-
Fototrend
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Tudják, sehol sincs tapadás
Red Bull, Mclaren szerintem pokoli erős lesz ill. már az is, Lotus is odaérhet nagyon hamar ha Kimi-nek fog feküdni, Sauber nálam a titkos favorit Hülkenberggel, szerintem a német a nyers sebességet tekintve a legjobb 3/5 között van bőven.
De az első futamon absz. meglepetés lehet a pálya sajátosságai miatt, egy RoGro első sor sem lehetetlen. Anything can happen.
És a Ferrarit még nem is említettem.
-
#70869248
törölt tag
"Még van dolgunk vele, de korántsem katasztrofális. Úgy érzem, alapjaiban megfelelő, lehet építkezni rá" -
"Arra, hogy Nico és én elmondjuk, miben lehetne csiszolni az autón, merre tovább. Vajon az első tapadáson kell javítani? A hátsón? Vagy úgy általában? A kanyarok bejáratánál? A kanyarok kijáratánál? Ilyen kérdésekkel foglalkozunk."
....
a bioböngészőm fordítása alapján:
..tehát az autó az: 'alapjaiban megfelelő' és a 'katasztrofális' között helyezkedik el, a tapadáson pedig minden területen javítani kell, elől-hátul, és kanyarokba be és ki. -
Oliverda
félisten
Miért "dubajozik" teszt helyett Alonso?
Micsoda cím...
-
Qorthral
őstag
Hamilton elégedett: "Többet igazán nem remélhettem volna."
-
-Mike-
addikt
-
Oliverda
félisten
Lewis Hamilton's Accident With Mercedes at Jerez
Az a motorhang... még Hitchcock is megirigyelné.
-
#70869248
törölt tag
Na bakker megint 15 kör
szép.. -
-Mike-
addikt
-
Qorthral
őstag
Üdv mindenkinek!
Lassan meglátjuk, hogy változnak idén az erőviszonyok. Bár semmit ne kiabáljunk el, hiszen még az utolsó teszt sem feltétlenül mérvadó... (Tavaly komoly elemzések születtek arról a tesztek után, hogy a Merci az egyik legjobb konstrukció.) Átmeneti év, mondják sokan. Így is van, szóval talán túl nagy változásra kár számítani. A Sauber tűnik a legmerészebbnek, a többiek szerintem kb ugyanott maradnak majd egymáshoz viszonyítva. Pár tizedes eltérés lesz persze, csak kérdés kinek merre. A Sauber tavaly is piszokgyors volt némelyik hétvégén, szóval ha erre rá tudtak pakolni, akkor ott lehet az a várva várt győzelem.
Fentiek miatt a McLarené (és persze Buttoné) a legnagyobb sansz, hogy megfogják a Red Bullt. A sebességgel szerintem nem lesz gond, a kérdés az, hogy csapatként mennyivel lesznek egységesebbek, hibátlanabbak, mint tavaly. A Ferrarinak nehéz dolga lesz, mert a Red Bull idén valószínűleg már egyből gyors lesz, így kevésbé lehet majd abból megélni, hogy 4-5 másik csapat is rabol tőlük pontokat. Vagyis a Ferka nem kezdheti 5.-6. erőként ezt az évet is.
Azért jó eséllyel izgalmas évadunk lesz idén is, hiszen a 3 leginkább TOPcsapat mellett szinte biztos, hogy Hamilton, Hülkenberg, Kimi, Grosjean és Maldonado is ott lesz majd a dobogó környékén, gyakran vagy néha.
-
-Mike-
addikt
-
-
Oliverda
félisten
Az a fekete alapú monster firka nagyon nem áll jól a sisakokon.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #69 üzenetére
-
Oliverda
félisten
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #67 üzenetére
Hátsó szárny vége.
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #63 üzenetére
2 éve jóformán minden teszten lerohadt a McLaren, végül mégis odaértek a 2. helyre, bár valszeg többre lehettek volna képesek, ha rendben mennek a téli tesztek. Egy nap szerintem sem a világ vége. Nyilván az a legjobb, ha nincs egy darab meghibásodás sem, de inkább a teszten jöjjenek ki a hibák.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #58 üzenetére
Nem tetszik, nem a világvége az igaz...de nem jó. A legjobb egy rendben lefutott tesztprogram, aminek a végén eredmény is látszik
. Jelenleg egyáltalán nem tetszik hogy kihagyják a napot, nem tűnik megengedhetőnek.
Aki előre akar futni, annak legyen b terve. Most minden torlódik,..szal nem a végzetessége zavar, mert az tényleg nincs, hanem hogy a helyzet számomra azt sugallja mintha nagy csapatként viselkednének, holott nagyon sok munkájuk van az élcsapat tempójához. Egyszóval nem tetszik, mert dolgozni kell, és ha a technika megállt akkor kell -b- és akár -c- terv is, mert a munka elvégzése a hátrányukat csökkenti, nem az előnyüket....nekik hátrányuk van, hátrányból indulnak de előre törnek, azaz dolgozni kell, adatok kellenek. -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #59 üzenetére
Ha már itt tartunk, körrekord Jerezben tavalyról? ill. All-time?
-
Motion_Blur
félisten
Button nap végére odapörkölt egy 1:18.8-at
1. Button McLaren 1m18.861s 34 kör
2. Webber Red Bull 1m19.709s +0.848 69 kör
3. Grosjean Lotus 1m19.796s +0.935 48 kör -
#70869248
törölt tag
Nagyon kevés a kilométer a Mergában
Mindenki nagyjából program szerint fut, míg a Mercedes mellett megy az idő.
Ez probléma. -
-Mike-
addikt
Fekete Ferrari
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
Jól el lett dugva a topic.
Oliverda : G. van der Gard
-
-Mike-
addikt
Szép a színe de azért ezt a kacsacsőrt még most sem lehet igazán megszokni.
-
-Mike-
addikt
Most már Formel.en a Chip csevegőben?
Most amúgy lelehet tiltani ki írhat ide?
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #44 üzenetére
-
Oliverda
félisten
Mercedes won't run again today, it confirms via Twitter: "Jerez update... after identifying the cause of the problem, we will not be running again today whilst parts are modified ready for tomorrow"
A little more detail from the Mercedes camp, following the announcement that the team won't run again today: "The part which requires modification is the wiring loom where the electrical fault originated this morning."
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #36 üzenetére
Az orra szvzs elég batár. A többi része jó.
-
IreN!CuS
őstag
-
Motion_Blur
félisten
De szép ez a Ferrari bakker: [link]
-
attisx
addikt
És egy Live Timing szerű idő összehasonlító oldal: f1tests.info
-
attisx
addikt
Egy görög oldal itt a pilóták nevére kattintva az összes köridőt meglehet nézni.
-
attisx
addikt
Autosport.com élő szöveges közvetítés: [link]
-
IreN!CuS
őstag
Szegény Marussia még mindig ék egyszerű a többi mellett.Viszont a Caterham elsőre egész pofás.
A két kis csapat használja már idén a kers-t?Mert nekem úgy rémlik a Caterham a Renault motorok mellé megkapta a kers-t is de lehet rosszul emlékszem.
Oliverda : És tényleg,teljesen abban a hittben voltam ,hogy idén kezdik el használni.
-
Oliverda
félisten
-
attisx
addikt
F1Today.net (leánykori nevén F1Today.nl)
-
IreN!CuS
őstag
Tudtok olyan oldalt ahol nyomon lehet követni a mostani tesztet?Kik vannak a pályán , hány kört tettek meg , időeredmények ilyesmi érdekelne.
-
attisx
addikt
Egy szimpatikus kezdeményezés. Köszönöm a meghívót! Asszem' ezentúl még ritkábban fogom látogatni a főtopikot.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #22 üzenetére
Thx, betettem.
Ebből a szögből tényleg elég kicsinek néz ki. Innen már kevésbé.
Mindenesetre kíváncsi lennék, hogy ezért cserében milyen kompromisszumokat kellett kötniük, mert kétlem, hogy ezt olyan egyszerűen meg lehetett oldani. Illetve ha annyira megéri, akkor a többiek miért nem mentek még el ebbe az irányba?
-
Oliverda
félisten
Amúgy összeszedhetnénk pár hasznos linket, amit beletolnék a 0. hozzászólásba. Például az a fórum nem ártana, ahol minden autónak van topikja, és szépen versenyről versenyre elemezgetik az új fejlesztéseket.
A másik topikból majd átmásolom a többit, ami még hasznos lehet.
-
Oliverda
félisten
Remélem, hogy a meghívottaknál alap, hogy az f1lájvot max. poén szinten kezeljük. Mert ugye ahogy be, épp úgy ki is lehet kerülni a klubból.
Épp az imént láttam, hogy Wéber jóó gabi cikkét promótálta a fácsén. Mentségére szóljon, hogy kb. a felét ő írta.
"Ránézésre is nagyot akart dobni a Sauber, ami remekül fest, sőt űberklassz, formára, színre, mindenre. Ráadásul van egy korszakalkotó újítása, sokkal, mintegy 50 százalékkal keskenyebbek az oldaldobozai, mint elődjének, illetve mint az ellenfelek gépeinek. Az extrém kicsinyítéshez ráadásul egy baleset adta az ötletet: Sergio Perez tavaly Monacóban a szalagkorlátnak csúszott az autó oldalával, ami rendesen összetört. Az elemek annyira felgyűrődtek, hogy a mérnökök látták, rengeteg haszontalan rész van, ha kisebb lenne a kocsi oldala, ugyanolyan biztonságos és hatékony lenne akkor is, sőt."
50 százalékkal?
Látszólag ez szerintem közel sem fele akkora mint tavaly.
-
Pá
addikt
Jah, ha már van ilyen kis háziforumunk igazán lefektethetnénk pár alapszabályt...
pl instaban mindenkinek, aki belinkel egy f1live cikket vagy los minidrivers videot.
-
IreN!CuS
őstag
Azt ne felejtsük el,hogy igencsak pariban volt az egész évet tekintve sebességben a Meki az RBR-al , és mivel nagy változtatás nem lesz szerintem megint ők fognak kiemelkedni.
Kérdés mit fognak kezdeni az új első felfüggesztéssel és a két nem éppen quali-s pilótával Meki oldalról.Mert lehet megint üldözött fognak játszani a 3-4-5. helyről.
-
Pá
addikt
Nem értem nekem eddig minden autó kifejezetten tetszett valamiért.
Az egyetlen negatívum a Renaultban a nagy piros paca, azt biztos, hogy nem fogom tudni megszokni.szerk: viszon érdekes lett a Merci pilóták sisakja. kíváncsi vagyok futamonként hányszor fogják összekeverni őket a kommentátorok
-
Oliverda
félisten
Nekem nem tűnt annyira szűknek az az oldaldoboz, de az is lehet, hogy még nem láttam róla normális fotót. Plusz ugye a színe is elég sötét lett. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz megbízható a gép. Eddig a Ferrari motor nem a takarékosságáról és a kis hűtési igényéről volt híres, ellenben a Renault-val.
Mindenesetre ha jó lesz, akkor szvsz Hülkenberg simán odaérhet vele a dobogóra.
Amúgy ez tényleg nem az az áll keresgetős év az eddig bemutatott autók kapcsán, de inkább a versenyek legyenek jó. Na meg még a Marussia-t nem is láttuk.
-
-Mike-
addikt
Amúgy eddig számomra a Ferrarit leszámítva egy nagy csalódás az eddigi felhozatal. Sauber is jó lett, meg is lettek piszkálva már a szűk oldaldobozai miatt. Williamst még várom, aztán elfogyott az érdeklődés.
Én így látatlanban azt mondtam a környezetemben mindenkinek, hogy Vettel 4x. -
Motion_Blur
félisten
Lewis Hamilton - first laps in the F1 W04
A hangja rendben van
-Mike-: nálam szemre Alonso egyéni és a McLaren csapat VB
-
Pá
addikt
3 hsz
eddig bírtátok trollkodás nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Trollok komolyan
- Formula-1
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest