-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #94085 üzenetére
Ez olyan, mint amikor valaki "na most lemérem, mennyit fogyaszt az autom" tesztet hajt vegre. Elmegy a kutra, telepumpalja csordulasig, utanna tojasokon lepkedve autozgat par 100 km-t, visszamegy a kutra, megtankolja 1 kattanasig (mert hopp mar tele is van....(persze még belemenne megint kb 6-7 liter, mint az elsö tanknal), eloszt kettö szamot es kijelenti, hogy az ö autojanak a fogyasztasa 100km-en kereken 4,23324557 liter es milyen sz@r is az en fogyasztasom, ami 100k km alatt, atlag 6,5 liter
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Milyen kissebsegi komplexusokkal kell rendelkeznie valakinek, hogy egy 4 turbos dizel SUV-t akarjon maganak?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz pit stop #94527 üzenetére
10 Ev mulva szerintem senki nem akar már dizelt venni....asszem 2025 töl nem lehet skandinaviaban majd dizelt ujjonan forgalomba helyezni es a volvo mondta, hogy igy nem is lesz elerhetö dizel volvo pl....es mas autogyartok is követni akarjak ezt.
Aki ma dizel autot vesz ujjonan szerintem a kukaba hajitja a penzet, mert 3-5 ev mulva szerintem a keleti orszagok meg felvevö piacai lesznek a dizelnek, de10 ev mulva mar szerintem ott sem.
Lehet ezert is dobta ki a bmw a 4 turbos dizelt mondvan tök mind1, ha lud legyen köver
-
Declare
őstag
Azert az a 20d motor pont nem rossz a bmw töl meg a 25d es a 30d sem. Hibak vannak...de azert manapsag annyi minden ki van hegyezve, hogy hol nincsenek?
Amugy itt Nemetrszagban ma döl el, hogy a varosok kitilthatjak e a dizeleket (egyelöre csak szmogriado eseten). Ha ez jogilag valahogy nem lehetseges, akkor tovabb akarnak menni es megoldani, hogy lehetseges legyen. Remelem meg tudjak lepni es elkezdik kiüzni a dizeleket.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #94538 üzenetére
Ezt melyikre irod?
A 20d nel valamilyen szelep problema van, amit be tud szivni a motor vagy mi, de ha megoldja az ember idöben, akkor ms gondot en nem nagyon olvastam rola. A 25d nel meg annyira sem. A 30d nel is inkabb az automata valto alulmeretezeseröl olvastam. Tömenytelen 20,25.30d futkos az utakon es olyan nagy panaszaradata nincs azert....baromi jol mennek es hozza nagyon jol fogyasztanak. Nagyjabol ezeket olvasom leginkabb.
Haverom 320d jeben közel fel milla km van es 2 turbo halt meg ez idö alatt....de ahogy ö hasznalja ez is egy csoda szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #94538 üzenetére
"Szerk: N47 és tsai az átugró, szakadó biciklilánccal"
Ez is azert olyan, hogy ha picit utanna nez az ember, akkor nem lesz ebböl gond.Nem tudom elkepzelni, hogy ugy szakad el az a lanc, h semmi jele, hangja nincs.
Kis odafigyeles, utanna jaras es szvsz semmi gond. En pl siman be mernem vallalni
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #94546 üzenetére
Ok, ezt igy adom
(#94549) EQMontoya igaz, volt egy cikk is, ugyan az nem 20d röl, hanem valami 5 ev körüli x5 vagy x6 rol, hogy egyszer csak minden elöjel nelkül elpattant a lanc
(#94551) [vilike] jam...ok. Amugy nem is csak a motorrol szol a story....nekem ugye az 1,7 es dizel H astra van....ami hi meg hu meg milyen faxa....es az is...de 140 k km volt benne amikor az elözö tulajnak szethullott a szeriahibas valto....aztan nekem 180k volt benne, amikor a ki nem cserelt csapagyakat is ki kellett benne cserelni....elözö tulajnal kint Nemetorszagban 2000 euro volt a javitas (megkaptam a szamlat is rola), nekem 180k otthon....persze, a motor faxa, de igazabol tökmind1, mire kell fizetni.
En most teljesen elkedvtelenedtem az autoktol....de ezt mar irtam....ez a ceges passat kiegetett Elöször tökre örültem, hogy hu milyen menö, meg faxa....de annyira semmittelen egy auto, hogy hihetetlen....es ha azt nezzük, több mint 10 milla....most akkor mit varjak egy akarmilyen masik autotol? Komolyan mondom, hogy elvezet vezetni a H astramat a passat utan...es ez nem vicc.
Asszem most ertettem meg a "hobbyauto" jelenteset....pedig eddig ezeket az embereket kb lehülyeztem magamban, hogy ilyen egy baromsagot, ket autot fenntartani....eggyet kell, ami igen faxa....jah...hat ha van 20 milliod egy autora, akkor lehet, h megoldhato, de amugy nem.(es ezt most nem ugy irom, hogy fikazom a passatot, mert mint ceges auto, 10/10. Nagy, biztonsagos, hajo...de en passatot nezegettem hasznaltan is...meg golfot...de nagyon örülök, hogy magamnak nem vettem privatkent)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #94559 üzenetére
Persze, h jobb a passat....az egyik egy 10 eves H astra, a masik meg egy uj passat. Nincs kerdes.
A Passtaban viszont semmi "elet nincs" Semmi visszajelzes semmiröl.....van egy nagy hodaly kasztni, ami sodrodik, egy 2 literes dizel, ami 2500- 4000 ig huz, de valahogy nem megindul csak ugy teherhajosan...
Ma pl a havas varosban kifejezetten elveztem a mazsolakat kerülgetni az Astraval a 2-3 savos belsö utakon a Passattal ilyen feeling meg csak nem is keletkezik.
Persze mas a ket auto kb mindenben....de nekem ez a passat feeling nagyon nem jön be....a vezetes szempontjabol.
A többi faja....a navi (amikor nem fagy le....ami azert gyakori), a kihangosito, amikor kapcsolodik a telo (ez mondjuk 90% ban gond nelkül megy), az auto hold funkcio (amikor nem rossz napja van, mert olyankor csak kb 2000 es fordulatra felrugva a motort hajlando kioldani). Jah, az ülesei azok nem fajak....talan ha egy fel fokkal jobb az Astraénal...es az Astranak pedig nagyon sz@r.
Es akkor egy 9-10 millio vs 1 millios autorol beszelünk.
Rettentöen kivancsi lennek, hogy egy 3as bmw, plane egy M es futomüvel milyen lehet ehhez kepest....ugy összesegeben.
(#94567) Integrale szo nincs a belterröl Sokkal szebb a passat...söt kifejezetten szep szerintem
-
Declare
őstag
válasz Integrale #94633 üzenetére
Nemetorszag detto....autopalya belsö sav 10km/h egy fiat panda....jobb sav üres....panda mögött 1cm es követesi tavolsaggal egy e merci, mögötte ugyan csak 1 cm re egy bmw....hat mondom en ezt nem hiszem el....index jobbra, szevasztok....ennyi marhat.
Aztan persze a fent leirtak miatt egymas hegyen hatan a rafutasos balesetek, igy a dugok es a többi....nem lehetne bevezetni olyat, hogy nyari meg teli jogsi?
Jah mellettem a kislany meg egy minivel nyari gumikkal...az tünt fel, hogy kb minden elindulasnal es megallasnal össze vissza mozog az auto, meg a kerek futofelületet is total betakarta a ho. Mellette nezve, lattam, hogy valami nyari continental gumik....semmi baj....-15 fokban full hoban es jegben pont idealis
(#94637) mdani01: en is elveznem, ha ki lehetne kapcsolni az esp t meg hatso kerek hajtana igy csak ilyen kis bena farolgatasok mennek nekem egyre erösebb a feeling, hogy kell valami hatso kerekes igy nem mulhat el a benzin korszak
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94646 üzenetére
Csak sajna ez azert utopikus egy kisse Amig a 3 as metronak addig kellett eljutni, h hetente kigyulladjon azert, hogy kezdjenek vele valamit, addig csak ugy egy kis jobb levegöert nem fognak szazmilliokat vagy inkabb milliardokat locsolni a BKV buszokra. Raadasul most jönnek a valasztasok, ahol egy uj buszparkkal nem lehet villogni....raadasul fakat kiirtani is szeretnek, szoval amugy is tojnak a levegöre.
Amugy egy nagyon jo gondolat volt reggel a radioban, mint ellenszenv a dizel kitiltasos storyval kapcsolatban:
Vannak ugye a csunya, gonosz es rossz autogyartok, akik a csalos es környezetszennyezö dizelekkel tönkretettek mindent es teljesen elszennyeztek, az amugy addig patyolat tiszta levegöt. Megoldas most akkor az, hogy jo, kitiltjuk a dizelt, ezzel komoly költseget dobunk a cegek/emberek nyakara (dizel autokat cserelni kell, dizel auto elertektelenedik stb)....es mi törtenik? Az autogyarak dörzsölik a tenyerüket, hisz szepen eladhatnak egy rakat vadi uj benzines autot...
Masik oldalrol viszont en azt mondom, hogy legalabb valamilyen lepesek elindultak es ez is több a semminel....es az is igaz, hogy olyan torokkaparo, szuros sz@rt, amit egy dizel kipufogoja mögött erezni, azt a benzines azert nem produkalja.....fene se tudja....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #94667 üzenetére
Teljesen kafa En is ilyenen gondolkoztam Csak nem azon a Leafen....szerintem akkor mar a renault zoe sokkal jobb.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #94686 üzenetére
Van ilyen, hogy berelt akku? Azzal adjak el es egyszer csak letilt miatta? Ilyenröl nem is hallottam
(#94682) molnarpeter csak ott meg erösen korlatok köze kell szoritani az igenyeidet
-
Declare
őstag
Bemenni egy automosoba -10 fokban az mennyira gáz? Àrthat az valaminek? (Lakknak vagy ilyesmi...)
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94726 üzenetére
Nem voltam soha mazda fan, de miota ültem mx5 mazdakban azota tetszenek
Bar azt tovabbra sem tudom, hogy a kabriozas feeling bejön e vagy sem
Arra emlekszem, h meg porscheval is kacerkodtal. Azt a magas fenntartasi költsegek miatt vetetted el? Bmw nalad szoba sem jöhetett?
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #94793 üzenetére
Hat az van ám, hogy ugye ki mit szokott meg....es akkor ehhez jön a balfax faktor
Pl itt a Nemeteknel, Hamburgban is ugye az van, hogy ritkan esik a ho, meg ha esik akkor is kb ilyen 0-3 fokban, azaz magatol is kb elolvad, de itt ha már 0 fokvan ugy felsozzak az utakat, hogy minden fehér es porzik a sotol. Ehhez szokott hozza a nep....aztan most hogy jött a durva hideg, meg a ho folyamatosan, igy megmarad es ettöl lesokkolnak, ketsegbeesnek...Aztan megy 30 km/h val es ettöl minden keresztbe kasul bedug....aztan persze hozza jön az, hogy ennek ellenere is összecsusznak, meg felborulnak es ez megint ratesz egy lapatta.
Ez van kb pesten is.....videken meg megszokta az ember, hogy telen minden tiszta jeg es ho es nincs is semmi problema
(#94795) bitpork szerintem most kifejezetten semmi hülyeseget nem mondott minden felteteles modban, jövöidöben, ha esetleg valamifolytan akar talan nehez belekötni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #94798 üzenetére
lehet, esetleg, ha es amennyiben, akár, talan, de ha mégis....
Igazabol csak megszolalt, hogy lassa a nep, ott van a helyen es rajta tartja a kezet a vilag ütöerén
(bar mondjuk ez is fura, hogy "Brüsszel" azt mondja STOP dizel es mi is?? Hol van Soros, a migransok, meg a harc??? )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz pit stop #94868 üzenetére
Ekkora, meg ilyen autohoz passzol a dizel. Meg ugye nem tiltott be meg le meg ki senki semmit egyelöre....a lehetösege van meg es valszeg lassan el is kezdik majd egyes utcakbol/varosreszekböl...de ott sem "a dizelt" csak azokat, amik nem teljesitenek egy bizonyos kibocsatasi normat (kek plakettes dizelek bemehetnek ezen tul is mindig mindenhova). Gondolom amik most kijönnek azok kek plakettesek leszenk....igy vagy ugy
Erdemes ugy tajekozodni, h nem csak egy bors szalagcimet olvas el az ember
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz pit stop #94871 üzenetére
Irja a cikk, hogy szeria lesz az "enyhe hibryd rendszer". Ez pont eleg lesz ahhoz, hogy megkapja gondolom a kek besorolast...es mar nem is szennyezi a levegöt
Ennek a kocsinak a vasarloretege meg nem a bors cimlapjairol tajekozodo emberek zömeben es ugyancsak nem fog azon stresszelni, hogy 7 ev mulva mennyiert tudja majd eladni
Jok ezek a hybrid rendszerek (a zöld rendszamos Cayenne es tarsai ), csak az a 10 km amit kb elektromosan megtesznek az eleg röhejes ....de hat mit tegyen az ember, ha megszallott környezettudatos, de azert a Cayenne megis csak kell
-
Declare
őstag
válasz focvis #94876 üzenetére
Ha csak vitorlazol (visz a lendület es tartod a tempot), akkor jol fogyaszt igazabol minden. A baja a benzinmotornak a fogyi szempontjabol ott van, amikor gyorsitasz (kamion mögül pl) vagy jön egy emelkedö. Na ilyenkor van az az en tapasztalataim alapjan, amikor elszall a benzin motor fogyija, mig a dizel sokkal kisebb fogyasztassal abszolvalja. Raadasul kerdes, hogy mekkor a sulykülönbsöeg a golfod meg az A6 között.
-
Declare
őstag
Kerdes, hogy összesegeben mit hoz a villany es mit veszit el a sulytöblettel. Ha mindig fel van töltve, akkor jah, akkor biztos faja, de azert a gyakorlatba nem fogja a Cayanne-s mindig keresni a konnektorokat amugy meg ilyen 30-70 km alatt lemerül, aztan mar csak ballaszt kb.
YouTube-on neztem egy teszt videot az A3 hybridröl es ott az jött ki, hogy amikor a dimbes dombos uton felfele ment, akkor azert a sulytöbblet eleg komolyan odaver neki....hasonlo volt a helyzet ha jol emlekszem a 330e bmw tesztnel is.
Nekem nagyon bejönnek a hybridek amugy, csak valahogy ez az akku suly/kapacitas tenyezö nem egy kiforrott dolog meg draga....meg ugye allitolag a bebifokak sem örülnek a hasznalt akkuknak kesöbb a sarkvideken
(#94882) bitpork az is
(#94885) brumi1024 tehat ha focvis rakötöz egy smartot a golf tetejere, akkor le is tesztelheti
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #94888 üzenetére
+(#94889) Qru
Jo is az az Etron egyebkent, nem azt mondom, csak azert még olyan so-so.....faxa, hogy kevesebbet fogyaszt, meg zöld....de mellette az akku baromira nem zöld, a sulytöbblet azert huzos, az ar különbözetböl meg azert el lehet autokazni egy jo ideig(#94890) focvis nyilvan....hisz akkor van barmi ertelme. Amig az elektromos hajtasaba kb belefer az ingazasod oda vissza addig baromi jo....ezert csipnem en is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #95049 üzenetére
Ha kell egy tanu, a vasarlas körülmenyeiröl, szolj
Lehet amugy pont szerencsed lesz ezzel a dizelbotrannyal...ha begyürüzik mindenhova es bepanikol a nep simen felmehet az ara az autodnak lehet nem is erdemes most eladnod, hanem picit varni.
Annyi idiota van, h az hihetetlen....elkepsztö milyen egyszerüen megvezethetö meg megetethetö a nep nagy resza, aki csak fel infokbol taplalkozik...lehet elmegyek inkabb spekulansnak....sztem nem is egy nehez munka az
Itt a helyi FB csoportban most hetvegen indult el a dizel panik, de ilyen hsz ekkel, hogy "itt dolgozom es dizel autom van, szerintetek erdemes az evi adot befizetni vagy már nem?" Es akkor jönnek a segitök: "En is most hallottam a dologrol es nem kamu!!! A fönököm is eladja a dizel autojat es mondta, hogy mi is csereljük, mert nem fogja elfogadni, ha a dizel kitiltas miatt nem tudunk jönni dolgozni"....
-
Declare
őstag
válasz pit stop #95084 üzenetére
Hat igen.....
Attol függ milyen ertekben, milyen autot keresel, milyen hasznalatra. Ha euro6, akkor vegülis nem rossz, de en asszem akkor sem vennek mar dizelt, ha nem 1-2 evben gondolkozol. Ki tudja hogy folytatodik ez....en siman elkepzelhetönek tartom, h hamarosan elkezdik emelni a gazolaj árát es akkor letjogosultsagat veszti szep lassan a dizel.
-
Declare
őstag
válasz pit stop #95086 üzenetére
Igy is mas aron megy a gazolaj a fuvarozo cegeknek. Sok kuton kint van, hogy a teherautoknak a gazolaj x, a masik gazolaj y.
Vagy pl a fuvarozo cegek visszakapjak azt a különbözetet, amit az autosok nem.
Azert meg lehet ezt könnyen oldani szvsz, h a szemelyautosoknak ne erje megvenni a dizelt.
-
Declare
őstag
igen ez ilyen....meg összel a falevelek is jok tudnak lenni
Amugy az szerintem egy tök jo ötlet, h összel egy kis sarga levelet egy pötty ragasztoval feldobsz a rendszamra, epp csak ugy, hogy egy betü vagy szam bizonytalanul leolvashato legyen oktobertöl novemberig megvagy
Telen marad az Aldis ho spray....nyarra meg tavaszra kell valamit kitalalni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #95097 üzenetére
Mondjuk amikor a kis falevelemet csak egy csavarhuzoval lehetne lekaparni, a havat meg nitrohigitoval, a rendör elött, akkor azert lehet megjelenne egy-ket izzadsagcsapp a halantekomon
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Volt mar a TC-s cikk az xc40 röl? [link]
Egesz kafa, de valahogy az elsö ajtoig olyan tenyleg klassz, beltér egészen klassz (jo mondjuk nyilvan azert ezekkel a fullos ülesekkel sokat emelkedik a "kell feeling" ), de a hatso resz (oldalrol es hatulrol is) olyan so-so.
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #95197 üzenetére
Engem is erdekelne a dolog.
Azert jo, hogy sikerült relative jol kijönnöd a dologbol....hihetetlen mennyire resen kell lenni....gondolom Te sem ugy vasaroltal, hogy beirtad a gugliba, hogy "v-i-l-l-a-n-n-y-a-l i-s m-e-n-ö a-u-t-o" aztan az elsö talalatra raböktel, felhivtad es megvetted
Ha lesz egy korrekt amperad, akkor azert tenyleg leirhatnad a velemenyeket az opelos forumban
-
Declare
őstag
Ebböl most mar el lehetne inditani egy kvizt: "Mi törtent Saint autojaval"
Mindenesetre a marketing top a tema kapcsan...most mar mindenki tudni akarja
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #95235 üzenetére
U bazz...hat akkor azert ez a hybrid/elektromos auto vasarlas hasznaltan sem lesz egy egyszerübb tema, mint ma egy benzin vagy dizel
Lehet eljön az idö, amikor visszasirjuk a most fikazott turbos autokat, hogy milyen draga is ha tönkremegy a turbo.
Casco-d volt/lesz ra? Az tenyleg ilyen brutal aron megy, mint a cikk irja?
-
Declare
őstag
Csalo dizel kell lehet megdöglik töle minden es mindenki, de baromi jol fogyaszt basszus.....B8 passat 2.0 tdi
Szerintem ez valahogy amugy összefügg azzal, hogy amugy nem is huz, vagy nem indul ugy meg.....valahogy szerintem ki van egyenlitve a teljesitmenye a fordulatszamtartomany nagy reszeben es ez is közrejatszhat....
-
Declare
őstag
válasz focvis #95369 üzenetére
Mondjuk a DSG ebben a Passatban még tovabb rontja a helyzetet....egyik ismerösömnek BMW je van automataval, cegesnek meg ez a b8 passat dsg vel. Ö azt mondja ritka szarul müködik a passatban, soha nem azt csinalja, amit szeretne...
Benzinesböl az 1.8 as meg csak dsg vel van már
(#95370) Qru mint a cegek 90 ´% a Hat most nagyon kivancsi leszek, hogy ezzel a "mindenki rakos lesz a dizeltöl" tanulmany utan, ujabb tempot kapcsol e a dizel kiirtás, vagy ez csak ugy kellett a bulvarcikkek iroinak
Mindenesetre Passatbol az 1,8 tsi az dragabb azert a 2,0 tdi nel az az 1,4 tsi meg elég kis hurka-gyurkanak tünik ebbe a hajoba....meg palyan azert kellene a ccm is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Lesz egy elsöre eleg hülyenek tünö kerdesem
A Golf es a Passat között mi a különbseg?
Mind a kettö a 150 lovas dizel, kombi peldeny. Ergo ülesekkel es LED lampakkal. A Golf kb 5000 euroval olcsobb, vagy ugyan azon az aron a golfba belefernek olyanok, hogy tabla felismerö rendszer, LED müszerfal, holtter figyelö es sav tarto rendszer (igazabol ezt a savtarto rendszert, nagyon kivanatosnak erzem)
Futomü? Menetbiztonsag nagytempos palyan valo közlekedeskor? Egyeb barmi különbseg?
(tegyük felre, hogy a passat menö, a golf meg csak egy golf )
-
Declare
őstag
válasz focvis #99087 üzenetére
Akkor ez a hangszigeteles az egyetlen pont ami itt most erdekes nekem Ez mondjuk feltünt, hogy valoban halk. Viszont menetbiztonsagban, akkor ugyan ott van a kettö kb...ez is fontos.
Amugy még a passathoz ami hozzajön szerintem:
- tetszetösebb design (szubjektiv)
- sokkal tetszetösebb belsö design (szubjektiv)
- közepkonzolnal nagyobb hely, jobban el lehet benne ferni/pakolni. Van usb töltö a könyöklö alatt is.
- több extra rendelhetö a passathoz, de akkor mar ilyen 15-16 millional jar az ember...egy varazslatos 2 literes traktormotorral.(#99089) mr_kickass köszi, de mondom, most nem szempont, hogy milyen a menösegi indexe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Windows 11
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Milyen széket vegyek?
- Filmvilág
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs