Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #26306 üzenetére
Ja értem, az más. Ellenberger kis hazánkban mi volt az, amit normálisan sikerült implementálni abból, ami közös? Emlékszünk még, hogy mi lett a drónozással? Akkor nálunk simán lehet, hogy mindenből IS segédmotorkerékpárt csinálnak (lásd 5 évvel ezelőtt egy bizonyos "véleményt"), aztán majd annyit mondanak, Brüsszel.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #26306 üzenetére
Közös eu-s szabályozást nem kell ennyire komolyan venni!
Azok nem lesznek merev szabályok, leginkább irányelveket fogalmaznak meg. Elég csak a személyautókra gondolni, az EU-n belül azok sem egységesek.
European Comission - Current speed limit policiesAz egyes tagállamok a sajátosságaikra szabhatták a közlekedési szabályaikat (és rollerek esetén sem lesz más). Íme pár példa:
"Finnországban és Svédországban télen eltérő általános sebességkorlátozást alkalmaznak. Finnországban az autópályákon a sebességkorlátozás 120 km/h-ról 100 km/h-ra, a vidéki főutakon pedig 100 km/h-ról 80 km/h-ra változik. Hasonlóképpen Svédországban a sebességkorlátozás 110 km/h-ról 90 km/h-ra, illetve 90 km/h-ról 70 km/h-ra változik."Franciáknál rossz időjárási viszonyok esetén, mint amilyen az eső, általános sebességkorlátozás lép életbe. És vannak országok, ahol köd esetén útpályától függetlenül 50 km/h a sebességhatár. Ezek nem ajánlások, hanem előírások!
Tehát nem szükséges, hogy az EU-ban egyszerre jelenjen meg a szabályozás, ha azok már most is eltérőek, és ezután is eltérőek lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Home server / házi szerver építése
- Fűnyíró topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...