-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Pontosan.
10.000/db a gyári sárvédő, 15-20-ból megvan a fényezés.
Amúgy a küszöbök is rohadnak, nem sokkal később, mint a sárvédők.
-
Skillet
addikt
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Jah, csak ugye gurigát írtál
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Krisz79
őstag
válasz molnarpeter #38771 üzenetére
Valami hiba van a linkeddel.
Valójában jó lenne a K5 vagy a K7 sorozat tömlője is, 7,5m már ideális hosszúság.
2 pisztoly van hozzá. 1 a gyári ipari és a hobbi K5-K7 -é.
Igy az olcsóbb tömlő is megfelel,hiszen a gép 50%-os terheléssel van használva!http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #38909 üzenetére
én a múltkor egy megan2 kombi hátsó ívére csodálkoztam rá, több helyen le volt pattogva a festék az élen, passz hogy miért, de ott jóféle horganyzott lemezt láttam, a rozsda sem fogta. a lagunám még nem ilyen, annak a hátsó ív alja és a küszöbvég találkozásánál csipás, ajtók, első sárvédő hibátlan, pedig 17 éves már a járgány és az osztrák hegyekből jött!
-
BigBlackDog
veterán
Bosoko témában kérdeznék egyet, ha már olyan sokan szponzorálják a márkát és talicskaszámra kapják a ropogós bankjegyeket az ajánlásokért.
Szóval sikerült egy pár Bosokot még tavaly beszerezni a családi Zafira A-ra. Minden rendben is van, még nagyjából szépen is töröl, viszont ezen a szerencsétlen kocsin kétfelé áll az ablaktörlő (tehát alulról-középről indulva, két szél felé töröl). Viszont a lapátokon lévő spoilerekből az egyik pont fordítva van így fent és autópálya tempónál ugrál kicsit, nem töröl rendesen. Esetleg meg lehet valahogy fordítani ezt a spoilert (több embertől is hallottam már igenleges választ, de akárhogy nézem, nem jövök rá, hogy hogyan)?
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #38914 üzenetére
civire nehogy vegyél
végigkarcolja az üveget minden, ami nem gyári, vagy a rá való bosch. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #38914 üzenetére
Ha nekem sikerült, neked is fog. Valahogy szét lehet csúsztatni és úgy lehet megfordítani ha jól emlékszem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #38900 üzenetére
Kollégámnak 98as e46 van, nap mint nap látom és nulla rozsda. Többet áll a szabadban, mint garázsban.
-
Integrale
veterán
Rokonsagban van ket E46, egy FL elotti, a masik mar a legutolso evjarat. Elobbibol azon kivul, hogy kiszakadt a hatso futomu, semmi rozsda, szinten szabadteri.
A masik szinten rozsdamentes, az is szabadteri auto, raadasul Irorszagban, allando eso es para."Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz diablo1984 #38922 üzenetére
Hát vagy sport(os) autó, vagy automata...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #38851 üzenetére
Zsebvulkán, lunda, gröndlandi szánhúzó kutya, hó... felírtam. Esetleg még valami apróság?
Qtya123: Alapvetően egyezőek az árak számra... csak a helyi pénz 2,3 HUF
Qru: Hóval eddig nem volt találkozási lehetőség közúton, sokkal inkább a víz a probléma
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #38928 üzenetére
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
Azért az egy másik kategória, nekem a vezetési élményhez azért hozzátartozik a váltogatás.
Ettől függetlenül biztos eszement jó egy Ferrari, és kárpótol a vényolc üvöltése. Ugyanakkor élek a gyanúperrel, hogy elsírnám magam, ha N-be kéne rakni az automatát egy tisztességes gázfröccshöz a vár alatti alagútban.vilike: +1, én sem.
Nem véletlen, hogy egy IS200 vagy egy E46 320i-325i annyiba kerül, amennyibe. Nem a prémiumság az oka.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38933 üzenetére
azért én bármikor bedobnám a manuális váltót egy jó automatáért cserébe. amikor a vezetés 90%-ban közlekedésről szól és ül az ember a dugóban, akkor nekem valahogy a váltás-kuplungolás nem a vezetés élményét jelenti, hanem egy felesleges nyűgöt... arról nem beszélve, hogy egy hegyi szerpentinen, amikor tényleg keni neki az ember, akkor jól jönne egy harmadik kéz váltogatni, ha "időre" autózol. legalábbis sokszor egészségesebb két kézzel fogni a kormányt, amikor át kell fogni vagy ellenkormányozni akár. szóval ez a kézzel kavarni a fokozatpörkölt' kicsit ilyen avíttas-macsós berögződés, objektív érveket nem nagyon lehet felhozni ellene.
* plusz egész addig buli egy hegyes menetnél kézzel váltogatni, amíg hirtelen nem lesz több szükséged a kezeidre a kormánynál és véletlen 140-nél 4. helyett 2-be sikerül visszaszúrni. azt minden nagyon szereti...ja focvis a héten beülhetsz az Alfába, ma két órán keresztül porszívóztam és kárpittisztítóztam a belét
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz79 #38908 üzenetére
Ebay.com -> karcher 10m keresőbe -> price&shipping: lowest first, ennyi volt a linken. A legolcsóbb postával együtt 25.5 GBP lengyelektől.
(#38915) kornelka: méterre vehető ablaktörlő gumicsík?
(#38916) Tsebacsi: úgy valahogy, először az adaptert érdemes leszedni, aztán középtájt le lehet fejteni
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38940 üzenetére
Azért ha sikerül 4 helyett 2-be váltani, ott van baj. Vagy a sofőrrel, vagy a váltóval.
Egyébként én pont azt szeretem a kéziben, hogy kontrollom van, dönthetek, hogy motorfékkel megyek, gurulok, magas fordulaton hagyom kigyorsításhoz vagy felváltok.
Szerintem akkor is beszorul szerpentinen a zabszem, ha az automata épp nem oda vált, ahová Te gondoltad...focvis: azért az 1.8 NB-t maximum RS oktávval takarítod a belsőből.
Nem olyan sok a 144 ló, de 1100 kilóhoz és a pici légellenálláshoz képest azért sok. Nem véletlen a 8 körüli 100-as sprint sem, a vége is bőven 200 fölött.
Az NC 2.0 160 lova meg végképp elég.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
Haldexes, de nem ettől tartok, hanem a véletlenszerűen kigyulladó lejtmenetvezérlő- és a checkengine lámpa miatt. A kölcsönző csak annyit mondott, hogy akkor hívjam őket ha 3 hibalámpa ég. Egyébként csak pár kisebb patak és sok földút volt, semmi extrémet nem vállaltam be ezzel. A legtöbb felföldi utat (sziget közepe) csak megfelelő felszereléssel és technikával ajánlják, látszik itt, hogy ki van felkészülve rá. Amikor szembe jön a G Merci emelt futóművel, a hátán ásóval, plusz két benzintankkal, hátul gleccserjáró gyalogfelszereléssel akkor egyértelmű hova készülnek.
EQMontoya: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja. Az RS Oktáv eléggé más liga, ha gyorsulást nézünk.
Focvis: Minden alkohol brutális most a pluszadók miatt. Ilyen tanácsot nem adtak (mondjuk montiztam, így onnan megvan ez az ismeret), de nem egyszer láttam az ominózus műveletet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Bocs, magamból indultam ki - más a felhasználói profilunk, én főleg autópályázom.
@brumi1024: anno jártam Izlandon (akkor 1 ISK = 3 HUF volt, a sör ára nominálisan akkor is egyezett); a helyi menők teátrálisan lecsökkentik a guminyomást a turisták szeme láttára ha terepre mennek, ilyen tanácsot nem adtak?
@EQM: nem láttam még mx-5-öt a gyakorlatban 160-nal menni. Legyen akkor 1.4-es az a Skoda , órán 215-öt tudott az enyém. De mint Vilinek írtam, mások veszik, más célra, nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38945 üzenetére
mentél már hegyeset automataváltós autóval? nyilván nem egy normális automatán eleve ott kezdődik, hogy tudsz kézzel váltani és/vagy van sportmód. automataváltó =/= lusta, önfejű szarral. automataváltó=szabad kéz és láb.
rég nem ott tart már a technika, hogy az automata felcsapja 4.-be amilyen hamar csak tudja, városban meg keveri az atf-et ész nélkül. sportprogramban vagy leginkább kézi módban flepnivel váltogatva annyi "hátrányod" lesz, hogy nem hagy hibázni a gép, de amúgy nem pofázik bele. nekem saját részre csak az 1.8t tiptronic passat volt és még az a viszonylag buta váltó se volt lassító tényező. egy sokkal jobban hangolt dsg, pdk vagy a robotizált kuplungos selespeed meg sokkal komolyabb liga, ott hagyja ütni a limitert, abszolút nem pofázik bele. ugyanúgy tudsz mindent csinálni, mint a kézivel, csak nem kell a botért nyúlkálni és a kuplungon ugrálni. szóval racionálisan egyre nehezebben védhető a kézi váltó, de ha csak annyit mondasz, hogy mert te azt szereted és pont, abba nem lehet belekötni csak ne akard megmagyarázni -
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38948 üzenetére
Mentem egy párral, családban van több. Ameddig egyenesen gyorsítasz, lassítasz, addig jók, tényleg.
Finoman pakolnak, és meglepően gyorsan.Gond inkább akkor van, ha hirtelen valami mást kéne csinálni, mint ami eddig történt, mondjuk 2-3 fokozatot visszaváltani, vagy mondjuk nagyobb fékezéshez kettőt visszaváltva motorfékezni. Ott azért van gondolkodás meg tanakodás.
Füllel váltogathatót nem vezettem még, az biztos jobb valamivel, főleg, ha tényleg nem pofázik bele, hogy mit csinálsz. Sajnos elég soknál volt az a kritika, hogy igenis belepofázik meg felülír.
Brumi: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja - gyári adatok alapján azért nem. Youtube-on sok mindent láttunk már. És ha még tudja is, az azonos gyorsulás közel sem elég kitakarítani valakit a belsőből.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #38947 üzenetére
Ahogy mostanság elnéztem, autópályán 1-2 komolyabb géptől eltekintve, mint a Tiéd, nagyobb Audik, stb., leginkább néhány hülye majom megy 160-nal, áttolva a gázpedált a tűzfalon. Tényleg nem értem néha az embereket, 1.4-1.6 szívó benzines autóknak miért kell 150 fölött tolni?
Az meg, amikor elkezd kivillogni az 1.6 H Astra a belsőből 140 körül, különösen mókás jelenet.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Távcső topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...