-
Fototrend
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkesy
őstag
válasz
Oliverda #2303 üzenetére
szemből nézve nekem nem tetszik az orra... ha már változtattak a narancsot kellett volna visszahozni, amit lehetett volna kombinálni feketével, fehérrel és a McLaren logó vörösével... De mint tudjuk RD ezt nem támogatja...
mondjuk a festésnél sokkal fontosabb lenne (lett volna) az, hogy egy normális teljesítményű
kocsivalmotorral álljanak rajthoz (már az évadnyitón is)... -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #2269 üzenetére
csak tudnám a háttérben a csaj miért nem helytelenítő és morcos arcot vág...miért vigyorog mint tejbetök.
Mi csinálunk ezekből a srácokból bábokat, aztán meg számon kérjük rajtuk. Azt a csávót kell elküldeni a búsba aki kifogásolta a 'közösségi' (közösségi a szrt) oldalon. Meg azt az idióta szervezetet, ...nem Hamilton-t, vagy más ünneplő versenyzőt kell megróni, Vale' Rossi konkrétan lábközt locsolt pár hoszteszbébit...
Érjék el hogy ne legyen ilyen csajok, oda harcoljanak.. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #2269 üzenetére
Nem kezdik egy kicsit túlzásba vinni a Feminácizmust?
El kéne már dönteni, hogy mit akarnak, mert az egyenjogúság a civilizált országokban már megvan. A teljes egyenlőség meg úgy nem működik, hogy közben az ellenkező nemtől elvárnak egy csomó lemondást az ő javukra...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #2249 üzenetére
Igen, de azokat főleg Alonso zsenijének köszönhették, mert a kocsiban ritkán volt benne az a sebesség, amivel a riválisokat szorongatni lehetett volna. Nem véletlen, hogy a konstruktőri kupát csókolgatják. Évek óta ez az első olyan autójuk, ami tényleg Ferrari-szinten teljesít. És lehet mondani, hogy ott volt 2012, de akkor is "csak" a megbízhatóság volt meg Alonso szerencséje, hogy minden futamon az nullázott, akinek hozzá képest a legtöbb pontja volt, a bent maradók meg körbeverték egymást. 2012 előtt meg borzadály... Veresenyek mentek el olyan taktikai fault-okon, hogy az ember a falba verte a fejét...
Most meg a kocsi is ott volt, hisz Räikkönen is honnan hozta vissza a 4. helyre, és taktikailag is odapirítottak a Mercinek, mert bármit is hittek a kommentátorok, én kétlem, hogy ennyire sima lett volna a győzelem, ha akkor ott a Mercedes-ek nem jönnek ki a SC alatt és Hamilton-nak nem kell végigverekednie magát a fél mezőnyön, miközben Vettel zavartalanul autózik az élen.
sz: Szóval van mit ünnepelni. Nem a győzelmet, hanem a csapatot.
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #2178 üzenetére
Talán ez kicsit más megvilágításba helyezi az RB kiakadását
A valós ok a Red Bull fenyegetése mögött? -
-Mike-
addikt
-
Qorthral
őstag
-
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #2156 üzenetére
Mario Ilien ott van velük december óta a renault mellett, ugye őt és a cégét nem kell bemutatni, tudnak motort tervezni, majd ő besegíthet, nem tudom, bár egyelőre a RB-renault házasság 2016 végéig szól, addigra már történhet valami.
Talán Alonso nyilatkozta, akkor jót nevetett mindenki rajta, hogy miért nem igazol az RB-hoz, amire azt válaszolta, hogy az mégis csak egy italgyártó nem egy vérbeli versenycsapat, mint a Ferrari, és milyen igaza volt.
Véleményem az egyébként, hogy 2016 után, '17-re jöhet valami komolyabb szabályváltozás minden téren és fog is jönni, motor, autóépítés, szabadkéz sok mindenben, túl közel van már '16 a radikális változáshoz.
Addigra Lewis 4x vb, szépen lassan csak eltelik. -
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #2154 üzenetére
Ahogy most áll a helyzet, a renault megveszi a toro rosso-t és csinál belőle egy gyári sárga rönót, a red bull meg valamit házon belül alkot motor ügyileg. RB kivonulástól nem tartok, ez csak ilyen ijesztgetés, Ferrari is ilyennel próbált zsarolni amikor nem jöttek az eredmények. Ez teljesen bevett dolog az F1ben.
De az tény, hogy a motorhoz valamilyen módon hozzá kell nyúlni, változtatni a szabályaikon, mert ez még talán elmegy így ebben az évben, de utána már romboló hatása lesz az egész F1re nézve.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #2043 üzenetére
Nyert utána LH ötöt zsinórban. Italy - Rosberg "elfékezte", Singapoure - Rosbergnek kábelszakadás a kormányműben, Japánra nem emlékszem
, Russiában már a T1ben eldőlt Nico azt is elfékezte, USAban kifékezte, Brazilt oda adták Rosbergnek
majd a vége...
Lehet hogy fordulópont volt Spa valamilyen tekintetben, de azzal, hogy a kamionból kilépve Lewis rögtön elmondta, hogy Nico beismerte, Nico beismerte, hogy szándékos volt.... az csak a kampány része volt, ennyit számít már, hogy ha valaki "rutinos" vb-ért menő pilóta, vagyis már minden apró dolog számít, ezt Rosberg is elismerte, hogy sok tapasztalattal lett gazdagabb idén, ezért is jelenthet még komolyabb veszélyt jövőre. -
tkesy
őstag
válasz
Oliverda #2034 üzenetére
Igen, azt tudtam, hogy partnerségi viszonyban voltak vannak, de az nagyrészt a Mercedes erőforrásnak volt köszönhető... De most, hogy a McLaren Honda-ra váltott, kétlem, hogy ez megmarad, mert így óhatatlanul is infókat adnának ki a wokingiaknak, amit nem hiszem, hogy nagyon díjaznának Stuttgart-ban...
Az, hogy másnak is adnak-e, az szerintem csak attól függ mennyire találnak bele... Ha jó lesz, akkor biztos lesz olyan csapat, aki váltani akar...
-Mike-: Igen, ez tény, de szvsz az inkább MW érdeme volt... Ha más lett volna a helyében, főképp RD, akkor nagy eséllyel Perez repült volna az F1-ből...
-
tkesy
őstag
válasz
Oliverda #2011 üzenetére
Lefogadom, hogy vmelyik angol irodában már lehet fogadást kötni arra, hogy Alonso marad-e 2016-ban is a McLaren-él...
Amúgy kiváncsi leszek, hogy jön ki majd Button-al, nomeg remélem Button-t is felrázza kicsit Alonso érkezése... És most már csak egy normális versenygépet kell(ene) összerakni....
-
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1979 üzenetére
Engem annyira nem mozgat egyébként hogy marad-e Button, tőlem elmehetne... főleg ha már csak 1évre terveznének vele.
Kimi új mérnököt kap, Vettel a régi Toro Rosso-s mérnökét, Stella meg megy Alonsoval a Mclarenhez
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1951 üzenetére
Mért kört nem mentek
1. Valtteri Bottas Williams 1:43.396 80
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:43.888 +0.492 80
3. Nico Rosberg Mercedes GP 1:44.512 +1.116 114
4. Jolyon Palmer Force India 1:44.516 +1.120 37
5. Carlos Sainz jr Red Bull Racing 1:45.339 +1.943 99
6. Will Stevens Caterham 1:45.436 +2.040 101
7. Charles Pic Lotus 1:46.167 +2.771 101
8. Marcus Ericsson Sauber 1:46.253 +2.857 95
9. Max Verstappen Toro Rosso 1:47.194 +3.798 55
10. Stoffel Vandoorne McLaren No time 3Vandoorne egy installációs kört tett meg a kocsival, majd elektronikai hiba miatt kénytelen volt visszatérni a boxba, és sokáig a garázsban vesztegelt. Később aztán még visszatért a pályára, de nem sokáig húzta a betegeskedő autó, körülbelül két órával a teszt vége előtt lerobbant az aszfaltcsíkon. Az eset miatt piros zászlót kellett lengetni.
Az RB10 is így kezdte
-
Qorthral
őstag
válasz
Oliverda #1939 üzenetére
Sztem kb megmondták, még ha rébuszokban is. Nem véletlen volt olyan a levezető köre sem, amilyen, plusz a hétvégi viselkedése. Nyilván nem nyilatkozhatta le, mert biztosra nem mondták neki, plusz mert egyébként is erre kérhették, ahogy Alonso-nak sem engedik már hónapok óta, hogy bejelentést tegyen.
-Mike-: Igen, ez pont ezt jelenti. Hozzáteszem, ritka undorító olyan nyilatkozattal pénzt tarhálni, melyben elmondja, hogy nem minden a pénzről szól...
Ezzel együtt ez lett Button veszte is, a pénz. Szomorú, de már itt tartunk, a Lotus után a McLaren is fizetős versenyzőt alkalmazhat.
-
Qorthral
őstag
válasz
Oliverda #1904 üzenetére
"Elegáns" módja lenne pedig a Merci részéről Rosberg címhez segítésének.
Egyébként persze, nulla az esélye, főleg annak, hogy a másik Merci meg átmegy az ellenőrzésen.
Szerintem ha Ham az első két hely valamelyikén van az első kör végén és nincs műszaki gondja, akkor bajnok. -
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1894 üzenetére
Összességében az van amit mindenki gondol, hogy Hamilton alapból gyorsabb, ösztönből cselekszik és improvizál néha és nem annyira technical guy, mint Rosberg. Ugyan kevés pozitív sort lehet olvasni Rosbergről, nem csak a cikkben, de a fórumokon is kevésbé népszerű, de szerintem mindent félre téve, hogy mennyire raktak alá sok mindent az élete során, mi igaz az arroganciájából is, mennyire elkényeztetett, mindezeket félre rakva szerintem Nico is piszok gyors, ami számomra pozitív meglepetés és kellemes csalódás. (nekem is mindig az volt vele kapcsolatban az érzésem az első éveiben, hogy gazdagék gyereke játszadozik az F1ben) Összehasonlítva mondjuk Kovalainennel, aki szintúgy mekkora tehetségnek indult de Lewis bele döngölte a földbe.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1783 üzenetére
Biztos naponta vagy időnként kell írnia valamit az oldalra(pontosan nem tudom, nem szoktam őt olvasni), abból szoktak ilyen fasságok kisülni, amikor nincs miről, akkor csavarni kell a régi történeteken kettőt. Mert alapvetően jól látja + vannak jó észrevételei is, a bukótérben szoktam hallgatni őt (bírom azt a stílust ami ott megy) és azért képben van ő is. Szujót is emiatt nem értem, Morning showban Balázséknak egy szuszra letol az F1ről 10percet és nincs benne hiba, tvben meg sokszor hajlamos átesni a ló túloldalára.
Mindegy, a lényeg:
Bianchi és Sutil ezt nem tudta kivédeni, amit Kevin 2 körrel előttük. (bár ezután kezdett rá az eső, tehát ennél már csak több víz volt ott) -
-
Viktor77
titán
válasz
Oliverda #1734 üzenetére
Lehet, hogy eredményességileg nem jött be az a két év, viszont emberileg a legjobb évek voltak.
Ott ment össze az arca, volt pár gyönyörű futama, ha jól emlékszem akkor gyalázta meg az esőmenő Schumit a HRingen, esőben kivülről. De ez csak egy emlékezetes pillanat volt. -
tkesy
őstag
válasz
Oliverda #1729 üzenetére
Hát itt már van annyi variáció, hogy az ember már követni sem tudja.... pl.: Alonso a Lotus-Mercedes-nél...
Alonso helyében, hacsak nem romlott meg nagyon a kapcsolata a Ferrari-val, max előszerződést kötnék a McLaren-el, egy olyan kitétellel, hogy ha nincsenek a top 4-ben jövőre, akkor szabadon dönthetek, hogy megyek-e hozzájuk '16-ban vagy sem... a RedBull nem igazán tűnik alternatívának számára Marko miatt, a Mercedes-nél csak akkor lenne üres hely, ha Hamilton vb-t veszítene technikai hibák miatt, de akkor sem hiszem, hogy már az idén otthagyná őket, a McLaren nagy lutri jelenleg, a Lotushoz való szerződés meg felérne egy karrier öngyilkossággal... Szerintem marad minden úgy, ahogy van...
...ami viszont azt jelenti, hogy marad a mostani felállás a McLaren-nél is, pedig valamit azért kellene ezen változtatniuk, mert bármennyire is rutinos Button, most KM csinálja azt amit Perez tavaly, azaz, hogy az évad 2. felében már jobb teljesítményt nyújt... (még ha a megszerzett pontok nem is ezt mutatják) Időmérőkön rendszerint előtte végez már egy ideje, az elmúlt futamokon meg csak a büntetések miatt került mögé... Kivéve a legutolsó versenyt, ahol mondjuk egy nagyon sok mindennel meg kellett küzdenie, és az sem segített neki, hogy pont Button miatt vesztett pozíciókat a futam elején...
Szóval úgy látszik, hogy Button valahogy "elfogy" az évad 2. felére, és nem biztos, hogy az a jó út, ha folyamatosan csak "rászabják" a kocsit, mert az látható, hogy nem igazán sikerül eltalálni azt a konfigurációt, amiben JB ki tudja hozni magából és a kocsiból a maximumot... De az is tény, hogy KM nem az új Hamilton, bármennyire is reménykedtek benne...
Mindenesetre jelenleg a fő probléma az, hogy a tervezőcsapat, főként az aero részleg,- nincs a helyzet magaslatán, és emellett általában konzervatív stratégiát választanak, viszont az ebből fakadó előnyt ellenben már nem tudják kiaknázni, szóval RD-nek van mit helyreraknia... Ha meg a Honda nem futatja már most valahol a jövő évi motort, akkor egyszerűen hülyék, és pár éven belül RD fogja őket kirúgni páros lábbal, mint anno a Peugeot... Bár még egy olyan lejtmenetet, nem tudom hogy túlélne a csapat a mostani helyzetben...amúgy meg ha vki le akarja győzni a Mercedes, akkor csak meg kell kérnie a McLaren-t, hogy küldje át az ezüstnyilakhoz Sam Michael-t...
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1726 üzenetére
Állítólag a kormányrúdban a kábel tört el. Tekergette, levette, nyomkodta a kormányt Rosberg a rajt előtt, küzdött, kár érte, nem így kellett volna történnie, kicsit sajnáltam amúgy. Jobb lenne a pályán dőlne el, tudom Hamiltonnak is volt pár műszaki bakija, remélem több már nem lesz egyikőjüknek sem. Bár Merciről beszélünk...
-
válasz
Oliverda #1675 üzenetére
jogos. meg az észrevételed is.
de komolyan, mi olyat mondhatnak ezek után a pilótáiknak, amitől azok kezes báránnyá változnak? sőt, tovább megyek: van-e értelme számon kérni a vezetéstől, hogy nem tudnak két egyértelmű, toronymagasan VB esélyes pilótát korbában tartani?
kevés ilyen volt eddig, és amennyire emlékszem, folyton ez történt. még egyszer a körülmények: a mezőnynél jobb autó, kb. egyforma tudású pilóták, közel azonos pontszám az évad felénél.
majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy bármi történjen - ha csak nem csavarják le az egyik kocsit bentről - minden futamon lesz valami kis adok-kapok.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1659 üzenetére
Szerintem nem volt szándékos ez Rosbergtől, az van amit Davidson mondott futam után, hogy nem jó Nico wheel to wheel csatákban, kevésben volt része és ennyire centin nem tud autózni ahogy tud pl Hamilton vagy Alonso vagy Vettel egymás ellen. Csak szerencsésen jött ki most belőle, de nem lesz ez mindig így. Én amúgy a szándékosságot kizárom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borderlands 4
- Battlefield 6
- EarFun Tune Pro - a család mindent tudója?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- RAZER Viper V2 Pro fehér (Hiányos) INGYEN FOXPOST
- ASUS ROG STRIX 1000W Gold Aura Edition RGB Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 12VHPWR
- Asus Rog Thor II 1000W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- 32" Interaktiv Monitor Érintőképernyővel - Iiyama ProLite TF3237MSC-B3AG Touch-
- Apple Iphone 12 64gb kék -független-
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest