- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
"átmenet nélkül ér véget a bevilágított rész" ez alatt mit ertesz?
Amugy a szinhömerseklete az izzonak nagyon meghatarozo. Sajna joly joker nincs. Ha sargasabb fenyüt veszel, akkor egyreszt nem leszel cooool blue ( ), de jol fogsz vele latni esös idöben is. Ha kekebb szinhömersekletüt veszel, akkor meg esö nelküli idöben fogsz jobban latni, meg asszem talan hoban is a kekes a jobb En philipset vettem, nem a vad keket, inkabb sargabb, de nagyon jo soha nem ülnek olyan autoban, amiben nincs xenon vagy led, nekem ez must have....bar ledeshez meg nem volt szerencsem sajna
-
Declare
őstag
válasz focvis #58486 üzenetére
Hat az ujabb xenon es ledes lampak fenye kb lila, szerintem az is a magas tartomany. Szivesen ülnek egy ilyen bucsus LED es BMW ben mondjuk
(B)(#58487) mycso(/B) jaa hülye vagyok, leesett, mit mond.....persze, mert a xenon ezerszer erösebb fenyt ad es azt szabalyozottan vetiti, nem ugy mint a halogen a pislakolo srga fenyevel ami elveszik szepen az auto elött Engem ez egyaltalan nem zavar, ameddig vilagit, addig latok tökeletesen, tovabb nem is kell.
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #58510 üzenetére
Jesszu....nem kell besertödni egy kis megcsipkedes miatt plane ha szmajli jlekkel jönnek Teljesen cuki auto a Jetta, egy csomo szin jol all neki
(#58511) B-L-A-C-K ez is ilyen elszallt divat dolog ma mar, hogy 200 lo alatt minden sz@r fos kicsi, gyenge....regebben egy 1,6 os 105 lovas szivobenzin mar kiraly volt, ma meg egy ilyen 1,2 tsi odaver egy regebbi 2.0 szivonak kb
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #58635 üzenetére
Miert irod, hogy penznyelö? 60-70 ezer euroert mar kapni egy normalisat, 260lovas dizellel, az sem fogyiban, sem biztositasban nem lesz extrem. 800-1000 euro / hoert berelhetö kb. Szerviz mondjuk nyilvan dragabb, mint egy bmw nek, de ha nem 10 evesen nezi az ember, akkor ez sokat nem oszt/szoroz.
Szerintem teljesen vallahato, Suv kategoriaban szerintem tök rendben van
(#58638) Jaffa75 tankolas lenne a legkisebb problemad egy ilyennel nekem van ismerösömnek panameraja, ha csak tankolni kellene jöhetne . Amikor egy kötelezö szervizre kijön az 1,2M szamla az nagyobb coco es akkor nem kaptal evente 2x defektet a 22 zollos peres gumikkal, amiket ugye javitani nem lehet, hanem kuka, de legalabb a felni olcso, mert az csak 1,5 milla es ha szerencsed van nem deformalodik gyorsan el valami katyuba stbstb......
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En nem ertem miert jo ez a 2 öt kapcsolok dolog....mastol is olvastam mar, szerintem semmi ertelme. En max akkor csinalok ilyet, ha mondjuk gyorsitok, elözni akarok, de rajövök, hogy nem tudok, akkor mondjuk beteszem 3-bol 5 be....de amugy..... sem fogyasztas, sem gyorsulas eseten nincs ertelme szvsz. Nem veletlen vannak ma már 8 sebesseges valtok. A gyorsulas is es a fogyi is egy szük tartomanyban optimalis. Alatta felette autozni egyik szempontbol sem celszerü. Szvsz (kipörgeted 3 asban mondjuk 5000 ig, ott mar reg nem optimalis a gyorsulasod, majd bedobot 5 be, ahol leesik a fordulat es megint messze leszel az optimalistol, raadasul a nagy nyomatekkal megterheled a motrt, valtot, mindent)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Csak ezzel mi a celod? 2-ben tiltasig nyomod 100 ig, majd ott bedobod 5 be? Ez fogyasztas szempontjabol rossz, gyorsulas szempontjabol rossz, kizart, hogy a mar emlitett szinkrongyürük kifejezetten ezt kedvelnek, gyorsan ezt a müveletet nem tudod elvegezni.....jo ha mondjuk telefonalsz es ugy valtasz....de azt meg nem szabad
(#59223) BigBlackDog en pl varosban is pakolgatom a sebessegeket, kb 1500-2200 között (ugye ez dizel). Nem nyomom mondjuk 2 esben 20 rol 60 ig aztan valtom a 4 iket....mint fent irtam, nem ertem, mi ertelme lenne? (valtani szeretek, igy siklik szepen a kocsi, a valtas 2-3-4 egy pillanat müvei...) vegyetek automatat, ha nem szerettek valtani, aztan akkor le van tudva a gond a fokozatokkal .
Felreertes elerülese vegett, nem kötekedni akarok most, mindenki valtson, ahogy szeret, csak egyszerüen nem ertem a dolgot (a par kiveteles eset kivetelevel, amit irtam)
-
Declare
őstag
Gyorsulashoz 2-5 mint optimalis fokozatok? Azert ebben ketelkednek akkor az F1 autokban is 2 fokozat lenne, ellenben ha megnezed, valtogatnak a kis kezükkel, mint az örület, mert se nem tul magas, se nem tul alacsony tartomanyban nem ugy gyorsul az auto, mint az optimalisban. Neked is kell legyen egy +/- tartomany, ahol a legjobb a gyorsulasod.
"én végképp nem látom értelmét, ha alacsony fokozatban vagyunk nagyobb tempónál és gyorsítás nélkül végig válogatunk a fokozatokon."
Gyorsitas/lassitas nelkül nem akarok gangolni sehova .Masreszt, nezz meg egy mai automata sebvaltos autot. Egeszen szük fordulat tartomanyokban valtogat. Akar padlozod es maximalis gyorsulast akarsz, akar sporolosan közlekedsz. Soha nem csinal olyat, hogy 2 ben kihuzatja 100 ig aztan bedobja az 5-iket. Lehet szeetni nem szeretni az automatakat, de tuti, hogy ugy vannak programozva, hogy az a legjobb legyen.
Nem idetartozik szorosan, de emlekszem amugy az Audinak volt egy multitronic valtoja (talan ez volt a neve ). Na az nagyon erdekes volt, amikor olyannal mentünk (talan A6 3.0 dizel) az ugy gyorsitott, hogy padlonal felvagodott a fordulatszammerö mondjuk 3500 ra es azon a fordulaton maradt egesz alulrol, egeszen addig, amig el nem erte azt a sebesseget, ahol mar emelkedett a fordulatszammerö is a sebeseggel. Olyan volt, mint egy röpsulyos kuplungos robogo ma asszem ilyen mar nincs, nem tudom, miert volt az jo anno az audiban, aztan miert hagytak el.
-
Declare
őstag
(#59247) Tsebacsi vajon mi lehet az indok? Fogyasztas? Teljesitmeny? Azert ha az a valto egyszerü es jo, akkor kell lennie valaminek a DSG mellett, ami uj autokent oke, hogy kiraly, de azert az itteni hozzaszolasok alapjan nem vagynek egy hasznalt autora dsg vel
(#59252) BigBlackDog na milyen erzes volt?
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #59988 üzenetére
Pont ilyen storym volt legutobb....termeszetesen nem a nemet autopalyan
az a baj, hogy igazabol nem tudsz mit tenni szerintem. Ha nem tör össze, vagy töröd össze magadat miatta, akkor ez eli tovabb nyugodtan a vilagat Ugyhogy ujra napirendi pont lett nalam a kamera, de mellette a "lesz@rom az ilyen agyatlanokat es foglalkozom a sjat dolgaimmal, mint idegesitsem magam miattuk" elvet követem ...persze egy kis bosszankodas utan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Engem nem erdekel, hogy ö magaval mit csinal, de az en esetemben itt pl en ahogy athuztam a masik savba, ereztem, hogy megcsuszik az auto es kellett egy finomat ellen kormanyoznom. Namost ha nem olyan gumik/futomü van a GTC alatt, plussz kisebb rutinnal, nagyobbat rantok es/vagy a megcsuszast nem ugy korrigalom ahogy, hanem beletapsok rutintalanul az ijedseg miatt a fekbe, vagy nagyobbat rantok vissza, akkor tuti a megpördüles.....nem keves hasonlo video van a youtuben is....es az is biztos, hogy ebben az esetben ez a fereg elhuz es soha nem kerül elö....hacsak nincs egy kamerad.
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #60015 üzenetére
"Tényleg van ilyen állásfoglalás, amit írtál? Mármint a jobbról kerülés témával kapcsolatban."
dehogy van, csak jol atcs.sztem a kis k.csögöket
Még 2015 ös az eset, ha azota nem biraltak felül, akkor el lehet szepen menni a balga mellett jobbrol is igen persze ez nem a 200 al megerkezem es igy elmegyek a belsöben 130 al halado mellett kategoria
-
Declare
őstag
A DPF halalanak mik a következmenyei/tünetei....stb?
Olvastam, hogy 200-250k környeke kb az elettartamuk. Utanna mi van? En most azt vettem eszre, hogy alltalaban 1 tankolas alatt egyszer regeneral nemigen van varosi pöföges benne, napi 30 - 30km az igazas kb, vagy autopalya 11+ora egyhuzamban eleg dizel es dpf barat körülmenyek. (Nyilvan kis varosi rövidtav is befigyel persze...bevasarlas, ide-oda elugrani stb...)
Most lassan 250k lesz az autoban (1,7cdti astra H). Ha nem regeneralgatna folyton 5 liter környekere lemenne a napi ingazasos fogyim. Igy viszont 5,5. Nyilvan nem drama de akkor is idegesit, hogy minden tankolasnal kb bejön ez a 15 perces 20liter/100km fogyasztasi ciklus 70-100 al a föuton
Szoval kerdes/dilemma: Normalis kb ilyen dpf barat hasznalat (es csak minösegi es neha plussz adalakos üzemanyag tankolas, 10k km-kent liqui molly olajcsere) mellett a dpf regeneralas 6-700-800km enkent? Ha ez a tönkremenetel elötti idöszak, akkor ez egyre roszabb lesz es egyre gyakrabb? Art ez valaminek? Erdemes lenne már kicsereltetni? (180-200k körül van az uj dpf + beszereles). Par evig meg szeretnem hasznalni, aztan gondolnam lecserelni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69733 üzenetére
Köszi Mágus!!! ....fene egye meg akkor még mindig nem tudok 100 ezreket elkölteni a sz@rfosdizel vackomra pedig remenykedtem, hogy na vegre, na vegre
(#69729) Qru vilagos, csak akkor lehet elöbb el fogom adni, mint hogy nekem kelljen ebbe invesztalnom. (Kezd egyre szimpatikusabba valni ez a VII Golf, AGR ülesekke, 2 literes 150 lo körüli mocival, start stoppal ....csak kar, hogy jo az astra
(#69730) bitpork en is azt gondoltam volna, hogy par 1000 km lenne a normalis Neten talaltam par hozzaszolot, hasonlo regeneralis idökkel, de mondom, hatha az öveke is sz@r mar
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69743 üzenetére
Ez nem azt jelenti, hogy lassan megtelik es akkor bekapcsol a regeneralas es az kipucolja es kezdödik elöröl a "feltöltödes"?(#69757) Mágus2 elöbb utobb cserelni kell mindenkepp nem? Ahogy kezdtem is a HSZ em, azt olvastam valahol (az interneten ), hogy 200-250k km között altalaban megtelik a dpf es csere....de az nem azt jelenti, h sz@r a motor, csak a dpf egyszerüen elerte a veget nem? Nyilvan ha 90 k km alatt mondjuk meghal, akkor mas baj van, de 200-250k között ez normalis vagy nem?
Amugy en is azt olvastam, hogy a dpf tisztitas, az ideig oraig jo, mert utanna nagyon gyorsan ujra eltömödik. (de ezt sem tudom mennyire igaz....)
Bocsi hogy berobbantottam a dpf temat, de ez is autos tema az összes "traktorost" erinti....a fünyirosok, addig nyrjanak füvet
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69773 üzenetére
Köszi szepen az infokat!
Ez amugy azt jelenti, ha kb mondjuk 150k km enkent kicserelne az ember a befecskendezöket, turbot, egrt stb, akkor kis tulzasbol a vilag vegeig jo lenne a dpf?
Nekem, mint irtam közel 250k van a kocsiban. Azt hogy tudom meg, hogy allnak ezek a dolgaim (turbo, egr, befecskendezök)? Egyszer mar kerdeztem, de akkor asszem nem kaptam valaszt. Vagy ilyet nem lehet igy megmondani? Vagy kizart dolog, hogy 250k nal jo allapotban legyenek?
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69785 üzenetére
Jo azert az ertelmes hatarokon belül gondolkozzunk egy ember sem fog 30 evesen mar ugy futni, mint 20 evesen, de attol meg nem kell lelölni
Az, hogy mondjuk 0,5 masodperccel lasabban futja a 100 at pont nem erdekel. Csak azon megy a filozas, hogy meddig erdemes költeni es javitgatni egy autot, ami alapvetöen megfelel az igenyeidnek es mikor jön el az a pont, amikor mondjuk az van, hogy nagyon komoly összegbe kerülne ha üzembiztos autot akarsz es erdemesebb lenne egy ujabba fektetni (ami ugye megint lutri, amire megint csak költeni kell az elejen stb).
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69792 üzenetére
Jo hat de gondolom, azert a gepek, anyagok, amiket hasznalnak sem olyanok, mint a 2000 es evekben
Egy 2010 elötti 2 literes turbodizel, meg egy mostani, 2017 es legujabb között azert olyan hatalmas különbseg nincs nem? Az, hogy vannak 1,0 motorok nagy nyomassal es ezekkel mi lesz az mas kerdes, engem ez nem erdekel . Az en verdam egy 2008 as H astra GTC a 110 loerös 1,7cdti vel. Egy 2014-15 körüli 2 literes dizel golf mondjuk ( az a csalosdizel asszem ) pl lehetne egy alternativa. Vagy az ujabb K astra mondjuk az 1,6 cdti vel....de mondjuk egy 320d bmw sem hiszem, hogy olyan oriasi riziko. Az egy igen jo motor ha jol tudom (1-2 szeria dolog, van valami szelepekkel, bar az F30 at mar lehet nem erinti csak az elözö e9x generaciot). Ha azt az ember orvosolta utanna azert jo hirben allnak. 25d meg plane.
-
Declare
őstag
válasz Termi16 #70549 üzenetére
Nem csinaltam meg ilyet soha, de ha elolvasod a cikket, akkor ott az van irva, hogy "Tennivalóid a következők:" ....es nem szerepel semmi olyan, hogy Magyarorszagon barmit is intezned kell. En is erre tippeltem volna. Nemetorszagban kervenyezed a rendszamot es forgalombahelyezest es ök lekartyazzak, amit kell.
Forditott esetben kell semmit kezdened a Nemet hatosagokkal, ha jol tudom.
(#70550) focvis Remelem is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Egy kis hetfö reggeli up
-
Declare
őstag
válasz zolynet #70664 üzenetére
Nalad azert van e mögött valami
Az hogy az AMG merdzsóra felnyaltak azt a matricat, ott lehet, hogy ennyiben ki is merül minden, hogy van egy köver bankkartya es piroslampanal kepes pedloig tolni a gazpedalt es rabizza magat a merci mernökeire . Mondjuk trollRolonak akkor is jo
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #70728 üzenetére
Ez nagyon környezetfüggő, és nem feltétlen előny.
mennyire egyetertek ezzel
(#70726) Pumma mikor es milyen elethelyzetben jo az, ha barki megnezi, hogy milyen autod van? De most komolyan kerdezem. Egy ceg eseteben azt mondom oke van jelentösege a presztizsnek, egyfajta latszat biztositek, benyomas, hogy jol megy a cegnek....lehet jelentösege....de az meg nem ott kezdödik, hogy suzuki ....de egy maganembernek erre miert es hol van szüksege?
-
Declare
őstag
Ezt mondjuk nem gondoltam volna. Ettöl függetlenül, szerintem nagy biznisz most az akkumlatoros üzletagba fektetni, oriasi lemaradasban vannak es egyre jobban tendal mindel a villany fele....mondjuk aztan valaki csinal valami nagy attörest a hidrogen hajtasu motorok teren, aztan azonnal lehuzhatom az elmeletem a wc n ez a szep a tözsdezesben
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #70967 üzenetére
Azért a benzinszag és a motorhang hiányozni fog
En is igy vagyok ezzel, de hat mi a szöszt lehet csinalni.....biztos volt olyan, akinek a lotragya szag hianyzott az utakrol, amikor bejöttek a robbano motorok,de hat ez van, megy a vilag elöre, tovabb kell lepni.....jelen esetben majd elvezni a nyomatekot, amit az elektromos autok adnak
Azert egy szivo M3 as bmw-t kar hogy nem sikerült megelnem
-
Declare
őstag
válasz bitpork #70998 üzenetére
Ugy-ugy A Wagonr egy 60 as aksival lehet tud is közlekedni
mas:
nem lennek nyugodt, ha taxisoför, vagy kamionos, meg hasonlo lenne a szakmam....nem biztos, hogy onnan mennek nyugdijba
Három év a sofőrmentes taxikig[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #71004 üzenetére
Kevesebb mint 2 eve, azt se tudta a vilag, mi az, hogy Co2....aztan jött a vw botrany es ra kb 1 evre norvegia, meg talan a skandinav allamok 2025 (vagy mikortol) lestoppoltak a dizeleket es a volvo bejelentette, hogy a dizel motorok fejleszteset lenullaza. Ezt sem gondoltad volna 2015 nyaran még, aztan tessek
Szerintem baromi nagy lendületet fog kapni a villanyautozas, meg az önvezetö soförködes is a kövi evekben. En siman elkepzelhetönek tartom. Meg aztan ha az ember belegondol, igazabol ez a taxi soförködes, meg kamionozas is elegge "kimet a divatbol". Ül egy ember a volan mögött, fogja a kormanyt es megy, amerre a gps mondja.....siman ki lehet huzni a humanoidot a kepletböl es kapunk egy olcsobb es talan biztoonsagosabb, jobb taxi/busz/kamion közlekedest.
(jo az elbukott munkahelyek az is egy kerdes tudom....)
-
-
Declare
őstag
válasz focvis #71877 üzenetére
Nekem is ez a g7 golf ami nagyon szimpi...az uj faceliftes meg tenyleg nagyon tetszik. Azokrol az AGR es ülesekröl meg a forumokon is nagyon jokat irnak....következö tütünek el tudnam kepzelni 2.0 tdi is jo, de a GTE nalam most mindent visz (a realitasok kategoriaban persze )
Amugy szep ez a saab is amid van....golf gti, disel saab, golf kombi.... kis identitas zavar azert befigyel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #72699 üzenetére
Olyanrol beszeltek, ami mar csak törtenelem ertelmes szivo kb a mazdanak van max 2 literes verzioban, de az se nem extra takarekos, se nem extra erös....cserebe szivo. Egy helyen latom klassznak: MX5 ben a 2 littyos szivo....na az jo....az tenyleg fun auto, kicsi, könnyü, kanyarvadasz....de amugy a szivo benzinek kora lejart...ez van egy M3 e90 na azert meg a mai napig csorogna siman a nyalam, de ennyi
Amugy szerintem az pont az az auto, amit erdemes befektetesi cellal megvenni, top allapotba hozni, tartani es egyszer még nagyon sokat fog erni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat nem tudom en amiket vezettem eddig autokat, azokat gurulva 1 esbe ha beraktad (plane gyorsan) akkor azt mondja a valto, hogy krrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicssssssssssss Valami szinkron gyürük vagy mi miatt, ugyan ugy csak allo helyzetben lehet szepen valtani, mint a rükit.
-
Declare
őstag
válasz focvis #76190 üzenetére
Nekem akkor mar a Renault zoe vagy mi jobban tetszik en is szivesen belehuppannek itt helyben egy ilyen elektromos cuccba....
Vissza kellene terned amugy a golfhoz...GTE megy is, elektromos is ha kell, plug in is ha kell, de Horvatorszag sem problema nyaron vele. Problem solved
-
Declare
őstag
válasz gyáliSanyi #76251 üzenetére
Nekem a H Astra 1,7 cdti van. Durvan 10 eves es 250 k km van benne. Valtocsapagyak szeriahibasak a 6-os valtoval szerelt valtozatnal, de ezek ennyi idö utan mar jo esellyel mind cserelve lettek. Ezen kivül az enyemnek semmi baja, söt a szerelömmel most dumaltam erröl, hogy milyen allapotban van, azt mondta van egy ugyan ilyen, de picit regebbi astra, amit szerelnek rendszeresen, abban 900k km en tul van a futas, szoval ne aggodjak tulzottan
Mondjuk, ahogy irta kb mindenki....evi 8k km re nem szabd dizelt venni.....a motornak sem jo, meg neked sem lesz az
-
Declare
őstag
válasz focvis #76196 üzenetére
Sajna draga igen ...de egyelöre, minden elektromos/hibrid draga. Ezek a kis fos renault zoe meg ilyenek is 3-4 millio hasznaltan.....ahhoz kepest egy GTE 7-8 millio körül hasznaltan egy ertelmes, teljesertekü auto.
Amugy nem annyira veszesen kamu szerintem. 60-70 km-t lehet vele menni full elektromosban ha jol remlik. Azert az napi szinten az emberek nagy reszenek eleg egesz napra. Este töltes es masnap mehet megint. Elmeletileg total elektromosban nyomhatja a tulaj minden nap a meloba jarashoz ha a töltes megoldott akar otthon, akar a melohelyen.
Szerintem egy ilyen plug in hibrid sokkal eletkepesebb alternativa egyelöre, mint egy full elektromos, amivel tenyleg nem tudsz semerre elindulni nyugodt szivvel es tenyleg ezerrel tervezni kell ezeket a tölteseket.
-
Declare
őstag
válasz focvis #76321 üzenetére
Azert 2,5-3 milliobol, amennyibe egy ilyen hasznalt kis villanyos fisfos kerül, abbol egy par parkolocetli kijön a GTI re is
Jogos a felelem....Magyarorszagot ismerve, elöbb utobb ugyis bevezetik, hogy akinek elektromos autoja van es ingyen parkol az fizessen be a központi büdzsébe 100k -t evente....persze nem az elektromos auto miatt, hanem mert...ööö...csak es kesz persze visszamenöleg 2010 töl
-
Declare
őstag
válasz focvis #76327 üzenetére
Erdekes, hogy nem tudod a parkolast valahogy megoldani kedvezöbben/cegen keresztül....de van igy benne logika, akkor amit irsz...korrekt. Bar en is azt erzem, hogy pusztan a parkolas miatt meg egy autot venni....lehet logikus, elsöre mindenesetre elgondolkodtato
Lassan mondjuk alapithatsz egy BT t, ami csak az auto adas-veteleiddel foglalkozik
-
Declare
őstag
válasz Richard! #76386 üzenetére
Eleg nagy sz@rban lennek, ha egy ilyen logobelü panamerat akar ingyen is hozzam vagnanak megvenni tenyleg nem kunszt, de utanna tarsd fenn
Nekem mondjuk az uj panamera az mindent visz....lehet azert mert a regi adja eddigi legkomolyabb vezetesi elmenyemet, de akkor is. Egy Porsche az porsche....hiaba vagyok pl bmw fan, a bmw egy tömegcikk, a porsche az mindig egy kuriozum lesz
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #76392 üzenetére
Azert itt ez mar eleg szeles merites i20 / A6 avant / porsche panamera Nyilvan masrol szol mind a 3 auto. Egy 2008 as 3 literes A6 avant amugy egy tucat auto, nem hinnem hogy különösebben komoly fenntartasi költsegei lennenek. Az i20 nal nyilvan dragabb, de nem is ugyan azt nyujtja a kettö.
A Porsches ismerös legutobbi szervize 1,2M volt a teligumi garnitura felnivel, meg 1,6M ha jol emlekszem....multkor meg kapott egy defektet egy padkan a nyari gumival, ami ilyen nagy terhelesü, magas sebessegi indexes...nem javithato...trailer, uj gumi, asszem 60-70k bol megallt a defekt kicsit mas liga
Persze, amikor beindul a motor es felhorkan mind az 550 lo vagy mennyi van benne, annal azert csak az a frankobb, ha nyom az ember egy kickoff-ot a pedalon...ez meg ennyibe kerül en maradok a hullamvasutnal, ott is megkapom ugyanazt a gyorsulas erzetet....2000ft ert
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen