-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Exactly.
Konkrétan nullánál nagyobb, mert felnifék ha egyszer besatuzik, főleg egy magura hs33, akkor gondolom ott közel nulla elfordulás van.
És napokkal ezelőtt jött fel egy olyan kérdés, hogy az normális-e, ha a blokkolt tárcsa mellett a kerék továbbforog egy kicsit.
Én erre mondtam, h igen, ilyen van nálam is, sztem nem hiba.
Jorus mondta, hogy az ő kerekei semmit nem engednek és hogy ez lehet hiba.
És ez a jelenség okozhat továbbiakban olyan következményeket az eredeti kérdező megállapítása szerint, hogy a hátsó kerék blokkolásakor elpattog az úton - a rugalmas alakváltozás okozta "rángatás" miatt, amennyiben levesszük a terhelést/súlyt a hátsó kerékről (az én hozzáfűzésem).
Ennyire nem jelentős a dolog az én esetemben, én csak arra lettem figyelmes, hogy blokkolt tárcsa mellett is tudom hintáztatni a gépet előre-hátra. Sőt, pár kilós tolásra a nyergen hátrafelé (gép mellett állva) már elég nálam ahhoz, hogy a kerék a kerületén nézve egy centit is továbbforduljon.
26x1.95 méret mellett ez az egy centi pedig 1,8°-os szögelfordulást jelent.
És a végső kérdés pedig az ezen a hosszas elméleti fitogtatáson túl, hogy ez normális-e.(#647) fpeter07
Ahh király , remélem vizsgálja a fékezési közben fejlődő hőmennyiségek abszorbeálását is, vagyis hogy a szakaszos teljes intenzitású fékezés miért jobb (állítólag) a kis intenzitású folyamatos fékezésnél! (Ez is régi felvetésem)
Mindjárt bele is vetem magam![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Gumi és felni topik
- Politika
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Horgász topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...