Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Phvhun #646 üzenetére

    Exactly. :K
    Konkrétan nullánál nagyobb, mert felnifék ha egyszer besatuzik, főleg egy magura hs33, akkor gondolom ott közel nulla elfordulás van. :D
    És napokkal ezelőtt jött fel egy olyan kérdés, hogy az normális-e, ha a blokkolt tárcsa mellett a kerék továbbforog egy kicsit.
    Én erre mondtam, h igen, ilyen van nálam is, sztem nem hiba.
    Jorus mondta, hogy az ő kerekei semmit nem engednek és hogy ez lehet hiba.
    És ez a jelenség okozhat továbbiakban olyan következményeket az eredeti kérdező megállapítása szerint, hogy a hátsó kerék blokkolásakor elpattog az úton - a rugalmas alakváltozás okozta "rángatás" miatt, amennyiben levesszük a terhelést/súlyt a hátsó kerékről (az én hozzáfűzésem).
    Ennyire nem jelentős a dolog az én esetemben, én csak arra lettem figyelmes, hogy blokkolt tárcsa mellett is tudom hintáztatni a gépet előre-hátra. Sőt, pár kilós tolásra a nyergen hátrafelé (gép mellett állva) már elég nálam ahhoz, hogy a kerék a kerületén nézve egy centit is továbbforduljon.
    26x1.95 méret mellett ez az egy centi pedig 1,8°-os szögelfordulást jelent.
    És a végső kérdés pedig az ezen a hosszas elméleti fitogtatáson túl, hogy ez normális-e. :DD

    (#647) fpeter07
    Ahh király :R , remélem vizsgálja a fékezési közben fejlődő hőmennyiségek abszorbeálását is, vagyis hogy a szakaszos teljes intenzitású fékezés miért jobb (állítólag) a kis intenzitású folyamatos fékezésnél! (Ez is régi felvetésem) :DDD
    Mindjárt bele is vetem magam! :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák