-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #37600 üzenetére
Naja.
Ismerem ezt, volt is hozzá szerencsém, meg is szoktam számolni az olajat
Ez nem benzin szagú pl. ennyi km után.
Volt olyan verdam, amiben ilyenkor már buzlott a benzintol (és gazolajtol)
Ráadásul ha egy pályás tempós etap után nézel olajszintet, akkor elpárolog az olajból az esetleg belekeveredett üzemanyag nagy resze.TaaT: persze, tudom, csak azért érdekel, mert eddig nem tűnt fel ez, mondjuk azért tömegre is nagyobb az eddigi autóimnal, meg nagyobb fék, stb., Lehet csak nem vagyok hozzászokva.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
-
Skillet
addikt
-
deicide
veterán
Szegény kori
Az Edelweisspitzére azért a 2km-en a 15-18%-os macskakövön én is egyesben mentem fel, meg egyesben motorfékkel le. Viszont a táj az félelmetesen szép, még most is havas.Lesz majd video is a hegyi útról, ha majd egyszer felér YT-ra, belinkelem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz máyköl #37614 üzenetére
Ja, kornelka kérdésére nem válaszoltam, de te megadtad a választ, nálam is tart a szerelem, egyelőre meg sem fordul a fejemben, hogy lecseréljem, nem biztos, hogy találnék meg egy olyan szépséget, ami mindenhonnan tetszik.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
EQMontoya
veterán
válasz deicide #37615 üzenetére
Fura, nekem annyira nem jönnek be ezek a modern hothatck-ek.
Nem bántásból mondom, nem a Tiéd, úgy igazán egyik sem: se a Megane RS, se az Asta/Corsa OPC, az új Type-R egyenesen bazári... Talán még Focvis GTI-je jön be ebből a mezőnyből a legjobban, valahogy a kevesebb több.
Egyszerűen a küszöbtoldattal együtt az oldalfal:üvegfelület arányok nem jók (bunker feeling, már kívülről is), a legtöbbön van valami bazári kiegészítő, ami nem tetszik.Egyébként ami nekem fura, hogy a hothatchekhez képest meglepően kevés a gt86, 370z az utakon.
Ennyire kellene az embereknek a hátsó ülés? Pedig utóbbival már határozottan arrébb is lehet állni.Same rules apply!
-
deicide
veterán
válasz Qtya123 #37616 üzenetére
Csak a kilátóhoz mentünk fel, gyalogtúra nem volt, az a távolabbi célok között szerepel csak.
EQMontoya: Megosztó a formaviláguk, nekem pont bejön, hogy olyan erődszerű az egész és talán az OPC-n van a legkevesebb bazári kellék. Ezzel együtt is nagyon rétegtermék, mert ahhoz képest, amire jó, marha sokba kerül.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Ironizer
tag
válasz deicide #37589 üzenetére
Hát kíváncsi leszek erre az osztrák benzin legendára én is, holnap indulok 1 hetes alpok autós túrára.
14 liter körül szokott lenni az átlagom (vegyes, kevés várossal), amit amúgy kicsit sokallok, mert spritmonitoron, meg fórumokon jóval alacsonyabb értékek is szoktak szerepelni ( [link] ). Igaz, múltkor egy tényleg majdnem tisztán országutas/autópályás szakasz után 10.5 liter lett, az már elég közel áll azokhoz a számokhoz amiket mondanak. Persze ki tudja, hogy milyen aránnyal van város/országút mások számaiban. Vagy csak az van, hogy az a kevés város, amit én kevésnek gondolok, az ennyire nagyon megdobja a fogyasztást.[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #37617 üzenetére
Amit írsz, azzal nagyon egyetértek. De nem hiszem, hogy véletlen lenne, hogy mindketten sedan tulajok vagyunk
És ha mégsem sedan, akkor egyértelműen gt86, 370z (esetleg rx mazda, nissan silvia, gtr, 300zx, mitsu gto).
Nem tudom, mennyire fura, hogy mindegyik japán?(#37619) deicide
Ott a pont. Erősen rétegtermék, drága! Kimondottan ezt kell, hogy keresse valaki, különben nagyon másra is el tudná lőni azt a csinos összeget. Az új civicnél is írtam (de EQMontoya felsorolta a többi kis meregzsákot is), hogy az egy dolog, hogy bazári (ízlések és maflások), de akármennyire is tájper, csak egy szivik. És ezzel nem lehúzni akarom a típust, csak egyszerűen (számomra) drága. Ha accord lenne, már más a felállás. De látható, hogy szükség van ezekre az autókra, megvan a célközönség.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
z123456789
addikt
válasz deicide #37608 üzenetére
(#37608) deicide
Nagyon jó kép. Mivel készült?(#37621) Skillet
Sedan +1. Nem tudtam, hogy mi bajom van a tip-top állapotú Avensis kombival pár hónapja egy kereskedésben, annak tükrében, hogy kutyasuliba hordom a dögöt, építkezés előtt állok, talán még család előtt is...hát az, hogy kombi, és praktikus, és mind 3 dologra tökéletes lett volna. Helyette csak lett megint egy sedan.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Skillet #37621 üzenetére
Erősen rétegtermék
Egy GT86 vagy 370z sokkal inkább.. ugyanis az nem jó, csak második autónak, feltételezi hogy van mellette egy másik autód, van garázs ahol tartod, van fenntartásra lóvé, na meg volt annyira fölösleges x millió, aminek semmi fontosabb helye nem volt. Sokkal nagyobb luxus, mint egy hot hatch.. azért az egy teljes értékű autó, 5 személyes, csomagtérrel stb. Nem véletlen, ennyivel kevesebb célgép van, már egy mx5 is kurva nagy luxus.
-
Kornel
veterán
Ja, most egyetértünk.
Pl. egy 5 ajtós új typeR, kis túlzással még családi autónak is elmegy, mivel elég praktikus.
Közbe meg akár mennyire is bazari, megy, mint a mérgezett egér.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #37625 üzenetére
Uh baz ne is mondd, sajnos láttam egyet élőben közelről pár napja, ez az autó valami olyan szinten OCSMÁNY
(#37627) BigBlackDog: én konkrétan a type-r -re mondom, az alapverziót leszarom sose érte el az ingerküszöbömet a honda civic, meg igazából nem csúnyább mint az előző ufo (a sima verzió)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Nekem tetszik.
Bar ugye nem vagyunk egyformák.
Kicsit túltoltak a srácok egy két helyen, de amit tud, és hozzá amennyire praktikus, szerintem az a legkisebb gond.
Ráadásul nem is vészesen drága, szerintem pár évesen benne lesz a szűrési feltételeimbe, addig kibirom ezzel a funyiroval is 😂
A sokat szidott "káoszt"a kezelő egységeknel és a műszerfalon pedig immár semmire nem cserélném el.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #37621 üzenetére
Nekem is tetszenek a felsorolt gépek, meg úgy alapban szeretem a rétegtermékeket, hogy nem jön szembe velem a sokadik ugyanolyan forma. Ez még az IS-re is rámondható, ha nem is olyan ritka, mint a felsoroltak.
Viszont ennek ára van, amit egyelőre annyira nem érzek, csak tudok róla. Most csapott meg kicsit a szele, hogy cserélni kell a szélvédőt és ugye a tucatmárkákhoz halomban van nemhogy a bontott, de az utángyártottból 100 fajta fillérekért. Ehhez meg van a gyári 130ezerért, meg egyedül a Pilkington 78 ezerért, amiből jelenleg 1 db-ot mond a cég a raktáron, de szóltak, ha az mégsincs, akkor kb 3-4 hét mire meghozzák kintről. (Amúgy van Pilkingtonból 35ezerért is, az annyiban különbözik, hogy az ablaktörlő lapátok alatt nincsenek fűzőszálak, szép a felár pár db fűtőszálért).
Szóval most gondoltam bele, hogy szép meg jó, hogy hozza eddig az autó az elvártat és nem romlott el rajta semmi, meg kb a teljes futómű még a gyári, csak akkor lenne vakarózás, ha telibevernék egy őzet. Nagyon nem az van, hogy a szomszéd bontóban megveszek hozzá mindent. Nyilván utánajárással és idővel be lehet a rétegmodellekhez is szerezni mindent, de azért nem mindegy. Van akinek ez az idő és utánajárás "áldozat" belefér, én úgy érzem, hogy nálam határeset. Hiányzik például a vezetőülés mögött az egyik sín végéről a kis műanyag takaró. A Toyota nem tud adni, mert kint sincs nekik raktáron... Filléres tétel, de nincs, bontott IS alig akad, ami meg volt az vagy azért nem volt jó, mert 2 típus van és persze, hogy a másik volt benne, vagy jó volt a típus, de bézs belsős. És ez egy IS, nem egy belpiacos Galant, vagy egy Silvia, vagy akármi.
Komolyan gondolkozom, hogy amennyiben cserére kerül a sor és nem növöm ki a hátsókerék dilit, nem IS250, hanem valami bimmer legyen-e az utód.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Féket esetleg?
-
roberto211
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz focvis #37631 üzenetére
Igen, a 35ezrest fogom venni. Amúgy sem érzem sok hasznát annak, hogy fűti az ablaktörlő lapátok alatti részt. Mikor rá van fagyva a jég, úgyis le kell jégoldóznom, mivel ugye nem fűti a teljes szélvédőt, akkor meg már értelemszerűen a lapátokat is kiszabadítom a jégből.
-
deicide
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #37583 üzenetére
Kizárt, hogy 5.8 alatt legyen 100--on, az már feltűnt volna. A 300 lovas STi tud 5,2-t...
Én ilyen 7,8-at olvastam valahol, az már kb lehet reális de még az is kb túl szép hogy igaz legyen. Olyan 8,2 lehet a valós szvsz.
kornelka: Nem tudok linkelni pont ilyet mert most nincs eladó éppen hahu-n.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
A sebesség nem annyira érződik, 3-as vége volt a max, olyan 145. Lefelé meg már sűrűbben voltak, ott többször elvettem, meg az aszfalt is vizes volt itt-ott.
Egy hátsókerekessel azért jobban lehetett volna betenni a kanyarokba.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Ironizer
tag
válasz z123456789 #37646 üzenetére
Mások veszélyeztetése mindenhol tilos.
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #37585 üzenetére
Köszi! Vagy gyári, vagy LM lesz most, bár a Castrolt szerette, nem hiányzik belőle egy csepp sem.
Tegnap hazafele megmértem a befújt levegő hőmérsékletét a klímánál. Nem tudom a multiméter mennyire pontos, de a 3 fokos levegőn azért meglepődtem az elején. Aztán persze ahogy hűlt az utastér szépen visszaállt 10-11 fok környékére.