-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Értem az iróniát, de na Amúgy is szar a délutáni közlekedés, ha ezt megspékelik még lezárásokkal, nem leszek boldog.
(#39152): a Lánchidat már vagy egy hónapja lezárták
Az alsó rakpartot zárták le amiatt, szerencsére el is utaztam a fővárosból arra a hétvégére.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz zoo8800 #39137 üzenetére
Hát azt megértem, hogy visszahúz. És mekkora körön voltatok most?
Amúgy lehet, hogy legközelebb kevesebb helyszínt, kevesebb autózást tervezek. Jó volt ez is, hogy ennyi sok helyen jártunk, ez is volt a cél, de azért néha kicsit már sok volt a vezetés. Mondjuk direkt terveztem bele két nyugisabb napot is, kevesebb km-el, ott több idő jutott sétálásra, nézelődésre.A hűtéssel sztem nem nagyon tudok mit csinálni, ez ilyen, lapos orr, döntött hűtő, alulról visz fel egy spoiler levegőt (ami amúgy tuti, hogy +1 liter fogyasztást csinál, ahogy kiáll az autó aljából ), de csodát nem lehet tenni. Hegynek felfelé szerpentinen nincs sebesség, nincs menetszél, terhelés viszont van rendesen. Igazából nem volt ezzel gond, miután ügyeltem rá, hogy ne állítsam le egyből, ahogy felértem a hágóba. Idehaza ez a probléma meg nem is létezik.
Ettől függetlenül egy hűtőrendszer tisztítás tuti ráfér, már csak azért is, mert 23 éves, és nem tudom mi volt az előélete, annak ellenére, hogy amúgy szép állapotban van az autó. -
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz molnarpeter #39158 üzenetére
Ez a verzió már orrhűtős volt, a korábbinál volt hátul, amilyen nekem volt első autónak. Nálam semmi melegedés nem volt, pedig utazóba tettem meg mindig Bp.-Miskolc távot 100-110-el. 9L-es átlaggal.
Az embereknek fáj az igazság!
-
molnarpeter
nagyúr
Jaja, nekünk pl még pont egy váltás előtti, '84 végi alkatrészekből' 85-ben összerakott hátulhűtős van, nem akartam túlbonyolítani A melegedés terhelésfüggő volt, 1T körüli utánfutóval, nyaraló felszereléssel, 3 fővel kérte már a vizet néhány emelkedőnél, mert nyár közepén fűtést nem kapcsoltunk Egyszer eszembe is jutott, hogy milyen profin be lehetne építeni egyszerre az első és a hátsó hűtőt is, ha teherhordó autó lenne, esetleg megtoldva venti nélküli hengerfejjel, és hátulra is hőmérséklet vezérelt légkavaróval télre gondolva.
-
Ironizer
tag
válasz molnarpeter #39158 üzenetére
Ez nem melegedik túl! Csak akkor, ha leállítom a motort. Megszűnik a keringetés és hűtés, a motorban meg ott a hő amit összegyűjtött felfelé menet. Nagy blokk ez kéremszépen, 5.7L, van benn anyag, nagy a hőkapacitása.
Amúgy igen, kapcsol és működik rendesen.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ironizer #39161 üzenetére
Félreértettem, azt hittem, menet közben történik. Egy időkapcsolóval vezérelt elektromos vízpumpa talán spórolna akkor valamennyi benzint Melyik kasztba tartozik, járatja/lekapcsolja a ventit levett gyújtásnál? Mire fent vagy a hegyen, a leömlőn finomat lehetne sütni ebéd gyanánt, TC-n volt is talán cikk, bár az alufólia nem a legjobb ilyen célra.
-
Reaper
őstag
válasz Ironizer #39161 üzenetére
1 vagy 2 ventis a hűtőd? Nekem 2 és volt olyan bajom, hogy az egyik relé, illetve a vezeték ami hozzá megy kontaktos. Próbáld ki, indítsd be, melegítsd, és nézd meg szerintem, hogy kapcsol(nak)-e rendesen, szerintem a kolléga erre akart utalni.
Városi nagy dugóban bírta a gyűrődést? Olajnyomásod végig rendben van? Bár most nem jut eszembe, hogy a 4genben van-e neki műszer, vagy csak ikon.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz molnarpeter #39162 üzenetére
Nem járatja gyújtás nélkül, sőt, sztem simán gyújtással sem, ha nem megy a motor. Úgy értem pölö ha megy a venti, mert annyi a hőfok, és leállítod a motort, majd visszadod a gyújtást, de nem indítod el a motort, nem kapcsol vissza a venti.
GrimReaper: megyen mind a két venti, igen. Dugózást bírja simán, de mondom, hágózást is bírja, amíg megy a motor, csak azt nem bírja, ha leállítod egyből 1500 méternyi mászás után. Sztem ez megbocsátható, pályanapozásnál is a levezető kört nem véletlen mondják, nem csak kiáll az ember a padlógáz után, aztán csatt motor leállít. Egyszerűen azért, mert megszűnik a keringés, és a hűtés, a motor és körülötte minden meg picsameleg, és visszamelegszik a víz.
Olajnyomás is rendben, van rendes műszer, mutassa hogy mennyi az annyi.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
(#39066) Peter.70, (#39067) rbalint88 (#39074) Pumma
Köszönöm szépen a segítséget
Mindenki: Motorolajból ki melyiket preferálja? Lecserélném azt is de nem tudom hogy megint Mannol menjen bele vagy másik, jobb márka
-
zoo8800
veterán
válasz Ironizer #39154 üzenetére
3201 km lett a vége, ez volt az első 3000+-os kanyar. Korábban volt 3 2000+-os is.
Sokféleképp lehet tervezni. Mi nem kifejezetten hágóvadászatra megyünk, hanem hogy a teljes út során minden napra jusson egy kicsi a távból, és legyen valami látnivaló is. Most a svájci híres-neves hegyeket néztük meg, és ha már ott voltunk Zermattnál, átmentünk Franciaországba is. Onnan vissza pedig észak-olasz nagy tavak, meg egy kicsi Adria.
Hűtés: oké, lehet, hogy a Tied alapból ilyen, engem azért aggasztana Én azt is utálom, amikor 5-10 perc dugóban araszolgatás után beindul a venti, mert a legtöbb kocsi simán elvan venti nélkül.rip and tear, until it is done
-
nagyúr
Shell
-
Integrale
veterán
Ezek közül melyik jobb szerintetek?
Eni I-Sint 10W-40 4 Literes 4000,-
Eni I-Sint 10W-40 1 Literes 1100,-
MOL Essence 10W-40 4 Literes 4000,-
MOL Essence 10W-40 1 Literes 1100,-
MOBIL super 2000 X1 10W-40 4 Literes 5500,-
MOBIL super 2000 X1 10W-40 1 Literes 1500,-
Texaco Havoline extra 10W-40 5 Literes 5500,-
Total Quartz 7000 10W-40 5 Literes 5500,-
"Bad reklám is reklám too"
-
kaszaking
tag
Köszi skacok, látom van itt mindenféle olaj így majd válogathatok olajcserénél.
A Mannol olajat szinte alig látom itt fórumon. Ilyen gyenge vagy miért nem merül fel szinte senkinél sem? -
Peter.70
őstag
+1 a Mobilnak
-
Kornel
veterán
Mannol olcsó de jó.
Mindennapi használatra tökéletesen megfelel.
Versenycelra motul 300v 😉 -
tomiii.
aktív tag
#szarfrancia
Sosem volt bajom velük, sőt, gyerekkori kedvencem a Renault 11, de ma levettük a váltóját egy 2008-as peugeot Partnernek és ilyen szart még nem láttunk. Szerelhetetlen, átgondolatlan átok az egész. Németben, pláne Japánban ilyen hibás konstrukciót még nem láttam.
Piros pont jár azért, amiért 480 ezer km van benne és még sokat fog bírni.
-
z123456789
addikt
Holnapra nem terveztek valami talit? Kb átszelem az országot, majdnem minden helyszín jó lehet, egy pacsizásra.
Ja, és előre is elnézést a plusz egy vidéki sofőrét a pesti forgatagban.[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz z123456789 #39184 üzenetére
Záhony jó lesz?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #39184 üzenetére
Ha erre jársz, ugorj be. 09:00-18:00-ig nyitva vagyok.
-
-
diablo1984
veterán
fú, a gt86 szép autó, de ezzel szemben a gyári cuccal ha egy fekvőrendőrön átugratsz nem törnek el rajta a tákmányok. szép így is, ahogy összehozták, de mindenre toldaniuk kellett valamit(bezzeg a sárvédőn belülre még festékes sem kapott, jól is van az úgy.....). látszat autó, teljesen használhatatlan kiállítási darab.....
-
8th
addikt
válasz tboy93 #39191 üzenetére
"van alatta futomu, direkt jatek celra keszult."
Ahhoz képest elég nagy fail, hogy egy sportkocsinak tervezett "sportautót" egy sokkal puhább pusztulat nehéz dízel kupé versenypályán elpicsázz. Mondhat bárki bármit a stopper nem hazudik. [link] [link] [link] Kakucsringen a Twingo RS is elkente pedig az csak 135ló és ha ez még nem lenne elég ráadásul fwd is.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Testvér, Te melyik univerzumban élsz mégis?
Valszeg itt azt látod, hogy egy tehetséges E92 sofőr járt néhány pályán. De ebből bárminemű következtetést levonni kár volna, csak nézz szét:
-Az elsőn az E92 egy másodpercen belül van az S2000-hez képest. Muhaha.
-A második már epic fail, E92 4 tizedre a 370Z-től!
-A harmadik meg igazi vicc, 135i és Focus RS, Audi S5, Lancer Evo van a környékén... könyörgöm, ez full más liga. Szerintem nincs az a slick, pályafutómű és tuningfék, amivel egy E92 330d Evo9 vagy Focus RS időt megy, bárhol.Nyugodj meg, egy GT86-tal bármikor megalázol egy E92 dízelt a ríngen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
8th
addikt
válasz Elektrosokk #39194 üzenetére
Köridő mind.
(#39195) EQMontoya: + nézd meg a harmadik pálya vonalvezetését.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
aha. köszi.
én csak ezt szoktam nézni : nürburgring-top100
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
EQMontoya
veterán
Mondd már meg akkor kérlek, hogy hogy mehetne egy E92 S2000 vagy 370Z szintű időt?
De ha a nagy magabiztosságban sem megy, akkor engedd meg kérlek, hogy lehülyézzelek!Hint: már 0-100 időben is van 0.5-1s közötti hátrány, a kanyarsebességekről meg ne is beszéjünk.
Nincs az a vonalvezetés, amin egy E92-vel közelébe tudsz menni egy 370Z-nek, egyszerűen annyira más liga.
+50% teljesítmény, -100kg, és erre a célra épített futómű, fék.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #39195 üzenetére
Hat meg a 3-ik linken pl a 330d nel rosszabb idöt futott egy Jaguar XKR 420 loval....nem hiszem, hogy ez realis lenne .
Engem most beültetnenek a Lamborgini Huracanba valoszinüleg eltelne egy ket kör mire a lista aljara felkapaszkodnek vele es valszeg nem keves idöt kellene vele a palyan töltenem, mire az elboly környekere keveredne a köridöm, hiaba a brutal kocsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest