Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz Qru #39081 üzenetére

    +rbalint88, Aggregátor
    Akkor valszeg ezt a vezetestechnikai traininget lesem meg reszletesebben....csak az olyan nagyon sterilnek tünt nekem. Mesz a gyantas vizes cuccon, aztan egy ketö haaaaarom es kirantjak a kocsi segget....oke, tök jo, de en inkabb arra lennek kivancsi mit csinal nagyobb temponal aszfalton egy kanyarba, hol vannak a hatarok stb. Ezt azert en közuton nem probalgatom. Neha neha van bevallalosabb kanyar vagy hasonlo, ha olyan a körülmeny, de ott vagy picit megindul, vagy siman elfordul, de hogy mennyi volt meg benne, mennyire volt hataron, mi lett volna, ha meg +10km/h val megyek, hogy reagal az nincs meg.

    Telen megint ugye mas a helyzet, ott lehet jatszani ha van ho, de az megint mas...olyan mint a mügyantas palya gondolom :)

    Szoval ugy ertem, mint pl egy gokarozasnal. Elöször balfek modjara vegig gurul az ember, aztan kemenyebben tolja, aztan keresztbeall, aztan utanna lassan erzi, rajön, hogy mennyi van benne, mikor mozdul ugy, hogy ez mar hatar es hogy fog akkor viselkedni.

    (#39091) zolynet :R ez allati lehet, de en csak ilyen amatör modon kepzelem a dolgot, ahogy fent is irtam. Versenyzesre inkabb maradok a gokartnal :D

Új hozzászólás Aktív témák