-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
Drakoo
tag
Sziasztok! A tanácsotokat kérném apróbb javítás ügyében. A Skoda Octabia (1-es felvarrott) csomagtartóban jobb oldalt észrevettem h esős időben pár csepp megjelent a csomagtérben. Találtam egy lyukat a jobb oldali vízvezető falon. Hogy tudnám befoltozni, vagy milyen megoldást tudtok mondani. Képet is teszek fel. Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
Qru
MODERÁTOR
A találka helyszíne:
Szerémi út és a Mezőkövesd út sarkától ahogy jössz befelé a városba van egy parkoló. Ott lesz a találkapont 07.14.-én 18h-tól kifulladásig. Nem márkaspecifikus, jöhet bárki bármivel.
Várunk mindenkit sok szeretettel. Megpróbálok 6-ra én is odaérni de a forgalomtól függ pontosan mikor érek oda.
mod:
rvilike:
De legalább van olyan autónk is ami nem csak nem megy de legalább nem is fogyaszt:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
Valakinek van tapasztalata szivorendszer atmosassal (intercooler included, sot fo szempont)? De ha van kulturalt "for dummies" leiras, azt is szivesen veszem 13 ev es lassan 300k km fele biztos nem ront az auto lelkivilagan, ha az egr altal befosott kormot meg az olajat kipucolom. Mondjuk nem fustol meg nem nyugol, jol is megy, de szeretnem ezt az allapotot fenn is tartani.
-
Ironizer
tag
Na megvolt az alpok túra, ~2300km, ~11L-es átlag (pluszmínusz pár deci, van benne némi bizonytalanság, mert két tankolás is el lett baszva mérés szempontjából). Én ezzel meg vagyok elégedve, teljesen jó egy ekkora motortól. Ami inkább álleesős az az, hogy volt egy 9,02L-es részeredmény is, fehérvár-szentgotthárd viszonylatban.
Volt egy kis hűtővízpara az első nap, az első komoly hágó tetején parkolás közben kicsit felforrt a víz, kinyomott némi mennyiséget magából. Itthon nem szokott a hűtéssel gond lenni, még a legnagyobb kánikulában, állásban/dugóban araszolgatásban is le tudja hűteni a ventivel, ezért nem is szenteltem nagy figyelmet neki. Ekkora hágókon viszont a mászások közben annyira átmelegszik, hogy odafent kell egy pár percet hűteni leállítás előtt, mert állásban is folyamatosan jön ki a meleg a motorból.
Ettől eltekintve teljesen hibátlanul teljesítette a gép a távot, meg vagyok vele elégedve.
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Egy ismerősöm szeretne egyterűt venni, de elég neki az 5 személyes. A családban van C-Max 90 lovas peugeot HDI motorral, ismerjük a motorikus részt meg vagyunk vele elégedve. Viszont ahogy nézegettük a Citroen Xsara Picassok egész jó árban vannak hasonló motorral. Miért olyan "olcsóak" szerintetek? Félni kell tőlük? Van esetleg valakinek ilyen citroenje? Vélemény? Köszi előre is !
-
Kornel
veterán
Csütörtökre esőt mondanak.
😞 -
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #38173 üzenetére
Azt aztán miért? Gondolom nem ennyire szomjas technika, de a pontos, valós okát nem tudom.Csiga helyett akkor asszem zoxigénpalackot tetetek majd bele a sarkon...
Mondjuk legalább nem kell kocsit mosni, úgyis össze lesz b*szva.
(#38177) EQMontoya: Ment pü. a kabáttal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz EQMontoya #38168 üzenetére
Hát nem sok, egy kicsi.
Na itt van egy album a jobb autós képekkel, nem csak az én verdámról, láttam még pár érdekes autót, azokat is felraktam:
Ja, egyik szerpentinen jött szembe egy lambo is meg még vagy 5-6 másik hasonló kategóriás szupersportkocsi, nem tudom pontosan mik, fényképezni se volt idő.
-
Ironizer
tag
Igen, Tirolban is jártunk, meg Carinthiában, plusz egy kis Olaszország, meg egy csipetnyi Svájc. Bejártuk Ausztria legmagasabb hágóit, gleccsútját, plusz a Stelvio-t Olaszország-Svájc határán.
Vegyél egy bimmert, aztán hajrá. De amúgy igazából mindegy az autó. Haverom is azzal jött, hogy most egy 1.6-os octáviával mit csináljon a szerpentineken, de én azt mondom, hogy élményt gyűjteni egy suzukival is lehet, bármivel lehet, a lényeg, hogy eljuss szép helyekre. Persze ez egy autós topik, meg nekem se véletlen van ilyen autóm, de főleg így első alkalommal az Alpokban nekem inkább a hegyek és a látvány voltak a meghatározó élmények, nem az, hogy milyen jót autóztam. A versenypályás nyíltnapos csapatást úgysem közelíti meg vezetésélményileg.
[ Szerkesztve ]
-
Milo629
aktív tag
Üdv. jobb topikot nem találtam erre, bár lehet, hogy van.
Tegnap sikerült összetörni a kocsit, belém jöttek hátulról és nekilöktek az előttem lévőnek, felhívtam az okozó biztosítóját ahol elmeséltem meg bediktáltam mindent, a kérdésem az lenne, hogy ha tőlük kijön egy XY ember felmérni a kárt, akkor nem fog kevesebbet mondani, hogy ne kelljen annyit fizetnie a biztosítónak, vagy valaki "független" jön akivel szerződésben vannak, vagy hogy megy ez pontosan? -
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #38184 üzenetére
Akkor már inkább egy fáklya. A tapasztalataim szerint eléggé be szokott jönni.
-
nagyúr
válasz Milo629 #38183 üzenetére
Szerintem minden esetben a károkozó biztosítója jön ki és méri fel a károkat. Beleszámolnak mindent, levonják az avulást, aztán kapsz egy összeget amit vagy elfogadsz vagy nem. Fontos, hogy amíg nem jött ki a kárszakértő ne nyúlj hozzá az autóhoz! Ne kezd el bontani, szétszedni, javítgatni stb.
Amúgy jól látod, a biztosító nyilván a lehető legkevesebbet fizeti amit fizethet. Euratax érték alapján számolnak, pl. hiába vetted mondjuk a 6gen civic VTi-d 1.2M-ért, ha eurotax alapján a felét se éri az autó...
Nekünk 2x törték össze az autónkat, egyszer a swiftet, egyszer az astrát, mindkét esetben fizetett annyit a biztosító, hogy simán meg tudtuk javíttatni az összegből az autót, persze ismerős szerelőkkel, számla nélkül, bontott alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Milo629 #38183 üzenetére
Tax árak szerint fog ajánlatot tenni. Amitől majd leesik az állad kb. "Független" jön ki, de jól tudjuk, hogy manapság már senki sem független.
Papírt kitöltöttétek?
Kimegy a tag, felméri, aztán kapsz egy ajánlatot. Azt nem muszáj elfogadnod, mert lehet, hogy te drágábbér tudod csak megcsináltatni olyan minőségűre, mint amilyen volt a törés előtt. Ezt jelzed nekik, hogy neked ennyire lenne szükséged, és
a., elfogadják, és utalnak, te megcsináltatod
b., nem fogadják el, és totálkárra veszik a kocsidat, és TAX ár szerinti vételárat fizetnek, te meg azt kezdesz vele, amit akarsz.Valami ilyesmit kell elképzelni. Javítson ki valaki, ha jobban tudja.
Tboy jól mondja nagyjából ... (#38188) MunezXBK nálam is ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #38184 üzenetére
1-2 nap? Még órával előtte se tudják biztosan.
Ott, illetve akkor majd kiderül. Kb ennyi....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
stickermajom
addikt
Az üvegfóliát nem belülre szokták rakni?
-
Gabesz87
addikt
Van esetleg köztetek Renault tulaj, akinek R-Link rendszere van a kocsiban. és ismeri a frissítés menetét?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #38191 üzenetére
De.
Gabesz: Renault topikban próbáld meg.
-
Milo629
aktív tag
válasz z123456789 #38187 üzenetére
Köszi a válaszokat, annyit nyúltam csak a kocsihoz, hogy a tankolási blokkokat, törlőkendőt, láthatósági mellényt, stb. kipakoltam belőle, hogy ha ki lehet nyitni valahogy az ajtókat akkor ne tűnjön már el semmi.
Ha mondanak mondjuk 100.000 Ft-ot (csak írtam valamit) de gyári alkatrészekkel 200.000 Ft lenne, akkor ha jól értem mondhatják azt, hogy itt van 150.000 Ft aztán kend a hajadra csinálsz amit akarsz?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #38194 üzenetére
Hátul nekem 3%-os van.
-
veterán
válasz stickermajom #38194 üzenetére
Szentül meg voltam győződve, hogy mindig belülre ragasztják a fóliát. Pár hónapja viszont itt valaki amellett kardoskodott, hogy bizonyos esetekben kívülről teszik fel. Nemtom...
Egyik autómban gyárilag fémgőzölt szélvédő volt - ami ilyen lilás-narancsos színben játszik szemből nézve - a mobiltelefon rendben működött, viszont a GPS-vevő (anno egy Mitac Mio PDA) indítás után borzasztó nehezen talált jelet.
BTW Gangsta' bimmer készül?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #38189 üzenetére
Biztosító függő. Régen minden biztosító saját kárszakértőket alkalmazott. Aztán a költségcsökkentés jegyében őket kirúgták és kényszervállalkozóként számlázhattak be. Ők a "független" szakértők.
Egyes biztik pl Uniqa kompletten külsős céggel dolgozik (Dekra).
mod:
Milo629: Ha elsőre nem tudja teljesen felmérni akkor ún. pótszemlét rendelhet el.
Ezt lehet utólag is, ami vicces, hiszen ilyenkor a kész autót bontják vissza és ellenőrzik hogy tényleg az lett-e beépítve amit fizetett a bizti (bár ez csak nagyértékű törésnél teszik vagy ahol felmerül a biztosítási csalás gyanúja).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi