-
Fototrend
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Szvsz tavaly erősebb volt a Sauber mint az FI, és szerintem idén is jobbak lehetnek. Én Hülkenber-tól várok néhány kiugró eredményt, kis mázlival akár egy győzelmet.
A szakember áramlás nem ritka, ha egy top pilóta megmozdul. Anno Schumacher is húzta maga után Rory Byrne-t és Brawn-t, meg még ki tudja kiket. Érdekes, hogy Brawn most is benne van a pakliban.
A többit majd meglássuk.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #191 üzenetére
Egyébként szép lassan, de minden láncszem a helyére kerül. Emlékszem szinte mindenki felhúzott szemöldökkel nézte tavaly azt, köztük én is, hogy pl Hülkenberg miért megy át az Indiától a Sauberhez, hiszen teljesítményben egál volt a két csapat, de ha idén megnézzük hol tart a Force India, anyagi nehézségek, 2. számú pilótával vívódás, tulajdonos elleni perek. Ugyanez Hamilton esetében. Nyakamat rá, hogy Lowe távozása már tavaly Lewis bejelentésénél is közrejátszott. Nyárig még lesz egy-két szakember gárda bejelentés és 2013 év végén azt vesszük észre, hogy a fél Mclaren a Mercedesnél lesz, az indiaiaknál meg két fizetős pilóta.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #194 üzenetére
Jó lenne ,de nincs rá esély szerintem ,főleg nem egyből 2014-ben. Én már megelégednék egy Mclaren-Honda kombinációval is.
b-type Nem vagyok Sumi fan de szerintem egy Sumi Hamilton páros is parádés lett volna persze a "régi" Sumira gondolok (~2000-2006)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #194 üzenetére
Attól függ mit akarunk, nálam eddig még mindig Alonso-Hamilton a lehető legbrutálabb felállás...még.
Ez nyilván nem a prof és a fenegyerek, hanem inkább két fenegyerek
A McLaren-Honda kézenfekvő lenne, ahogy a Bmw és sok más motorgyártó visszatérése is, persze szigorúan motorgyártói téren....a turbós kis hengerűrtartalmú motorok elvileg kedveznek a motorgyártóknak. -
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #194 üzenetére
Szerintem Brunóval.
-
Oliverda
félisten
A Honda már dolgozik 2014-es F1-es motorján?
McLaren-Honda?
Szvsz a Williams jövőre Mercedes motorokkal fog operálni Wolff miatt. A Lotus nem hiszem, hogy váltana, esetleg még a Force India vagy a Marussia lehet esélyes, de ha sokkal olcsóbban adják a motorokat mint a másik három, akkor persze ez a lista gyorsan bővülhet.
-
attisx
addikt
-
Oliverda
félisten
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #185 üzenetére
Attól függetlenül, hogy mennyi igazság van ebben a cikkben én sosem értettem, hogy ilyenkor a csapatok miért nem kérnek egy előzetes állásfoglalást az FIA-tól. Úgy értem még pár hónappal ezelőtt, mielőtt valami olyasmi köré építik az autójukat, amit simán betilthatnak még az első futam előtt.
-
Oliverda
félisten
Gondban lehet a Red Bull és a Lotus?
Kezdődik....
-
IreN!CuS
őstag
A második videón egész szép a kék autó sofőrjének korrigálása.
-
Pá
addikt
Nekem amúgy nagyon durva elvonási tüneteim vannak már. Hosszú 3 hét lesz.
-
-Mike-
addikt
Remélem Bianchi kapja meg a Force India 2. ülését.
-
ViiiiktorOC
senior tag
Csak nem, Mclaren csinálhatna már jó kocsit!
DE akkor csináltak volna amikor Lewis ült benne! -
tkesy
őstag
válasz
Oliverda #166 üzenetére
Mert minden győzelemmel végződő futam utáni futamon kiesnek / vagy nem szereznek pontot... (és sajnos nem csak idén...)
pl
Hamilton:
Magyarország <> Belgium,
Olaszország <> Singapure
USA <> BraziliaButton:
Ausztrália <> Malajzia
Belgium <> Olaszország
Brazilia <> ..... (Melbourne jön...) -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #163 üzenetére
Biztos csak altatnak.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz az átlagos kiállások száma Melbourne-ben. Mondjuk az szerintem tuti, hogy Börni zsírozta le ezt a merész gumiválasztást az idénynyitóra.
-
Oliverda
félisten
válasz
IreN!CuS #160 üzenetére
Köszi, láttam már. Sőt asszem le is húztam.
Egy érdekes mai nyilatkozat Button-tól:
„Nagyon nehéz megérteni, milyen is az autó. Olykor jónak tűnik, máskor rossznak… Leginkább a kocsi alapvető megértése okoz problémát, illetve, hogy miként győződjünk meg arról, hogy úgy működik, ahogyan azt várjuk. Időnként ugyanis nem ez a helyzet. Máskor viszont igen jól megy az autó. Ma a kemény keveréken mentem 1:22,8-at, ami szerinten nem egy rossz kör annyi üzemanyaggal, amennyivel futottam. Checo pedig tegnap ment 1:21,8-et a lágy gumikkal, ami szintén erős. Jerezben jobb formát mutattunk, de az is kiderült, hogy máskor viszont nincs meg a teljesítményünk. Nem tudjuk, pontosan hol is tartunk a többiekhez viszonyítva. Előbb rendeznünk kell a saját problémáinkat, aztán a lehető legtöbbet kell kihoznunk az autóból. Ha az előző évi kocsival vágtunk volna neki a szezonnak, hogy a 2013-as autót még tovább fejleszthessük, úgy vélem, akkor sem indultunk volna jobb autóval. Hogy ez jobb lesz-e az MP4-27-nél, nem tudom. De úgy vélem, három vagy négy versenyt követően már kikristályosodik, meddig juthatunk a fejlesztésével. Mindig sokat változtatunk a téli kocsin, így még új fejlesztési irányokat is választhatunk. A szezon hosszú lesz, 19 futamos, és végig erősnek kell lenni, nem csupán az elején. Továbbra is hiszem, hogy versenyképesek leszünk Melbourne-ben.”
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #152 üzenetére
Sosem drukkoltam csapatnak.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #150 üzenetére
Oldalról rendben van, szemből kicsit kacsás.
A sebességéről még nem tudok nyilatkozni.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Azért ebből a nézetből már keményen látszik, hogy a Sauber oldaldobozai mennyivel kisebbek.
-
tkesy
őstag
Ismét volt Lewis Hamilton a Top Gear-ben, és futott egy 1:42:9-es időt... Eddig Vettel volt a leggyorsabb a műsorban 1:44:0-val...
-
-
-
IreN!CuS
őstag
Jjjáájjj gyerekek mit találtam.Ezer éve kerestem a 2007-2008-as összefoglalókat(hivatalosakat).De hát takarították őket mindenhol csak itt nem [link]
Sajnos nincs benne az összes de nekem már ez is siker ,persze ha tudtok olyan oldalt ahol megvan az összes hajrá
Valaki letudja kapni őket,nem ismerem erre a megoldást.
-
Oliverda
félisten
Formula 1 Engine Sounds (V12-V10-V8) Between 1990-2012
Pá: Mert ezt viszonylag nehéz megtalálni a keresővel.
-
Pá
addikt
amúgy honnan jött a topik cím?
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Oliverda #119 üzenetére
Nem értem miért jó az egy ugrás a gumikban. Szuperlágy - Közepes ,nem látom értelmét első tíz eljön SS-on aztán jön a Med és vége a cseréknek, vagy esetleg SS/SS/Med de ez is csak két kiállás(nem számít extrémnek) SS/S jobb lenne mind ahogy a S/Med Med/Hard kombináció.
Szerintem! -
IreN!CuS
őstag
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #112 üzenetére
Egy Gombbal már biztosan kevesebb van mint a McLaren-nél.
-
Oliverda
félisten
2013 (Mercedes) steering-wheel!
- PL = Pit limiter
- PC = Pit confirm
- N = Neutral
- Talk = radio communication with race engineer
- Drink = allows the driver to drink thanks to a straw in his race helmet
- HARV = KERS ‘Harvesting’ system, allows driver/team to decide how much the battery will be charged
- Entry/MID/HI-SPD switches = rear differential for corner entry, midpoint, exit and high-speed corners
- MIX switch = fuel mix
- TYRE switch = useful for the driver to confirm tyres before next pitstop (if conditions are changing) -
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #108 üzenetére
Ez Simon Rennie?
-
-Mike-
addikt
Érdekes Boullier nyilatkozat Kimi-ről:
„Őszintén szólva nem olyan nehéz őt kezelni, azonban a mérnököknek hozzá kell szokniuk és tisztelniük kell az ő gondolkodásmódját és viselkedését. És mivel hozza az elvárt teljesítményt, könnyedén megkapja ezt a tiszteletet” - mondta Boullier a csapatnál második évét kezdő Räikkönenről.
„A karakterén túl a saját rendszerét is okosan felépítette. Mindig egy kis időbe telik számára, hogy belerázódjon a helyzetbe, de mégis erős teljesítményre képes, hiszen ő is tudja, hogy a legnagyobb erőssége a versenytempóban rejlik. És a tavalyi szezon során lassan minden paraméterét sikerült úgy igazítania, hogy végül erősen szerepeljen. Néha vannak furcsa pillanatai, de nekünk kell eldöntenünk, hogy mi szeretnénk kihozni a stílusából. Ezért szívesebben veszem, ha a csapat veszi fel a Kimi-stílust.”
„Azt viszont nem akarom, hogy egy elkényeztetett karakter után menjünk, aki lehet, hogy nem is a jó irányba vezeti a csapatot. Nem próbálunk a kedvében járni, mindössze arról akarunk gondoskodni, hogy önmagát adhassa. Ez hatalmas különbség.”
Tuti besértődött Abu Dhabiban az a mérnök, már akkor is mondták, úgy kellett lenyugtatni verseny után, nehogy túlságosan kiossza Kimi-t. Idénre át is ment Webber mellé. Teljesen megértem.
-
-Mike-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- BestBuy topik
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Horgász topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3338
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- LENOVO Legion Pro 5 16IRX8 - 16" WQXGA 240Hz - i5-13500HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - 9 Hó garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest