-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #41864 üzenetére
"illetve zsiráf, tetszik-tetszik, de otthonra nem kéne"
Hat ez a lexus nekem a zsiraf kategoriaba sem fer bele a hibrid mivolta menö, de amugy...plane az a belter ....gondolkodas nelkül a 4matic E mergat vennem. Itt a nemeteknel, norvegoknal is rengeteg ilyen e merci taxi van, szerintem azert ez is egy kis plusz pont lehet....ha taxisok szeretik, mert birja, akkor szerintem faterodat is elcipelne mindenhova
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #42658 üzenetére
Nem veletlenül nem Csepelen forgott a reklam film
(#42689) z123456789 pl a Nemet-Cseh hataron...a palyan 100 as korlat van es olyan lejtö, hogy 4-5 között valtogatva, motorfekkel sok sok km lehet gurulni (5-10km t szerintem tuti)
(#42675) Snoop-y nekem az astran a teli gumik a gyari "struktur" felnin vannak, disztarcsaval. Aki nem ismeri a trükköt, az mind alufelninek nezi elsö blikkre Nyilvan valami massziv teli alufelni lenne az igazi....de egyelöre nekem telre megteszi
(lopott kepek )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Szerinted han yilyen stroyt tudnek mondani felelmetes mikkel lehet talalkozni....es az ember tenyleg nem erti
Tipikus amugy ez, hogy megyek tempomattal, utolerek valami nagy suvot vagy nagy limuzint, megelözöm (tempomatta), majd amikor latja ezt ragyorsit es megyünk egymas mellett.....ha visszalassitok möge, kis idö utan ujra lelassul es kezdjük elöröl. Ha megelözöm akkor meg van hogy visszaelöz (gondolom a "nanehogyegysz@rosopel..." felkialtassal), majd bemegy elem es visszalassul... kellenek idegek a palyahoz is jocskan
-
Declare
őstag
Hat ha Nemetföldön volt az a D rendszam, akkor tolhatod eleinte igen szürrealis erzes volt 160 al megelözni, az elöled lehuzodo rendörautot amugy mindig azt mondom az ilyen "bezzeg Nemetorszagban is.." tipusu mondatokra, hogy Nemetorszagban több, mint 80 millio ember el...amiböl ugyan ugy megvan az a par % primitiv, tusko tajparaszt, mint minden orszagban....csak van ahol ez a reteg komolyabb elnyomast kap, van ahol jobban ki tudnak bontakozni
"jön rá, hogy ő tulképp ennyivel nem akar menni és félreáll." na ez az...nem tudom megerteni....ha gyorsabban akar valaki menni, az miert faj? vagy miert menö az aki megelöz valakit a palyan? Nyomni a gazt, egyenesen tartani a kormanyt ehhez nem kell sok tehetseg egy 1.6 os szivobenzinnel is lehet menni 200 al
-
Declare
őstag
válasz Skillet #42711 üzenetére
Ugy kell közlekedni, hogy ne villogjanak nyilvan ha a tömött M7 en villog a barom, az megint mas....bar ott is hozzatartozik, hogy hanyszor van az, hogy kihuzodhatna kettö auto köze valaki a belsöböl de nem teszi....mert ott 3 km mulva ugyis vissza kell jönni....akkor ö a belsöben marad....na ilyen itt a Nemeteknel nem nagyon van....ezt megeszik "it is a jungle...eat or be eaten"
(#42713) Qru persze, innen indul....csak azt nem tudom, otthon mi kellene, hogy erre az utra lephessünk...amig primkok es agressziv majmok uraljak az utakat, abba szocializalodik a következö generacio nezd meg az orosz youtube videokat....aztan ugy nagy atlagban a nemetet....mi gyönyörüen a kettö között helyezkedünk el
-
Declare
őstag
válasz lorcsi #42738 üzenetére
a 318d nem a legjobb konstrukcio, de a 320d jo egy lanccsere, meg szelepfedel javitas utan, a 325d/330d pedig a kategoria egyik legjobbja talan. Nem igen fogsz olyan dizelt talalni, ami ennyi idösen beülsz es mesz gondtalanul
A dizel az ilyen....költseges, ha keveset mesz vele....ha sokat akkor is, csak akkor megeri
az a 116i az pedig megint nem jo konstrukcio. 120i asszem abban is pl kifejezetten jo
(#42747) rbalint88 volt egy ilyen sejtesem, de most lusta voltam ranezni a motorkodra
mod2: megtettem, valoban ugyan az....akkor meg nem kell betojni, meg kell neki adni, amit meg kell, aztan have fun...utanna kell nezni, par dolog van vele, amit javitani kell, utanna jo az, dinamiuks, erös es bitang jol fogyaszt akinek meg nincs penze bananra, annak nem kell a bmw meg nem kell a dizel...sajna ez ilyen jatek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Skillet #43392 üzenetére
Vannak ilyen es ehhez hasonlo közgazdasagi ökölszabalyok, amik nem baromsagok, de nyilvan az emberek nem robotok es nem ugy elik az eletüket, ahogy a jozan esz diktalja
meg persze vannak kenyszeritö körülmenyek, meg vannak erzelmi dolgok....de ettöl függetlenül idealis esetben az embereknek nem szabadna, hogy az auto legyen az egyik legertekesebb vagyontargyuk. Ezzel szemben nagyon sokaknak az.
(#43397) B-L-A-C-K Ertem na majd kivancsi leszek, mi lesz a vege a dolognak, nekem designra es komfortra tetszik ez az alfa....nem szeretem amugy az olasz autokat nagy altalanossagban, de jobbara csak elöiteletek ezek, mert nem is igen van alfa az ismerettsegi körben. Kivancsi lennek, ha az lenne a befuto, mik lennenek a velemenyek bar Te sem fogod hosszu tavon hasznalni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A tulajdonos most biztosan boldog...
Jah k.va boldog lehet, hogy 12 oran keresztül a dunaban parkolt a kocsija, mert nem huzta be a kezifeket ....tenyleg ilyenkor ki szamlaz ki mit? Kit hivott fel, ki kereste a kocsit? Azert ez nem veszhelyzet vagy ilyesmi....erdekes kerdeseket vet fel a szitu
-
Declare
őstag
Elötte azert csak tajekoztatnak nem? Most erted, ha felhivja egy szemtanu, vagy a tulaj ketsegbeesetten gyorsan a rendörseget, katasztrofavedelmet, akkor csak elmondjak, hogy kedves uram, ilyen es ilyen költsegekkel szamoljon.... Azert ha itt egy parkolassal bukta a kocsit, meg megegyszer kb a kocsi arat....akkor nem lennek a helyeben
(#43444) Tsebacsi es ha keves benne a km, gyorsan el is fogjak vinni
(#43446) EQMontoya ez egy Lancia....az gyorsan lebomlik
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tomcsi23 #43448 üzenetére
pont igy gondolnam...nem veszhelyzet, csak szedd ki...ha olcsobban meg tudom oldani, miert ne
Amugy volt valami nyeremenyjatek, amin itt többen nyertetek 100 milliot vagy mi ez a 100 millios löves? mindenki ugy osztja, szorozza, mondom most mar megkerdezem miröl maradtam le (szvsz altalaban picit összetettebb az elet annal, mint hogy "ha lenne 100 millio a bankszamlamon"
-
Declare
őstag
válasz Qtya123 #43524 üzenetére
Tudod mikor vennek attol autot, aki 13 evig nem költött ra semmit es most cserel egy feket, amitöl ki van akadva
En azt latom kb mind1 milyen autot veszel, ha tul van 3-4-5 even utanna folyamatosan lehet ra költeni....persze meg lehet sporolni sok mindent, ami aztan majd evekkel/km ekkel kesöbb triplan fog ostorkent csattanni
En mindig ugy adom oda a kocsit a szerelömnek, hogy minden legyen tuti, ne erjen meglepetes. Felet sem kellett volna költenem az autora....csak en nem igy tartom karban, hogy jo a fek, addig, amig meg pont megvan az elöirt kötelezö mm....aztan ha mar nem igen fog, akkor valahogy okosban a legolcsobbat hekkeljük ra....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #43554 üzenetére
"Annyi okosság elhangzott az utóbbi napokban... kezdem érteni bitporkot."
Szerintem ha csak neha talalsz, olyan okossagot, amit magadeva tehetsz, mar megerte Nekem is több ilyen volt...vagy valamiröl meggyöztetek, hogy rosszul gondolom.
Az meg hogy maskepp gondolkodunk, mas az ertekrendünk, az meg normalis. Van itt is több ember, akinek a gondolkodasmodjan csak a szemem forgatom es fogom a fejem....de biztos van olyan is, aki ugyan igy van velem
-
Declare
őstag
válasz Tibi09 #43958 üzenetére
Szerintem kerdezz meg egy autofoliazassal foglalkozo ceget. Szerintem siman bevallaljak es nem lesz horror.
Ha amugy idöd es kedved van, magadnak is meg tudod csinalni, neten millio ilyen foliat lehet kapni [link]. A szetszedesröl meg tuti van youtube video, netes leiras stb
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #43971 üzenetére
En öket nagyon ajanlom Lesti akku. Mi csak innen veszünk akkut volt mar gari hiba is, de mindig, minden esetben full korrektek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #44012 üzenetére
"Lassan elérjük a német árakat. "
Hat azert azt eleg lassan En az astrara 1100 euroval inditottam 27 evesen, most olyan 700 nal vagyok evente
jah es mod: az volt a szerencse, hogy 17 evesen megcsinaltam a jogsim, ezert volt kedvezöbb a biztositas az elejen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #44265 üzenetére
+1
En is ezert mosolygok ezeken a nagy hözöngeseken, hogy turbo, meg kettöstömegü....hasznalt autot vesz az ember, ami azert olcso, mert nem uj....de attol meg ezek a dolgok sok-sok evet kiszolgalnak egy embernel....hasznaltautoba bele kell kalkulalni a jo esellyel cseres teteleket es nem ugy kell hasznaltaut venni, hogy van 1 milliom a bankba szabadon, akkor 990k ert veszek autot, egy 10 esböl meg megtankolom
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #44281 üzenetére
Altalanossagban valaszoltam, nem olvastam a kerdesed
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #44607 üzenetére
Hat most picit utanna neztem a neten, hogy mi fan terem ez az ize...szerintem igazabol ez nem mas, mint egy olcsositott bmw i8. A Porsche meg egy auto
Raadasul ezert a 15-20 millios arert, amibe ez hasznaltan kerül, mar kaphatsz sok minden mas szep, hibrid autot.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Uh, ha AMDPower ezt meglatja október 1-jén emelkedik a benzin és a gázolaj jövedéki adója – írja a Napi.hu. A benzin esetében a jövedéki adó literenkénti 5 forintos, a gázolaj esetében plusz 10 forintos emelésére lehet számítani.
Tudta?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
en sem vennek 10+ eves autot Az E46 ok valoban klasszak, de azok is kezdenek mar szepen rohadni, mennek tönkre idövel az alkatreszek, gumik, müanyagok, minden....mint minden autonal....nekem pont ezert pl a km allas pl teljesen mind1, de ha cserelnek en is csak ilyen max 5-6 eveset vennek.
Egy joallapotu, jol felszerelt, nem alulmotorizalt bmw, meg ritka es nagyon draga. Raadasul az e90 szerintem nem egy szep darab, nem vennek en sem....
-
Declare
őstag
minden rohad, rozsdasodik, öregszik, avul, kopik....plane egy nemet, ahol telen feher lesz minden auto a sotol...
raadasul nekem az mar öreg design. Van par auto, ami öegnek mondhato, de a mai napig tetszik...de eleg ritka. E46, E60, S60 volver....meg még tényleg egy pár de ennyi....de akkor sem vennem öket, mert régi....ennyi idö alatt minden elöregszik, kivül belül.
En szeretem az ujdonsagokat, uj technikat, uj designt stb...mas meg az oldtimereket....nem vagyunk egyformak
(#44651) tboy93 itt nem beszelgettünk premiumrol, semmi köze ennek ahhoz, vagy a felszereltseghez, tv vel. navival vagy bose rendszerhez....csak az idöröl beszelek, meg annak a vas fogacskáirol (de akar ezt is nezhetjük....legyen egy full extra e46, tv vel, navival....ma egy fapad golf kb körberöhögi az akkori hypermenö tv-s, navis egyseget.)
Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje -1 , nekem meg pont, hogy baromira nem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
szerintem erdemes lenne volvo reszvenyeket venni....milyen autokat dobal ki most a volvo a piacra
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44669 üzenetére
az E46 (meg ugy a 3er) a belepö szintü limuzinja a bmw nek a felsö közep kategoriaban...nalatok ket vegallas kapcsolo letezik....a gagyi sz@r es a premium (jelentem van olyan is, hogy jo, jobb, megjobb...stb...de nem kezdem megint )
Ha ilyeneket hasonlitasz, mint Honda Legend, akkor a bmw böl is 7 er/ 5 er t hasonlisd illetve csak csendben jegyzem meg, hogy a bmw group hoz tartozik a rolls royce is...ha mar premiumozni akarunk
Mindenesetre eleg perfekt vagy hondabol
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44673 üzenetére
a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas.....,Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is
A bmw nel meg 7 er, 5 er az E30 az a 3er.... csodalkoznek ha a 7er/5er ben nem lettek volna ugyan azok az extrak kb
amugy olvasd el a volvos TC cikket, amit linkeltem...tetszeni fog...ott még a parkoloör es a parkolo hely is premium kb...ha nincs benne 30x a premium szo egyszer sem....
(amugy a 3er hibasan van a wikipedian kategorizalva es arra neztem ra gyorsan, de valoban közep kat. [link] )
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44686 üzenetére
(#44682) EQMontoya +1
EQMontoya forumtarsnal az igazsag En nem bantom a Hondat...csak nem az en markam, de ennyi....lehet voltak nagyobb huzasai is akkor...nem tudom, de most azert elörebb jarnak a Nemetek szvsz...több ujjitas, több modell, nagyobb valasztek, jobban felszerelhetö, varialhato extrak stb.
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. pontosan emiatt nem tudok tullendülni rajta. Minden ami nem sz@r az premium....ami meg jo az luxus...nem...ez marketing....azonnal beugranak azok a videok, amikor pl kijön az uj iPhone es a menömanó kiscsavo kifejti, hogy miert leszel különb, ha almas telefont raksz le az asztalra....falra maszom ettöl, hogy eladunk valami draga sz@rt, amit bedögönyözzük az emberek agyaba, hogy premium, meg luxus, azert mert draga es mindenki fujja es premium akar lenni a premium termektöl....holott Te is leirod, hogy egy 316i fapad verzioban, kenyelmetlen, lomha, problemas....ok, finomabban a müanyag, mitn egy subaruban? Ez annyit jelent, hogy jobb minösegü...ezt alairom.
Azon is gondolkoztam, amit valaki irt multkor, hogy azert premium, mert van valoban kiemelkedö auto a palettan....na ilyen minden gyartonak van....a pheton is kiemelkedö...ettöl még a vw polo nem lesz premium....(pedig az is minösegibb, mint egy dacia, vagy suzuki
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #44708 üzenetére
köszönöm, hogy vegre elmozdolunk abbol az iranybol, hogy ha valami nem sz@r akkor az premium
ülesszellöztetes meg sajna baromira nem altalanos extra...a 7er es tarsaiban megtalalhato, de pl a 3er be a mai napig nem is kerhetö, de az 5er ekben is baromi ritka....amiben van es nem felsö kategoria, az talan a passat (baromi ritka de letezik), insignia, astra K ( )....hirtelen többet nem is tudok
Pedig aztan milyen egy nevetseges semmiseg....kis tulzassal egy propeller van beepitve az ember popsija ala es ennyi....meg perforalt bör kell hozza (ha bör....szövethez az sem) ellenben az egyik legokosabb extra a tempomat mellett ha valaki hosszu tavokat utazik....
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #44825 üzenetére
Valoban van a KIA ban is
Hat ez a sokhengeres motor, ez nekem olyan autoskartya feelingü...igazabol az atlag ember az esetek 99% ban pont letojja. Nagyjabol en is. Vannak bravurosan jol sikerült 6 hengeresek, valoban szebben is duruzsul az alapjarat, kihuzatva picit szebb hangja van, de egy 4 vs 5 hengeres között pl minimalis a különbseg. Egy e46 320i valoban szepen szol, ha ki van forgatva....de azt a teljesitmenyt meg kenterbevagja egy 1,4 tsi es en pl ikabb ülök egy rugalmasabb, nyomatekos 1.4 tsiben a mindennapokban. Palyazni, hobbybol, elmenyfaktor gyanant nyilvan a 320i t vennem inkabb (ebben a peldaban), ahol nem erdekel mennyit fogyaszt, 3500 ala nem engedem a fordulatot, a kocsi hangjat fülelem stb...de a mindennapokban minden szempontbol jobb a kis turbos tsi szvsz.
(vagy pl ami a tegnapi v90 volvo tesztebn olvastam a TC-n. Csak 4 hengeres....na es? Le van irva, hogy gyönyörüen szigetelt, pont az a lenyeg, hogy csendes legyen, finoman valtson a valto...szerintem nincs olyan leendö volvo tulaj, akit erdekel, hogy amikor benyomja jobb oldalon azt a pedalt, akkor azt a 235 lovat es 480 Nm-t 4 / 5 vagy 6 hengernek köszönheti)
Vagy amin azert en is szomorkodom, pl a bmw nek ez az elsö kerekes iranyvonala...ott is olvastam egy cikket ezzel kapcsolatban...egyszerüen az atlag felhasznalot nem erdekli a hatso kerek hajtas, söt inkabb nem szereti. Nyilvan a sportmodellekben megvan es meg is marad, de mitöl lesz különb egy 3 as bmw a passattol, meg a skoda octaviatol, ha eljutunk oda, hogy kivesszük a hatso kerek hajtast, mert ugy az auto könnyebb lesz es 3 decivel kevesebbet fog enni es teli vezetestöl sem fog ockodni senki (holott kb lassan europaban eltünik a ho telen, a bmw k elektornikaja, meg most mar ott tart, hogy egy 7 eves gyereket is majdnem elvisz mindenhova telen is, ahova az elsö kerekes)...
(ja de tudom, premium...mert bmw...mert draga...huuuuhuuu )[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En a ceges volvo D3 5 hengeres, 2 literes....az en kocsim meg 1,7 cdti astra H. Na ha valami traktorosan jar, akkor az az 1,7 cdti es ezek utan mondom azt, hogy ez az 5 hengeres volvo motor alig különb. Hideg inditasnal ugyan ugy traktoros, forgalomban haladva ugyan ugy traktoros....picit lagyabb, picit egyenletesebb, a szebb hangjat meg 2 esben kiforgatva lehet ertekelni maskor nem. Mind a kettöben van kettöstömegü, igy a kuplungolaskor sincs igazabol semmi.
Szoval jobb, szebb, de ha nem tudnam, hogy 5 henger nem sikitanek fel a beinditas utan hogy oooooooooh. Kivancsi lennek melle allitva az ujabb D3 at a 4 hengerrel, mekkora lenne a különbseg.
(#44834) Qru na varj itt dizel vs benzinröl beszelgetünk....nincs kerdes mi szol szebben
(#44840) brumi1024 ez akkor lenne mervado, ha ugyan az az auto lenne, ugyan azzal a kipufogo rendszerrel stb. Most itt peldanak azt hoztam, hogy pl a V90 volvonal a D5 motor csak 4 hengeres....nem lenyeges kerdes szvsz. Egy sportautonal, palyan, ahol forog, üvölt a motor, ott legyen több henger, sport kipufog rendszerrel, ez rendben van, en is adom
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #44852 üzenetére
passz nem vagyok jartas az audinal S vs RS temakörben....az viszont teny, hogy a kipufogo rendszeren, motor hangolason is sokminden mulik, hogy milyen lesz a hangzas....de mondom en azt nem vitatom, hogy szebben szol egy motor ha több henger van benne....kerdes, hogy ennek egy mezei utcai autonal mennyi jelentösege van.....vagy inkabb csak egy divatos lazados hiszti a valtozas ellen
Nem tudom, de nem tartom kizartnak, hogy mondjuk egy S3 as a 4 hengeres 2literes turbo benzinevel szebben szol akár, mint mondjuk egy 320i kipufogo rendszer es motorhangolas okan.
-
Declare
őstag
Ez mire jo? Ok feltöltöd aztan levasarolod...de ennek mi ertelme? Valakinek benzint akarsz adni karira ajandekba?
(#44985) w333 Xenon a legjobb, azzal semmit sem kell sz*rakodni ... világít és kész ! marmint hogy ezt mire erted? ezerszer jobb, mint a halogen, az nem kerdes, de 5 ev alatt ez is meghal es akkor zsebbenyulosabb a csere...raadasul van xenontrafo is a rendszerben es az is egy olyan pont ami elhalodhat....aztan ott vannak a mozgato motorok, azok is behalhatnak....szoval lehet azert a xenonnal is kinlodas, igazabol, több, mint hogy egy halogen izzot becsavarsz meg kicsavarsz 2 evente (nyilvan ettöl függetlenül megeri....sokkal jobb a xenon )
-
Declare
őstag
Olyan messze vilagit amilyen messzire van allitva ha tul messze van allitva akkor villogtatni fognak
(#44997) MunezXBK tenyleg, bocs, ma már feltornászták 1500-1550 lumenre igy már nem kevesebb, mint fele a fenyerö, hanem csak pont a fele
az ugyanolyannak meg kell még egy kis idö, de be fog égni, elöbb utobb
(#45004) Qru hogyne tudnal! Az automata szintezö csak azt a szintet tartja a kocsi billenesenek függvenyeben, amire beallitottak. A xenon fenyszorot, ugyan ugy be kell allittatni! A buran felül, a motorterben vannak a csavarok általában, amivel jobbra, balra, illetve, fel es le tudod allitgatni. AZ automata szintezö utanna csak ezt az erteket probalja tartani, ha akocsi billen, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Linux - haladóknak
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Filmvilág
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest