-
Fototrend
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #2624 üzenetére
Az év végén biztosan. De akkor utána szponzorokat kellene vadászni a kieső 60-80-100M dodóra. Nem lennék ebben az évben Zak Brown.
-
Pompi
nagyúr
válasz
FireKeeper #2619 üzenetére
"kicsit mintha magasabb hangja lenne mint a többinek."
Ezek az idei autók a régi hangokkal.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2615 üzenetére
Bottasnak csak egy éves szerződése van.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2579 üzenetére
Szerintem akkor még lenyomta volna a jövő évet minden mindegy alapon.
Titkon remélem, hogy valahogy át tud menni Alonso, bár amilyen bénán kezelte a Mercedes a kakaskodást, szerintem inkább beteszik Wehrleint, hogy Toto nyugodtan tudjon aludni.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2412 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
FireKeeper #2404 üzenetére
Én annak a gyereknek a csatornáját találtam meg egyszer, akivel itt a Co-Op-ot tolja. Tiametmarduk.
De ezek is ilyen 15-20 perces futamok/felvételek. Én olyat keresnék, akivel rendes versenyt lehet pótolni, aki lenyomja a 2 órát élesben, mert már felezett körszámnál is érezhetően torzul a taktika, annál lejjebb meg már nem is lehet taktikáról beszélni, mert ilyen 10 körös sprinteknél már olyanok az arányok, mintha a rendes Nordschleife-n akarnának F1 futamot csinálni. Az mai szabályokkal talán 15 kör lenne.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2381 üzenetére
Dennis akadályozza a Red Bull és a Honda megegyezését?
Nem rémlik, hogy a tegnapi 3 órás közvetítés alatt egyszer is mutatták volna a McLaren garázsát.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2379 üzenetére
Anno amikor kiderült, hogy a Honda F1 európai bázisa Milton Keynes-ben lesz, én már akkor magam előtt láttam Red Bull Honda feliratot.
-
Qorthral
őstag
válasz
FireKeeper #2359 üzenetére
Lásd pl Hungaroring?
Szerintem Szingapúrban sem lesz igaz pl amit írsz, jobbak lesznek, mint gondolod.
Ezzel együtt persze gyötrelmes az idei teljesítményük. -
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #2357 üzenetére
Nem, SPA-ban a rövid verziót használták.
-
attisx
addikt
válasz
FireKeeper #2354 üzenetére
Hihetetlen, hogy ezt valaki komolyan gondolta. Bár a vuvzela kipufogó után már nem is olyan meglepő...
Aztán kitudja, lehet mindkettő csak trollkodás volt a Merci részéről...
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2354 üzenetére
Akkor már inkább plexi.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2340 üzenetére
Visszarepültél 1999-be?
-
válasz
FireKeeper #2305 üzenetére
ez érdekes mert ez konkrétan McLaren narancs (szerű, a csík) a promóképeken meg simán piros.
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #2297 üzenetére
Mestertől tanulta
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2297 üzenetére
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #2259 üzenetére
visszavették arra a szintre, hogy kibírja a fél futamot...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
FireKeeper #2206 üzenetére
Mint egy svéd favágó, aki randira készül.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2206 üzenetére
Tíz évet letagadhatna... ha most 55 lenne.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #2142 üzenetére
lehet, hogy jó a kaszni, sőt lehet überjbrutáló is
, de csak végig kellene menni a futamokon... és lehetőleg versenytempóban...
ha meg az első 4-5 futamon nulláznak, akkor meg már akkora lesz a hátrányuk, hogy esélytelenek lesznek még a dobogóra is, pedig EB már most azt mondogatja, hogy az európai futamokig sok mindent ne várjanak el a szurkolók a csapattól...
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #2139 üzenetére
az eddigi eredmények alapján, nem hiszem, hogy közük lesz idén a vb cím-hez... ha a 3. helyet megtudnák szerezni, az felérne egy kisebb csodával... de jó lesz, ha az 5. hely meglesz...
A balesettel kapcsolatban meg túl nagy a ködösítés, de még ha nem is akarok összeesküvéselméleteket gyártani, akkor is felmerül a kérdés, hogy pontosan mi is történt a pályaelhagyás és az ütközés között, mert amit eddig senki nem akart megcáfolni, letagadni az az, hogy abban az időszakban,- az elmondások szerint,- olyan volt, mintha senki nem vezette volna az autót... (meg utána se igazán)
És itt józan paraszti ésszel gondolkozva két dolog merülhet fel, vagy vmi külső behatás vagy egyéb eü. probléma miatt vesztette el Alonso az eszméletét... De ismerve a vérmérsékletét, és reagálást a neki nem tetsző dolgokra, ha megcsapta volna az áram, akkor már a fél világ tele lenne a kirohanásávál... de a twitter biztosan... -
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2139 üzenetére
Szerencsétlen volt az ütközés. Láttunk már nem egy hasonló esetet a múltban.
Mondjuk ezen azért kicsit elmosolyodtam:
„Megtudtuk, hogy a spanyol azt hitte, még mindig a Ferrari versenyzője! Miután újra magához tért az autóban, előbb azt sem tudta, ki ő. Aztán később azt hitte, még mindig a Scuderiánál versenyez, nem pedig a McLaren-Hondánál” – írja a német.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #2128 üzenetére
Pedig már lukat ütöttem az asztalba a sok kopogással
-
attisx
addikt
válasz
FireKeeper #2128 üzenetére
Élőfán kellett volna lekopogni...
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2039 üzenetére
Szvsz inkább 1+1 az a 2, ami opciót jelent a második évre.
-
válasz
FireKeeper #2010 üzenetére
egyebet nem tudok mondani, maradéktalanul boldog vagyok.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #2010 üzenetére
Megmondtam! Izé, megálmodtam!
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1999 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
FireKeeper #1984 üzenetére
Csak kisöprik a raktárat, mert jön a 2015-ös Jenson kollekció...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #1955 üzenetére
Szerinted melyik másik csapat tudta volna érdemben pályára vinni 2013 telén az új v6os motort?
Ha ez pre-season teszt első két napja lett volna megérteném a sírást , de ez baromira nem az .
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
FireKeeper #1943 üzenetére
-
Qorthral
őstag
válasz
FireKeeper #1909 üzenetére
Nem tudom... nekem az egész hétvégén azt sugallta Button minden megmozdulása, hogy itt a vége. Sanszos, hogy a Mekinél már megmondták neki, hogy nem őt fogják választani (még a két fiatal között gondolkozhatnak), más értelmes szabad ülés pedig nincsen. Ja, sereghajtó autóba pedig nyilván nem ül, ahogy évet sem hagy ki már az ő korában...
-
attisx
addikt
válasz
FireKeeper #1909 üzenetére
Szép volt Lewis! Méltó befejezése az évnek.
Nico-nak is kijár a dicséret, egész évben kemény ellenfél volt.
Jövőre pedig remélem, hogy Ricciardo és Bottas is komolyabban beleszólhat majd a küzdelembe.
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1875 üzenetére
Egy motor gyártó nem szól bele a festésbe, az csak a Mclarenen múlik milyen lesz, vagy egy főszponzoron ha addigra találnak egyet. Bár amennyit nosztalgiáznak a Mclaren Honda kapcsolaton nem tűnik lehetetlennek, hogy jövőre más, eltérően más lesz. Narancssárga nem hiszem, max az első teszteken.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1871 üzenetére
Kizárt. A tesztpilóták vezették. Rendszerellenőrzéshez nem kell túl nagy rutin.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #1836 üzenetére
vazz, ezt én is összehozom nekik, és gyanítom kevesebb fizetést kérnék, mint aki kitalálta ezt... Mikor kijöttek cserélni, arra gondoltam, hogy a végén felraknak lágyat, és helyzeti előnyben lesznek.... de aztán valahol félúton meggondolták magukat, és csináltak egy olyan stratégiát, ahol nem használtak azt a keveréket, ami 1s-el gyorsabb... Saját magukat szívatták meg, de vmi iszonyatos módon...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #1765 üzenetére
De akkor a zárt kocsi sem elég sőt semmi sem elég.
Na de kérem szerinted hasonló lett volna az esés 100nál is ?
Illetve például egy F1 sosem!!! lesz hülye biztos , kockázat lesz benne amíg repkednek 280-350 között.Oliverda : ez így van , de egyszerűen nem lehet mindenre felkészülni és minden kockázatot megszüntetni.
Még egy gondolat.
Baromi szerencsés korszakban vagyunk , esetleg lehet azt mondani ,hogy baromi szerencsés korszakon vagyunk túl , 20 éve nem halt meg pilóta.
Egyszerűen elfelejtették sokan ,hogy hát igen ez benne van és most megy a felháborodás meg az okoskodás/új szabályok bevezetése.
Persze én is azt szeretném ,hogy ez a 20 év legyen sokkal több ,de veszélyes sport benne van , el kell fogadni.
És adott esetben racionális módosításokat bevezetni. -
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1760 üzenetére
Ja, a pályabíróknak nagy mákjuk volt, de ahogy már szó volt róla, Bianchi sem a lehető legszerencsétlenebben járt. Jó eséllyel ott marad volna a foga, ha egyenesen becsúszik a gép alá, vagy ha nem lenne lecsapott a cucc segge. Gondolom a bukócsővel való kontakt dobta fel az emelőt.
Simán be kell vezetni, hogyha munkagép, akkor SC. Bár ha ott nem egy daru lett volna hanem épp egy vagy két munkás, akkor azok már nem lennének az élők soraiban. Ezen szigorítani kell, nincs mese. A versenyeknek alapvetően amúgy sem tesz rosszat az SC, persze nem az esőben való felesleges körözgetésre gondolok.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #1719 üzenetére
hát amiben én megtaláltam a 2006-os magyar futamot az 2008-09-22. feltöltésű torrent
de a lényeg, hogy megvan...
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1708 üzenetére
Az elvileg lehet: [link]
-
válasz
FireKeeper #1708 üzenetére
gondolom táblán azt mutatnak, amit akarnak. vagy azt már régen se lehetett, és csak az időket mutatták belógatva?
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1641 üzenetére
Ezt ő is megmondta:
Bottas: Spában vagy Monzában nyerhetünk -
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1583 üzenetére
A Banco Brasil már ott figyel a Williams kocsin, aki Felipe Nasr-t is támogatja GP2-ben ( és reserve driver-e a Williamsnek)
Massa vagy kitölti a 3évet vagy Kimivel együtt elhagyja az F1-et jövő év végén. -
Frenky89
addikt
válasz
FireKeeper #1575 üzenetére
Lehet, de mit csinálsz, ha ilyen pöpec a rönyó?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
FireKeeper #1494 üzenetére
Szerintem nem több lesz, hanem sötétebb.
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1459 üzenetére
Kevin megint bele ment Kimibe, első körben, valahogy nem érzi Rai mögött a jobbos kanyarokat.
Ricc nagyon jó, Vettelnek lesz pár ősz hajszála. -
válasz
FireKeeper #1439 üzenetére
komolyan komolyan vetted?
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1439 üzenetére
Ez utópia.
-
válasz
FireKeeper #1432 üzenetére
akkor még nem tudtuk, hogy nem csak az átfolyásmérős balhé plusz lóerői miatt mentek-e jól.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1388 üzenetére
TV előtt ülve nem jön ki annyira a különbség. Egy jobb 5.1-es hangrendszerrel már eléggé lehet hallani, élőben meg valószínűleg nagyon durva a difi.
A lelátókról annyira nem látványos egy verseny, így inkább a hang dominált, ez volt a fő ok amiért a legtöbben kimentek az utóbbi években. Most majd kevesebb lesz a kilátogató, mert az emberek inkább elmennek egy ingyenes utca parádéra (lásd két éve BP-n), ahol még a V8-cal mennek. Kevesebb kilátogató, kevesebb néző, kevesebb bevétel a pályáknak, kisebb szponzorpénz, és máris megjelent az amúgy is anyagi válságban lévő sport következő koporsószöge.
-
attisx
addikt
válasz
FireKeeper #1388 üzenetére
"Lehet nézni Monster truckokat is, az hangos, meg ott nem spórolnak se a benzinnel, se a gumival."
A benzinnel biztosan nem, lévén metanollal mennek...
Btw, nekem sincs bajom a hangokkal, sőt onboard-nál kifejezetten tetszik, ahogy a Merci motorok fütyülnek.
-
válasz
FireKeeper #1388 üzenetére
engem meg halálba idegesít a végletes fekete-fehér hozzáállás.
engedd meg nekem, hogy 25 év után továbbra is nézzem a futamokat és lehessen már saját véleményem arról, hogy vajon jó irányba halad-e a sport, vagy nem. köszönöm.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1326 üzenetére
2-3
Azt valaki elárulhatná, hogy mi értelme van limitálni az átfolyást sebességét is, ha már az üzemanyag maximális mennyisége szabályozva van.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #1324 üzenetére
Hát igen de akkor elrontanák a mintát
Ám azon nem lepődtem meg ,hogy időmérőn jó volt az RBR de nem hittem volna ,hogy a versenyt is kibírják ilyen tempóban.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #1274 üzenetére
Button: Ha a teljesítményem nem lesz megfelelő, befejezem!
Akkor '15: Magnussen - ?
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1274 üzenetére
Nincs már benne 2 évnél több.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1165 üzenetére
A Ferka sem füstölt eddig... bezzeg a Rönyó.
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1074 üzenetére
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #1034 üzenetére
Pedig ütött volna
Ám iszonyat durván néz ki a gép. Az oldaldoboz baromi nagy , az első szárny már most összetettebb mint a tavalyi és akkor a hátulját még nem is láttuk.
Várom már a holnapi ferka traktort hogy fog kinézni
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1026 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #970 üzenetére
Szerintem legyen két keverék, de azt a csapatok választhassák ki saját felelősségükre, a versenyhétvége előtt min. 2 héttel. Így a Pirelli sem kaphatna vádakat azért, mert a keményebb vagy épp lágyabb keverékekkel xy csapatoknak kedvez.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #960 üzenetére
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
FireKeeper #959 üzenetére
Magnussen a McLarenben jövőre, Kovalainen pedig a Lotusban az utolsó két futamra!
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #957 üzenetére
Különösebben nekem sem. Egyik sem egy ikonikus, vb kaliber.
Mondjuk annyiban örülök Perez távozásának, hogy a távolabbról eléggé Hamilton-szerű hatást keltett az autóban ülve, de ezek szerint jövőre már nem lesz ilyen probléma.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #950 üzenetére
Ja, annyit Hondáznak már, hogy a McLaren-ről teljesen elfelejtkeztem.
Hülkenbergnek már nem érvényes a Sauber-es szerződése? Mert akkor simán átülhet a Lotusba, bár ezzel a Sauber szív egyet, mert így nem nagyon maradna sanszuk elcsípni az FI-t, vagy bebiztosítani a 7. helyet. És Hülkenberg helyére ki ülne? Rózsi?
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #939 üzenetére
"arra kíváncsi leszek a két orosz csikó fog-e valamit alkotni"
Néhány piros zászlót, de azon már nem lesz se sarló, se kalapács, se csillag.
Ez Kvyat tényleg elég irritáló pofa.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #936 üzenetére
Hát akkor:
Hülkenberg -> Lotus
Perez -> SauberMaldonado és Gutiérrez -> finom, kényelmes otthoni fotel
Persze a mai F1-ben nem lepődnék meg, ha végül inkább Perez és Hülkenberg maradna otthon.
-
Qorthral
őstag
válasz
FireKeeper #936 üzenetére
Azért sztem Perez tavaly nagyon szépen ment, Kobát elég szépen lemosta. "a Sauberben is csak az alternatív startégiákkal tudott villantani" - ezt te sem gondolhatod komolyan. Egyrészt egy Sauberben ült... könyörgöm hogy villantott volna a Red Bullok és Mekik ellen, ha nem valami ügyes húzással? Erőből nyilván nem volt elvárható tőle. Másfelől én ezt inkább úgy fogalmaznám meg, hogy Perez tudott a Sauberrel villantani. Koba meg nem, bármennyire is éltetik és ajnározzák sokan. Ok, volt egy dobogója, de Pereznek több is és sokkal lenyűgözőbb éve volt. Kobayashi szerintem túl van sztárolva... Ha annyira jó lenne, simán elverte volna a fizetős mexikóit szvsz.
A másik fele meg az, hogy sztem is igazságtalan lenne elküldeni, főleg egy Magnussen miatt... Egyáltalán nem megy rosszul, korrektül felveszi a versenyt az otthon lévő és VB, sokkal tapasztaltabb Buttonnal. Persze Button simán legyűri pontok terén, de ez a minimum, ami elvárható volt tőle. A rossz a autóval meg nehéz ugye villantani, ez is nehezíti Checo dolgát...
A Lotus nagyon remélem, hogy Hulkot választja...
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #930 üzenetére
Pásztorért tényleg nem kár. A győzelmét leszámítva szinte csak esett-kelt. Remélem nem szorítja ki Hülkenberget a Lotus-tól.
Massa még mindig jobb, bár ő sem számít egy főnyereménynek.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #930 üzenetére
Yeahhh a fiatal tehetséges meg kint toporognak mert nincs helyük....kicseszt furcsa világ ez.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #926 üzenetére
Hát hát...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #906 üzenetére
Meki-nél szerintem meglenne a posztja
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #906 üzenetére
Esetleg annak aki anno a twitteren csiripelte.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
FireKeeper #863 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #863 üzenetére
Érdekes fordulat lenne. Egy ideje már téma nála a visszavonulás, így elsőre nem annyira hihető a pletyka. A Williamsnél még éppen el tudtam volna képzelni, de a McLarenhez szvsz valahogy nem illik a személye.
A másik kérdés a pozíció: Whitmarsh helyett vagy alá érkezne. Az előbbit még el tudnám képzelni, míg az utóbbit már kevésbé.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #847 üzenetére
lehet... de titkon remélem valami opciót kötöttek a háttérben NH-el, hogy számítanak rá jövőre, ha sikerül megemelni súlyhatárt, csak ezt nem igazán akarják nyilvánoságra hozni...
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #847 üzenetére
Épp a napokban olvastam, hogy nem sikerült megfűzni Carlosékat, hogy jövőre vegyék át a Voda helyét.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #842 üzenetére
Nem tudom ki lehet annyira "komoly" és elérhető. Talán James Key, de más hirtelen nem ugrik be mint nagy, komoly név.
Látom a hírnél poénkodnak Newey-val, de erre én max 5% esélyt adnék.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #842 üzenetére
Nem tudom kit, de remélem nagyágyú, mert úgy tünik SP-től csak nem akarnak/tudnak megválni... ...
-
válasz
FireKeeper #795 üzenetére
Ne érts félre, nagyon sokra tartom Buttont, mondhatom bátran, hogy a legrokonszenvesebb versenyzőnek tartom, ráadásul VB ugye...
Szóval a tudásával sincs gond szerintem, de valamiért úgy érzem, mára ő van a legjobban "kiöregedve" a mezőnyből. Ott van megyeget, vannak szép akciói, de ő már nagyon kifelé tart a cirkuszból. Aztán lehet, hogy rosszul gondolom, és csak egy jó autó hiányzik neki... De szerintem nem gondolom rosszul.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #797 üzenetére
2009 második felében rendszeresen verte Barrichello, vagy ott volt pl. a tavalyi kanadai verseny, ahol majdnem úgy ment mintha egy Caterham lett volna alatt. Ilyeneket nem nagyon láttam még Alonso-tól vagy a vele egy lapon emlegetett versenyzőktől.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #795 üzenetére
Azért volt néhány elég kemény hullámvölgye, amit nem nagyon lehet hova tenni.
-
Qorthral
őstag
válasz
FireKeeper #791 üzenetére
2015: Button + ALO szintén izgalmas kombó lenne
-
IreN!CuS
őstag
válasz
FireKeeper #693 üzenetére
Egyik mostani cikkben meg is van említve :
Hembery szerint ilyenkor "egy tűt kell keresni a szénakazalban", de mivel Alonso lassú defektet kapott, a nyomásadatokból lehet rá következtetni, hogy hol kezdett ereszteni a gumi. Bár a Pirelli Silverstone-ban részint a csapatokat okozta a defektek miatt, mert például túl nagy kerékdőlést és túl kis nyomást alkalmazva nem megfelelően használták a gumikat, a Nürburgring óta szigorúan tartaniuk kell magukat a megadott paraméterekhez, és Hembery azt mondta, ma tartották is.
-
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #609 üzenetére
http://www.motorsportal.hu/forma1/whitmarsh-a-mclaren-lemaradasa-korulbelul-fel-ev-c50222.html
na már bejelentették, hogy az idei év kuka... Azt hittem legalább az európai körút végéig várnak vele...
szóval a kérdés az, hogy a Sauber beelőzi őket vagy sem... -
tkesy
őstag
válasz
FireKeeper #609 üzenetére
Nos:
-idén lejár a Vodafone,
-jövőre lejár a Mercedes,
-és szintén jövőre lejár Button szerződése is...Anyagilag a gondok ott kezdődnek, hogy jövőre csak ki kell fizetni azt a nyamvadt turbómotort, (gyanítom, hogy PL idei munkába állása a Mercedes-nél némileg csökkenti azt a bizonyos számlát, mert hogy nem RB/LH két szép szeméért engedték el az biztos) de a főszponzor hiánya már komolyabb gond, főként úgy, hogy 6.-7. helye vannak a bajnokságban... Így még akkor is nehéz megnyerni a Telmex-et, ha SP ott van...
Aki egyébként nem rossz pilóta, de még nincs elég tapasztalta, ráadásul hasonlóa stílusa JB-hoz, az agresszívitást leszámítva, így nincs egy erős ellenpólus az autó kiértékeléséhez...
Button is jó pilóta, de ugye neki az a "baja" hogy csak egy nagyon szűk tartományban képes kihozni a kocsiból a maximumot... Emellett meg egyre többet célozgat rá, hogy csak rövid távra akar szerződést kötni ezentúl, hogy bármikor ki tudjon szállni, mint ahogy azt MW is tette. Úgy meg cinkes autót építeni, hogy akire szabod, az év végén lelép, a másik pilóta meg még nem sok tapasztalattal rendelkezik...
És ha Button megy, akkor meg ott a gond, hogy ki legyen helyette? FA, SV, KR kapásból kilőhető, de szvsz még ide sorolható még NR és LH is... Aztán ezzel el is fogytak a No1 pilóták... -
válasz
FireKeeper #509 üzenetére
megérdemelte, de a bíróknak kellett volna, jóval korábban.
remélem, minél hamarabb jön egy új, fiatal garnitúra és elfelejthetjük végre ezt a Whiting, Ecclestone kettőst, mert egyre kevésbé tetszik ez az egész, ami évek óta történik a szabályokkal, meg úgy egyáltalán, a sorozattal.
-
válasz
FireKeeper #507 üzenetére
nekem az egyik kedvenc versenyem, bár ne mondanám, hogy a mostani az élen annyira izgalmas volt, de most őszintén, másfél óráig vezetni öt centire a falaktól kétszázas tempónál... egyetlen hiba, és láthatjuk az eredményét.
valamit mondjatok meg nekem. nem balf*sz az a szabály, ami Alonsot bünteti, aki elkerült egy balesetet? miért nem Perezt vettél le a pályáról, a második után legalább egy áthajtásossal? milyen marhaság az, hogy ilyesmiért Alonsonak kell gyakorlatilag elengednie a másikat, mert előzés nem történt, nem is történhetett volna? ha ott fal van, mindkettőjüknek annyi.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #488 üzenetére
Talán a Lotus, bár ha jó áron adják a csomagot, akkor más csapatoknak is vonzó lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H110M i5 6500 8GB DDR4 240GB SSD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X Green nBase 600W
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest