-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Volt szerencsém néhány külhoni rendezvényen részt venni manapság, ahol többek között triál bemutatók/versenyek is voltak.
A "mind Magurát használ hátul" az nem tudom hol igaz, Franciaországban és Madridban, ahol jártam, nem ez volt a jellemző, de tavaly, az InterBike-on is mondjuk max fele-fele volt az arány hátul. Elöl egyértelműen tárcsa.
A V-fék jobb, mint a tárcsa? Milyen szempontból?
A "a magura nemhogy harmadakkora erővel fékez, hanem nagyobb erővel, mint a tárcsa" - erről valami adat, mérés, akármi? Milyen tárcsánál fékez nagyobb erővel? Típus? Az erőkar egyébként valóban jóval nagyobb, de két eltérő felépítésű rendszerről beszélünk, a Magura-nál valóban digitális a fékhatás, de még nem láttam összehasonlító elemzést róla fékerő tekintetében. Egyébként mentem HS33-mal szerelt géppel többször is, ahogy HS11-essel is (oké, a felni nem volt köszörülve, és nem is próbáltam triálozni ), és kétségtelenül brutál a fékereje.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
nagyúr
Itt szakmai, technikai vita fog kialakulni köztetek, ahogy elnézem.
4All: Léptem tekerni a hegyre, nektek meg itt egy videó, ha a lájtosabb montizást kedvelitek. Enduro World Series: PuntaAla
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Teasüti
nagyúr
Exactly.
Konkrétan nullánál nagyobb, mert felnifék ha egyszer besatuzik, főleg egy magura hs33, akkor gondolom ott közel nulla elfordulás van.
És napokkal ezelőtt jött fel egy olyan kérdés, hogy az normális-e, ha a blokkolt tárcsa mellett a kerék továbbforog egy kicsit.
Én erre mondtam, h igen, ilyen van nálam is, sztem nem hiba.
Jorus mondta, hogy az ő kerekei semmit nem engednek és hogy ez lehet hiba.
És ez a jelenség okozhat továbbiakban olyan következményeket az eredeti kérdező megállapítása szerint, hogy a hátsó kerék blokkolásakor elpattog az úton - a rugalmas alakváltozás okozta "rángatás" miatt, amennyiben levesszük a terhelést/súlyt a hátsó kerékről (az én hozzáfűzésem).
Ennyire nem jelentős a dolog az én esetemben, én csak arra lettem figyelmes, hogy blokkolt tárcsa mellett is tudom hintáztatni a gépet előre-hátra. Sőt, pár kilós tolásra a nyergen hátrafelé (gép mellett állva) már elég nálam ahhoz, hogy a kerék a kerületén nézve egy centit is továbbforduljon.
26x1.95 méret mellett ez az egy centi pedig 1,8°-os szögelfordulást jelent.
És a végső kérdés pedig az ezen a hosszas elméleti fitogtatáson túl, hogy ez normális-e.(#647) fpeter07
Ahh király , remélem vizsgálja a fékezési közben fejlődő hőmennyiségek abszorbeálását is, vagyis hogy a szakaszos teljes intenzitású fékezés miért jobb (állítólag) a kis intenzitású folyamatos fékezésnél! (Ez is régi felvetésem)
Mindjárt bele is vetem magam![ Szerkesztve ]
-
Gyufaaa
veterán
Csak ülőgumókkal kell bírnod. Nem vészes. Vannak finom kapatók, de sokat gurulsz is cserébe. Tuti túra szerintem. Idén még én is körbe szeretném tekerni harmadjára is egy 1 napos túra alkalmával. Eddig egyedül már vagyok De azt sem bánom. Megyek a saját kis tempómban, Asszonyékat addig lerakom valamelyik strandnál, had fürödjenek a törpével.
[ Szerkesztve ]