-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Reggie0 #267383 üzenetére
+1, színnel lehet sokat nyerni, eddig nálam a "limestone grey" volt a legjobb választás ilyen szempontból.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #267604 üzenetére
Okolszabalynak jo, de neha vannak benne hulyesegek.
Meg hat van olyan is, hogy egyik autohoz, adott alkatreszcsoportban egy 4/6-os marka az oem, es a 6/6-os marka dobozaban is azt kapod meg.
Te milyen feket veszel?
Amugy ebc ahogy neztem “draga” a kauffernel, nincs fokuszban. En egyelore egy racse olaj+ femszovetes fekcso kombot fogok felrakni, aztan ha az keves, akkor jon a lyuggatott tarcsa+ebc red stuff. -
hdanesz
senior tag
válasz Reggie0 #267691 üzenetére
Jaja, megnéztem. De sokat nem értek belőle. Az adózott eredmény 2022-re pozitív. Megkérdezem nővéremet...ő elvileg PSZF-en végzett.
Ami vicc, hogy csak papíron került át a másik kereskedéshez, mert a képek ugyanott készültek ahol eddig volt.
Csak az első hirdetésnél, még a korábbi kereskedésnél a cég logójával ellátott rendszámtábla volt rajta, míg a másik kereskedés neve alatt feltett képeken már az a próbarendszám figyel a kocsin amivel én is kipróbáltam egy hete.Köszi szépen és a többieknek is!
-
dethroner
veterán
válasz Reggie0 #270124 üzenetére
Kíváncsiságból ráraktam a töltőre. Hát jóindulattal 1 amperig tér ki a műszer, nem sokat vártam vele, talán 3-4 percet, de nem akart feljebb menni, nagyobb mennyiségben felvenni. Gondolom ha tényleg le van merülve, akkor nem kell várni vele, ennyi idő alatt biztosan erősebb árammal töltötte volna. Visszaraktam a kocsiba, de kb halott az egész. Már csak a visszajelző lámpákat tudja meghajtani, holott amikor kedden levettem a sarukat, akkor még a fényszóró is világított. Olyan, mintha álló helyzetben is egyre merülne. 2,5 éve vásárolt aksi, eddig hibátlan volt. Lehet hogy ismerősömnek lesz igaza, aki azt mondta az ütközéskor leválhatott az aksiban valami, ami akár csinálhatott benne egy zárlatot is
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gooool
őstag
válasz Reggie0 #270118 üzenetére
Már vártam, hogy ebbe is belekössön valaki.
Olyan szinten tudják az ilyen kommentek elvenni a kedvem a hozzászólás írástól, hogy az valami fantasztikus.
Beírtam egy komikusnak ható jelenetet, mert témába illett, viccesen. Erre baszki itt is jön valaki, aki beleáll meg nagyobbat mond.
Ha itt is ilyen FB kommentszekcióba csapunk át, akkor igen szomorú világ lesz.Egyébként ha a két említett pont között Te 140-el végignyelezed, ahogy a Matiz tette a nulláson (és ami érdekessé tette az egész történetet), akkor azért jó, hogy szólsz, mert arra biztos nem fogok menni a városon belül.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Reggie0 #270151 üzenetére
Ma 20kmen belűl két helyen mértek. Legutobbi nagyobb utamon minden második faluban. Lehet én fogtam ki de az is lehet sokkal aktívabban mérnek mint féléve és emiatt rengetegen betartják a pl 50en ami BPn pl baromi lassú. De lehet tévedek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Vismajor01
addikt
válasz Reggie0 #270811 üzenetére
Amúgy ha valaki driftel a korforgalomban akkor milyen jogcimen büntetik meg? Vagy ilyen közúti veszelyeztetes joker és kész? Szóval ha csak simán körbe körbe megyek 40el és nem hagyom el a korforgalmat akkor semmit nem kapok, ha a hátsó kirakja magát akkor keg elveszik a jogsim meg kapok szazezres büntetéseket?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Reggie0 #271072 üzenetére
De okozhatsz tömeges ételmérgezést
A felelőségre gondoltam, mert a fiataloknál a rutin hiánya és a felelőség hiánya a baj.
Mi nagyon nem vagyunk egy hullámhosszonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Alusky
aktív tag
válasz Reggie0 #271156 üzenetére
Majd amikor egy rosszabb napodon nem adja ki a lépés és kicsit rosszul is reagálsz egy helyzetre, ezt meg pont lekapja egy dashcames gyökér mögötted és szétszednek a kommentekben akkor is pártold így ezt a felfogást.
MHVlogot sem azért jelentette fel a valaki, mert ő egy tiszta lelkű magyar ember aki a törvényt betartatja egy szebb és modernebb jövőért, miközben Árpád vezérünk csillogó szemekkel néz le reá az égből, hanem mert b#szta az oldalát hogy valakinek egy kicsit is jobban megy vagy ismertebb, olyat dolgozik amit szeret autóbütyköléssel, vagy csak simán boldog és mosolyog és ezért felnyomta a g###be, nehogymár jobb legyen a másiknak, Youtuberek ismertségük miatt nagyobb céltáblák.
Életem legjobb döntése volt elköltözni a semmi közepére, ha nem olvasok bele internetes kommentekbe nem is tudnék róla, hogy az emberek mekkora marhák és ráadásul saját maguknak generálják.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #272943 üzenetére
A halogén milyen cri-vel rendelkezik?
2017 óta több tucatot próbáltam, és mindig az van az autómban.
Lámpákból HI CRI változatokat veszek, és a fotózás miatt is érzékenyebb vagyok erre az átlagtól.Egy foscsibb 7000-8000 kelvines ami még a 60as cri-t sem üti meg, az igaz, de ezek más paraméterben is hulladékok, és inkább egyébb gagyi fényforrásokban vannak ilyenek.
A normálisak 5800-6000 Kelvinesek és min 80 CRI-s emittereket használnak - akár a gyári lámpák.A láthatósági görbe 550 nm-es csúcspontja csak a fotopikus* látás esetén érvényes. A fényintenzitás csökkenését követően a csapok érzékenysége is egyre csökken, és az ún. szkotopikus** látás kezd működni.
Bővebben: [link]
A fehér fényre érzékenyebb a szem a sötétben, és a fényáram valóban korrigáltan adja meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #273060 üzenetére
Ez altalanos Audi betegsegnek tunik. S4 vagy RS4 feket feldobni nagy macera lenne?
Neked mekkora a gyari tarcsa? Nekem az eggyel regebbi cabrion 312-es van es az gyakorlatilag egyetlen 200+-os fekezestol elfogyott Ate tarcsa+Ate ceramic betet+ atlag olaj+ normal fekcso mellett. Nem tudom melyik elem volt a szuk keresztmetszet, tarcsan kivul cserelve lett minden, EBC red, Motul RBF600, femszovetes fekcso kerult be, de meg bekoptatasi idoszak van, igyekszem nem eroltetni. -
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #273040 üzenetére
Én kezdek kiábrándulni az EBC-ből. Első tárcsa nekem is ilyen, a hátsó betétek pedig 30e km alatt vasig fogytak el, hétvégén hazaérve konstatáltam - bal hátsó tárcsába kicsit bele is karistolt.
Tény, hogy a fékerő bazijó volt, nem melegedett el, de az vicc, hogy 90% autópálya használat mellett 30e km-t bírjon. Ráadásul a hátsó és úgy, hogy az első tengelyen még a fele betét megvan Fék nem fog be, jól működött, úgyhogy vagy valami gyári hibás szett jutott nekem, vagy nemtom'.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #273234 üzenetére
És te is szinte csak autópályán használod, ahol alig kell fékezni? Illetve miért kopott dupla olyan gyorsan, mint az eleje, ezt sem értem
Tegnap meló után betettem az új betéteket, mind a kettő nyereg szorult. Rézpaszta volt mindenhol, ahogy néztem, most fékszerelő pasztát kapott a csúszó felületekre. Ha ezek is ellopták, akkor pedig tárcsa is cserés lesz, pláne a belekaristolás miatt (hála égnek nem olyan vészes és mély, mint aminek kinéz, csak felületi).
Mentem pár kört még az éjjel, fékeztem 1-2 nagyot városi tempóról (bekoptatás rulez ), nem ráz, nincs hangja, jónak tűnik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kenwood
veterán
válasz Reggie0 #273354 üzenetére
En azt nem ertem, hogy egy ilyen termek hogyan tudott a B&D-nel atmenni a mernokokon es a minosegbiztositason ? A gumiszonyeggel sem tud mit kezdeni,a karpitoknal pedig tenyleg kozel 0 a hatekonysag. Ez meg egy Lidl sajatmarkas cuccnal is boven az elfogadhatatlan szint alatt van ...
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
válasz Reggie0 #274219 üzenetére
Ha rámegyek, akkor hátsó kerekeket kitámasztom és alábakolok, vagy alá rakom az emelőt mielőtt aláfekszek. 3 tonnát ír, 5kg egy darab. Nem akartam fémet, mert kint lesz az udvaron.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #274219 üzenetére
Minek, erősek ezek a műanyagok a sok ívvel, hullámmal.
Amúgy meg a rámpa is olyan, mint a fék. Hadd illusztráljam egy képpel:
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Alusky
aktív tag
válasz Reggie0 #274312 üzenetére
Én a klímát kapcsolom rá télen is, tekerőt addig lerakom hidegre, hogy ne vegye le a langyosat a fűtőradiról közben, meg rákapcsolom a tompítottat, ködlámpát. Kap egy kis terhelést a motort ezzel, magától is emelni fog a fordulaton picit, meg eleve a befecskendezett üzemanyag is több lesz, minimálisat emel az amúgy is hideg miatt magasabb lambda értéken. Ez meg több pazarlás, több hő. Sokkal gyorsabban elindul a mutató. Terhelés meg mégis kisebb, mintha gurulnék vele. Fiatal autók főleg nagyon gigaeco módban tartanak alapjáratot, azokon láthatóan rengeteget gyorsít a klíma/lámpa vagy az ha picit rálépsz a gázra, ha csak 1000-ig nyomod már azzal is gyorsabban melegszik mint a 800-as alapjáratán. Tuti, hogy az ECU mást is módosít nem csak a fordulat lesz több 200-zal.
Nem szoktam túlparázni amúgy, nyáron megvárom amíg a kijelző alaphelyzetbe áll ez Rönónál 30s a narancs kijelzős műszerfalainál, télen ennek 2-3x idejét várom vagy amíg a jeget lekaparom a sörösrekeszen ácsorogva. Hallani a hangján is mikor hagyja abba a hideg miatti karattyolást. Aztán megyek, mivel nincs főút a közelben így a kíméletes bemelegedés adott az utcákon végighaladva, ha meg mennem kell napközben valamennyi langyos mindig marad a blokkban télen is, akkor meg semmit nem várok már, meg ott is végig kell mennem megint utcákon.
Leállításnál meg 10 sec, csak amíg megáll a pörgettyű, ha megküldöm neki főúton, mire végigmegyek a lakotton és megállok már lehűlt. Csak akkor szoktam járatni, ha pályán küldésből ki kell állni kútra, mert ott a lehajtón nincs elég ideje.
Meg én csináltatni szoktam pótkulcsot immo nélkül ami ajtózárásra való, kesztyűtartóba van aztán ha bemegyek a kisboltba két perc péküsti, kávé, citromos sör akkor nem állítom le csak bezárom. Klímagréta meg a német polgárok biztos kezemet törnék érte, de ők miért nem tennék.Aki nem főút mellett lakik közvetlen vagy nem mélygarázsból kell kijönnie vagy nem a pattogós forgalomba azoknak annyira nem bonyolult ez a része. Autós topikban amúgy is ismeri mindenki a motorja mélylélektanát melyik mire érzékeny, annak megfelelően is használja.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #275216 üzenetére
Tempomat megteszi, de alacsony fogyasztás sose lesz vele.
Pályán még hasonló, de dombos, kanyargós, nagyobb forgalmú részen már odafigyeléssel jobbat lehet hozni.Plusz focvis meg Qru amúgy sem kezdők
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Reggie0 #275569 üzenetére
Nálam nem gyári a felni, de gyári méretű gumi van rajta, és abszolút nem is lóg ki. Azóta már még egyszer átment velük gond nélkül, de a matricát azért kicseréltem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest