kisebb tányérokra óriási csattanással dobja le a láncot, a 4-ik legnehezebb fokozatra egyáltalán nem dobja le. Ha a láncfeszítőn a kormányon lazítok, akkor ledobja, de így a másik irányba, könnyű fokozatra nem vált. Ha ez nem elég, a legkönnyebb fokozatra kerregve teszi fel a láncot, teljesen mindegy, melyik csavar hogy áll.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz vhunor #222226 üzenetére
én nem minden kenés előtt takarítom így le a láncot (wax), annyira nem is igényli, kenés előtt kis kefe, rongy és mehet rá. Néhány ilyen után, lemosom a láncot, azonban kézi lombfuvóval (275 km/h szél ) kézben tartva lefuvatom a nedvességet róla, csontá szárítva így. Aztán a kenés.
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #221357 üzenetére
Geo függő, ha a fejcső nem rövidebb az XS-en, mint az S-en, akkor a kormány sem lesz alacsonyabban, cserébe a felsőcső biztos rövidebb, emiatt a kormány közelebb van és nem hasal annyira a bringán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz vhunor #221357 üzenetére
Nem hiszem, viszont relatív közelebb van a kormány. Cube-ból nekem is XS kellett a 168 cm magasságomhoz, és a stucnit 90-esről 75-ösre cseréltem. A 40-es stucni kényelmetlensége arról árulkodik, hogy egyszerűen nagy a bringa, vagy eleve a stílusa nem megfelelő ahhoz az üléspozícióhoz, ami kényelmes neki.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
-
Gaben92
őstag
válasz vhunor #220549 üzenetére
Star nut (bakker én se tudom magyarul. ) nem hiszem, hogy gond lehet mert azzal csak előfeszítesz, de utána ahogy a stucni csavarjait meghúzod az tartja az egészet. Top cap-et akár le is lehet szedni utána mert semmit se csinál onnnatól.
Ahogy nézem karbon villa. Stucni és a villanyak között ugye van assembly compound (ezt se tudom mi magyarul)? Karbon rohadt csúszós ám, ha assembly compound nélkül van összerakva akkor az okozhat (egyebek mellett) ilyen gondot.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #219664 üzenetére
Itt....ami a mászást illeti sokkal inkább technikán múlik mint a kerékpáros súlyán, bár annak fizikájához ahogy egy lejtőn 2 keréken mozgatott test tömege miként befolyásolja a mozgást végző meghajtott hátsó kerék tapadását nem igazán értek, azt láttam, hogy egész könnyű kerékpárosok alatt sem pörög ki ha elég ügyesek a mászáshoz.
#219665 zsocy...én kétlem egyáltalán létezik olyan megfizethető műszer mely pontosan és valós időben képes legyen mutatni az emelkedés százalékát...még országúton valami adatbázisból lekérve az út emelkedéseit talán, de terepen csakis úgy tudom elképzelni, hogy előtte vízmértékkel vízszintesbe be van állítva a mérő, vagy annak egy perifériája mert másképp nem tudom hogyan mérhetné pl. egy 10-20m-es emelkedő, vagy éppen bukkanó emelkedését/lejtését....esetleg utólag kiszámolva a barométer segítségével.
#219666 6030D...na igen, azt el is felejtettem, mert így egyrészt mosás közben körbejárható és nem kell a falhoz támasztva forgatni, másrészt meg nem kell folyton igazgatni nehogy a vízsugár, vagy éppen a kefétől eldőljön. Ugyanakkor mosáskor csak macerát spórolok meg, mert olyankor figyelek és nem engedem eldőlni, de legtöbbször hazaérek fáradtan és a falat kímélve letámasztom, hogy megtöröljem a láncot, vagy éppen meg is kenjem, és mire jövök a rongyokkal eldől a bringa, elcsúszik a poros kerék a burkolaton.😬...aztán csak nézem megütötte-e a váltót, pedált, nyerget stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz vhunor #219175 üzenetére
Jelentem én nem dőltem még SPD-vel
Volt 2-3 hujujjuj helyzet amikor éppen időben sikerült kilépni belőle (pl. megállás előtt a jobb lábat csatoltam ki de balra dőlt a bringa ), de eldőlés még nem volt."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #219105 üzenetére
... ráadásul az egy másik kategória. 🤔 Ja és mielőtt elfelejteném, üzenem neki cserélje le pöcögtetőjét Deorera. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #219097 üzenetére
Szép, gratula hozzá! ... az Ochoval csak egy baj van, hogy nem ocsó. Miért adta el gazdája, ez egy meglehetősen korszerű gép.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz vhunor #208086 üzenetére
én egy ilyet vettem, csak még olcsóbban: [link]
épp nem volt a rosebikeon raktáron ez, ami tényleg jól lefedi a bicikliszerelést: [link]ezen felül ami eszembe jut ,az a centerlock, a hajtás és a kazetta/racsni aminek több kell.
szerk:
itt van egy elég részletes adatsor az alkalmazandó meghúzási nyomatékokról: [link][ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz vhunor #208033 üzenetére
néztem ezeket is (pontosabban az alacsonyabbakat, pl ezt: [link] , mert az aero nálam nem kell, annál lassabban megyek ), de végül az agyak miatt a dt-swisst választottam (hunt valami kínai agyat matricáz - persze ettől még lehet jó, korábban azt hiszem matricázott novatec agyak voltak náluk)
---
olyan 500€-nál húztam meg a határtEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #208012 üzenetére
179 cm-el, ráadásul hosszú lábakkal legfeljebb rövid lehet neked az 54-es, de hosszúnak biztos nem. ...legalábbis szerintem. Nejem 163 centijével 53-as Cube-ot hajt, ami biztos kissé nagy neki, na de akkor is...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz vhunor #208009 üzenetére
azért az látszik, hogy lehetnek formák, amik egyáltalán nem jönnek be, a brooks c15 carveden 30 percet is nehezen bírtam ki.
a wtb kodával most viszonylag jól elvagyok, az sq-labs nyergeit akarom majd kipróbálni.a bikefit nekem is hiányzik még.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Manitou
veterán
válasz vhunor #207459 üzenetére
És ez hogy működik a gyakorlatban ?
Tegyük fel rendelni akarok pl egy váltót ami kerül x euróba, de van egy másik hely , ahol ugyanezt a váltót mondjuk 10 euróval olcsóbban árulják. Még a rendelés leadása előtt jelzed nekik valahogy ? Vagy megrendeled/kifizeted és utána jelzed, és kapsz visszatérítést?
Ezt az árgaranciát más oldalakon is láttam már. -
Manitou
veterán
válasz vhunor #207403 üzenetére
Én felnéztem, de nem igazán találtam semmit ami hatalmas deal lett volna nekem. Pedig pár dolog fel van írva a listámra , ami kellene.
Egyébként még életemben nem rendeltem bike24-ről, talán azért mert bármit néztem ott, régen, szinte mindig megtaláltam olcsóbban másik webshopban.
Mondjuk a készlethiányok miatt lassan az lesz a bf, hogy meg tudod venni amit szeretnél, kapható. -
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #207387 üzenetére
Ha nem túl fázós a lábad, akkor az is oké, nekem nem elég.#207389szimpláncsak
#207389 szimpláncsak: én leggyengébb rugóerővel asszem 3-4x is elestem . Ha jól rémlik azért is estem el, mert megállás előtt kicsatoltam, de a gyenge rugóerő miatt visszacsatolt és amikor le akartam tenni a lábam, nem sikerült .
#207393 Dark Archon: szerintem nem lehet konkrétumokat írni, mert minden ember különböző, van olyan haverom, aki 5 fok alatt megfagy, van olyan is, aki -20 fokban is kiment tekerni és nincs semmi spéci téli ruhája. Nálam így néz ki az öltözködés: [link]
Más, mai rövidke:
Szép idő van, de -5 fok volt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #207103 üzenetére
Ez minden felsőkategóriás termékre igaz, a Bentley gépkocsi, Hansa csaptelep, vagy éppen Miele mosógép, ezek rétegtermékek... ugyanakkor mindenki arra költi megkeresett pénzét amire akarja...kedvenc gázszerelőnk pl. ocsmány 1300 $ Luis Vuitton bakancsra. [link] 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg