-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szjoci
őstag
-
Tigerclaw
nagyúr
Nekem ennek valamelyik utódja van (Merida Mission 500D), már tárcsafékkel. Én épp most fejeztem be a "chopperesítését" egy 120mm-es RST F1RST Air-el. Még van néhány apróság hátra, de hamarosan fotóérett lesz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
vendingo
veterán
Ismerősömnek biotech usa üzletei vannak, tőle szoktam ilyesmiket venni, illetve a shopbuilder-ről.
Íme az új pedál, egész jól mutat az SLX hajtókarral:
Valóban eléggé súlyos, de kb. hozza a gyári fos acélpedál súlyát, szóval tartom a gyári 12,6 kilót kiegészítők nélkül[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Runner_fxr
Ármester
Ha jól látom egy 100mm rugóutas manitou axelt cseréltél egy rst strom villára ami meg 160mm rugóutas?
Ennek mi az értelme? Az egy dolog, hogy elcseszed a geo-t de kb a használhatatlan szintre, de a vázat is hazavághatod vele.Vasinger!: LX tudtommal már nincs monti szettben, csak trekkingben. SLX van a Deore felett. Amúgy nekem a sram shimano vegyítéssel nem volt gondom. Egyébként épp az előbb írtad, hogy a deore sorral gyengébb volt a váltásminőség mint az XT-vel, akkor minek akarsz megint deore-t? Vegyél rá XT sort.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ez egy XC váz. Ez túrázásra való, meg hobbi xc-re. Ezzel nem lehet déházni, mert nem arra való. Az össztelós bringák akkor működnek hatékonyan ha össze van hangolva az első rugózás a hátsóval, na ezt itt el is felejtheted. A vázad a 100mm-es telókhoz van tervezve, mivel te beletettél egy több kategóriával nagyobbat, így az bringád elejét felemelte az égbe, ezáltal a vázad hátulja nem optimális szögben kapja a terhelést. Ezáltal nagyobb törés esélye ha csapatod, az irányíthatóság ideges lesz, egyszóval használhatatlan az egész. Bringaépítést a vázzal érdemes kezdeni, nem a villával vagy jobban jártál volna ha az egész bicót eladod kompletten és veszel egy régi DH bringát.
Egyébként meg mit vársz attól a 10 centi rugóúttól hátul? Mit fog az neked kimozogni downhill szinten? Semmit. Pláne ezzel a villával, így még úgy se tud mozogni hátul mint eredetileg.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Lehet vele dh-ni, csak a hibákat kevésbé tolerálja a bringa. Az hagyján, ha a hátsó kerék ér földet először, de kezdőként csőröst ugrani is könnyű. Mindkettőhöz volt szerencsém, csak XC bringámnál magasan van a nyereg, így a hátsó rugózás nem olyan jelentős. De ha választani kell, akkor a hátsó kereket érdemes először lerakni. Múltkor az első ért le, és nagyot estem. Azóta próbálom gyakorolni, hogy több ilyet ne hozzak össze.
-
Solad
őstag
Sajnos nem tudunk ajánlani, mert minden hátsó más. Neked kell kitapasztalni melyik a jóm vagy bebattyogni egy üzletbe ahol felmérik a sejhajod és az alapján ajánlanak megfelelő méretű nyerget.
Illetve egy jó gatya és az összeszorított fog is segít, egy hozzá lehet szokni és a fájdalom szép lassan mérséklődik.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Annyiért teljesen jó cuccok vannak decában. Kis szerencsével máshol is ki lehet fogni, akár márkásat is, de ahogy ez az év kinéz, annak örülhetsz, ha valahol még találsz bringát a méretetekben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Deca méreteit ismerve az L elég lesz. Ha határon vagy, amúgy is érdemes a kisebb felé indulni, ülést feljebb tudod tenni, de ha a kormány nagyon messze van, az igen kellemetlen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.