-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Pszihonaranc #285 üzenetére
Berner zsírspray ("Nagyteljesítményű kenőanyag") még jó cucc, ezt is sokan használják elégedettséggel.
2000k körül kapható az 500-600 ml (a 600-as limitált kiadás).Elvileg ez a legjobb az általános kenőanyagok közül bicikli láncra minden körülményekre. Ennél jobb már csak az a szertartás, hogy leszereled a láncot, kimosod és forró, olvadt zsírban fürdeted - ami utána beleköt. De mivel ez macera, meg szerelni kell és patentszem kell hozzá, ezért marad a zsírspray.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Pszihonaranc #285 üzenetére
Én olyat használok mint hoffman_ de csak nedves időben. Jó cucc, de mivel lényegében zsír, ezért egy koszmágnes. Még ha jól visszatörlöm, akkor is 50km aszfalt után tiszta mocsok. Nyáron én hígabb olajat használok, 100 km-enként kenve, mert hamar elveszti a kenő hatását, cserébe olcsó. (gyakorlatban ez azt jelenti, hogy hazaérek, átpörgetem a homemade körömkefés lánctisztítómon, és megkenem. Kb. 3 perc)
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
zoli03
őstag
válasz Pszihonaranc #1062 üzenetére
A Crivit a Lidl egyik saját márkája a sok közül. A lánctisztítóról volt szó a fórumban, keress vissza, a többihez képest elég jó áron van.
Km órát vettem, de nem ér semmit. Ennyiért értelemszerűen nem kódolt. Ez még nem is lenne olyan nagy baj, a Ciclosportom se volt kódolt, mégse zavarta szinte semmi. Ez meg állandóan félremér. Lerakom a szobába, aztán össze-vissza méri a sebességet, mindig bezavarja valami rádiójel, nem tud készenlétbe menni. Biciklin is elég sokszor félremér. Lehet, hogy csak én kaptam hibásat, de így használhatatlan. Amúgy tudásra egész jó. Néha van vezetékes verziója is, az tökéletes lenne, és ha jól emlékszem, még olcsóbb is. -
Teasüti
nagyúr
válasz Pszihonaranc #1062 üzenetére
Jah, a Crivit-et szeretjük.
A pumpái jók szoktak lenni, a ruházatok is.
Az óráiból csak a vezetékesek jók, a rádiósak gagyik.
A lánctisztító is ajánlott ennyiért, eredeti árán 4500 körül mozog (ebike-on 3600).
Azt mondják a Barbieri-ről, hogy "hullajtja a szőrét".
Amúgy jó, amíg tartanak a görgők. Én is vettem egyet, ennyiért ajándék. De még bontatlan, nincs mit hozzáfűznöm. -
veterán
válasz Pszihonaranc #88797 üzenetére
Egyiket se, setalj el egy decathlonba es vegyel egy rr520-at 90-ert, vidd el egy rendes szervizbe elso beallitasra a kulonbizetbol es vegyel ra uj gumikat.
Vagy ez megint csodautalvanyos "elkellkolteni" tortenet? :/
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
geotigris9
tag
válasz Pszihonaranc #88803 üzenetére
Van neki némi tapasztalata a márkával bringa terén.
Annyira nem jó, de 100 környékén ár értékben új bringa terén sok esetben onnan érheti meg a legjobban.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
veterán
válasz Pszihonaranc #88803 üzenetére
Mert 90k az 520, mechanikus tarcsafekkel, kazettas hatso agy, 8-as hatso sor, duplafalu felni, egyebek.
Az, hogy meg olcsobb is a linelteknel, mar boven vicces.Veszel egy 520-at, beviszed a bringaboltba es a kulonbozetet rakoltod az elso szervizre, beallitas, atzsirzas, uj gumik, aztan boldogan hasznalod. 100+kilos haverom boldogan hasznalja az elozo generacios, vagyis rr500-at a bukkben 60-70km meg munkaba napi 2×10km tavokon, kopoalkatreszeken meg eseseken kivul nem igazan van baja.
Az, hogy a hajtast szetverte, erosen user errornak mondanam, nem erossege a karbantartas a fiatalembernek..Everybody lies.
-
zoli03
őstag
válasz Pszihonaranc #88840 üzenetére
"vagy lehet drágább, viszont akkor meg nagyon ritkán kelljen foglalkozni vele."
Ez pont fordítva van, minél drágább, annál többet kell vele foglalkozni és rákölteni a karbantartás során (extrém eseteket kivéve, mint pl agyváltó szíjhajtással):
-
bunddog
tag
válasz Pszihonaranc #89020 üzenetére
elvileg az, ami biztos hogy sokan vesznek ott biciklit
-
CaNNa3IS
senior tag
-
ivana
Ármester
válasz Pszihonaranc #89063 üzenetére
Persze, a mechanikus tárcsafék konkrétan 90%-ban szemét, egyenes kormányos gépen 100%-ban, kivéve ha valami nagyon régi.
-
deny330
aktív tag
válasz Pszihonaranc #89607 üzenetére
Igen, 2016-os!
-
parkr
őstag
válasz Pszihonaranc #89667 üzenetére
első gépnek jó lehet, ha használtat nem akarsz.
de ha esetleg később tovább adnád, nem árt tudni hogy nehéz lesz - még féláron is. -
parkr
őstag
válasz Pszihonaranc #89678 üzenetére
egyrészt "áruházi bringa" meg a felszereltség. 3 tányéros hajtást pl. már szinte csak az ilyen legalja bringákra raknak, hogy fogyjon ami megmaradt.
(#89670) andrisbandi szerintem nézd meg mennyiért árulják ezt a típust vagy hasonló felszereltségű bringákat, akár ebay-en is. vagy ha más nem, annyiért amennyit minimum kapni akarsz érte, aztán majd meglátod.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #89812 üzenetére
Nincs időm megnézni felszereltségüket,de annak a dekás bringának még kerékpár formája sincs!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #89817 üzenetére
Az a baj,hogy a "csúnya" alak gyakran rosszul tervezett geometriát is sejtet,az meg már rendesen az élmény rovására megy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Pszihonaranc #89817 üzenetére
Az 1x9 attól függ hol használod. Ha nincs sok emelkedő, akkor egy egysebességes vagy akár 3 sebességes bringa is bőven megfelel. Erőnlét kérdése is. Kevesebb meghibásodási lehetőség.
(#89820) planbmokus: jó úgy az a fékcső?
(#89822) jjeahh: hosszú a lánc, vagy nem feszít eléggé a hátsó váltó. Villán van valami védelem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Halkow.
senior tag
válasz Pszihonaranc #89667 üzenetére
Mi az, hogy! Sorával simán, Ccak qrva kicsik maradtak ha 150-165cm körüli vagy akkor talán jó az 51-es.
Ha nagyobb vagy akkor triban 100-as [link]ami szerintem elég Best buy áron 80k igaz elől egytányéros de fejleszthető 2-3ra is.
De az újjabb triban 500-at se rossz 120ért.
Neuzereket nem ajánlom sok panaszt hallani a vázra, hogy ráznak
Használtan pedig minden tekintetben jót 100 körül nehéz találni.
-
geotigris9
tag
válasz Pszihonaranc #89885 üzenetére
Nem jól van beállítva a fék nincs pontosan a fékpofában a tárcsa középen. Lehetséges még az is, hogy ferde a tárcsa, de itt nem tartom valószínűnek. (Szokott akkor is ciripelő hangot adni ha nagy terhelést kapott és nagyon felmelegedett és ilyenkor kicsit a hő hatására minimálisan de változik az alakja, de nem ide értem ezt az esetet csak megemlítem.)
Lehet spórolósan vagy nem teljesen szakszerűen raktak bele fékolajat és nincs csurultig ergo levegős, mint korábban szó volt róla érdemes lehet túltölteni kicsit ha puhák a fékek. Esetleg a fékkaron is szóba jöhet kis állítás.Második kérdésedre:
Ha harmadoljuk ezt a távolságot az egyharmad részénél már el kell kezdeni fognia.
Teljes behúzásnál nem érheti el a markolatot.Meg egyébként kell némi idő még összekopnak a fékpofák a tárcsával az után is jobban fog harpni a fék.
Ciripelés meg eggyébként új pofáknál sokkal jobban elő is fordulhat, olykor olykor nagyobb terhelés után az még némileg normális. - Pl.: koszolódik a tárcsa a fékpofa máris a rárakodott szutyok miatt is ciripelhet időnként, de nálad így látatlanban egyszerűen nincs jól beállítva a fék valószínűleg.
Mellesleg mi a konkrét típusa féknek?
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Zsohi
őstag
válasz Pszihonaranc #89885 üzenetére
A saját tapasztalataim alapján egy hidraulikus tárcsaféket teljesen súrlódásmentesen kínszenvedés beállítani és nem mellesleg szerintem nem is lényeges, nem fog fékezni(persze ha valami állat szerelte fel lehetséges). A másik kérdésedre a válasz: változó. A lényeg, hogy a fogáspont mindig ugyan ott legyen és számodra ideális helyen, szóval nem a markolaton, vagy az ujjaidat elérve.
Ha esetleg levegős lenne a rendszer azt egy egyszerű próbával kiderítheted. A féket kezd el pumpálni és ha fékkar felkeményedik, vagy a nyomáspont vándorol akkor valószínűleg levegős a rendszer. A bekoptatásra, pedig keressél egy hosszabb lejős szakaszt, majd miután elértél egy nagyobb sebességet húzzad be erőteljesen a féket, de nem blokkold a kereket. Ismételd meg ezt 3-4x az első és a hátsó fékkel egyaránt. Arra figyelj, hogy nem égessed meg se betétet se a tárcsát, szóval ha esetleg annyira reménytelen lenne eleinte nem tartsad 10-15 másodpercnél tovább keményen a fékkart keményen behúzva.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
6030D
Ármester
válasz Pszihonaranc #89916 üzenetére
Én egy telefonnal vagy email-lel kezdeném.
(#89917) dudi6: vannak olyan kollekciók, amit lehet. Terveztethetsz is magadnak bármilyet, de ott kell fizetni tervezési díjat, ami egy darabnál megdobja az árat. Napfénysüti-nek van rövid alis szettje, esetleg kérdezz rá a méretre, illetve itt ajánlgatták februárban ezt a raccmer-t, gondolom akkor nagyon tré minőség nem lehet.
Kesztyűből nekem hosszú ujjas montis van, de akkor azt nem ajánlom neked
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hegyimorc
senior tag
válasz Pszihonaranc #89922 üzenetére
"Mit szóltok ehhez?"
Azt, hogy nem kell többé oda menni
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #89922 üzenetére
Ne hagyd magad lerázni,mondd nekik írni fox a gyártónak,úgy Shimano,mint mittoménmilyen márkájú a bringád.A garancialevél szerint a 10kg-nál nehezebb,vagy tömegközlekedési eszközön nem szállítható termék szállításáról is kell gondoskodniuk,ha azt nem tudják helyszínen javítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pszihonaranc #89922 üzenetére
Nem, ez hülyeség. Az olajmennyiségen múlik, lehet bele többet tölteni, csak érteni kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #89966 üzenetére
Mindegy,hisz vesztenivalód nincs,legalábbis olyan értelemben nincs,hogy makacsabb fellépéseddel már úgysem rontasz fékjeid működésén.Ha végül kapsz fájdalomdíjként mondjuk egy 5000 forintos vásárlási utalvány tőlük,akkor is megérte kardoskodni igazadért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Pszihonaranc #89966 üzenetére
Küldd oda zack-et! Kapsz egy új bringát is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #89971 üzenetére
Ha elolvasod a kerékpárral kapott garancialevelet,ott egyértelműek a jogaid.Ők gondolom beállítva,menetre készen vállalták átadását,rossz esetben még fizettél is azért valamit külön.Sőt most látom ilyent is kaphattál,így amúgy is vissza kellene vinni egy ingyenes átvizsgálásra.
(#89972) flash-...hacsak nem versenyre készülsz szerintem ne görcsölj a fejlődéseden.Akármennyit fejlődsz az már jó,a lényeg,hogy élvezd és jól érezd magad tőle a bőrödben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
5381
aktív tag
válasz Pszihonaranc #90057 üzenetére
Én nem szerelek sokat, de amiket használok:
- Tisztításhoz : fogkefe, hosszabb sörtés kefe, már nem használt póló, féktisztító
- kenés : Litiumos zsír, többféle olajam van(Motul hajtómű olaj, láncfűrész olaj, vékony teflonos olaj, kerámiavax)
Valamilyen állványt, vagy támasztót beszerzek még, mert megkönnyítheti a szerelgetést, tisztítást.(#90055) hegyimorc : Köszi, akkor kipróbálom!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #90057 üzenetére
"valami hasznos, jópofa kiegészítőre" - pl. kezdheted ezzel
Amúgy én első blikkre ezeket szereztem be: lidl-ből mini szerszámkészlet foltokkal, benzin láncot tisztítani, 1 eurósból különböző méretű sütőkefék fillérekért, ebayről kmc lánc patentszemmel (így bármikor lekaphatom a láncot és kikefélhetem, meg cserélni is könnyebb), láncolaj, láncbontó, kormányra szlikonlámpa, hátra ilyen usb-n tölthető akksis cucc, egy tűrhető Abus zár, mini csengő, Decathlonból mini pumpa...meg még pár dolgot biztos kifelejtettem . Ezek nagyrészt olcsó dolgok, de nagyrészt alap mind. Még pár szerszám kelleni fog, + tartalék belső, külső stb.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #90085 üzenetére
A csengő tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de nem hiszem, hogy szétesne egyhamar és ha mégis, hát olcsó volt. A minősége amúgy szerintem ennyiért rendben van. A hangja szép, még a zenész húgom is megdicsérte, állandóan piszkálja mert tetszik neki . Meg elég hangos is, mindíg észreveszik az emberek ha megpöccintem. Szerintem ha visszafogott pici csengőt akarsz, ami alig látszik a kormányon (feltéve ha ugyanolyan színű, mint a kormány) és mégis jól szól, akkor nagyon megéri az árát, én elégedett vagyok vele... egy "hibája" van, le kellett szedjem a markolatot, a fékkart meg a váltót, hogy fel tudjam rakni a kormányra, mert mivel aluminium, így nem lehet szétfeszíteni, rá kell csúsztatni oldalról a kormánycsőre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
5381
aktív tag
válasz Pszihonaranc #90085 üzenetére
Most ezt:
De ha elfogy, akkor ezt fogom venni :
de én csak aszfalton megyek és csak száraz időben[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #223318 üzenetére
Ha meg kellene tippelnem élettartama első harmadában van a sor, a hajtómű talán felénél, vagy még ott sem.
#223311MPowerPH...helyes, gyere csak szégyenkezzenek a helyiek, hogy egy mecseki is eljön ők meg nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223346 üzenetére
Én fullyból maximum 5-6 éves korig mennék el, mert jóval modernebb azoknak a geometriája. Ez is egy hátsó háromszög + tagos régi fully. Tök más fejcsőszögek vannak már, rengeteget változtak. Inkább a hardtrailt venném azok annyit nem változtak a fullyhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223357 üzenetére
A régi fullyk úgy néztek ki, hogy fogtak egy átlag XC-t és a hátsó háromszöget levágták. Tettek közé rugót vagy tagot és kész. A mostaniak sokkal modernebbek.
Itt egy bemutató a mostani modernebb tipusokról: [link][ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223371 üzenetére
Semmi hátránya nem lesz. A váz erős 7005-ös duplán húzott, hydroforming alu váz. Az a minimális plusz súly (kategórián belül) semmit nem jelent, amúgy is vannak nehezebb meg könnyebb kerékszettek. Egyedül annyi a "hátránya", hogyha nem a hozzá tervezett kereket használod, akkor a V-fék nem használható a távolság miatt. De kit érdekel manapság, ott vannak a tárcsafékek. Olyan a vázam amúgy is, hogy a V-fék tüskéket ki lehet csavarni, ha nem használnám. Arra kell csak figyelni, hogy fizikailag beférjen, meg nem árt egy kis sár férőhely.
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
Azért mert egy régi, elavult egy forgáspontos felfüggesztés inkább ront, mint használ. Például rossz úton fel-le mozog feleslegesen és a hajtási hatékonyságot rontja.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223371 üzenetére
Te tudod végülis, szerintem egy kis szerencsével ezek áráért kifoghatsz egy modernebb jóféle 29er-t is. Talán a levegős villa alsóbb polcos lesz, talán a hajtás, fékek is, de szvsz annyit fejlődtek az alkatrészek, hogy rosszabb valszeg úgysem lesz. Ráadásul egy montit ha rendszeresen használtak is, ennyi idősön már hiába van xt-reba-fox rajta, már nem fognak ezek az alkatrészek olyan makulátlanul működni, mint újan, mert idővel elhasználódnak, kopnak, kotyogósodnak, a fék bárhol elkezdhet szivárogni stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
Abszolút semmi hátránya nem lesz azon kívül, hogy el kell hagynod ezt a témakört...ha maradsz minden bajod lesz vele és nem lesz nyugtod míg nem vásárolsz másikat, ez olyan mint a haveri kör ahol mindenki Ford Mustanggal nyomja csak egyedül te Daciaval, nem fog menni. ...vagyis valakinek menni kell, vagy neked, vagy a Dacianak.
#223376Csokicsibesz...na ne riogasd itt a népet, pont te aki versenyekre is jársz. Biztos meg akart jó fingatni, nem elég, hogy amúgy is erős, még olyan helyre is vitt ráadásnak, mi?! Majd vigyázok ne kelljen leszállni senkinek, jóvahagyatom az útvonalat indulás előtt.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Pszihonaranc #223379 üzenetére
ez így erős sarkítás, de mint minden, a felfüggesztések is folyamatosan fejlődnek
abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az elsők közül is van pár nekem a kilencvenes évekből, van egy Specialized Epic Marathon-om 2005-ből meg mai modern bringákkal is szoktam menni. mindegyik jó volt a maga korában, de amíg az Epic köröket ver mondjuk egy GT LTS-re (ami a kilencvenes évek közepén maga volt az etalon) addig egy mai Cube AMS One11 épp ugyan ennyit ver az Epic-re.
autóknál is ugyan ez van, egy B5 Passat akkora mint egy kisautós platformra épülő Skoda Scala, ami jobban megy, kevesebbet eszik, biztonságosabb és több egyébként elromló elektromos kütyü van benne.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
"Ha 10 éve jó volt, amikor az volt a csúcs, akkor mára mitől minősül nem jónak? Ha akkor kényelmes volt, most is az, ..."
Erre az a válasz, hogy azóta fejlődött a tudományág, több a tapasztalat, szélesebb a vevői igény. Sok női bringa még most is csak egy méretben kapható, mert jó az úgy nekik.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
Látod, montam én, alig jöttél ide máris xar a 26".
#223387 Csokicsibesz...ááá, a Naszály, sok izzadság folyt az én szemembe is már ott, tényleg gyilkos a laza, köves, meredek és lassú szakaszaival.
Más...már billentjük is nem csak mozgatjuk fel és le.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
hát, én erre komolyan elkezdenék alkudozni, hátha meglőhető 200-ból.
kérdés persze a méret jó-e[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
Sajnos nem ismerem a magyar bolhapiac oldalakat, így nem tudok keresni neked semmit, de pl. egy ilyesmit ha a keretedért találsz, már finom lenne
#223396 Hasaggymeg: egyiknek sem 71 fokos a fejcső szöge . Vicc nélkül, ott szerintem trailos sincs nem hogy xc-s.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223424 üzenetére
Mivel erdélyi vagyok, ittenieket
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz Pszihonaranc #223424 üzenetére
1. Hívd fel, ne SMS-t írj és privátot, sokkal komolyabb érdeklődőnek hatsz.
2. Már telefonban mondd meg neki, hogy "komoly érdeklődő vagy, nem akarod rabolni az idejét "helyszíni alkudozással", előre megmonod, hogy 200k-d van rá és akár még ma el tudod vinni".
3. Ha nemet mond, akkor említsd meg neki, hogy ha nem lenne érdeklődő és mégis meggondolná magát akkor dobjon egy üzenetet.Sokszor nem alkualap kell hanem valós érdeklődési szándék. Két fajta eladó van, az egyik vagy pénzt akar vagy megszabadulni valamitől és aki inkább odaadja olcsóbban egy biztos érdeklődőnek mint, hogy rajta maradjon, meg van a másik véglet aki olyan mint én, hogy egy eurót nem engedtem se a PS4 Pro se az Xbox One se a PSVR V2 árából, mert úgy voltam vele, hogy "mindkettő fogja a port már egy éve, elfér a TV alatt, ha elviszik ennyiért elviszik, hanem akkor meg max jó lesz retró konolnak 40 év múlva".
Sokat nem veszíthetsz a dologgal ha rápróbálsz.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223430 üzenetére
A hasznátpiac jóval gyengébb mint felétek, de a helyi boltok kínálata pazar. Én csak egy kisvárosban lakok és itt is legalább 25 márkát forgalmaznak a Cannondale-től a Marin-ig, helyben kb. bármit megkapok, csak azért rendelgetek németből is néha, mert olcsóbb. Sajna használtan eladni sem lehet olyan könnyen a bringákat-alkatrészeket, mint nálatok, nem kell senkinek, mindenki újat vásárol. Nincs kialakulva a használtpiac, nepperek kb nem is léteznek
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Manitou
addikt
válasz Pszihonaranc #223424 üzenetére
Akkor egy kis elemzés Canyon Nerve XC vs Trek Fuel ex 7 tekintetében
Szerintem a Trek semmivel nem ér többet a linkelt Canyonnál, Feltéve persze ha márkafan vagy. A trekken van egy 20+ éves XT h. váltó. A Canyonban jobb a rugóstag szerintem. ( Fox RP23)
A teló a canyonban frissebb darab, a Trekben az egy 15+ éves Reba, igaz a másikban se olyan új, de egy jópár évvel újabb széria.
Fékek: A Canyonon Avid Juicy 3 van (megtaláltam a hírdetést Fb-n , csak onnan tudom ) , a Trekken Hayes Nine , Egyik öregebb széria mint a másik. De szerintem ebben is a Canyon fele dől a mérleg nyelve.
Hajtómű kb egy kutya a két bringán.
Kerékszett: Egy gyári Mavic CrossRide van a Canyonon a Trekken valami felemás vegyesbazár.
A Trek mint név nagyobb a Canyonnál ( régebbi márka) a váza is valószínű finomabban mozoghat, bár a Canyonnak van pár év előnye a Trekhez képest. Szerintem olyan 2005-2006 körüli évjárat lehet ez a Trek.Ha mind a kettő 200 lenne én akkor is a Canyont venném. Persze itt a két bicaj teljesen más méret, a Canyon az magasaknak a másik inkább alacsonyabbaknak jó így ránézésre.
Nah meg persze kérdés a forgáspontok is hogy állnak.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Pszihonaranc #223430 üzenetére
Az eladók ritkán szokták megfizetni a megelőző karbantartást.
Tavaly csengettem ki 70 ropit egy (általam hibátlannak tartott) fullyra.
Bemérték, a lánc cserés volt, sorból is új kellett, mert az új lánccal ugrott.
Telók nagy szervíze, átézés, forgáspontok ellenőrzése, volt csapágy csere is.Szóval egy pár jó monti külsővel 100 fölé lehet szaladni.
Ezt érdemes mérlegelni az olcsónak tűnő portékánál.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
arcitec
addikt
válasz Pszihonaranc #223439 üzenetére
Gumi,gumik,fékfolyadék...
-
andrisbandi
őstag
válasz Pszihonaranc #223441 üzenetére
Olcsó bicót a dekásak között érdemes keresni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen