-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz bitpork #16112 üzenetére
Nekem az tetszik, hogy azert akarja eladni, mert egy nagy csaladi kombit akar meg jo, hogy nem egy A8-ast, mert akkor meg egy 0-t hozza kellene irnia
kerdes mi a felesleges? azert az allat, amikor alattad a sok 100 loerö huzza az igat ha megteheti valaki, miert ne? Raadasul, ha kint hasznalja pl a nemeteknel, akkor tud is vele elvezkedni az autobahnon. Ha azt mondod nem racionalis, akkor azzal egyetertek. Viszont ha annyi penzem lenne, hogy teljesen mind1 par 10 millio ide vagy oda, miert ne vennek egy "felesleges" M4 est?
(#16141) mdani01 hatha megjön a balekja es elviszi...miert ne? Csak akkor legalabb valami igenyes hirdetes lenne, igenyes szöveggel...
(#16154) tresh oooooooo ezazaaaaz, pont egy ilyet latok itt egy "premium" e46, porigültetett 316i -n imadom csak azt nem ertem ezt kinek csinalja? Maganak, hogy elhiggye, hogy brembo? Vagy masnak? de akkor legalabb a 316i-t kaparna le hatulrol
[ Módosította: Qru ]
-
Declare
őstag
Akkor lemaradtal a multkor azert nem erted
Irronia volt, azert is tettem idezöjelbe. Multkor felvetettem, hogy A Bmw, AZ Audi igy nem jelenthetö ki, hogy premium. Aa 3as sorozat meg az A4 audi meg aztan plane nem hiszen mindegyik felsö közepkategoriaban jatszik, meg csak nem is a felsö kategoriaba, de ettöl meg otthon "A BMW" meg "AZ Audi" az premium es premium eleterzessel jatszak benne sokan az agyukat. Na erre megkaptam, hogy hülye vagyokmod: jah es mielött ujabb flamewar robbanna ki, leirom (mondjuk multkor is leirtam), hogy kifejezetten szeretem a 3as bmw/ a4 audi kat. Az e46 mai napig egy nagyon jo autonak tartom es szivem szerint egy e92 be ülnek....csak azert kezeljük helyen a dolgokat. Egy Porsce panamera lehet premium auto (szvsz), de egy 3 as bmw nem....mint ahogy a H astramat sem hivom, terepjaraonak...mert nem az. Leültem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Uh, azert azt a ket also tarcsat elfogadnam nem mintha a jelenlegi nem tudna megzabolazni azt a 110 lovat, de azert bitangul nezne ki , valaki megdobna vele, meg a 17" felnit es gumit is bevallalnam hozza....bar mint hallottuk nem szabad belepiszkalni a gyari dolgokba
(#16220) bitpork van bezony....518d....ez a trend, kis motor, kis fogyasztas. Itt van pl az uj skoda superb az 1,6 os tdi vel, akkor ez mar inkabb durva [link]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #16317 üzenetére
bmw nek is megvannak ugyanúgy a maga kategóriái. Miért az e46 316i az hol híres a sportosságáról? aki sportos bmw t akar az 200lo felett keresgél, vagy méginkább az M kategóriában. Egy 518d az egy utazóautó, kb, mint az előd az 520d. Takarékos, mégis bmw.
(#16318) TaaT Mekkora bisnisz lenne
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #16429 üzenetére
A lenyeg inkabb az, hogy mennyi a különbözet. Ha 14 litert eszik a szivobenzin es 10 litet eszik a dizel, akkor kb 100k huf a különbseg evente (ha 8000km t megy es most gyorsan jol szamltam ).
Azert egy 2,5 millios x5 bmw, xc90 volvo es tarsainal ez 100k huf egy pillanat alatt olvadhat el a szervizben nyilvan ki lehet fogni a tutit meg stb....de 2,5 millios x5 be en bele nem mernek ülni, max ha van mellette konkretan autora szant legalabb 1 milliom....
-
Declare
őstag
C klasse, 0-100:3,8 sec.........van benne tartalek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Latjatok, itt eszakon szepen egyenletesen tartja magat a 20 fok, nincs mi megzavarja az embert
Ez a veszfekaszisztens micsoda? Villog az elakadasjelzö, meg azonnal max krafttal fekez, ha erzekeli, hogy a fekpedalra nagy erövel rugsz ra nem?
(#16500) roberto211 tanulo penzkent kell most mar ezt felfogni...sajnos mast nem lehet mar tenni...jo, hogy senki nem serült.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz roberto211 #16894 üzenetére
Idiota barma....egyreszt nem a nemet autobahnon kell csak "koricaraskor" a tükörbe nezni, hanem ez alap, mindenhol. Masreszt ez valami ilyen önkentesrendörfele gyöker paraszt, aki direkt erre megy ra...nem veletlenül van a hatso ablakban a kamera es nem veletlenül megy be az audis ele...senki nincs az autobahnon, teljesen üres....
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #17132 üzenetére
aztaa, na ez igen jol nez ki
-
Declare
őstag
Mit lehet tudni a határ ellenörzésekröl, most itt a bevandorlok miatt? M1 autopalyan HU-SK hatar, aztan SK-CZ hatar es a Cseh-Nemet hatar lenne erdekes szamomra Drezdanal. Jart valaki esetleg ezen az utvonalon? Mire kell szamitani? Mint regen araszolo kocsisor a hatarokon, mindegyiknel feloras-oras alldogalas?
Nem talaltam nagyon a neten semmi biztos infot erröl.(#17306) tresh nekem is bimballozott a H astra, amiutan kicsereltek a hütövizet. A szerelöm adott egy flakon maradek vizet es mondta, hogy ebböl valszeg majd kell meg utannatölteni. Szolt is, hogy meleg a viz ergo fogyott a mennyiseg. Hömersekletert szolt, nem a szint miatt, ha jol emlekszem
(#17308) bitpork nem hangzik tul egyszerüen a dolog, mondjuk nyilvan celravezetö
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #17445 üzenetére
Nem igazan ertem en ezt. Van egy titkos gomb amit megnyomtak vagy mi? Ha a teszten tudta produkalni, kesöbb, miert nem? Meg alapbol egy ilyen nagynevü autogyar, hogy csinalhat ilyet, vagy hogy gondoljak, hogy nem derül ki, hogy teszten van x kibocsatasi adatok, de amugy sok x szeres a kibocsatas? Hat ezeket merik a müszaki vizsgan meg mittom en hol mindenhol....erthetetlen szamomra az egesz egyelöre
-
Declare
őstag
jaaaa a környezetvedö USA viszont a fogyasztovedelmük az tuti....a hülye fogyasztok vedelme is (most a kimosott, meg megmikrozott macskakra gondolok nem erre )
aztan a vegen majd tankolhatjuk mi is a jo kis draga benzint a dizel helyett [link]
Kivancsi leszek mi lesz....kizartnak tartom, hogy az uj vw dizelek 40-50x több karosanyagot bocsatanak ki a valosagban, mint a papiron, de mellette az összes többi gyarto dizele az nem
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #17486 üzenetére
Igazabol tök mind1....en alapbol nem ertem, de mar a fogyasztas merest sem. Miert nem lehet normalis ertekeket mondani? Valtozna valami, ha minden auto kibocsatasi erteke egysegesen 5x ennyi lenne? Ki az aki ugy vesz autot, hogy azt nezi, mennyi a co2 meg Nox kibocsatas? Ember nincs szvsz a földön, aki erre szürve keres autot....
-
Declare
őstag
na jo es az eu direktivakat, hogy es kik talaljak ki? Nem a csillagok allasabol olvassak ki....ennyi eröböl lehetne azt csinalni, hogy merjek a fogyasztasi adatokat 10% os lejtön gurulva, motorfekkel es irjak ra, hogy 0l/100 km es csinaljanak egy direktivat, hogy max 0,1l/100km lehet a fogyasztas....aztan akkor mindenki örülni fog?
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #17492 üzenetére
en kedvelem a vw-t meg az egesz konszernt.....viszont az akkor is nonszensz, hogy külön szoftvert irnak bele....azert ez pofatlan
Persze siman valoszinü, hogy mindenki csal valahogy akkor, lehet ugyan igy, meg abban is egyetertünk, hogy nonszensz ezek a normak es ertekek....mint ahogy nem is olyan regen beszeltük ezt a fogyasztas meresek kapcsan.
Lehet most jön el a mazda ideje a skyactive benzinesükkel
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #17763 üzenetére
Nem ujdonsag a dolog, regota van, jobbara lakoövezetekben, lakoövezetek parkoloiban hasznaljak, zöldebb gondolkodasu projektek eseten (jobbbara nyugatabbra ), mivel igy a viz a talajba jut vissza szepen, nem lefolyik es elmos mindent.
Szvsz nagyobb forgalmas utakon ez nem müködökepes ötlet, nagy forgalom => nagyobb szennyezödes => eldugulnak a porusok => jön a tel....."miközben a normál aszfaltra már gyakran az útépítés közben is ráengedik a forgalmat." latszik, hogy szakertö a cikk iroja
(#17773) tresh meg a mi katyuink biztonsagosan nagyok ahhoz, hogy ne tömje el öket semmi, igy telen sem nyomja szet a jeg....söt ha belefagy, meg mini kori palyanak s hasznalhato....na erre huzzon lapot a hanyatlo nyugat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz roberto211 #17943 üzenetére
En is üdvözlöm öket, de amig 100 000 euro az arcedula az autoin, mind1, hogy ki mennyire jajjgat a dizel nitrogen oxidjaitol mellesleg ha megkapargatnank azokat a kerdeseket, hogy allitolag a tesla autoival is nem keves problema van, ami miatt kerdeses, hogy nyereseges e az igy is meregdraga autojuk, meg az akkumlatorok elettartamas/hulladekkezeles/elöallitasaval mi ujsag, meg honnan jön az aram, amivel feltöltjük stbstb....van alszentseg azert ott is dögivel
en mondjuk birnam, ha fellenditene a hibrid autokat ez a dizel story. Egy golf GTE re nagyon gyorsan rabolintanek amint nem 35-40 000 euro lenne az is
-
Declare
őstag
válasz bitpork #17947 üzenetére
Lehet, hogy eljön meg a Tesla ideje, de azert en azt meg eleg tavolinak erzem.
A többi autogyar hibrid megoldasa szvsz, elöbb fog teret hoditani. Meg azert akarhogy is, mindegyik komolyabb autogyarnak vannak mar szeria gyartasu full elektromos kis kategorias autoi, amik a realitashoz sokkal közelebb allnak, mint egy tesla S . Azok sem a baberjaikon ücsörögnek es csak gyartjak homokbadugodt fejjel a dizeleket -
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz t72killer #17952 üzenetére
Soha nem fog egy elektromos auto egy skoda octaviat kivaltani Az a tipikus praktikum auto. Az autozas csak dragabb lesz szvsz.
Mondjuk 20k euro ujonnani aron azt sem kapod meg. Most raneztem, a 2.0 tdi (dinamikarol is beszeltünk, szoval nem az 1.6 ot nezem....meg hat azt mint tudjuk, most ugyis epp akasztajak ) octavia alap az közel 26k euro. Beleraksz par extrat es azonnal alulrol nyaldossa a 30k eurot az is hasznaltan mondjuk 20k ert mar tenyleg lehet jokat kifogni
a szüzek mellett viszont lobbizhatnank, bar a kepen lathato hölgy eseten, vannak ketsegeim....EU lehet bevenne a dolgot, de az USA laborjaban lehet megbukna
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz t72killer #17956 üzenetére
Egyre több ember=>egyre több auto, ez nem megy sokaig. Sem hely, sem eröforras nincs erre, hogy minden csaladban 4 auto legyen es a környezet sem birja el....szvsz elöbb elöbb utobb felkusznak ugy az arak, hogy tenyleg lesz egy reteg, aki nem fog tudni autozni. En arra tippelnek, hogy kikopnak majd a benzin/dizel autok es a hibrid/elektromos autok arai sokkal nem fognak lejjebb menni. Ha nem azert lesz 800ft a benzin litere mert elfogy az olaj, akkor azert, mert mestersegesen felnyomjak, hogy ne fulladjon meg a bolygo.
De ezek csak ilyen reggeli okoskodasok, majd meglatjuk.
(#17968) Zsombe altalaban a turbosokra mind igaz, hogy 2000 alatt halott, haverom octaviajaban 7-8 litert fogyaszt atlagban, pedig az autobahnon tiporja, mert ceges es nem ö fizeti a az üzemanyagot. Dinamikara, amikor mellette ültem nem volt rossz. Masik ismerös golfja is 1.6 tdi, utazni nem utaztam vele, de 6 liter alatt eljar vele vegyesben. Spritmonitoron is 6 liter alatt van a fogyi........hogy mennyi nox et püfög ki es hogy 3 literrel nem jar el, mint a reklamban az mas kerdes, de szvsz nem rossz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #17970 üzenetére
nyilvan egy V6 3.0 literese ha "halott" is jobban megy, mint egy 1.6 os dizeles , de azert irtam oda, hogy altalaban. Plane kisebb motoroknal. Ellenben mondjuk a navara 2,2 vagy 2.5 (most nem vagyok biztos melyik) dizele is halott 2000 alatt es könnyebben lefullasztom, mint egy 1.4 benzinest, mert mas a karakterisztika gondolom
(#17971) Zsombe hat azert az erdekes azt inkabb elfogadom, hogy lehet ugy vezetni a hondat es a golfot, hogy a honda jobban fogyasszon, de hogy egy ~1600 kg vs ~1300 kg auto ~2.2dizel vs ~1.6 dizel auto azonos körülmenyek közötti hasznalatakor a nagyobb es nehezebb fogyasszon kevesebbet, hat azt en csak sajat szememmel latva fogadnam el ettöl meg barmi megtörtenhet
-
-
Declare
őstag
válasz Burt1793 #17986 üzenetére
Na köszönjük Emes, sit down....hasonlits össze egy limuzint egy pic uppal....valtohangolasm, motorkarakterisztika, gondolom ezek ismeretlen szavak ja es sok kellemes padlozast 1400 nal a kettöstömegüknek bar gondolom itt is felmerül benned a "ugyanmamé?"
ja es a dizeleshez szokott ember fullasztja le a benzinest nem forditva.....gondold at miert.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Burt1793 #17992 üzenetére
Leirtam, hogy a Navarat szerintem könnyü lefullasztani, erre igy nyitasz:
"Hülyeség, már bocs." Miközben eletedben nem vezettel egyet semes leirtam azt is, hogy nem összehasonlithato egy limuzinnal az attetelezes szvsz....de mind1....nyilvan ha a 2.2 dizel acord nem fullad le könnyen akkor a navara sem........teljesen nyilvan valo.....mi az, hogy "miközben elindítva indítómotorral nem fulladt le" ?
(#17993) bitpork szo nem volt valtasokrol, 1-eben törtenö elindulasrol beszelgettünk.....na mind1, lepjünk temat. Örülök, hogy en bena, nyomorult, erzeketlen, bepillanthatok egy ilyen müszakilag kifinomult, hozzaertö tarsasagba mindenki happy?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18028 üzenetére
octavia. 5 sebesseges, 1.6 dizel evi 50-60k km között megy vele es aral üzemanyag kartyaja van (az itt a nemeteknel allitolag a legjobb/legragabb kut). 4 ben nem megy 200 at a gepezet mondjuk 5 ben is necces, de amugy egeszen dinamikus volt, amikor mellette ültem.
Amugy legtöbbet nyilvan az autobahnon megy, de sokszor all dugoban is. Azert irtam ironikusan, mert ki hogy hasznalja, attol függ oriasi mertekben a fogyi. Azok az emberek, akik üzemanyagra jatszva kamionok szelarnyekaban autoznak 80 al megint mas ertekeket fognak merni, mint ha valaki a munkajahoz hasznalja es nem azzal keresi a kenyeret ha ül a kocsiban es szol a zene
en is mentem mar orszaguton üzemanyagra jatszva 5 liter alatt az 1.7 dizel astrammal, meg mentem autobahnon közel 8 literes fogyit de az 170 körüli tempomat volt ahol lehetett es mindez nem tojasokon lepkedve gyorsitasokkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- BestBuy ruhás topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen videókártyát?
- Yettel topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest