-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
ezt olvastatok? vices lenne, ha a "furfangos Magyarok" keze is benne lenne
(#18033) t72killer meg a nagy sebesseg is. Nyilvan azert az ertelmes hatarokon belül figyelek a fogyira en is, ezert nem nyomom 180al hiaba lehetne (kiveve amikor elkap a verseny laz...ebböl meg ki kellene nöni )....neki ellenben a gazolaj "ingyen van", akkor miert üljön akar csak negyed oraval is többet a kocsiban.
-
Declare
őstag
Hab a tortan a füthetö szelvedö (erre befizetnek), erintökijelzös gps es navi, led lampa....ezek a kepek alapjan mind realisak ....ja es a pedalok a kedvenceim.
Ilyenkor mindig elmormolok egy halk "köszönömöt", hogy nem ott es ugy kell elnem, ahol ez menö
(#18366) Qru engem ez nem nyugtatott most meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #18377 üzenetére
abszolut irto gaz kinezetre is. Ez ilyen tipikus hegyre, szölöbe jaro autonak valo, amibe sarosan beülsz, aztan kivereted slaggal miutan kiszallsz belöle
2 millaert lehet venni valami normalis hasznaltautot egy kis utannajarassal, nem tul nagy rizikoval, de ezerszer komfortosabb es igenyesebbet.
-
Declare
őstag
Haborogsz, meg höbörögsz, de azt se tudod miert
amugy az add blu technologiat nem csak az usaban kell beepiteni? Ott nem felel meg az elöirasoknak, az euban nincs gond, csak roszabb az ertek, mint reklamoztak nem?
[link] a legfrisebb cikk szerint, ha jol latom, lesz aki egesz jol fog jarni ezzel a botrannyal
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18472 üzenetére
irigyellek, hogy Neked az 1750 euro pont semmit nem jelent
(#18473) [rvilike] en youtube teszteket amikor nezegettem a golf 7 röl, pont azt dicsertek, hogy vezetesi elmeny teren hatarozottan jobb az elödnel. Ha csak egy szürke "dasauto0vezetesielmennyel" lenne, akkor ez nem hangzott volna el szerintem.
Klassz a golf7 ha nem azzal a fekete zongoralakkal van burkolva az egesz közepkonzol, meg minden GTD / GTE mar jöhetne is
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18481 üzenetére
10% kedvezmenyt megkapsz kb mindenhol, ezt pont multkr beszeltük. Elvileg ennek a csereakcionak akkor van ertelme, ha ezen felül jar bonuszkent
A masik meg, hogy szerintem ezt a mustangot is jocskan veszik olyanok, akiknek nem hogy vastagabb, de vekonyabb a tarcajuk, azoknak szamit, meg azoknak is akik öneröböl szedtek össze a vastagabb penztarcajukat...nem veletlen vastag az a tarca akinek nem szamit az vagy ölebepottyant tarcabol gazdalkodik, vagy nem ford-ot nezeget.... szvsz...na de ez csak ilyenk blablabla
(#18474) focvis nekem akkor is nemet auto porsche ez a lambo/ferrari nekem ilyen nagyon magamutogatas feelingü
-
Declare
őstag
Valahonnan nekem tovabbra is van egy olyan emlekem, hogy ez csak az usa-t erinti ez a cikk nekem egyertelmüen ezt nem cafolja. Valahol mintha azt olvastam volna, hogy az USA elöirasok miatt ott kellhet az adblue egyes tipusoknal, eu n belül szoftveres
updowngrade megoldja.... na majd raguglizom, de ugyis fog születni meg 1-2 cikk a temaban hamarosan(#18500) aero. de-de lazad-lazad-lazad !!!!!!!! para-para-para !!!!!! panik-panik-panik!!!!
-
Declare
őstag
válasz Zsombe #18513 üzenetére
ez nem flame, autos topic jöhet az alternativa .... de azon lepjünk tul, hogy tempomattal 140 nel a 2.2 honda accord kevesebbet fogyaszt es komfortosabb, egy 5 sebesseges 1.6 golfnal nyilvan.
Vegyes hasznalatra, amire ez a motor elsösorban van (varos, föut, palya) ezeknel az 1.6 tdik nel jelenleg tudtommal sincs takarekosabb es "jobb" motor. Plane a 6 sebesseges ujabb verziok. 5 liter körüli fogyikat irnak [link] . A honda accordra bö 1 literrel többet, ami a suly+nagyobb ccm miatt total realis es amugy szep eredmeny is töle [link] . Megegyszer irom, amit irtal multkor, hogy autopalyan 140 tempomattal a honda jobb ez vilagos....bar a 6 sebesseges ujabb 1.6 dizelnel mar lehet nem
-
Declare
őstag
En erre a hisztire irtam, amit itt levagtal, hogy ha van benne dpf vegyek ki ha nincs tegyek bele, de azt se tudom, mivel mi van, de azert panikpanikpanik
Nyilvan, vilagos, hogy en sem örülnek, ha erintene a kocsimat es ebben a reszeben meg is ertelek, de
- van egy 5 eves kocsid, ami az ertekvesztesenek a jelentös reszet mar elszenvedte
- nyilvan nem befektetesnek vetted, hogy 2 ev mulva dragabban eladd. Hasznalod 3-4-5 evet, akkor 8-10 evesen ha el akarod adni jo esellyel ennek a cirkusznak minimal hatasai lesznek
- azt se tudod, mi lesz, amit meg kell tenni a kocsiddal, lehet begurulsz egy vw mühelybe, kiszedik a csalo szoftvert, hogy a probapadon se huncutkodjon, kapsz egy vw autoillatositot, aztan hazaballagsz.szvsz ez a legvaloszinübb forgatokönyv.
Majd ha kapsz egy levelet, hogy Adblue rendszer kell a kocsidba, amit sajat költsegen töltögethetsz a lötyivel es a kutya se fogja megvenni az autodat hasznaltan, akkor lesz ertelme a pataliadnak, de szvsz erre minimal az esely.
Szoval nyugi, varjuk ki mi lesz, addig nem kell vilagvege hangulatot kelteni. Nagyon megy ez otthon, mindig minden temaban....itt a nemeteknel a radioban a reggeli müsorokban ezzel poenkodnak.....mellette mindenki tudja, hogy para, nagyon nagy para, de meg kell oldani, nem sipakolni es jajgatni....
remelem az elsö forgatokönyv lesz es semmi karod nem szarmazik majd ha el akarod adni kesöbb a kocsid
-
Declare
őstag
valoban azok is jo motorok. Meg mondjuk a fiat punto 1.4 multijet dizelevel is jo tapasztalataink voltak a csaladban. Mondjuk az kisebb kategoria minden szempontbol.
A volvo d2 d3 motorjai is peugeot ugye?
(#18517) t72killer ado resze igaz, de arányaiban ez esetben nem jelentös
-
Declare
őstag
válasz Zsombe #18586 üzenetére
Ez a lenyeg, hogy megosszuk a tapasztalaltot
En elfogadom amiket irsz, minden tapasztalat jol jön, de normal esetben ellentmond mindennek, hogy egy nagyobb, nehezebb auto, nagyobb motorral kevesebbet fogyasszon. Ellenben, lehet van valami gubanc akkor azzal a kocsival (golf). Nekünk is volt ismerösünk aki meg anno zsir uj 1.6 bora val csinalt vegig kanosszajarast, heti szervizek, pereskedes, motorcsere...sima szivo 1.6 majdnem ugyan olyan auto volt nekünk is anno (azert vette, mert dicsertük), tökeletes volt.
Amit en lattam octaviaban 5 sebesseges meg egy golfban 6 sebesseges, azok nagyon meggyözöek voltak es valoban tudjak, amit spritmonitoron irnak.
Szüleimnek csak a konszern autoi voltak mindig, uj is hasznalt is es csak megelegedessel tudunk mindegyikröl beszelni. Minösegben es megbizhatosagban is (benzines mind). En pl szemely szerint a japan designtol menekülök.....ügyesek meg minden, de nem az en izlesem uj mazda 6 na az mondjuk tetszik összesegeben....de azert nekem a nemet auto az auto...a das auto
(#18593) t72killer nem csak kamionokban, merci, bmw talan audi is hasznalja a magasabb kategoriaban. Van nemi plussz költseg az adalek miatt, en mas hatranyarol nem olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz raczger #19124 üzenetére
Evi 70k HUF? En ezt a vadkar/rohngalas/termeszeti kar cascot fizetem csak. En full cascot csak uj autora kötnek.
Amugy az egyik cimboram is par honapja vett egy olyasmi mazdat, mint a tied, osztrak import es valami motor szilent/bak nem tudom en mit csereltek rajta es ennyi...nagyon szereti es nagyon jol müködik
-
Declare
őstag
válasz raczger #19128 üzenetére
Pontosan mennyi volt azt nem tudom, de nem volt veszes azt mondta. Mar a megvetel elötti atvizsgalaskor ezt kiszurtak, szoval kalkulalt is vele.
En nemetorszagban fizetem, de 50 euro asszem az eves dija de a teljes casco, egy 6-7-8 eves autonal mar nekem a "sok" kategoria. Ha az opelnek okozom barmi kisebb bajt (nem totalkart), akkor nem eri meg biztositast fizetni. Totalkar vagy lopas eseten nyilvan jo....nekem a környezetemben nem igen loptak meg el autot es totalkarra sem törte senki eddig, lehet ez is nyugtat.
Meg ugye ez is olyan, hogy fizeted a cascot par evig mondjuk esemeny mentesen. Utanna mondjuk okozol egy par 100 ezer forintos kart. Egy reszet az elözö evekben becsengetted a biztositonak, kifizetik a karod, majd megemelik a biztositasod es a következö 1-2 ev alatt az emelt biztositassal könnyel lehet, hogy befizeted a maradek összeget is es utanna tovabb is.
Szoval a casco akkor eri meg ha 1-2 evente jo alaposan összetöri az ember az autojat vagy par evente ellopjak#feketehumorrulzIzgi kerdes ez a biztositasosdi...olyan mint a lotto....vagy bejön vagy nem...csak pont forditva örül az ember
-
Declare
őstag
En mondjuk nem fogok sirvafakadni, ha egy plaza parkoloban nem kell eltölteni fel orat azzal, hogy a szintek között kacsazva parkolot keressek, majd visszafele, keressem meg az autot stb....megall, gomb benyom, a többit oldja meg. Ha ezt megcsinaljak, majd, hogy jol müködjön es ne horpadasokkal jöjjön vissza a jargany es menet közben se lopja el egy hekker csapat, akkor hajra
(#19292) Typhoon47 ezt mar egy corsa is megcsinalja kb szol, ha lat jo helyet, Neked csak gazt kell finoman adagolnod, a kormanyzast megoldja ö
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #19296 üzenetére
Szvsz ez nem vw megoldas...evekkel ezelött lattam mar ezt a videot az auditol (2eves ez a video)
-
Declare
őstag
Hasznalatfüggö....en azert amikor megyek egyhuzamban 1100-1300 km-t, nagyon szivesen vennek mindenfele segitseget amig egyetem alatt otthon autokaztam, meg a tempomatot is egy felesleges dolognak ereztem...ma mar a tempomat az olyan kriterium nalam, mint a kormany....
(#19309) bitpork en is azon nyomban bevagnam magam a legujabb technikaba, bar bajba lennek, mit valasszak
-
Declare
őstag
válasz K Norbi #19526 üzenetére
En is nyomni szoktam a feket...föleg ha lejtön/emelkedön allok. Biztonsagosabb is, mint a kezifek. Nyilvan ha jön a vonat es lemegy a sorompo akkor nem
(#19528) tresh ezt nem tudom ezen annyian jajgatnak, en szököevente egyszer ha talalkozom ilyennel. Szerintem sokszor kevered a gyariakkal is. A gyari xenon/led autok nagy resze vakit. Az uj mercik a lila fenyükkel, mintha a retinat egetne ki, de a porschek, az audi xenonok is jobbara mind vakitanak...skoda octaviak is....apum a3 as audijara is ujkora ota folyton villogtatnak, pedig az elsö szervizkor mondta, hogy allitsanak rajta....nekem az opellel is folyton villogtak, most lecsavartam, de igy meg en nem latok, szoval vissza fogom allitani, ahogy volt, tetszik nem tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Teljesen jogos amit irsz, nincs itt vita
Csak azt mondom, hogy egyaltalan nem biztos, hogy sufni ami vakit....ha este megyek, akar apumeval, akar a sajatommal, folyton villogatnak, minden 4-5-ik autos. Apume ujkora ota ilyen, pedig audi markaszervizben, mondom szoltunk is az elsö szerviznel, az enyem meg a sajat szerelönknel lett allitatva. Azt mondtak teljesen jo volt....Most en lecsavartam kezzel a motorterbe, de igy nem latok. Semmi sufni nincs egyikben sem es villogatnak. Egyik ismerösünk 1 eve vett J astrat, vele ugyanezt beszeltük....neki palyan is villognak
Itt a ceges parkoloban van egy uj e merci leddel, meg egy 911 porsce. Ha a merci jön velem szembe, a retinam eg ki a lila fenytöl, a porsche xenonos, de az is baromi vakito.......elhiheted nem sufni tuning egyik sem
(#19533) [rvilike] decide megerkezhet igy az opc vel nem?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Van benne igazsag amit a másik "nobreak" forumtars mond csak sajna nehez megallni, hogy ne csessze fel az ember agyat....amikor jön a kanyarban este...latod, hogy vilagit a masik...leveszed a refit...ö meg mindig nem....meg mindig nem....aztan befordul, megvakit es lekapcsolja........ANYAD
amugy garazskapun a xenont ugyan ugy belövöd, söt meg jobban, mert elvileg egyenletesebb kepet vetit, mint a halogen En is ott huztam le a csavarokkal az enyemet....de ez tul sok lett, szoval most ugyis megy olajcsere, visszaallittatom, ahogy volt.
-
Declare
őstag
En inkabb a tuti olajra voksolok, mindenfele adalek nelkül. Egy jominösegü olajban is benne vannak az adalekok amik kellenek, szerintem ha abba beleburogat az ember utolag, az csak borit mindent. Lehet valami tulajdonsaga jobb lesz, de cserebe mast meg tönkretesz mondjuk
Liqui Moly-t hasznalok, szerintem nagyon jo olaj, az arat is megkerik, de gyanitom benne is van, aminek benne kell lennie. Otthon az 1.4 tsi be is töltöttünk bele valo Moly-t es annak is szebb lett a reggeli hangja hidegen (ez meg a lancos problemas verzio).
En a dizelembe az elsö olajcserem mar ezzel ment, szoval különbseget nem tudok tenni, de csodalkoznek, ha jobbat talalnek bele.
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #20514 üzenetére
Nekem most megtörtent a masodik olaj csere is a valtoban 202ezer km nel....
Az elözö tulajnak 130k km körül szetment az autopalyan valami fö csapagy a valtoban, ami összeverte a fogaskerekeket is. Ez potom 2000 eurojaba került (fogaskerekek felujitas, uj csapagy). Most az olajcserekor mondtam a szervizes sracnak, hogy valami fura surrogo hangot kezdek hallani allandoan a kocsiban. Kiderült, hogy a valtoban levö maradek csapagyak is tönkrementek.....202k km nel jarok es ez most nekem került 200k HUF ba Vicc azert.....allitolag a csapagyak gyenge anyagbol voltak es gyarilag tul szoros a valto kialakitasa....most zsir uj az összes csapagy es valami tized mm el lazabbra allitottak a hezagokat. Allitolag ezzel baj mar nem lesz....azert nem tudok ennek felhötlenül örülni
MK32 a valto neve. Allitolag mas markakaba is szerelik/tek. Neten nem vagyuk egyedül a storymmal
-
Declare
őstag
Valakinek, egy alkalmi vetel? Mustang ´67 es csak 500k ba kerül
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #20978 üzenetére
de nem jobb erzes, ha ugy ülsz be az autoba, hogy kiaakad a mutato a full oldalon? Ha nem azt kell lesegetni, hogy na most ezzel meg eljutok a bizonyos B pontba, vagy mar nem? Nem ertem en sem, ez miert jo jatek sokaknak
15-20k hufbol tele van egy atlag auto. Meg ha oriasi penzforgato, tözsdemagus iz az ember, tul sok penzt nem bukik el, ha nem a szamlajan/befekteteseben van ez a penz, hanem a tankban
En kb ha felnel-negyednel van a mutato, akkor mar tankolok, ha eppen ugy esik idöben/utban.
Raadasul, ha valaki mondjuk nem akar/tud egyszerre sokat kiadni, miert nem tankol ugy hogy az 5 ezret mindig tele legyen a tank? Csak jobb erzes, ha tudom, lehet menni ha akarok/kell, vagy nem kell izzadnom, ha becsesz egy dugo az autopalyan, hogy most akkor hogy jutok el a kutig....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #20991 üzenetére
Arra a kerdesre nem valaszoltal es tovabbra sem ertem, mi a magyarazat, hogy miert jo ugy elindulni, hogy minden alkalommal lesegetem, hogy mar villog vagy csak vilagit a tankolasos lampa, ahelyett, hogy meg van tankolva, nincs vele gond.
Cikizni meg nem cikiztem le semmit es senkit. Akarki jarhat ugy, hogy epp nincs nala cash, elhagyta a bankartyat, elfelejtette a pin kodto, mittom en aki sajat magat vagy mast azzal meri, hogy ciki e 3 ezerert tankolni, az önmagaban ciki
Volt jopar eve egy bmw kereskedös ismerösünk. Naluk külön szo esett pl arrol, hogy a szalonba betevedö embereknel semmi fele különbseget nem szabad tenni, mondjuk öltözködes alapjan, mert sokszor a pont kikent/kifent ficsur az aki 5 ev hitellel is csak neccesen tudja bevallalni a 316i-t, mig a kis noname pufidzsekibe beballagos ember leteszi cashben az M6 arat az asztalra
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #21072 üzenetére
Klassz! Jol szol? nem keves energiat pakoltal bele
(#21094) -secret- meg igen jo velemenyeket is hallottam rola. Allitolag ez az A6 nagyon el van talalva, ellenben az 5 ös bmw röl vannak negativ velemenyek, a nyekergö ülestöl, a gyenge minösegü anyagokig .
Ehhez mar valoban az automata dukal....bar nem kellene kombiban...semmit nem tudnek kezdeni azzal a 6 millio köbmeternyi csomagterrel
-
Declare
őstag
Jo nyilvan egy gyerekkel mar mas a helyzet....bar ott is az van, hogy ha 1 auto is van akkor sem mindig babakocsival utazol. Ellenben mindig egy hajoban ülsz, amivel nehez parkolni, manöverezni....
viszont a sedannak tenyleg van hatranya pakolasban...ezert kell venni pl A5 audit vagy 4 es bömit, vagy valami 3as, 5ös GT verziot tudom most jön, hogy "de abba hova rakom a hütöszekrenyt..."
mod: nekem az ilyen nagy autok nem igen tetszenek feherben egy golf mondjuk a fekete tetövel dögös, de egy nagy limuzin vagy plane kombi....
(#21102) tboy93 ehhez kepest az en helyzetem milyen egyszerü volt es en ennek is hogy tudok örülni nyilvan a vegeredmeny sem lesz ugyanaz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #21118 üzenetére
Huh, az nagyon menö lett plane, hogy magad csinaltad elhiszem, hogy nem allnal neki megegyszer....de bravo!
-
Declare
őstag
Jah, hat lehet ezt ragozni a vegtelensegig mint mindent.
Nekem egy külsö erösitö került be, hangatalakitoval a gyari fejhez kötve (igy minden maradt gyari kinezetre es funkciokra), elsö ket ajto szigeteles, illetve egy jobb elsö szett. Ez igy kb egy 100-120 volt cakk pakk.
Eredmeny: sokkal szebb magas hangok, szebb hangzas, nagyobb temponal is lehet szepen hallgatni a zenet. Nem mondom, hogy eg es föld a gyarihoz kepest, de sokkal szebb es jobb az biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs