-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #36251 üzenetére
Nyilvan van, de a többseg szerintem nem ilyen.
(#36252) brumi1024 nem tudom pontosan itt a nemeteknel hogy van de relative könnyen dobaljak a probaautokat. Kollegam aki nemreg vett xc60 at par napig egy xc90 el jart, megkapta probakent. Masik kollegamnak v60 van ö egy xc60 ast kapott amig szervizben volt a kocsi, fönököm meg az elmult 2 hetben az összes letezö SUV ot elhozta par napra (Q7, X5, GLC, Infinity) es mind a full felszereltseggel (S line, M pack...magat becsuko ajto, ejjellato stb)....nagyon komolyak ezek az autok basszus
Nyilvan itt is az van azert, hogy korabbi vevö, nem utcarol beesett ember....nem hiszem hogy ilyen 80-100ezer euros autokat hozzamdobnanak, ha beparkolnek az Astraval hozzajuk
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #36277 üzenetére
Egyszerüen arra gondolt Magus szerintem, hogy ha valami nem sajat, attol azzal meg lehetne ugyan ugy banni.
Nem alszenteskedes, vagy okoskodas, de nekem sem adja soha ez a feeling, hogy huu ez mase, akkor rugjuk toljuk, pedig vezettem többször es vezetek most is neha ceges vagy berelt autot. Az lehet, hogy mondjuk hazafele 200al megyek, mert erjek haza csak 15 perccel hamarabb, a ceg fizeti az üzemanyagot en meg elöbb hazaerek, habar nincs konkret program es lehet sajat autoval nem ennyivel mennek eppen....bar azzal sem 100al közlekedem a bahnon . Ettöl függetlenül ugyan ugy banok vele es ugyan az a vezetesi stilusom, mint a sajattal.
Legtöbbször ugyan ezt latom az embereken, hogy nem az enyem, ki van fizetve, berauto, akkor csikorogjon a kerek, tiltasig forgatom....a hidegen tiprom az meg szinte alap.
Tenyleg ne okoskodasnak, vagy kötekedesnek vedd, csak szerintem se jo ez a hozzaallas a dolgokhoz
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #36296 üzenetére
Azert irtam, en nem okoskodasnak szantam, csak hogy maga a hozzaallas fura nekem...Te is itt forumozgatsz, erdeklödsz az autok irant, vigyazol a sajatodra. Ha most guritottad volna ki a szalonbol mittom en 8-10 millioert biztos nem szurod 2 be 70 nel Nyilvan ezzel nem tetted tönkre, nem vagy vandal vagy ilyesmi....csak na erted....bmw az a szivügyem...ha a kis 1 est bantjak, nekem az is faj
(#36294) [rvilike] jo de Te ugy tanultad, hogy 6000 nel valtunk amig hideg, 6500 nal ha üzemmeleg....amugy meg normalis ember akkor valt ha epp letilt az elektronika ....nem a Te hibad
amugy 5000 km t szoktak mondani elsö olajcsereig, addig ovatosan, aztan friss olaj es lehet tolni. Nem csak a motor, egyszerüen minden alkatresznek idö kell, hogy összekopjon. M4 bmw nel 2000 km t mondtak egy autos videoban atvetelkor
-
Declare
őstag
"Attól mert szeretem nyomni neki, miért bántanám hidegen?"
Anyaaam....azert Te szoktad venni a lapot Neked is irjam, innentöl kezdve a [Homor/Ironia ON] jeleket?
"Hát 5e km-t tuti nem finomkodok akkor se ha a sajátom, az fél év"
Ezen meg a lelked rajta, en meg biztos finomkodnek vele barcsak mar ott tartanank, hogy a legnagyobb problemam, hogy nem tolhatom az elsö 2000km en az M4 nek, mert bejaratos
(#36305) brumi1024 Egyébként nem is javasolják már a legtöbb helyen az 5000-nél lévő olajcserét, mert a gyártók szerint felesleges. Igen meg a gyarto szerint 30 ezer kmenkenti olajcsere a hosszu elet titka lehetne összegyüjteni ilyen jo kis mondasokat, hogy a "gyarto szerint..."
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #36309 üzenetére
Igen es ezek az akar 30k s intervallumok között az emberek hany szazaleka foglalkozik az akarral?
Bejaratashoz, meg annyit, hogy 5 eve nekünk az 1.4 tsi nel is 5k t mondtak es csinaltunk is, illetve van egy tök jo kis nemet autos youtube "sorozat" vagy csatorna vagy akarminek is mondjuk...autokkal foglalkoznak/tuningolnak stb....ott van egy M4 bmw pont, az atveteltöl a tuningon keresztül es ott 2000 km t mondanak a csavonak (amitöl kiakad, kb, mint Vilike ), a legutobbi reszben meg az uj focus RS t hozza ki a szalonbol es annal is ovatoskodas van az elejen.....de na....nyilvan mindenki azt kezd az autojaval amit akar...en nem tudom mi faj azon, hogy 3-5k km nel az ember ledobatja az olajat az elsö alkalommal, de ha faj, hat nem kell csinalni
jah mod: amugy arrol a focus RS röl igen jokat mond a csavo....allitolag bitang jo a tapadasa, eszmeletlen az uttartasa....es sportmodban szepen durrog/puffog....csak kicsi a benzintank
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboldi #36357 üzenetére
Ne haragudj, elsiklottam a kerdes felett . Igen, azaz!
(#36377) V.Stryker nem veszünk el, mert a valasz egyertelmü, hogy max nagypapinak valo, aki evi 1000 km t megy, azt is csak ha jo az idö es a varosban AMugy gumis topic ha keveset mesz egy evben, azt is lassan es azt sem az alpokban es nem is mediterran regioban, akkor inkabb a michelin cross climate
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #36595 üzenetére
"Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat."
Nah, aki megveszi a 3 as bmw t / a4 audit, az meg pont ez mozgatja az apro reszletek/finomsagok. (amugy a 3 as bmw azert vezetesi elmeny tekinteteben is jonak kell lennie. Van belöle 6 sebesseges 6 hengeres is, illetve bitang jonak kikialtott 8 sebesseges automata is 300+lovakkal is...ezenkivül ott a design, hatsokerekhajtas. En nagyon gyorsan tudnek dönteni egy 3 as bimmer mellett egy passattal szemben Az uj 3 as ami jön, ott meg allitolag nagyon is fokuszal a bmw a vezetesi elmenyre ujbol, szoval igen kecsegtetö
de az uj A4 is se nem ültem benne se nem vezttem, csak lattam kivülröl, olvastam a teszteket...jo-jo a passat...de azert az az A4 az sokkal jobban tetszik. Nem lenne kerdes melyiket kernem ott sem
-
Declare
őstag
Na ez allati: [vezetek nelküli töltesü merci]
Ez a villanyautozas szerintem egyszer csak ugy fog berobbanni, hogy csak pislogunk
-
Declare
őstag
válasz mdani01 #36682 üzenetére
jajaja persze, összesegeben is egy ütös csomag jöhetne nekem is
Klima: szerencsere a szerelöm ezzel is foglalkozik, artani nem art neki ha keves a gaz, mert lekapcsolja magat, ha nagyon elfogyott mar. Egyelöre ilyen egesz langyos, szaraz levegöt meg fuj, remelem kitart par hetig, aztan meg lesz oldva .
Plusz azt mondta, hogy ilyen pontszerü rozsdara (ami van egy köfelverödes miatt a küszöbnel) külön van egy tuti embere. Szoval happy a dolog, leadom par napra otthon a szabi alatt es elvileg minden tip top lesz mire megyek erte horror storykat hallani, ha az ember ismeretlenül beesik egy mühelybe Majd beszamolok ugyis, mi lett
(#36684) z123456789 vicc amugy....amikor en megvettem a lumia telom csak azert vettem vezetknelküli töltöt, mert valami 2k hufert adtak szpesöl offerben...de amugy azt mondtam, hogy ekkora marhasagot....aztan olyan szinten megszerettem ezt, hogy soha nem kell kabelt dugdosnom, soha nem felejtem el feltölteni, hogy az egyik ok volt amiert eladtam az ájfont (jo mondjuk az meg aadasul olyan gyorsan merült, hogy a budiba is vettem mar kabelt hozza ) szoval allati jo dolog na
(#36685) BigBlackDog elkergeti a kutya
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #36756 üzenetére
A sajat hsz eddel valaszolnek:
"Mindig van lejjebb."
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #36935 üzenetére
Passatbol rengeteget legyartanak, gyakrlatilag egy tucat auto, cegek szintjen az egyik legkelendöbb talan. Szerintem is egyedi problema azert ez a tetöbeazas pl....nyilvan ha pont tied akkor azert nem vigasztal, plane, hogy azert ez a kocsi igy böven 10 milla felett van.
Nekem mondjuk ez a design sem annyira bejövös, en tuti inkabb egy mondeot valasztanek, vagy a szerenyebben felszerelt a4 -et.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #36953 üzenetére
En amugy ezen gondolkoztam nemreg, hogy miert nincs valami olyasmi lehetöseg, hogy ha a kocsi erzi a regen. igenyet, akkor azt jelzi es mondjuk valamennyi ideig lehetöseget ad a soförnek kesleltetni/elinditani.
Nekem is volt nem egyszer, hogy beindult a regeneracio, de tudtam, hogy hamarosna (vagy mondjuk masnap, vagy 1-2 nap mulva) pont fogok menni orakat az autobahnon, ahol pörög 2500-3500 at a motor folyamatosan. Ennek ellenere elötte varosban ide oda el kellett ugranom, befejezni nem tudta soha, de mindig elkezdte, igy kb 35 literes fogyasztassal jartam a varost total feleslegesen. Aztan hazaertem, hagytam az udvaron had fejezze be (kb 5 perc lehetett még neki hatra).....amikor masnap mondjuk indultam hosszu tavra, ahol szepen kiegett volna amugy is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #36961 üzenetére
Attol függ....ha megvan mar minden (lakas/haz, megtakaritas, stb....akkor miert ne ha az a vágy )
Azt szoktak mondani, hogy a penzed 10% körül erdemes autoba ölni (fektetni szot direkt nem irom ), vagy ilyen fel evi netto atlagkereset.
Pont az Opel topicban volt tema, ami a kiszamolo blogban is van [link] Sokakra raferne ennek a blognak az olvasgatasa
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #37005 üzenetére
Arra akart utalni szerintem, hogy egy hasznalt autonal azert az szokott lenni az alap, hogy vasarlas utan szerelö, olaj csere, nezzek meg a vezerlest, tenyleg jo allapotban van e nem lett elsunnyogva....akarmi.
Azert a 10k km az nem 1-2 nap alat jön össze gondolom Neked sem Erdemes jo minösegü olajat es gyakran cserelni, nem egy nagy összeg, de allitolag sokat jelent.
En is 10k km enkent ledobatom es megy bele a Liqui molly top tech 4600, en ezt talaltam a legjobbnak a kocsimhoz
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #37014 üzenetére
Igy azert mas, de nekem is fura volt ez a vettem egy hasznaltautot es 10k km ig tartott, mire talaltam olajat bele
-
Declare
őstag
baaaaaaah beülni 21 fokos klimas autoba a nyari melegben par percre, a legjobb amit az egezseged erdekeben tehetsz
En amugy csak vegszüksegben hasznalom a klimat, utalja minden porcikam....szemem, vallam, torkom...varosban csak akkor hasznalom ha tenyleg dög meleg van, amugy nem. Nem veletlen nem vettem eszre, hogy elillant a gáz jó része
Autopalyan, meg hosszabb utazaskor, viszont aranyat er, de nekem akkor is csak minimalban megy.
Van olyan ismerösöm, aki azert vitte vissza a bmw t a szalonba, mert miaz man´ hogy 18 fok a leghidegebb állás...hat mondom bravo
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #37103 üzenetére
altalaban ilyen 3-4 fok körüli különbsegre mondjak, hogy az nem viseli még meg a szervezetet.
Nyilvan van olyan, amikor tenyleg tüz a nap, forr a levegö....plane ha ez Bp-n a betondzsungelben, a dugoban, akkor nincs mese....vagy ha több oras utra indul, ott is lehet jatszani a klimaval jobban....de en akkor sem szeretem vadul nyomatni.
(#37102) Qru szüleimnek volt olyan ismeröse, aki meg sok sok eve vett egy A8 audit, nemetorszagbol, par evesen....oriasi szám volt a kocsi is, meg a klima is ritkasag volt, janizott is ezerrel, egesz nyarat full megfazassal tolta vegig, nyar vegere össze is jött az arcüreg gyulladas.. (nem lett semmi baja végül, ér a "LOL")
(#37104) gzbotii lasd fent
-
Declare
őstag
Jah, hat en megpusztulnek ilyen klimazastol Egyszer dolgoztam nyari munka gyanant egy tervezö irodaban, ott 18 fokra volt allitva a szobaban a klima....pulover es salban mentem vicc nelkül....kint 35 fok, szabalyosan rosszul lettem, ahogy mindig ki/be leptem
KLimahoz egy uccso kerdes, mert ezt sose tudtam:
Az auto klima ugy müködik, hogy bekapcsol a klimakompresszor amikor hütenie kell, akkor nyomja a max hideget, majd ha nem kell hüteni lekapcsol es sima külsö levegöt nyom tovabb, amig megint nem kell hütenie? Szoval on/off üzemmod van csak? Ha be van allitva a hömerseklet, akkor akar percenkent többször ki be kapcsolgat egy picit?
-
Declare
őstag
Ahaaa, szoval akkor van ugy, hogy mondjuk csak 18 fokos levegöt fuj be, meg van amikor 12 mondjuk? Ilyesmire tippeltem, csak nem ertettem, hogy hogyan, ha a klima be van kapcsolva a klimakompresszor folyamatosan dolgozik.
(#37166) kalmanchris igen, ventifordulatot is allit, az oke, de valahogy nekem is az volt a gyanum, hogy nem az van, hogy a leghidegebb levegöt, amit tud, azt fujja mindig, hol 1 es, hol 7 es fokozaton.
Van ilyen kis napsütes erzekelö nekem is a szelvedö elött közepen. Okos dolog, mert ha szembefordul a nap es elkezd tüzni baromi meleg lesz, ha elfordul, akkor egesz mas.
(#37164) necsak 20 at nalam soha nem mutat 22-25 között valtoztatom altalaban....kiveve most, mivel nincs benne gáz, igy kb 20 fokos levegö a legerösebb kb, amit tud, szoval most LO ban megy ha kell
-
Declare
őstag
Egy fekes kerdes. Ha esetleg cserelni kell az Astra (H) n a fekeket, akkor erdemes lenne EBC be benevezni? Nyilvan ilyen furatos/maratos fekre nincs szüksegem, versenypalyan nem ugratom a 110 lovat de palyan nagyobb sebessegnel azon gondolkozom, hogy valszeg nem artana. Azert amikor 160-180 körül kell fekezni, gondolom ott kijön az elönye egy ilyen jobb feknek....raadasul a mostani neha remeg is olyankor...neha nem
110 körül van a komplett szett a kocsimhoz (sima EBC tarcsak a greenstuff betetekkel)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #37189 üzenetére
Szerintem az nem darab/hanem per pár. Az astrara legalabbis.
(Ebcbrakes.hu, 38k 2db elsö, 27k a greestuff (elsö garnitura)....) nyilvan + munkadij, meg ilyenek.
(#37187) [rvilike] kerdes, hogy miben kapok többet, mint egy egyszerübb feknel? Vibracio mentesseg az valoszinü, meg talan a fekhatas is ha jol gondolom. Köszi, máshol is ajanlottad az EBC t, azert is került kepbe
Meglatom mit mond a szerelö a fekeimre majd.
(#37191) [rvilike] itt neztem igen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sokan villogatnak a gyarilag beallitott xenonra. Nalam is ez volt a helyzet, meg apum kocsijanal is. A megoldas egeszen egyszerü, egy picit lejjebb allittattuk, azota nincs baj....nyilvan van egy ket önkentes rendör, aki nem tudja feldolgozni, hogy vannak nem csak halogen fenyszorok, de ezekkel en mar reg nem foglalkozom.
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #38412 üzenetére
Altalaban nem foglalkozom vele ha csak egyet villant....ha emberkedik es felhuzza a refit, akkor en is....altalaban utanna le szoktak kapcsolni
(#38413) Qru szerintem mind a kettöre lehet valasz a keves gaz. Kerdes, hogy amikor hideget fuj, akkor az mennyie hideg? Ha olyan, amilyennek lennie kell, akkor viszont valami más lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Erdekes Sokaig semmikeppen nem fujhatna be hideget....ha minden franko szerintem. Klima benyomasa utan nehany masodperccel en mindig azt tapasztaltam, hogy jön a hideg.
A masik parasodo dolog is nagyon fura. A klima ugye szaraz levegöt fuj be (ezert is utalom pl)...nedves a levegöször mondjuk vagy nem tudom normalisan az se csinalhatna ilyet. Amikor ilyen baromi paras idö van, klimat benyomva 1 masodperc alatt eltünik a para a szelvedöröl
(#38416) SzlobiG ismerösek ezek a gyökerek en azt imadom, amikor a tag jön a kanyarban, en mar levettem, ö meg csak azutan, hogy elvakitott na meg olyan is volt mar nem egyszer, hogy elöbb nyomta fel a refit, minthogy elhagyott volna.... komolyan mondom, hogy hajra tesla, mert az emberek jo resze nem alkalmas a kulturalt vezetesre
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38950 üzenetére
Miert van arra szabaly, hogy 200 lo alatt nem lehet gyorsabban menni, mint 140? Ha valaki alszik a belsöben pont nem erdekel, milyen auto, mekkora motorral, ha en gyorsabban akarok menni en is levillogom.
Nem ertem otthon miert van ebböl presztizs harc. Ha az 1.6 dizel octavia 180 al akar menni az miert faj? Valszzeg azrt, mert nem ö tankolja, idöre megy, dolgozik, megeri neki kockaztatni egy trafipaxot. Haveromnak is van 1,6 octaviaja, 5 sebesseges, siman lehet vele 180 tempomattal haladni.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38971 üzenetére
Jo nem tisztaztuk a parametereket sorry Valoban vannak hülyek pro es kontra....a tömött palyan villogo es cikazo, aki veszelyes mindenkire es nagy küzdelmek aran elörebb tud kerülni 2 autoval.....de ugyan ilyen irritalo amikor megy a belsöben 130-140 el es nem hajlando kimenni, mert 6 km re lat egy masik teherautot is.
Ha a seggedbe all, akkor valszeg tud gyorsabban menni, ora szerint 200 at 1,6 tol felfele viszi kb minden auto (dizel/benzin), persze ahhoz padlozni kell es idö kell ha ilyen van miert nem engeded el, had menjen azt csok.....egy üres autopalyan mondjuk lehet jatszani, azzal baj nincs
En pl ha sietek otthon is megyek 150 tempomattal (picit alatta) es sokszor talalkozom ilyen önerzeteskedö emberekkel, hogy megyek a belsöben melleerek es egyre jobban csökken a különbseg, majd kb felgyorsul a tempomra, vagy nyom egy köveret es elhoz par 100 meterre....aztan persze visszalassit, megint utolerem....es igy megy....se megelözni nem tudom (gyorsabban nem akarok menni), se bealni möge.....agygörcsöt kapok az ilyenektöl. Ezert fakadt ki ez az elöbbi hsz belölem
iRico Szembe tünö nagyon a közlekedesi moral, ahogy megyek hazafele....itt Hamburg környeken valoban peldas a moral....akarmilyen bmw/audi sem villog, mindenki azonnal kihuzodik a külsöbe ha van eleg hely stb...(nyilvan mindenhol vannak barmok). Aztan a cseheknel mar megjelennek a villogo agressziv bmw k (pont most volt, hogy egy agressziv A5 audi volt a mozgo trafi....en tempomattal mentem, nem erdekelt, de az elöttem menö A6 kombit beletolta a gyorshajtasba, aztan par km rel kesöbb latom, hogy a leallosavban villog benne a kek lampa, mögötte, meg cashel a nemet audis). A szlovakoknal megroszabb egy picit a helyzet, aztan otthon meg kezdödik a belsö savban alvas, villogo octavias, cikazas...eleg szomoru
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #38975 üzenetére
ezzel igy maximalisan egyetertek
(#38974) Snoop-y nincs baj a versenyzessel ...csak azt is lehet esszel, meg esz nelkül. Pont multkr irtam le, amikor valami eleg komolyan motorizalt 5 ös bmw szivatott ejszaka, kb üres autobahnon, en mentem a 190-200 körüli max tempommal, ö meg mindig bevart es amikor melle ertem, brutal modon elrugta magat es elhuzott....ezt eljatszotta vagy 3x
z123456789 Györ amugy tenyleg jo csak sarga lampanal, mar azert kezdjen gurulni az autod, mert ha nem, akkor kapsz egy kis figyelmesztetö dudat, hogy mit alszol . Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
(#38978) tomcsi23 nem, de igazabol nem fajt, mert akkora erö fölenyben volt, ha opc ben ültem volna se lettem volna sehol
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboldi #38995 üzenetére
volt ebben egy kis tulzas azert persze, de nekem altalaban ez a tapasztalatom, hogy Györ es környeken kicsit dinamikusabb a vezetes....nyilvan a Bp az mas vilag megint, de a nagy Magyar atlaghoz kepest. En györben sokat vagyok, nagyon csipem azt a varost.... bar Füred es Kecskemet is a best listámon van....raadasul a gokart palya Kecskemeten, nagyon allat
-
Declare
őstag
Csak ugy altalaban ez a kocsi es hatarok temahoz:
Szerintetek egy vezetesi training a "hasznosabb" vagy mondjuk ha benevezel egy körözesre Mogyorodon sajat kocsival? (ha jol tudom van ilyen opcio) Gondolom a gumi azert kb meghal egy ilyen palyazas utan, de a kocsi többi resze, futomü, felfüggesztes birja ha az ember megcibalja egy picit palyan?
-
Declare
őstag
+rbalint88, Aggregátor
Akkor valszeg ezt a vezetestechnikai traininget lesem meg reszletesebben....csak az olyan nagyon sterilnek tünt nekem. Mesz a gyantas vizes cuccon, aztan egy ketö haaaaarom es kirantjak a kocsi segget....oke, tök jo, de en inkabb arra lennek kivancsi mit csinal nagyobb temponal aszfalton egy kanyarba, hol vannak a hatarok stb. Ezt azert en közuton nem probalgatom. Neha neha van bevallalosabb kanyar vagy hasonlo, ha olyan a körülmeny, de ott vagy picit megindul, vagy siman elfordul, de hogy mennyi volt meg benne, mennyire volt hataron, mi lett volna, ha meg +10km/h val megyek, hogy reagal az nincs meg.Telen megint ugye mas a helyzet, ott lehet jatszani ha van ho, de az megint mas...olyan mint a mügyantas palya gondolom
Szoval ugy ertem, mint pl egy gokarozasnal. Elöször balfek modjara vegig gurul az ember, aztan kemenyebben tolja, aztan keresztbeall, aztan utanna lassan erzi, rajön, hogy mennyi van benne, mikor mozdul ugy, hogy ez mar hatar es hogy fog akkor viselkedni.
(#39091) zolynet ez allati lehet, de en csak ilyen amatör modon kepzelem a dolgot, ahogy fent is irtam. Versenyzesre inkabb maradok a gokartnal
-
Declare
őstag
na ez nagyon állat! köszi, valami ilyesmire gondoltam hál. égnek azert nem ezres swifttel nyomulok , amiatt meg nekem aztan semmilyen rossz erzesem nincs, ha 200+loerös kocsik között kell helytallni 1.4 es poloval is bele mehetsz olyan helyzetbe, ahol jol jön es kell ez a tudas. Nem verseny ez, hanem tanulas/tapasztalat szerzes
nekem a gtc ben ugyan az a futomü van, mint a 200+ lovas verzioban is, ez is erdekel
(#39109) Peter.70 ha van abs ed mehetsz...ennyi a kitetel
(#39110) EQMontoya uhh, ez baba na ezzel kellene menni a trainingre . Hasznaltan 4-5 ev mulva majd emberi arba kerül
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #39117 üzenetére
Mondjuk ez egy kultikus darab nyilvan, de pont ezert lesz több hasznaltan szerintem. Az emberi arat meg ugy ertem, hogy 20 rol indul, 4-5 ev alatt szerintem felet elbukja, 10 alatt meg lehet venni....mint egy jobban felszerelt Golfot ujonan
10-12 millio körül mar lehet panamrat is venni 5-6 evesen.
Azert ez egy komoly szint már, ha valaki egy porscheba tud belehuppanni lattam az uj panamerat is, de ez a 911 is most nyilvan azt az arculatot követi...nagyon baba...de a macan is tetszik ezekre már rá lehet sütni, hogy prémium
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #39195 üzenetére
Hat meg a 3-ik linken pl a 330d nel rosszabb idöt futott egy Jaguar XKR 420 loval....nem hiszem, hogy ez realis lenne .
Engem most beültetnenek a Lamborgini Huracanba valoszinüleg eltelne egy ket kör mire a lista aljara felkapaszkodnek vele es valszeg nem keves idöt kellene vele a palyan töltenem, mire az elboly környekere keveredne a köridöm, hiaba a brutal kocsi
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #39204 üzenetére
Ez most ide kivankozik: Opel astra gtc vs porsche, autobahn kisse tulzottan ki voltunk pihenve nyaralas utan
(#39203) 8th nem belevau a kis csatatokba , de en sem erzem, hogy ez a lista az autok valos eröviszonyait abrazolna pedig aztan en nem vagyok japan parti, meg szeretem a bmwt....de pl amig a link2, linken az 1.4 tsi scirocco megveri a porsche cayman gts t ...na erted szoval....ezek szerintem is amatör körözgetesek eredmenyei, semmi több
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #39488 üzenetére
Jo helyen lakhatsz, ha nalatok ugy nez ki az orvosi ellatas, hogy odacsörögsz, ö bepattan a kocsijaba es teli gazon ott van Nalad percek alatt .
Attol meg mert orvos hasznalja, az ugyan ugy bepöfög a munkahelyre reggel, delutan bevasarol, majd hazapöfög, mint egy gyari munkas, mernök, kertesz akarki....ezzel az orvos dumaval azt probaljak sugalni szvsz, hogy intellegins, tanult ember, jo egzisztenciaval, azaz az auto gondos gazdanal volt, ahol volt love a karbantartasra....ami egyreszt nem igaz, mert egy orvos ugyan ugy lehet tirpak paraszt, mint egy kertesz, de egy kertesz is lehet intelligens. Masreszt pl a mi ismeretsegi körünkben levö orvosok nagyon jo fejek, meg minden, de annyi müszaki erzekük nincs, hogy egy letrat, hogy kell helyesen felallitaniszoval ez az orvos duma nalam sem allja meg a helyet
-
Declare
őstag
Csak annyi a lenyeg, amit akartam, hogy nem gondolom, hogy azert mert orvos a tulaj, akarcsak minimalisan is nöne a valoszinüsege, hogy jobban kopott a motor....mint mondjuk egy mentö/rendör autonal. Veszhelyzetben nem ök mennek....gyogyszert felirni Marikaneninek, meg nem fogja kitaposni a lelket a kocsinak szvsz.
(#39493) rbalint88 ugyanez amit irtam. Van persze szegeny orvos meg jomodu is...csak azt irtam mire utal a dolog szerintem, amikor oda van irva, hogy "orvos". Orvos=nivo....szvsz ez a lelektana...ami persze nem egyertelmü
(#39496) stickermajom azert ez nem tünik vilagvegenek szerintem nekem egy csunyabb pupot tüntettek el nagyon szepen a küszöb fölött....az tenyleg melyröl, alulrol puposodott ki....szerintem a tied egyszerübben javithato hiba....nyilvan nem faja fenyezös topicban kerdezz ra
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Oke oke, megadom magam ha orvostol akarok kocsit venni, elöször kinyittatok vele egy letrat a müszaki erzek teszteles celjabol aztan atbeszeljük, hogy videki haziorvos, vagy elkenyelmesedett nagyvarosi e
(#39505) Skillet csak vitzeltem probaltam kimagyarazni a benasagom
MunezXBK, pls ne kommenteld ezt a HSZ.-m
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs