-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz energy4ever #37248 üzenetére
Mekkora tavolsagot kellene lekuzdeni?
Roberto: munkaidoben a mol szekhaz mellett, egyebkent margit hidnal.
-
lenko
aktív tag
Alapból leordítom a haját mindenkinek, ha van ilyen, minek áll be másik autó mellé, ha nincs egy sem a közelben, és minek áll be ilyen közel? Csak hebegnek habognak....
Mondjuk ritkán van ilyen nekem, mert 2 helyre állok igaz hátrébb , és gyaloglok 50métert tesco-nál pl. A suzukis, déjvús stb. minden szabálytbetartók így már nem állnak mellém.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rbalint88
addikt
válasz energy4ever #37255 üzenetére
Akkor csak a treler
-
Qtya123
őstag
válasz tomcsi23 #37245 üzenetére
Az ilyeneket nem értem. Elvileg azért áll ő is a halál f@szára, mert nem akarja, hogy rányissák az ajtót nem? De akkor minek áll be közvetlenül a másik mellé. Ha esetleg azért állna messze, mert nem tud parkolni a tömegben és kietlen helyet keres, akkor megint bukik a logika.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #37252 üzenetére
Én csak jót hallottam és csak jót tapasztaltam a Carglass-szal. Pár éve volt szélvédőcsere, házhozjöttek és megoldották kb 3-4 óra alatt az egészet, tényleg profin, az autóra pedig nagyon vigyáztak, le is takarították a munka után kívül-belül. Az utóbbi időben csak egy hibajavítás volt, azt is teljesen jól megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #37259 üzenetére
Ez jól hangzik, köszi!
Ha házhoz jönnek, akkor az sem zavar, ha utána nem használhatnám egy napig az autót (szárad a ragsztó).
Gondolom casco-s javítást is végeznek, önrészt (10%) elengedve.De mondjuk azzal megszivatnám magam, ha pl. Érden kellene otthagyni egy napig és vonatozni haza, majd vissza.
-
Bicskás
tag
Szép napot szakik !
Segítséget szeretnék kérni !
Hölgy ismerősöm meg szeretné lepni párját egy szivargyújtóról működtethető autós porszívóval az ár tízezer forint körül van behatárolva, és nem lenne rossz némi komolyabb szívóerő, hisz két és fél éves kislányuk ha az autóban eszik, annak nyoma maradhat.
A segítséget előre is köszönöm !
Üdv: Oreyus
-
pdev1811
tag
Sziasztok!
Adott egy 2007-es Toyota, 1,6 szívó, kézi váltó. A probléma a következő:
Kb. 40-45 km/h-tól ütemes surrogó hang jön valahonnan, a sebességgel növeknő ütemben, fordulatszámtól függetlenül. Márkaszervizben azt mondták, hogy a téligumi adja a hangot, a kerékcsapágyak rendben vannak. Kb. 3 hete jött elő a probléma, amióta jobban melegszik az idő, szóval lehet, hogy tényleg a gumi adja a hangot.
Viszont észrevettem, hogy ha kinyomom a kupplungot akkor mintha megszűnne ill. az útburkolat típusa se befolyásolja.
Lehet, hogy a nyelestengely csapágya? -
őstag
Sziasztok!
Érdekes hibajelenséget kezdett el ma produkálni az i30-am. Kinyitom a csomagtartóm, és becsukja. Túl erősen húzza vissza a csomatérajtót a teleszkóp, nem áll meg végállásban. Ugye használhatóságot ez erősen rontja...
Van erre valami egyszerű megoldás vagy avalmi tapasztalat (lehet ezt állítani)? Vagy cserések a cuccok?
Köszönöm a segítséget.
-
őstag
válasz MunezXBK #37270 üzenetére
Hát hosszú volt a nap, most jöttem a teniszversenyről Asszonyka használja az autót, én most csak kipróbáltam.
Igen lehet hogy ez az erősebb visszahúzás a gravitáció
Van valami szaki/bolt akit tudtok ajánlani pesten? Ha nem mehetek a hyundai-s szakimhoz (csak Ő sajnos Szászhalombattán van, ezért is kérdeztem, nem a költség fog hazavágni az időm sajnálom).
Köszi a segítséget.
-
negroo
aktív tag
Sziasztok. Lenne egy kérdésem, hogy a kavics felverődés ellen fóliázás megoldja a gondot? Lehet e kapni ilyet.
-
BigBlackDog
veterán
Ha ebben a melegben a klíma hatásfokával van némi problémám, akkor velem van baj, vagy a klímával?
Ha a kocsi napon parkol -ráadásul még fekete is-, majd 11-13 óra közötti időszakban elindulok vele -tűző napsütés, 30-35 fok közötti kültéri hőmérséklet-, a 15-20 perces út alatt nem nagyon hűti le a légteret annyira hidegre. Indulásnál automatára teszem, 20 fokos hőmérsékletre. Ilyenkor ugye maxon jár a venti kb. 4-5 percig, majd elkezdi visszavenni magát. Kicsit ekkor feljebb szoktam húzni a beállított hőfokot 21-22 fokra. Innentől kezdve a venti még mindig nyomja azért a levegőt rendesen, nem veszi magát teljesen takarékra vissza. Ha kint 25 fok alatt van, akkor egész alacsony fokozatra már leteszi a ventit 5 perc után. Gondolnám, hogy valamennyire normális, de kicsit mégis többet várnék tőle. Jogosan?
-
TaaT
veterán
válasz BigBlackDog #37279 üzenetére
Sajnos én is pont ugyanígy vagyok, garázsból indulva viszont tökéletesen működik a klíma.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #37279 üzenetére
Elmesz, megnézik a nyomást, ha kell rá gáz, akkor töltenek rá.
Nekem is hasonló amúgy, de csak 30+ fok felett, de ha bekapcsolod a belső keringtetest és low-ra állítod a hofokot, akkor (nem alapjáraton) normalisan haladva 5 perc és jéghideg minden, ma reggelre már a torkom is fájt, klíma a meló helyen, otthon, meg a kocsiban, frankon megteszi a hatását. -
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #37279 üzenetére
ha kint 30-35 fok van és napon állt a kocsi, akkor simán fel tud melegedni 70 fok fölé is a belső hőmérséklet. érdemes egy picit lehúzott ablakkal menni, hogy a szél kivigye a forróságot és tényleg csak 30-35 fokról kelljen ledolgoznia a hőmérsékletet. ja meg ha nincs menetszél, akkor a klíma se tud annyira hűteni.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz rbalint88 #37283 üzenetére
Plusz még a forró kasztni és szigetelések, minden tolja magából ki a meleget.
Igazából, ha van kéznél egy hőmérő és becsípteted a szellőzőrácsba, ellenőrizhető. A klímás azt mondta nekem a múltkor, hogy ha 10 fok alatti levegőt nyom, akkor nincs gond vele.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stickermajom
addikt
Tegnap összeakadtam egy hármas tunnyer Calibra bollyal, szlalomoztak a két sávoson az autók között üveghangon. Nagyon rég nem láttam már Calibrát, főleg nem bandában, azt hittem kinőtte már ezt az autós társadalom. Az egyiket meg is leptem, pedig hang alapján többre számítottam tőle.
-
zack
nagyúr
válasz stickermajom #37286 üzenetére
Lényegében kihalt. Főleg a 2.0 turbo verzió. Sok probléma volt a Calibra-val, nem volt egy megbízható autó.
Szóval nem kinőtték, hanem a caffe racer-ek alatt széthullott.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Gabesz87
addikt
Kíváncsi volnék a véleményetekre, tanácsotokra: új autót rendeltem szalonból. Elvileg pénteken hozhatom el az autót, de ma mennem kell kifizetni, valamint a mostani autómat (amit beszámítanak az árba) ott kell már hagynom. Ez normális eljárás szerintetek? Mert a megrendelésnél májusban nem volt erről szó. Akkor azt mondták ha jól emlékszem, hogy amikor átveszem az újat, akkor adom le a sajátomat. Meg a kifizetésnek is nem az átvételkor kellene megtörténnie!? Amikor telefonon megbeszéltük a mai ügyintézést, akkor azt mondták, hogy amolyan biztosíték gyanánt van ez, hogy most kifizetem az autót, meg beszámolják az enyémet, és péntekig bármi történhetne...belém jönnek, vagy akármi. Hát de könyörgöm: ilyen alapon a szalonban is történhet akármi az új autómmal....balf...sz szerelő nekitolat másik autónak, vagy a kapunak...szóval nekem ez így nem annyira tetszik. Nyilván ha kimegyek, még próbálok velük egyezkedni. Felajánlottak bér/tesztautót erre a pár napra fél áron. Legalább akkor adják azt ingyen
Mit gondoltok erről? -
gooool
őstag
válasz Gabesz87 #37288 üzenetére
Helló!
Sajnos nem tudom máshol miként van, de nálunk az a módi, hogy alapvető esetben úgy egyezünk meg a vevővel beszámítás esetén, hogy akkor hagyja ott a régi autót, amikor jön az újért (kivétel ha mondjuk gyártásrendelt és hónapokkal később ér be a gép, az ez idő alatt bekövetkező értékcsökkenést pedig nem akarja benyelni a vevő és tudja nélkülözni a verdáját, mert akkor nálunk hagyja).
A vételár fennmaradó részét mi is elkérjük előre, nem az átvételkor fizeti a vevő, ugyanis mi senki helyett sem finanszírozunk be autót, ahhoz pedig, hogy a papírjait az importőr kiadja és vihessük forgalomba helyezni, ugye rendezettnek kell lennie pénzügyileg.
Nagyságrendileg ennyi, nyilván máshol lehet másképp, de mi (én is), ezt tartom a legkorrektebbnek.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
veterán
A Calibraval elvileg annyi problémának kellett volna lennie, mint egy Vectra A-val - nagyjából csak az idő vasfoga. (a 2 autó a kasztni alatt ugyanaz).
A Calibra valós problémája az volt, hogy elfogytak a Manták, kellett az utánpótlás a VoKuHiLa hüjegyerekeknek, ők meg széjelpimpelték homasita stílusban.
A Calibra Turbo volt egyedül érzékeny, főleg az összkerékhajtása. Ezt úgy orvosolták a fenti jóképűek, hogy kiszerelték a hátsó meghajtást, konkrétan a kardánt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #37286 üzenetére
Azok nem csak motorikusan voltak szarok hanem a kasztnijuk is nagyon rohadós. Szóval nem csoda, hogy már nincs belőlük az utakon...
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Megvolt a nyaralás, elvitt az autó és hazahozott. Kicsit csörög-zörög, mormog, de a 3 ezer km-t teljesítette, 5l alatti fogyasztással. Szerintem a kékválasz energiatakarékosabb gumi, mint az előző energy saver michelinek voltak, mert gyanúsan alacsonyabb a fogyasztás vele.
Most jöhet az olajcsere, mert a 10 ezer km-en sikerült túlcsúszni, kb. 13-nál lesz ledobva.
Vagy egy középdobot vagy valamelyik motortartót cserélni kell még a mormogás és rezonancia miatt, aztán remélhetőleg elgurulgat még egy ideig az autó.