-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz focvis #45005 üzenetére
Nekem 6 eves koraban kiegett az egyik oldali....vagyis azt hittem, hogy kiegett, de nem, hanem a xenon trafo halt meg. Szoval 1db xenon trafo 35k körül, meg 2db philips egö, azok is 35k körül voltak. Meg valoban birtak volna a gm izzok is, de az ujak jobbak, szoval nem bantam, hogy megvettem es nem vartam amig belilul
AZtan ugye ez hogy meddig birja, ez megint annak a függvenye is ezerrel, hogy kinel mennyit egnek...de nem 1-2 evet, mint a halogen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Bedobom ide is a kerdest, hatha tud valaki segiteni
Van egy ilyen töltöm
Az astraban van ugye a normal cigaretta gyujtos 12v os csati, amiben ez a töltö fej lötyög es nem tölt normalisan . Mivel eleg viseltes a kinezete a cigaretta gyujtomnak, gondoltam valami hibaja van, rossz...vettem egy utangyartottat elsö körben es abban is lötyög ugyanugy....mint kiderül most szamomra a 12v os cigaretta gyujtos csatlakozo nem 100% ugyanolyan, mint a 12V os sima aljzat, ezert lötyög
A kerdes az, hogy tudtok e olyan "kupplungot" vagy toldós foglalatot, aminek segitsegev a telo töltömet passzentosan bele tudom dugni a cigaretta gyujtoba?
Vagy az egyetlen jarhato ut, ha veszek pl egy ilyet es kicserelem erre a Hella 12V os nem cigaretta gyujtos csatlakozora? [link]
Nem dohanyzom, szoval igazabol mind1, de megeis jobban örülnek ha a cigaretta gyujto maradna, mint opcio
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
(#45008) aero. (#45010) Peter.70
Köszi mindkettötöknek
A barkacs megoldas nekem is megvolt (szigszalaggal vastagitottam a bedugo dugaszt)....de nem volt tökeletes a dolog, raadasul, nem barkacs megoldasra vagytam . Ha atülök mas autoba es viszem csak kabelt a dugasszal, akkor ott mindig szedhetem le a szigszallagot, mert mondjuk normal 12V csati van nem cigaretta gyujto es igy a normalba nem megy bele szigszalaggal
-
Declare
őstag
A Mercedes átléphette az 1000 lóerős határt
oké oké, tudom, formula 1, kihegyezett motor stbstb....de akkor is....azért szerintem lenyűgöző, hogy alapból is "820 lóerőt hoztak ki az 1,6 liter lökettérfogatú V6-os belső égésű motorból" durva...
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
A 2.5 ös csak automataval van
Ahogy leveszem, neki....a felesegenek.... olyan autora van szüksege, ami polgari közlekedesre alkalmas. Na erre a 2 literes szivo mazda 6 tökeletes.
(#45334) brumi1024 mas a kettö nyilvan. Ugyanakkor, mivel ilyeneken parazik, hogy mennyit költ a hasznalt A6 ra a tulaj, nem jar 1000 km eket palyan, nincs szüksege orias teljesitmenyre es mellette egy mazda 6 al kevesebb irigyet is gyüjt be az ember, mint egy E mercival vagy A6 al. Ezek miatt irtam a mazda 6 ot. Egy mazda 6 kerül ujjonan 7-8 millioba full extraval, egy E Merci/A6 meg mondjuk 14-16 millioba egy kisebb motorral...nyilvan van különbseg, de egyebkent nem ennyi. (mondom ezt totalis nemet auto fan kent)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #45338 üzenetére
+1
(#45339) Tsebacsi jah, en meg porsche panamerat
leirtam mit gondolok pro es kontra a kerdesröl, nem ertem mire irod, azt amit irsz.....ha jol erem a helyzetet, nem az van, hogy ele toltak 3db kulcsot, ceges auto gyanant, hogy na melyiket kered?....ha rosszul ertem, akkor persze....A6 ! de inkabb S8 az meg jobb.... -
Declare
őstag
válasz brumi1024 #45346 üzenetére
mennyit parkolsz el havonta? egy ilyen q7 re csak 4db nyarigummaert nem keveset kell ingyen parkolni
(#45348) molnarpeter he? en 1,5 millio darab hasznaltautorol tudok, dizel, benzin, manual, minden, amit szeretnel: www.mobile.de/
-
Declare
őstag
válasz focvis #45355 üzenetére
Akkor merga kell en csak a fenntartasi, meg az egyeb költsegek miatt dobtam fel a madzagot, de akkor lehet nem vettem eszre az ironiat a hsz edben
Esetleg Volvo...ugyan nem nemet, de abban is bobiskolni fogsz 10 km utan
A4 Allroad? 320d GT ? Attol függ mennyire kell hajo Kollegamnak az 2.5dizel A6 Avanttal elektronikusan eleg sok nyüg van, motorikusan nem különösebben problemas..mondjuk ez idösebb, 2008 körüli evjarat
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #45370 üzenetére
hat meg hatul hajt
(#45367) [rvilike] szvsz tökmind1 hany loeröd van, azt szokod meg az lesz a normalis...minden viszonyitas kerdese. Ha egy 500 loerös autoban ülsz az lesz a normalis es a hajad leteszed egy 250 töl, hogy mi az a fostalicska, miert nem megy....ha meg 60 loerösben ülsz elsapadsz es magadala csinalsz a gyorsulastol egy 200 lovasban
Egy panamera turbo S is kiraly a mindennapokban is....meg gyorshajtanod sem kell, csak ahogy odalepsz neki es huz, ahogy felüvölt a motor egy egy elözesnel, ahogy betapad a kanyarban....minden egy merö elvezet....nincs szvsz olyan hogy felesleges....ha meg No- ban elsz, ahol az autobahnon mindennap talalsz versenytarsat akkor meg plane megunhatatlan
(#45371) Qru Btw előbb cserélném le az asszonyt mint a kocsit. ...csak vicceltem dragam, megy a haztol a bubu es jön a 4 motion passat kombi
(#45380) Snoop-y szegeny Newton es a törvenyei felsirnak ha az a 2,2 tonna a 400+loval gyorsulni es lassulni kezd
-
Declare
őstag
Olvasd lent (#45399) Snoop-y hsz-et...en ugyan igy gondolom nyilvan padlogazon, hataron nem fogsz sokat autozni egy bazi erös geppel...lehet fel gaz lesz a max amit jobbara hasznalsz, de ha kell es meg tudod pöccinteni a kick-offot akkor megkapod barhol barmikor azt, amitöl mosolyra huzodik a szad...szvsz
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #45467 üzenetére
Kell meg egy kis idö es a russian driver videok melle jönnek a hungary driver videok is
Abszolut eszrevenni a vezetesi kultura valtozasat Hamburg Bp vonalon haladva...palyan is es föutakon is. En is sokat gondolkozom, hogy mi lehet vajon emögött....volt egy kimutatas valamikor, hogy pl a Magyarok a vagyonuk sokkal nagyobb reszet tartjak autoban, mint nyugatra. Sokszor a legertekesebb vagyon targyuk. Szerintem valahol ezzel is össze függ, hogy az autoval probalnak sokan kompenzalni, elfolytasokat az utakon kielni es megmutatni, hogy milyen jo az eletük, hogy neki milyen autora telik...hitelböl...vagy 0 megtakaritas mellett...passz.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #45469 üzenetére
Befaroltam mellé. Kirúgtam az ajtót, annyit még hallottam páromtól, hogy "Szíven kérlek ne...", de akkor és ott le se tojtam. Csávókám kiszállt, azzal a lendülettel neki kúrtam az autójának
öööö..ok szoval leirod, hogy milyen sz@r a moral, meg milyen rossz ez, majd hogy rugod ki a kocsi ajtodat es "kurod neki" emberünket a sajat autojanak? biztos bennem van a baj, hogy erzek nemi ellentmondast es nem keves elfolytast azert nalad is
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #45484 üzenetére
De erted, onnan indul a dolog, hogy kuluralt tarsadalomban, nem tartozik a kulturalt elintezesi mod köze, az hogy barkit barmiert felkenünk az autojara.....ez az utanna tépek padlo gazzal, befarolok, kirugom az ajtot, felkenem a kocsira....ez a russian driver youtub videok sorozat resze....csak ök egy lepessel elörebb jarnak, ott elökerül a vipera meg a pisztoly is...de az mar csak egy ugras innen.
Ertem a serelmed es igazad van, de ezt igy nem lehet intezni....csak a balkanon.
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #45487 üzenetére
Nekem egyszer volt olyan, hogy egy zsir uj kombi E merci szüttyögött 70 el a föuton (100 a megengedett)...majd a guta ütött mar meg töle, mentem haza...aztan ismerem az utat, tudtam, hogy kanyar elött lendületet gyüjtve a következö egyenes szakasz pont eleg lehet....lendület, nem jön senki, kiraly, megelözöm (szaggatott vonal, semmi nem tiltja)....villogat...hat mondom ez kesz aztan a következö kanyarban utolertünk egy kamiont...szuper...mind1. Jön egy lekanyarodo sav jobbra (szemettelep), mercis kiall jobbra es elhuz a kamion altal feltartott sor mellet....es amikor mellem ert, igy periferiabol latom, hogy közepsö ujjal bemutatva megy el ez a nemeteknel amugy ez 50-100 euro ha rendör latja.
Na akkor bennem is lekapcsolt valami biszti, megalltam, megfordultam, mondom most visszamegyek es tenyleg megkerezem, hogy mi a k..nenikeje baja van, szüttyög a föuton, feltartja az embert, ha megelözöm villogat, utanna meg bemutat. Visszamentem, latom a papper baszki kb 80+ eves, full lacoste outfit, odamegyek, (de mar elengedtem a dologt...mondom ez örül hogy el, fogalma nincs mar a vilagrol)....tök kulturaltan mondom, had kerdezzem mar meg mi volt a problema? Valasz:
- hogy ööö mi? ki? jaaa hogy en, jaa hat hogy fiatalember ilyen veszelyesen szaguldozni......itt forditottam hatat, ja mondom ok, hagyjuk....80 evesen lehet nekem is halalfelelmem lenne mar 70 el is egy E merciben is ...de a papperben volt még kraft a mutogatashoz
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #45506 üzenetére
Azert ebben nem vagyok biztos, hogy igy van. Egyreszt egy jobb taxi ara, mondjuk egy E merci, passat is kerül azert nem kevesbe, masreszt meg ha nem lesz soför, ott lesz annak a K+F nek a költsege, hogy teged soför nelkül elvisz a robot akarhova....azt fogod megfizetni. Nem fogod szvsz az önvezetö autokat sem a mai atlag 5-10 millios auto aron tapogatni a jövöben sem (5-10 milliot aranyosan mondom es mondjuk 20 ev mulva).
Valszeg nöni fog a car shearing, meg a taxi jellegü szolgaltatas, de azert a privat auto nem holnap fog kikopni a hetköznapokbol szvsz. Gondolj bele, nincs autod. Ok. Reggel rendelsz egyet, meg a többi ember is. Azokat ugyan ugy tarolni kell valahol, ugyan ugy megtölti az utakat csak még ráadásul plussz km ekeet is fut, amig elmegy hozad, elvisz ahova akarod, elmegy mashova, vissza megy erted....egy csomo üres jarat is közbejön...nem olyan egyszerü kerdes szvsz
(#45512) Qru tiiiiiiiiiicsák be
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #45514 üzenetére
Hat majd meglatjuk, szerintem ez nem ilyen egyertelmü. Az hogy lecsorognak dolgok az oke, de meddig, milyen szinten es mennyi idö alatt. Majd kiderül.
Pont multkor olvastam egy cikket, hogy mennyi is a nyeresege mondjuk a vw nek az autoin...meglepöen keves. Persze ezt most nem ugy nezve, hogy egy passat kerül 12 millioba, de a vas es szövet az csak 200 ezer, plussz munka = 1 millio, na akkor 11 milliot nyer a vw egy db auton
Ha az infrastrukturat, k+f et, egesz szervezetet nezzük egesz mas a kep. Epp ezert szvsz nem fogja tudni megtenni azt senki, hogy mondjuk egy vw poloba beteszi "az önvezetö" extrat +500 ezer forintert az összessegeben egy sokkal komolyabb tetel....oke persze egy radaros savtarto az nem....de az is igazabol mar ösregi dolog lehet mondjuk egy felsö/luxus kategoriaban.
No majd kiderül
(#45515) brumi1024 pont asszem, hogy nincs a K ban követö tempomat....ezen haborogtak valahol, hogy miert nem. Viszont van ülesszellöztetes, ami a full extras mondeoban vagy 3 er bmw ben sincs
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #45527 üzenetére
mert cool az összes uj audin igy van, tt n is
(#45526) kovacsroli latod a jo bmw s az környezet tudatos....nem fog villogatni 30w os izzoval es pocsekolni az aramot....a led az keveset fogyaszt igy azt hasznaljak
(#45529) Integrale jajaj, igy van, nyilvan, a ledeseken fog led villogni de most komolyan, egy komolyabb auto halogen izzoval.... az gáz az csak audicska
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Declare
őstag
válasz tomazin #45619 üzenetére
Mivel a rendszam keretben lesz csak 3 szenzor, igy messze nem fogja ugy lefedni a hatso területet, mint a gyari, ahol az auto hatuljan vegig, az iveknel is van. A semminel több, de ez is 20 ezer, messze nem lesz olyan jo, mint a gyari, ami meg altalaban 100k körül szokott lenni.
Egyszer tolasson neki valaminek es a többszöröset bukhatja, mint az a 80k kb ami a különbseg a gyari es e között.
-
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45951 üzenetére
Iiiiiiii baszki, jobbulast, remelem teljesen helyrejössz!
Ez a baj ezekkel a rohadvany motorokkal bakker....nekem is nagyon bejön, vittek, is mentem is vele, meg persze 17 evesen nyomtam ezerrel a Simsont es imadtam azt is de en ezeken a nagymotorokon mindig azt ereztem, hogy bitang jo, nagyon allat....de nem.....es nem is csak magam miatt....hanem pont ezert. Eleg egy elbambult autos, aki index nelkül bekanyarodik eled es a serülesek azonnal a zuzodastol, halalig terjedhetnek a pech vs. szerencse "kerék" alapjan.... autoval ugyan ilyen esetben legrosszabb esetben lesz egy gazdasagi totalkar, de ha nem egy 10 eves suzukiban ülsz, jo esellyel max ennyi.
Ilyenkor amugy a serülesed miatt kapsz karteritest is valami alapjan?
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45959 üzenetére
Igazabol, mint autos, ilyen szemszögböl erdekelne meg egy dolog. Mondtad, hogy ha elismeri a felelöseget, akkor kifizet es mentek haza, nincs per. Ezt addig ertem, hogy az anyagi kart kifizeti (marmint ugye a biztosito), viszont a nem vagyoni karteritessel a serüleseid miatt, azt is a biztositonak kellene allnia nem? Vagy arra ez nem vonatkozik? Hogy van ez a fizetes kerdes ha balesetet okozom? Meddig terjed a kötelezö biztositas hatasköre?
(#45960) Qru igen sajna egyik haveromnak azert kellett szegecselni a vallat mert körforgalomban vol valami olaj kifolyas rament, normalisan haladva, kicsuszott alola a moci es elkapta vallal a padkat....nekem ennyit nem er ez a dolog....
gokart az nagyon allat, nyomjatok (micsoda verszivas lesz itt ha összejön, elöre keszitem a popcornt )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
1,6M a nem vagyoni?? hat az lopikula na ennek utannanzek en is, itt mi a szitu...
off a kerdes, de valamelyest idetartozik: felelöseg biztositasa kinek van közületek? Mar csak hogy nekem pl nincs, de az ismerettsegi körben sem nagyon tudok rola...ellenben a Nemeteknel kb mindenkinek van....
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #45998 üzenetére
kgfbd = kötelezö felelöseg biztositas <> felelöseg biztositas
Szerintem olyan, hogy autos felelöseg biztositas nincs....casco talan reszben mondhato annak.
Altalanos felelöseg biztositasra gondolok. Ilyen esetben ami tboldi -val törtent, amikor fizetned kell a nem szemelyi serülest. Ha jol ertem itt a vetkes autosnak több milliot kell majd kifizetnie karterites gyanant, ha csak nincs felelöseg biztije.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Itthon nem divat. igen, de nem furcsa azert ? Itt brutal összegeket kell kifizetni akkor is ha megijesztesz egy biciklist a bicikli uton.
A casco megint mas, ott a sajat ertektargyadrol van szo. Amugy ez is erdekes kerdes szvsz en pl nem vagyok casco parti (teil cascom van, ami lopasra, vadkarra, vandalizmusra, meg környezeti karra terjed ki). Ennek en latom ertelmet, de a masiknak nem.
Szerintem ha nem erön felül veszed az autod, akkor nem szabad, hogy gondot okozzon ha önhibadbol nekitolatsz egy kukanak. Ellenben cascoba kifizetsz egy rakat penzt az evek alatt es ha barmi karod lesz utanna ugy megnyomjak a dijaidat, hogy igazabol a javitast is kifizeted 1-2 ev alatt.Szoval igy nezve a casco olyan mint egy elöre felvett hitel, törlesztessel együtt ha javittatni kell a kocsit[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #46028 üzenetére
Ha addig meglesz az M4, akkor megyek en is
csak arra vigyazzatok, nehogy ugy jarjatok, mint a multkor linkelt videon a srac, aki lezuzott egy ket dragabb autot es egy 50ezer euros csekkel terhetett haza
-
Declare
őstag
válasz Skillet #46038 üzenetére
Igen....egy gumiszett kell mindenkepp ütni vagni....ezen kivül azert nem kicsit kapnak a fekek sem....meg akkor ami latvanyosan nem kopik, de azert az egesz futomü, felfüggesztes megkapja a magaet. Egy egy rosszul elkapott razokö utan azert egy futomüallitassal is lehet kalkulalni szerintem.
Lenyeg, hogy nem utcai autok valoak oda szerintem....marmint nem az az utcai auto, amivel masnap mesz dolgozni. Ha van egy palyanapra hasznalt es felkeszitett utcai verda az ugy oke....de ahhoz azert zsebbe kell nyulni vastagon es raadasul a pakliban benne kell hogy legyen, hogy elszursz egy kanyart lekoccolod a kocsit es akkor nem kapsz sirogörcsöt ha ujabb 100 ezeres javitasi tetelek jönnek kepbe.
Csak ugy ovatosban vegiggurulgatniparszor, 60-65 ezer forintert, annak meg nem sok ertelmet latom. Akkor inkabb go kart es/vagy vezetestechnikai training.
En is szivesen csapatnek...ha ugy tudnek a dologhoz hozzaalni, mint az a srac, aki multkor a videon az M3 as bmw jevel körözgetett lezuzott ket kocsit, majd megrantotta a vallat, kipengette az 50 ezer eros kart amit okozott es felrakta a netre, hogy igen, ezt elbaxtam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #46390 üzenetére
csak egy turbos a nagyobb nyomatekaval, mas karakterisztikajaval jobban megindul, jobban be tudsz sorolni, savot ugrani stb. Lehet, hogy 0-100 on nem veri meg a szivot, de arra ritkan is van szükseg. Viszont egy 1,4 tsi nek ha odelepsz 2000 körül/fölött olyat tol, amit egy 2.0 benzinesnel nem erzel, mert nincs. Igaz, hogy mondjuk 4000 fölött altalaban vege van es valtani kell az atlag kis turbossal, ezert is veri meg a szivo szvsz 0-100 on, de ez mindennapokban, varosban nem fog kijönni. Szerintem ezert a gyorsulas erzesert es rugalmassagert elvezetesebb, jobb vezetni a mindennapokban a turbosat.
Nem kell szeretni a turbokat, meg valoban meglehet talalni a szepseget a szivobenzinnek, nincs ezzel baj de azert nem veletlen, hogy eltüntek a szivo dizelek is meg a szivo benzin is alig van ma már. (jo jo tudom, csunya gonosz EU ...de azert ez önmagaban keves lenne szvsz)
Pont most olvastam amugy, hogy elfogadtak, hogy 2030 tol a Nemeteknel sem lehet benzin/dizel autot forgalomba hozni. SZoval sokaig nem lesz mar vita a turbo vs szivo
Azert kivancsi leszek, nagyon tavolinak tünik meg ez a villanyautozas. Bar az is igaz, ha csak 5 evet visszanezünk, ott milyen fejlödesek törtentek....akkor a következö 14 ev alatt barmi megtörtenhet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nyilvan a környezetvedelmi szabalyokkal jelentösen hozzasegitettek a kihalasukat, de azert az is teny, hogy a szivo motorbol kihoztak, amit ki lehet. A Mazda nyomja meg a szivo motorokat, de ez a 140-160 lo, ennyi van kb a 2 literes motorban. Ezt ma mar az 1,4 tsi böl kihozzak es akkor meg a turbos rendszerekben millio potencial lehet es van is az tuti.
Az izlesek es pofonok, az nagy +1 en szeretem azt az erzest, amikor megtol a turbo es ezt 2 literes motortol nem kapod meg. A 2,5 öst nem tudom, de ha tippelnem kellene, szerintem attol sem.
Palyan mondjuk biztosan jobb a szivo benzin, de ott azon van a lenyeg, hogy taposod, üvölt, lesz@rod mennyit fogyaszt stb
-
Declare
őstag
hiszen a Németeknél mint tudjuk nem szokott hó lenni.
Ho az van, de annal is több so all rendelkezesre telen az autobahnon nem lehet eldönteni, hogy a hotol feher, vagy csak a 10cm vastag so reteget latja az ember
Amugy passatban kikapcsolhato az ESP/ASR nem? Pl az astraban nem....komolyan nem ertem sokszor kik talaltak ki dolgokat ezen az auton....nincs vizhöfok merö, a klima ki be kapcsolasahoz a menübe kell lepkedni, allitgatni, nincs intervallum kapcsolo az esöszenzorhoz, a tempomatot az index fülön kell nyomkodni, ez a digitalis vagy elektromos vagy milyen index nem keves megszokast igenyel....es ugye nincs ESP/ASR off gomb.
-
Declare
őstag
Olyan van az egyik kollegamnak. Nagyon szep az az xc 60....belseje mondjuk nem fog meg, de klassz kocsi, csak ugyan az az unalmas volvo feeling de ha a sportossag nem szempont, akkor volvo az nagyon kiraly
Amugy a passatos elindulasnal en sem ertem, hogy ha csuszik is az ut, akkor ha ovatosan engeded fel a feket, az miert mas, mint ha kupplungolnal es azt engedned fel ovatosan?
(#46416) brumi1024 valahol meg kell fogni a költsegeket es különbseget is kell tenni a kategoriak között
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #47139 üzenetére
Komolyan mondom, hogy az ember neha döbbenten all, hogy ez igy hogy es miert
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #47159 üzenetére
A gyöker öz az nagyon jo
-
Declare
őstag
Az elözö autohirdetös linkkel kapcsolatban eszembe jutott, hogy soha nem ertettem, miert irja oda valaki, ha hirdeti a kocsijat, hogy "autokereskedök kimeljenek"? Nem tök mind1 ki veszi meg az automat es ki csengeti ki a kert összeget?
(#47198) Tsebacsi igen, nekem is kriterium lenne a fiatalabb....es sajnos bejött a kepbe az erösebb, jobban felszerelt is szoval fujhatom most egy darabig az auto cseret ....Elsö autot mennyivel jobb venni basszus.....annyi volt a kriterium, hogy dizel, manual, xenon, megbizhato, lehetöleg olcson fenntarthato.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen