-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
Kissé átértékeli az ember a dolgokat. Így megy ez
(#37069) [rvilike] nem is értem
(#37071) Integrale
7genből volt 2.0 V6. 6gentől 1.8-nál kisebb motorok nem voltak jellemzőek a galantra. 6-osban elvileg még volt 1.6, de senki sem látta 7-esben meg már nem is volt. A legelterjedtebb a 2-2.5 literesek voltak.
1.6 V6? Max a mostani forma1-ben(#37079) Integrale
(#37063) lenko
Abban egyetértünk, hogy a 8mp környéke az, ami már élvezhető. Ott már történnek dolgok(#37121) SzlobiG
Dízelt a népnek! Dízel forevör!No. Ma végre beindult a szekér. Neeeem, a felnik még nincsenek készen. Majd jövő hét vége, remélem.
Viszont az utcában csatornázni fognak hetekig, így el kellett állni vele. A pótkerék helyén csücsülő aksit előre varázsoltuk a motortérbe, a helyére. És ha már, akkor új aksit kapott. Ráfért.
Bosch s5 lett. 63Ah, 610A. Ezt kaptam jó áron.
A karnyi vastag vezetéket (ami eddig a motortérből ment hátra az aksihoz) kiműtöttük, de nem volt vidám.
Bal első kerék le, dobbetét le stb. Belül pár műanyagot is meg kellett bontani, de csak kijött.
Az aksi lefogató nem nagyon passzol. Le lesz majd fújva az is, de mivel lehetne igényesen kitámasztani? Fadarabok? vagy KUKORICACSŐ?
Vagy inkább lőjek ebayről egy ILYET?
Szerintem kellene hozzá két darab "gyorsanya", ILYESMI, csak aluból, de nem találok.
EHHEZ hasonló kellene, csak ez nem az.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #37151 üzenetére
Nezz ra a 6A10 motorra. Lancerben es Coltban is volt, legkisebb (modern) V6-os motorkent tartjak szamon.
Haverom vett bo 1 eve egy MX3-at, amikor kicsit beleastam magam a temaba, akkor talaltam egy oldalt ami az ilyen "meghokkento" technikakrol szol, addig azt hittem, hogy a Mazda fele 1.8 V6 a legkisebb modernkori V6-os, de nem."Bad reklám is reklám too"
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #37152 üzenetére
igaz. 6a10. Na erről nem tudtam. A 7gen galantban volt 6a12, enyémben 6a13... de a 6a10 (és a 6a11 is) nekem kimaradt.
1.6V6. De meredek
Nem tudom, ez mennyire volt népszerű (meg egyáltalán elérhető) nálunk, vagy akár bárhol máshol, lehet, hogy a japóknál volt fellelhető ez is?
Találtam belőle valami ikerturbóst is, mirage-ban volt. Pffff
Japók rendesen betegek.Viszont erről eszembejutott, hogy volt egy 4G92 1.6 mivec is, valami 170 lóval. Pedig a hondások nagyon szajkózzák mindig, hogy az 1.6vti parádésan egyedi, és nincs még egy gyártó, aki ennyi ccm-ből ennyi lovat hozott volna ki.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz M_o_g_y_i #37150 üzenetére
Nekem a műszer fal alatt van oda csak bedugni nehézkesebb de kiszedni egy kézmozdulat.
Jah és a kedvencem, hogy szervizmódban nem sipákol ha nem vagy bekötve.
mod:
Skillet: Persze meg amúgy is folyton változik az ember. Ha ma vennék autót pl már nem hatchback-et vennék hanem vmi koromnak megfelelő sedant.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Ezek a kicsi V motorok adozas es biztositas miatt jottek letre, jellemzoen egy nagyobb motor mas loketu valtozatakent. Lasd, a fentebb irt Mitsubishi V6-ot, vagy az Alfa 3.0, 2.5, 2.0 V6-os motorjait. Olaszoknal 2 liter felett nagyott dragul, aranytalanul. Japanoknal is volt anno ilyen, ma mar ugy tudom mas alapjan adoztatjak.
"Bad reklám is reklám too"
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #36998 üzenetére
Egy valamit felejtett el az okos majom, hogy nem csak szervó és töltés nincs, hanem vízpumpa se. Nagyobb emelkedő végére már alig tudtam felmenni, vízhőfok pirosban, erő nulla. Meglátjuk hosszú távon mennyire tettem tönkre.
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #37156 üzenetére
szívókról volt szó elsősorban és kis köbcentis utcai változatokról. és persze artelnáló dugattyús, nem wankel.
így azért leszűkül a kör a fentiekre.
arányaiban pl az általad említett 1.3 115ló gyengébb, mint az 1.6vti. 8.8ló/100ccm : 10ló/100ccm
a 240ló már más tészta (12ló/100ccm), de azt a honda is összehozta utcaiban.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Jah, hat en megpusztulnek ilyen klimazastol Egyszer dolgoztam nyari munka gyanant egy tervezö irodaban, ott 18 fokra volt allitva a szobaban a klima....pulover es salban mentem vicc nelkül....kint 35 fok, szabalyosan rosszul lettem, ahogy mindig ki/be leptem
KLimahoz egy uccso kerdes, mert ezt sose tudtam:
Az auto klima ugy müködik, hogy bekapcsol a klimakompresszor amikor hütenie kell, akkor nyomja a max hideget, majd ha nem kell hüteni lekapcsol es sima külsö levegöt nyom tovabb, amig megint nem kell hütenie? Szoval on/off üzemmod van csak? Ha be van allitva a hömerseklet, akkor akar percenkent többször ki be kapcsolgat egy picit?
-
Skillet
addikt
válasz Declare #37162 üzenetére
klíma: túl szokták tolni sokan. szerintem az ember tól-ig azért el kell, hogy viselje a hőmérsékletet, minden gond nélkül. télen nálunk nincsen agyonfűtve a lakás. van 20-21 fok max. hibátlan. a fűtött melegtől amúgy is hamarabb ledobom a láncot, mint a normál nyári melegtől.
nyáron is, ha a lakásban van 25-26 fok, még nincs gond. így értelemszerűen, ha klímáznám a lakást, 25 alá tuti nem vinném. minek? autó dettó.
szóval fűtésre és hűtésre is igaz mindez.
de van, aki télen 25 fokra fűti a lakást, nyáron meg 19 fokra klímázza vissza
gratulálok nekik[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
HoaryFox
őstag
válasz Declare #37162 üzenetére
Irodában fix 24-re van állítva, kocsiban meg legfeljebb 20-at állítok be, nem is kell több, mert csak megfázik az ember tőle
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #37162 üzenetére
A venti befúvási sebességével szabályoz. Ha elérte a beallított hőfokot, visszább veszi a fordulatot. Felesleg esetén ki is kapcsol a kompresszor, majd vissza ha a belső hőmérő úgy érzekeli, hogy megnőtt a hőmérséklet. Tudtommal a külső hőmérséklet adataiból is számol még.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kalmanchris #37166 üzenetére
Pluszba még napsütés érzékelő szenzor is lehet, ami beleszól az automata szabályzásba.
-
kalmanchris
tag
válasz BigBlackDog #37168 üzenetére
Na olyanon az enyémbe még csak nem is gondolkodtak 😆
-
BigBlackDog
veterán
válasz kalmanchris #37169 üzenetére
Pedig nem nagy extra gondolom, mivel a 2006-os Civicekben is van/volt már (mondjuk elsőre én is rácsodálkoztam, hogy ilyen is van). Miután ez kiderítettem, észrevettem, hogy mintha a 2. Fókában is látnék ilyen érzékelőt.
Egyébként a gyakorlatban is van bőven értelme. Borús időben alig fújdogált a kinti hőmérsékletnél alacsonyabb hőfokú levegőt befelé. Kezdtem is problémázni, hogy lesznek itt gondok a hőségben. Aztán egy melegebb napon, ahogy kiértem a napsütésre, rögtön változott a helyzet. A családi Zafirában ilyenkor érezhetően elkezd melegedni a belső tér néhány percen belül, lejjebb kell tekerni a hőmérsékletet.
-
Skillet
addikt
válasz BigBlackDog #37170 üzenetére
enyém 96-os és van benne
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Ahaaa, szoval akkor van ugy, hogy mondjuk csak 18 fokos levegöt fuj be, meg van amikor 12 mondjuk? Ilyesmire tippeltem, csak nem ertettem, hogy hogyan, ha a klima be van kapcsolva a klimakompresszor folyamatosan dolgozik.
(#37166) kalmanchris igen, ventifordulatot is allit, az oke, de valahogy nekem is az volt a gyanum, hogy nem az van, hogy a leghidegebb levegöt, amit tud, azt fujja mindig, hol 1 es, hol 7 es fokozaton.
Van ilyen kis napsütes erzekelö nekem is a szelvedö elött közepen. Okos dolog, mert ha szembefordul a nap es elkezd tüzni baromi meleg lesz, ha elfordul, akkor egesz mas.
(#37164) necsak 20 at nalam soha nem mutat 22-25 között valtoztatom altalaban....kiveve most, mivel nincs benne gáz, igy kb 20 fokos levegö a legerösebb kb, amit tud, szoval most LO ban megy ha kell
-
EQMontoya
veterán
Miért nem szóltak a formatervezőnek, hogy ez az autó nem szép?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz HoaryFox #37174 üzenetére
Nem az egyenséggel van a baj, sok minden mással.
Az orrával van a legkevesebb, az egyen, és kész.De az arányok valahogy nem jönnek ki. Nem elég hosszú az orra, amin még ront, hogy alapból túl magas, és lefelé görbül az eleje.
A íves tetővonal alá berakni a szögben törő ablakot, majd annak a keretét még kis krómmal hangsúlyozni, az nagyon idétlen.
Az sem tetszik, hogy nem függőleges a hátfal, hanem hátrafelé lejt.
Az ablakok túl kicsik, az övvonal meg túl magas, így az egész olyan bunkernek tűnik.Az új TT egy sokkal jobban eltalált forma.
Same rules apply!
-
Remekelek28
őstag
Üdv egy dizel kocsi motorjának,ha alapjáraton kerregő hangja van és csak belülről hallatszódik,az mi lehet szerintetek? Az az enyhén traktoros hanggal párhuzamosan hallatszódik és amikor leállitom,akkor kicsit 1-2 mp el tovább csinálja..Ha váltásban van ott nem hallom,amint kuplung kinyom és kiveszem üresbe máris hallatszódik. De a szervizes is mondta,h csak belülről Igy még ők sem tudják..
ez lehet kuplung,v lendkerék hiba? Nem kettős a lendkerék. -
dnelb
veterán
üdv. Aki már szedett le emblémát kocsiról, az alatta lévő ragasztót mivel távolította el ? acetonos cucc nem sokat segített
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
#94529552
törölt tag
válasz Remekelek28 #37178 üzenetére
Talán egy hangosvideó alapján könnyebb lenne találgatni, vagy még egy másik szakival is megnézethetnéd.
-
EQMontoya
veterán
Használtautó-vásárlás előtt kötelező
Tudom, régi, de újra eszembe jutott.TheProb-nak mondjuk jól jött volna idejében.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
Egy fekes kerdes. Ha esetleg cserelni kell az Astra (H) n a fekeket, akkor erdemes lenne EBC be benevezni? Nyilvan ilyen furatos/maratos fekre nincs szüksegem, versenypalyan nem ugratom a 110 lovat de palyan nagyobb sebessegnel azon gondolkozom, hogy valszeg nem artana. Azert amikor 160-180 körül kell fekezni, gondolom ott kijön az elönye egy ilyen jobb feknek....raadasul a mostani neha remeg is olyankor...neha nem
110 körül van a komplett szett a kocsimhoz (sima EBC tarcsak a greenstuff betetekkel)
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Kicsit másabb téma: szerintetek Nagyvárad felől érkezve, érdemes felmenni Debrecennél az M3-ra vagy akkor már tovább a 4-es főúton? (Bp az uticél)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #37185 üzenetére
110 körül van a komplett szett a kocsimhoz (sima EBC tarcsak a greenstuff betetekkel)
Kötve hiszem.
Vigyázz, a fékmesteren szereplő tárcsaár darabár!
Nekem az IS-re kb:
Első tárcsa: ~33/db
Első betét szett (green stuff): ~32kHátsó meg ennek mondjuk a kétharmada.
És persze fékolajat illik ilyenkor cserélni, meg ugye a munkadíj, szóval ez a móka olyan 200 körül áll meg.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #37189 üzenetére
Szerintem az nem darab/hanem per pár. Az astrara legalabbis.
(Ebcbrakes.hu, 38k 2db elsö, 27k a greestuff (elsö garnitura)....) nyilvan + munkadij, meg ilyenek.
(#37187) [rvilike] kerdes, hogy miben kapok többet, mint egy egyszerübb feknel? Vibracio mentesseg az valoszinü, meg talan a fekhatas is ha jol gondolom. Köszi, máshol is ajanlottad az EBC t, azert is került kepbe
Meglatom mit mond a szerelö a fekeimre majd.
(#37191) [rvilike] itt neztem igen
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Ha az autóban alapjaraton lofing a klíma kb meleget fuj , menet közben már hűt akkor az klíma hiba, autó hiba, vagy csak tölteni kell rajta?
üdv
-
MunezXBK
nagyúr
válasz werszomjas #37198 üzenetére
Ventillátor lesz az. Nincs hűtése a klímának.
-
TaaT
veterán
válasz werszomjas #37198 üzenetére
Ja venti lesz az, és vigyázz vele mert szétmegy az egész ha nincs hűtés.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Milyen autót vegyek?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...