-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #39050 üzenetére
Az aljara kell tekerni a kataton dzsentrihez az a relevans resz:
"Azer, He! Ezerbol ha egy tudja igy elrakni kereszbe geci!
Ezerbo egy!"Vatanen...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
westcoastog
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #38996 üzenetére
Most vezettem 3 napot BP-n, forgalom tempós, de mindneki fegyelmezett. Legalábbis szerintem. Kolozsvárhoz vagyok szokva, ahol kb mindneki igy megy (60-75), csak sokkal jobban gyurodnak.
Tavasszal meg Chișinăuban jártam, hát en szokva vagyok a nagyvárosi (Kolozsvár agglomerációval majd' félmillió) vezetéshez, tempós haladáshoz, gyurodashoz de ami ott volt...ugy markoltam 10o-10p a perecet, néztem a tükröket mind egy abszolút mazsola az első napjan a körúton. Aztán volt is ott minden, dupla záron átlépő suv, forgalommal szemben előzött, pirosnál szetneztek es ha nem jött semmi mentek, táblákat nem ismetek, nem is érdekelte oket, egy sávon egymás mellett 3 kocsi...stb. Épp csak autóból kidugott Kalasnyikovot nem láttam - de el tudom képzelni, hogy az is mindennapos lehet arra.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #38981 üzenetére
Itt a komoly. Úgy ment át a folyón, hogy csak néztem. Pedog vártam tőle, hogy megmutatja merre sekély, merre menjek én. A mögötte lévő cucc kb egy 40 centivel megemelt kék Ikarusnak felel meg.
Integrale: Tényleg nagyon szép, a minap láttam egyet, de elsőre csak az elejét. Meglepődtem, hogy ez egy kombi. A fogyasztást sajnálom, ilyen menéshez, ilyen lóerőhöz azért ez nem illik.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz gzbotii #39055 üzenetére
Én a motorosoktól akadok ki: pesti alsó rakparton sokszor lassú, vagy áll a sor befelé, déli irányban. A sok barom motoros/robogós meg úgy jön a szembe sávban, záróvonalon előzve, mintha nekik külön lenne egy sáv...
Nem értem ezek nem féltik az életüket? Egyszer nem figyel oda valaki, vagy csak picit húzódik a záróvonal felé, aztán felfekszik a szervdonorja a motorháztetőre...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #38914 üzenetére
Na szóval, akkor úgy kell a spoilert megfordítani a Bosoko ablaktörlő lapáton, hogy:
Le kell szedni a két végelzárót az ablaktörlő lapátról. A végelzárónak van két kis karma, ami a lapát keretének tetején kapaszkodik meg egy kitüremkedésbe. Ugyan én nekiestem (és csak az egyiken tört le ez a kis pöcök, szóval azt most kicsit erősebben meghúzva le lehet szedni), de célszerű valami lapos eszközzel benyúlni a lapát tetején a végelzáró alá és óvatosan letolni, lepiszkálni a lapátról. Ezután a gumispoiler már könnyedén lejön és vissza lehet tenni fordítva. Középen nem fog pont passzolni, ugyanis a középső rögzítőszerkezetet szerintem nem lehet megfordítani. A két végelzárót fel kell cserélni, visszarakni és kész is van a dolog.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #39039 üzenetére
Jah de ez legalább kokszolódik mint a többi direkt befecsis motorjuk.
mod:
mdani01: Ezt bitrom, megveszi a rízsrakétát de kezelni nem tudja, ha egy 40k-s vezetési tréningre befizet akkor nem töri ropira a verdát. Ott az első lecke hogy megatnítanak megállni a második, hogy mit kell csinálni ha megcsúszol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kaszaking
tag
Pollen és levegőszűrőt mennyi időnként érdemes cserélni vagy mikor ajánlott?
10 ezer kilométerrel ezelőtt voltak cserélve kb 5-6 hónapja -
Peter.70
őstag
Attól függ hol használod, bár szerintem minden képpen idő szerű
-
Ironizer
tag
válasz z123456789 #39062 üzenetére
Itt írtam már róla egy kicsit.
Kinéztem 10 hágót Ausztriában, plusz egyet Olaszországban, és ezeket jártuk végig. A teljesség igénye nélkül: Großglockner, Kaunertal, Stelvio, Timmelsjoch.
Autóval a legmagasabb pont 2758m volt, a Stelvio-n, gyalog pedig (vagyis inkább felvonóval, de szóval lábon) 3108m, a Kaunertal gleccserút parkolójából (2750m) fel a gerincre.Nagyon frankó utazás volt, hihetetlen panorámákkal, hegyekkel, és szerpentinekkel. De ha csak egy képet kéne mutatni, akkor mondjuk nem is egy panorámát, hanem ezt mutatnám, ez az egyik kedvencem, nem felturbózott kép, tényleg ilyen színe volt a tónak, számomra lenyűgöző ez a türkíz szín, plusz zöld fű, plusz kék ég.
-
Skillet
addikt
Megtanítanak, mit kell tenni, ha megcsúszól? ez jó.
Szerintem taníthatták volna bátran, akkor is elszáll, mert "esetleg" sok volt oda a 140, nem?
Azt kellett volna neki megtanítani, hogy ne menjen olyan helyen 140-nel, ahol nem adja ki.
És inkább pályán próbálgassa az autója határait!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #39072 üzenetére
Nagy +1.
Főleg, hogy az egy gyalogosok által is elég frekventált környék, ha a 2-es megállóba vagy a park elé esik, akkor most rács mögött gondolkodhatna ezen a manőveren. Kurvára nem volt okos. Nem is a 140 a baj, mert a csepeli gyorsforgalmin 800 méterrel odébb tolhatta volna, amennyivel jól esik, de kiválasztotta a legveszélyesebb helyet a környéken.
Same rules apply!
-
#94529552
törölt tag
válasz kaszaking #39065 üzenetére
Érdemes megnézni az autód karbantartási útmutatóját is hozzá. A gyári előírás pollenszűrőre 30k km vagy 1év, légszűrőre 60k km vagy 2év általában, amelyiket előbb eléri. Ezek optimális körülmények között értendők, és jó minőségű szűrőkkel. Aztán még állapot függően lehet sűrűbben is cserélni.
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #39042 üzenetére
+1
Miskolcon mindenki alszik, 50-es táblánál 45-el mennek stb.
Agyrém!Bp.-en meg azt nem bírom, hogy zöldre vált a lámpa, és az ilyen 1.2-1.4-1.6 autókkal ha már bent van 1-be padló gázzal gyorsítanak 3e-fordulatig, és tolnak le. Itt senkit nem érdekel a fogyasztás ezek szerint.
Van lóvé. Van, hogy szépen elidulok, aztán látom tolnak le egy ilyen szarral, 1-esbe 2-e fordulat környékén nyomot egy padlót 60-ig, érdekes mód következő lámpánál nem tolnak le....[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
Csak ugy altalaban ez a kocsi es hatarok temahoz:
Szerintetek egy vezetesi training a "hasznosabb" vagy mondjuk ha benevezel egy körözesre Mogyorodon sajat kocsival? (ha jol tudom van ilyen opcio) Gondolom a gumi azert kb meghal egy ilyen palyazas utan, de a kocsi többi resze, futomü, felfüggesztes birja ha az ember megcibalja egy picit palyan?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #39078 üzenetére
Hát érdemes azzal kezdeni és akkor nem esés-kelés lesz a pályán. Van egy két rossz beidegződés amit nem árt levetkőzni ha az úton akarsz maradni határhelyzetben.
Én ezzel (is) úgy voltam mint az automata váltóval. Amíg nem próbáltam feleslegesnek tartottam.Tomcsi: Ott minden megcsúszik (sín). Kormi is pedig azon nem sz@r gumi van (Conti PC5) meg Bubi is hiába a 4wd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz Declare #39078 üzenetére
A napokban volt erről egy poszt Totalcaron, hogy mennyire kopik egy autó a pályán.
Gumi, fékek, minden ami kopó alkatrész jobban kopik.Szerintem egy vezetési tréning többet ér, hiszen ott elmondják mit hogyan csinálj, a pályán egyedül nyílt napon meg inkább csak szórakozás.
-
Qru
MODERÁTOR
-
zolynet
addikt
válasz Declare #39078 üzenetére
Mindkettőnek van értleme.
2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is.
Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): kattLife is too short to stay stock!
-
Skillet
addikt
Nem, én azt mondom, nyithatsz te bármilyen kormányszögön, ha az a kanyar nem 140-re lett kitalálva!
Nyilván ez sok összetevős, biztosan van olyan autó, ami többel is beveszi, meg van, ami fele annyival is elszáll ott. Mondjuk valami 3 kerekű(#39091) zolynet
Na ezért nem értem, EQMontoya-nak miért nem fogynak annyira a gumik pályanapon[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
barnam_
nagyúr
Egyszer majd én is szeretnék pályára menni, de egyrészt a dízel nem oda való, másrészt sajnálnám is kínozni, koptatni.
Kéne majd valami olcsó hátsókeres benzines, amit nem sajnálok rúgni
Mondjuk egy másik W124-es, csak benzinesben.(#39097): néha autópályán megszoktam hajtani, 3500-nál megy 150-el, az legyen elég kormolásnak
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #39092 üzenetére
Nekem sem 1nap alatt fogy el az r888.
Tavaly egy új szett 4-5 alkalamat simán kibírt.
Nem mindegy mennyire vezetsz határon, én már eléggé, nézz csak meg akár ezt a Hungaroringes videót. Mondjuk itt konkrétan az első kanyart elbattam. Kb végig lehet hallani a videoban hogy rendesen kapnak a gummák.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen