-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz PartyShan #200128 üzenetére
Attól függ, mire akarod használni. Annyi látszik rajta, hogy nincs elöregedve, de jól le van már középen kopva, gondolom aszfalt miatt. Ha csak aszfalton közlekedsz, arra hulladék a rücskei miatt, terepre pedig szerintem már nem elegendő. Szal.. boltba járni biztos jó.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #200145 üzenetére
Szerintem ezt így képről nem lehet megitélni.
- nézd meg, hogy belül látszik-e a sérülés, ha igen, kuka
- nézd meg, hogy a szövet sérült-e, ha igen, kuka
- próbáld ki, hogy a felniről oldalirányú terhelés közben le akar-e fordulni, ha igen, kukaFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz PartyShan #200145 üzenetére
Nekem a melóbajáróson sokkal rosszabb a gumi, de simán használható. Szereld fel, és nézd meg, hogy üt e oldal irányba. Ha nem, én használnám.
Volt egy gumim, ami szálszakadásos lett, az nagyon feltűnően ütött oldalra a szálszakadásnál.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #209140 üzenetére
Akkor neked valszeg elég valami belépő gumi, ha meg súlyt akarsz spórolni, akkor valamelyik könnyített verseny verzió. Continental fronton RaceSport a nevük, Schwalbe fronton Super Race, a Maxxisnak meg asszem nincs ilyen gumija, mert kb. mindegyik megkapta az EXO védelmet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #210878 üzenetére
Nem pontosan ilyenem van, hanem ennek az elődje. Amikor kicsavartad a presta szeleptűt, be is tudod nyomni könnyen? Nálam pl. a kínai szelepmagokban a tű nehezen mozdul meg mert mindíg be van ragadva, rá kell nyomni rendesen a nyomásmérőt. Más ötletem nincs...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz PartyShan #210882 üzenetére
Különálló mérőm nincs, a pumpába építettet használom. (országútinál fél bar ide vagy oda mindegy ) Ott meg az a helyzet, hogy amikor csak rárakom a szelepre, nem mutat semmit, az első pumpálás után van mért adat, mert a pumpáláskor a levegő benyomja a szelepet. Ha a mérődben nincs valami megodlás, ami a szeleptűt benyomja rácsatlakoztatáskor, akkor nem fog rendesen mérni.
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #214184 üzenetére
Úgy rémlik, a 800-as ugyanolyan széles, csak kisebb átmérőjű a csapágycsésze, tehát más szerszám is kell hozzá. Pontosabban olyan műanyag betétet mintha adnának hozzá, és akkor jó a régi HT2-es is.
Egyébként olyan is mintha lenne, hogy a MTN és ROAD csapágyak sem egyforma szélesek, de ez oldalanként 1mm, asszem. annyit felvesznek a hollowtec karok, de gondolom a MTN a szélesebb, a vastagabb tömítés miatt. (többet tudók majd kijavítanak)
Ilyen kiscsapágyas fekete van nekem is, aminek nem emlékszem a pontos típusára, az jól ketyeg az aszfaltos bicóban egy ideje.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz PartyShan #216600 üzenetére
Hát pláne ha a másik faxa akkor 1értelműen gyári hibás, tehát video, fénykép a forgalmazónak, Continak és vissza. Egyebet már mit tehetnél ha 3 féle sem vált be?... bár ki tudja, lehet van itt egy tapasztalatabb tyúkbeles varázsló.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz PartyShan #216600 üzenetére
A tejeknél van egy minimum ml, mérted mennyit öntöttél? (Econál talán 70 ml, a dobozán írják)
- Ez most hülyén hangzik, de fontos még az alapos felrázása tejnek beöntés elött.Volt róla szó, ez a könnyezés előjöhet, ha nagy nyomásról (épp nyúlott a gumi) vissza van engedve, pl aszfaltról terep használatra.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz PartyShan #216606 üzenetére
Víz alá nyomva nézted, pontosan hol ereszt?
(A külső pereménél/a felninél képzelhető még el talán.)Mert ha tényleg az oldalfalon... akkor hibás a gumi, de én sem értem a tej miért nem tud belekötni a résekbe.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz PartyShan #216606 üzenetére
Angol tudás megoldható, küldd privátban magyarul én majd lefordítom neked és vissza küldöm.
potyi23... kereskedőtől függ, egy próbát megérhet, ha rendesek még segíthetnek. ... bár csodálkozok miért nem javasoltak kisebbet. 🤔 Már az is segítség ha adnak ingyé egy nyeregcsövet és rövidebb stucnit.
Ugyanakkor marad6 így is, ha jónak érzed ne olvass annyit, tekerd és kész. Egyik kedvenc íróm mondta nem olvas orvosi könyveket mert fél, hogy végül nyomdahibába fog belehalni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #216600 üzenetére
Ezek szerint a vékony oldalfalú Conti külső nem igazán tubeless kompatibilis, vagy mégsem sikerült rendesen a szelep/szalag felrakása, vagy nem tekertél eleget bele és nem állt össze. Én a helyedben leszedném a szalagot, tökéletesen tisztára zsírtalanítanám-törölném a felnit, újraraknám a szalagot két rétegben (!), gumileszedővel a szalag széleit is simogasd rá mindkét oldalon alaposan a felnire, a szelepnek ne vágj lyukat, hanem a presta hegyét nyomd át rajta, ergo a szeleppel fúrd át a szalagot, így tuti nem lesz nagyobb a lyuk, mint kéne és nem hasad tovább a szalag sem. Ezután kend körbe tejjel a szelep belső felén lévő gumit (biztos ami biztos), jól szorítsd rá a szelepet izomból, majd a szelepmagot is bikázd meg, ha van hozzá szerszámod, mert előfordulhat, hogy az sincs rendesen belecsavarva a szelepbe. Ha 2.2" xc külső, önts bele 100-120ml tejet legalább és ha összeraktad, tekerj vele minimum 10-15km-t, hogy álljon össze.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #216618 üzenetére
Ja, de ugye az ember csinálni akar vele valamit, vagy pedig kidobja.
Nem tudom, a különféle lötyik nem vesznek- e össze, lehet hogy egy pucolást megérne, aztán újra fel, és addig menni vele, amíg egyszer csak megszűnik a fránya szivárgás.. ha újabb 500-1000 kili után sincs javulás, akkor válogatott módszerekkel feldarabolnám.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #216618 üzenetére
Gondolom valamelyik webshopban hibás volt a leírás, gyakran látok ilyent . Érdemes mindíg a gyártó weboldalán is informálódni. Sokáig a Schwalbe kikönnyített vékony liteskin gumijai sem voltak tubeless ready-k, de egy ideje megoldották. Persze te tudod, de én simán eladnám amíg még újak és vennék mást.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz PartyShan #216600 üzenetére
Régen talán pont a Continak volt a gyári videója, hogy úgy kell tubeless gumit felrakni, hogy előtte kefével átdörgölöd belülről tejjel a külsőt. Megszárad, és mehet a felnire. Egy próbát megér. Illetve venni egy másik külsőt, hogy azzal jó-e, így tuti ki lehet zárni, hogy nem máshol ereszt. Egyszer úgyis kell új külső, nem pénzkidobás.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz PartyShan #220752 üzenetére
Itt annyi lehet a gond, h nincs rendesen meghúzva.
Rosszul összerakni nem lehet. Esetleg a távtartókat ha kifelejti az ember, de nem hiszem. Az túl feltűnő lenne.
A zárógyűrűt rendesen rá kell szorítani.
- Ha nem lehet, akkor hiányzik egy plusz alátét/hézagoló, ami a felni alkatrésze.
Mint a távtartók a fogaskerekek közé, ahhoz hasonlóan néz ki, csak sokkal vékonyabb.
A sor mögé való, amit eltart a küllőktől.Régen a könnyű felniknél volt ilyen, h az országútis felnire ezzel a plusz hézagolóval a montis sor is felment.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz PartyShan #222808 üzenetére
Úgy van, kívül legyen a felirat, a többi nem számít...vagyis még a bontható láncszemnek is van irány, nyíllal jelölve, arra figyelj...ha van olyan láncszem egyáltalán neki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Fall-N
veterán
válasz PartyShan #230702 üzenetére
Dehogy, jó bicikli ez. A Mali vázak nagyon jók. Szemeztem velük, hogy veszek újan, de sosem volt a méretemben. Minidig 17"-os volt csak készleten, nekem 20"-21" kellett volna.
Testbikeon van pár ember, aki ezzel a vázzal jár marathonra vagy XC-re. Egyébként sem elavult ez a váz.
-
Toobee
veterán
válasz PartyShan #230702 üzenetére
Na, majd figyellek!
kis Mecsek Enduro téma: tegnap gondoltam magamban, megjáratom a hétvége előtt a YT-t. Nagyon jól tettem, mert elfosta magát a gyári DT szalag, illetve szelep is. Siettem vissza munkába, úgyhogy benne volt a pakliban, hogy legyaloglom a hátsó gumit is, de szerencsére megúszta. Bikmenben még aznap leraktam a gépet, munka miatt nekem sajnos most nincs időm ilyesmikre, pedig van bőven tejem is, szalagom is. Fékbetétet is kellett volna cserélnem a hétvégére, akkor már azt is kértem, meg volt egy kis kotyogása a tagnak, fellazult az egyik forgáspont. Érdekes, mert én pár hete húztam nyomatékra őket. Lényeg, hogy most patent a gép, váltó beállítva, kerekek feltöltve friss tejjel, igaz lassan már elbírnának 1-1 új gumit, de nem hiszem, hogy ezen fog múlni. Volt a boltban Bell Sanction sisak, felpróbáltam még vártam és nagyon kényelmesnek találtam. El vannak méretezve, L a legnagyobb és az volt jó rám (S-M vagyok). Pont volt egy kis lepattanás is a kiállított modellen, úgyhogy 30.000 Ft-ért nem tudtam otthagyni. Igazából a mostani ff sisakom levehető állú, érett is már a csere, mert a vaddisznós esésemnél pár éve jól tropára raktam. Táskával is hasonló módon jártam, az mondjuk megvan már pár hónapja. Most érdemes itthon is szétnézni, mert amiket még a 355-370 közötti, tavaly év vége környéki EUR árfolyamon szereztek be, azokat most simán olcsóbban meg lehet venni, mint kintről. Szóval a hétköznapi gyors köreimet egy Ergon BA-val járom, ez egy övtáska. Nagyon szeretem, a Henty már nagy volt nekem, ezért döntöttem a csere mellett (ezt majd meg is hirdetem). Igazából nagyjából az utolsó Mecsek Enduron vettem hasznát. Szóval néztem, hogy kellene ivózsákot venni a BA-hoz, aztán keresés közben ráakadtam az Ergon BE2 Enduro táskára, amihez jár ivózsák is, pont ugyanaz, ami kell a BA-ba is. Mivel ebből találtam itthon egy utolsó darabot mindössze 23.000 Ft-ért, jött velem ez is (maga az ivózsák Ergon BH150 is kb. 13.000 Ft körül van, szóval nem volt kérdés, hogy inkább komplett táskát veszek). Utoljára kölcsön gerincvédővel mentem, de azért is döntöttem az Ergon mellett, mert gerincvédős hátizsák, az Ergon BP100 kell hozzá.
Idén a Kövestetőnél lesz a rajthely, nem lent, a focipályánál, szóval szerintem nem kell majd annyi cuccot magammal vinni, de valószínűleg kényelmesen el fogok férni, hiába nem túl nagy táska. Viszem a trail sisakomat is, mert a BE2-re tudom rögzíteni a FF-t, nem kell megpuszutlni mászáskor. Ezt pedig majd valamelyik edzésnapon letesztelem, hogy lefelé megtartja-e normálisan az állvádő nélküli sisakot a rendszer vagy mászni is abban kell majd (ezért volt jó a Jakyll, csak az állát kellett vinni külön, mikor másztam). A szabályok szerint kötelező a gerincvédő vagy gerincvédős hátizsák, FF sisak és a térdvédő, a többi védőfelszerelés pedig ajánlott, szóval nem lehet sisak nélkül még mászni sem, kizárnak érte.
Ruházatom:
Aliexpress SPD cipő
Biotonik zoknikkal megyek majd, nekem ezek most nagyon bejöttek.
nadrág az időjárástől függ, hogy egy XC rövid:
Férfi kantáros rövidnadrág MTB Race 700
vagy hosszú lesz:
(ez egy nagyon régi endura, nem tudom linkelni),
felette egy Force MTB-11 nadrág
ION Pads K-Pact Select térdvédő
időtől függ, hogy melyik aláöltözőmet veszem fel:
KERÉKPÁROS UJJATLAN ALÁÖLTÖZET
Aláöltözet országúti kerékpározáshoz Training
TRIPLE EIGHT Green Camo mez, kifutó volt ez is, valami 12 EUR körül vettem
Ha pedig eső lesz, akkor bevetem a TRIPLE EIGHT Mud Suit-ot
Oneal DIRT Elbow Guard a könyökvédőm
A sisak alá Castelli Summer Skullcap, a kedvencem
A már fent linkelt Bell Sanction sisak
Oneal szemüveg, ezt kifutóként vettem valami 20 EUR körül, most ezt árulják helyette B-10, sima, clear lencsével
Ergon BE2 Enduro táska pedig a gerincvédőm és táskám is lesz egyben.
A kesztyűből pedig ez jött be nagyon, ezt viszem majd:
Kesztyű All Mountain kerékpározáshoz, feketeEgyéb kiegészítők:
A bicajszállítót is most fogom kipróbálni, ProUser Diamant SG3.
Viszem az akkus mosómat is, Xiaomi Jimmy JW31.Étkezés, hidratálás:
BCAA + sókapszula és izó lesz a kulacsban, víz pedig az ivózsákban. Kajával nem készülök különösebben, lesz nálam egy doboz Aldis műzliszelet. Az odaúton megreggelizek, aztán ennyi. A végén meg lesz valami kaja.Na és persze nem ér semmit a trip kávé nélkül, abból pedig a remek kis 9Barista + Kinu M47 párosomat viszem, itt írtam róla pár sort.
Maga a verseny így fog kinézni:
IDŐTERV⏰️
Ünnepélyes rajt, Kövestetőn a hotel előtt, vasárnap 9:00.
1.szakasz rajtja - Kövestető 9:10
2.szakasz rajtja - Hármashegy 10:15
3.szakasz rajtja - Kövestető 11:15
4.szakasz rajtja - Kövestető 12:20
5.szakasz rajtja - Kövestető 13:25
6.szakasz rajtja - Kövestető 14:30
Várható célbaérkezés a versenyközpontba kb. 14:50.
Eredményhirdetés tervezett időpontja 16:45.
A versenyzők egyesével rajtolnak, 20 másodperces időközökkel. A kategóriák között másfél perces szünetek lesznek! A teljes mezőny egy versenyszakaszon körülbelül 1 óra alatt halad át!
Két dolgot kérünk tőletek! Az egyik, hogy lehetőség szerint minél kevesebb autóval érkezzetek a korlátozott helyek miatt, beszéljetek össze ahogy lehet. A másik pedig az, hogy legyetek minél hangosabbak! 🔊📣🥁😁
Kíváncsian várom, hogy mire lesz elég a 130/130 XC-s geo, meg a nulla bikeparkos 2 év.
https://barbieripnk.hu/
-
szimpláncsak
tag
válasz PartyShan #259310 üzenetére
Mekkora méretű kerékről van szó? 29"? Mi a váltás oka, könnyebbet szeretnél?
Velizare: Így, hogy a dekában az rc500 már 13ezer ft, amit ritkán szoktak akciózni meg tök jó ennyiért. Aliról is rendeltem egy mezt, de a megadott mérettáblázat köszönő viszonyban sem volt a valósággal. L-es mezre írtak 102cm-es mellbőséget, a valóságban meg vagy 110cm . Legalább ingyenes volt rá a 15 napos posta és 1,5 hét alatt itt is volt.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #259310 üzenetére
ugyanúgy Mavic esetleg, csak feljebb lépve? én 27.5-ösben vettem nemrég Crossmaxot, járt (volna) hozzá az átalakító szett.
Amit linkeltél, nem ismerem, de jó cuccnak tűnnek azok is.
A crossmax kicsit olcsóbb, kicsit nehezebb.
Ja, a felhasználás mi?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
-
chubby2o6
senior tag
válasz PartyShan #259470 üzenetére
Miért ne lehetne átalakítani? Ez kerékmérettől független, az agyon lévő végdugókat kell cserélni. Maga a csere egy pár perces művelet, egy fogón ( vagy satun ) kívül nem kell hozzá szerszám. [link]
Nekem is sima kétkilincses volt az előző DT agyam, észrevehető változást hozott a ratchetes DT350. ( Legalábbis hátul. Cseréltem az elsőt is, szintén 350-re, de azon kívül, hogy a régin piros matrica volt, ezen meg fehér, mást nem igazán vettem észre . Ja, meg a régivel 0.81kg volt a kerék, ezzel meg 0.79, szal nagyon megérte . ) Az a baj, hogy ha megveszed bármelyik 36t-s aggyal szerelt kereket, tök jó lesz ugyan, de ettől a pillanattól kezdve mindig benned lesz, hogy mégsem az igazi . Valahol hátul ott fog motoszkálni benned, hogy nagyon f.sza a 36t, de milyen lehet vajon 54t-vel? Először csak motoszkál, aztán rátérdepel a mellkasodra, és nem hagy nyugton addig, míg meg nem veszed az 54t-s upgrade kit-et .[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz PartyShan #259552 üzenetére
Hátulra, szélesből keskenyebb agyat nem lehet csinálni.
Hoszított kupakkal betávtartózható a kicsi a nagyobb helyre. Változik a láncvolal, és adapterezni (gyakorlatilag ez is egy távtartó) kell az agyat a féktárcsának. Ez a nagyobb gond, limitálva lesz a rotorméret. Barkács/gazdaságos megoldásnak elmegy.
- Ezt nyomoztam ki két éve kb, hasonló helyzetben (12x142-es 12x148-as helyre). Inkább eladtam a régit, lett új rendes méretben.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz PartyShan #259552 üzenetére
A DT agyakat ( 240, 350 ) biztos. Nekem elöl-hátul 350 van, QR mindkettő, csak a conversion kit nem ugyanolyan, másfajta kell előre is meg hátra is. A DT oldalán ha rákeresel a QR conversion kit-re, nagyon szépen le van írva, hogy melyik melyik, képpel, cikkszámmal együtt, az alapján már meg tudod keresni a webshopokban. De ha olyan helyen veszed, mint ez a Fun-Works, ahol konfigurálhatod a vásárlás előtt, akkor nem kell keresgélned sem.
Egyébként igen, ha nem vagy biztos benne, hogy megvegyél-e valamit, ami drága és igazából nincs is szükséged rá, szólj nyugodtan, segítek dönteni
Viszont ebben a konkrét esetben ( kerékcsere ) a saját tapasztalatom alapján írtam. A DT X1800 felniket megtartottam, mert nekem nagyon beváltak ( öt év használat alatt semmi probléma nem volt velük, az elsőből kellett egy minimális nyolcast kiszedni ), csak az agyakat/küllőket/anyákat cseréltettem. A 350-es hátsó aggyal egyszerre rendeltem a QR végsapkákat meg az 54t-s star ratchet-et, fűzésre már úgy vittem, hogy előtte átszereltem. A hátsó agy cseréje nagyon megérte, tényleg jelentős a különbség a kétkilincses racsnihoz képest. Az első...Hát, ott tényleg semmi különbséget nem érzek, de egyszerűen muszáj volt azt is 350-re cserélni. Tudod, térdepelt a mellkasomon... -
chubby2o6
senior tag
válasz PartyShan #259690 üzenetére
Ha a szép hangját meg a menőségi faktort figyelmen kívül hagyjuk, akkor is jobb a kalapácsoos rendszernél, pláne egy kétkalapácsosnál.
Egyrészt a szerszám nélküli szerelhetősége miatt, hisz csak lehúzod az agyról - akár a sorral együtt - és máris tudod takarítani, újrakenni, lényegesen egyszerűbb a karbantartása.
Másrészt működés közben is észrevehető a különbség, sokkal közvetlenebb a kapcsolódás, nincs kihagyó reteszelés, mert a racsni fogai egyidőben kapcsolódnak, így a terhelés is nagyobb felületen oszlik el, ezért tartósabb és főleg megbízhatóbb lesz.
A DT350 agy gyárilag 36t-vel van szerelve, de én egyből cseréltem 54t-re, így a 36t-t nem próbáltam, szal nem tudom, milyen a gyakorlatban. Azt hiszem, van itt a topikban olyan, akinek 36t-s volt ( és használta is azzal ), aztán 54t-re cserélte, majd ő elmeséli. Számokban annyi a különbség, hogy a 36t esetében reteszeléskor a kapcsolódási szög 10,x fok, 54t esetében 6,6. Tehát ennyit mozog "üresben" a hajtókar. Ennek akkor van jelentősége, ha mondjuk egy nagyon meredeken mászol, néha track stand-elve, olyankor nem mindegy, mennyit mozog a hajtókar anélkül, hogy forgatná a kereket is. Vagy ha mondjuk egy forgalmas járdán araszolgatsz minimális sebességgel, és csak negyedfordulatokat tekersz a pedálon, hogy fel se borulj meg haladj is, na akkor nagyon érződik a különbség a 6,6 meg a 10,x fok között.
Na meg a hangja...Az tényleg menő [link]De abból, hogy utánakérdeztél, tisztán látszik, hogy foglalkoztat a dolog, szal a motoszkálás beindult . Persze, nyilván jó a 36t is, de mindig tudni fogod, hogy nem az igazi. Lesz egy olyan érzésed, hogy "nincs kész" a bicaj, valami hiányzik. Ott fog duruzsolni a füledbe a 36t, te meg közben arra gondolsz, mennyivel szebben duruzsolna az 54t. Nem fogsz tudni szabadulni a gondolattól ezzel fogsz feküdni-kelni. Tönkre fog tenni a tudat, hogy a jó lehetne még jobb. Add meg magad a sorsodnak, hidd el, neked az 54t van megírva.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz PartyShan #259690 üzenetére
Kábé semmit...a kalapácsos, ki-kihagyó és hamar tönkremenő korábbi Shimivel összehasonlítva a fogastárcsás DT, vagy Mavic megváltás, a mégsűrűbb reteszelés viszont csak nagy különbségeknél jön elő technikás terepen, technikás bringásoknak, pl. egy sziklakert megmászása közben ahol vigyázva nehogy felüsd a pedálokat, vagy esetleg ki-kihagyva egy csapást tudsz legjobban akadályokat venni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
addikt
válasz PartyShan #263719 üzenetére
Ó, hogy ro***j megSzuper kerekek, használd egészséggel!Én meg várhatok még mindig 2 hónapot a bringámra...
fulton: á, inkább nem mondok semmit De írhatnál valamit a Meridáról, milyen volt rajta ülni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen