-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Richard!
addikt
válasz Skillet #37709 üzenetére
ha felgörgetsz az oldal tetejére, jobb felül látod a téma tudnivalókat
Téma tudnivalók
Topik találkozó:
2016. 07. 14.
18 órától kifulladásig várunk minden kedves fórumtársat egy baráti beszélgetős összejövetelre.
Helyszín: 1117 Szerémi út 63. (Porke Centrum előtti szervizút).[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
zack
nagyúr
Vettem egy 400ml (9k) Restore adalékot. Kíváncsi leszek segít e. Élhető az olaj csipegetés, de jobb lenne, ha nem kellene figyelnem rá. Kompresszión is javít elméletileg, és a fogyasztáson is.
Van vele valakinek tapasztalata?Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
dscerror
csendes tag
Sziasztok!
AutóHifi témakörben jó helyen járok?
Remélem van olyan fórumozó, aki az alábbi problémámra tudja a megoldást:
Egy Panasonic CD-s fejegységet használok autómban, aminek van egy AUX bemenete. Erre az bemenetre akár JACK 3.5 kábelen keresztül, akár Bluetooth adapteren keresztül csatlakoztatom a mobiltelefonomat, az autó hifi rendszerének 4 hangszórója közül csak a vezetőnél lévő hangszóróból szól a mobiltelefonon tárolt/streamelt zene. Rádió, CD olvasása alatt tökéletesen szól az autó hifi rendszere.
Milyen beállítást szükséges megtenni, illetve milyen megoldás adott, hogy a telefonról adott zene is 4 hangszórón keresztül teljes egészében megszólaljon az autómban?Köszi nektek!
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #37690 üzenetére
nem old boys, csak logikus gondolkodás. ha megnézed, hogy az autóhasználatod max 20%-a élményautózás, a többi sima közlekedés, akkor a 80%-nyi kényelemért szerintem feláldozható 20% váltási élmény. legalábbis nekem a rakparton araszolva nem jelent élményt az egyes. egyes. egyes-kettes. egyes. GTI-be nem kéne masszírozós bőrfotel, csak ha szellőztetős Derékfájás még nincs, csak ha nem masszíroz az ülés amúgy a gerinctámasz hiányzik most, mert már kicsit szét van ülve az ülés.
De valószínű épp ezért nem is fogok GTI-t venni, hanem legyen egy rendes utazóautó (nagy volvo) és valami rendes sportgép. -
senior tag
Sziasztok!
Az előbb nézegettem autólámpa fóliázást. Szerintem nagyon jól néz ki, én pl egy kék fóliát néztem, ami nagyon tetszik. Mennyire van ezeknek értelme? Illetve láttam sima, víztiszta átlátszó fóliákat is, amik védik a fényszórókat. Ezekről mik a vélemények?
Köszönöm!
Your car, your life ;)
-
z123456789
addikt
Autó eladását be tudom online jelenteni? Vagy azt személyesen kell intézni a hivatalba'?
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #37724 üzenetére
Úgy rémlik, hogy ügyfélkapun keresztül lehet, de nem vagyok benne biztos.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #37727 üzenetére
Szerintem ez lesz az: [link]
-
-
válasz #94529552 #37733 üzenetére
Ez hulyeseg. Nyilvan le a gyorshajtokkal akik cikaznak az autok kozott meg varosba repesztenek, de sosem tudhatod mit hoz az elet es hova kell sietned neha. En is szoktam 140-150-nel menni, ha nincs senki az uton vagy nagyon gyér a forgalom. De tobbnyire 100 korul. Az egyetlen dolog amitol felek ilyenkor az a vad. Egyetlen egyszer hallottam csikrogni a gumit, mikor megneztem mennyit bir a magneses tarto. Birta
Amerikaban a szerpentineken is 50-85 koruli korlatozasok vannak, de ezen kivul is teljesen esszeru minden, csak nalunk megy gyokkettes modon minden.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Most amikor jöttem Németországba, Dggendorf után szinte üres pálya (kb kilométerrekkent egy kamion), 150-160 jöttem. Korlátozás sincs, szinte nyíl egyenes szakaszok, lehet repeszteni. Ott is sok értelme lenne a 120-as limitnek
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#94529552
törölt tag
Ironizer jól összefoglalta a lényeget, nem ismételném. Ami az én ötletem volt, az csak a notórius gyorshajtóknak szólna, mint alternatíva például pénzbüntetés helyett.
Amerikában talán lelövik az olyan közúti veszélyforrást, aki 200-260-nal száguldozik. Na jó, ez egy kicsit durva történet lenne, de úgy tudom, hogy azért ott nagyobb a szigor, vagy nem? -
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #37738 üzenetére
Svájcban él egy haver, ott nagyon szigorúan veszik a gyorshajtást. A városban azzal jaszkariznak a boyracerek, hogy lámpától elrúgják de csak 50-ig. A rendőr meg nem tehet semmit mert nincs szabályozva mennyi idő alatt lehet elérni az 50-et (akár csak nálunk).
Ez elég vicces volt mikor a belvárosban kér Boxter Porke elrúgja a lámpától de 50-nél elvették a gázt.#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #37745 üzenetére
Lenyomott, bár egyszer se tudtam elindulni 1-esbe.
Nem elég, hogy nincs tartalék, de még a kuplung is olyan, mint egy elektromos pedál, mintha nőknek készítették volna 😂
Ja meg a VSA (menetstabilizalo, esp etc.) se tett jót, állandóan csak villogott ott nekem, ki kellett volna kapcsolni a gcbe 😂Viszont 2-be, 50-60-rol szépen ugrik, szóval menne azért, ha nem lennék béna 😉
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #37748 üzenetére
szárazon még jobban is kellene tapadnia így kopottan. nincs sperr, azért villog a VSA, egyoldalasan akarja eltekerni.
Alfában jól van hangolva a kipörgésgátló, lehet gavallérosan, csikorgó kerékkel rajtolni, nem veszi vissza bután a tüzet szerencsére. Sőt, még kettőbe is át lehet húzni úgy, hogy nyikkanjon és akkor se veszi el.tomcsi23: mer' belekötnek az erkölcscsőszök, hogy a huligán mindenünket. vagy mindeneteket.
szárazon igen. vízen halál, de ugye száraz pályán is slick-kel mennek...[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #37748 üzenetére
Nagyon mehet az akkor.
Nálam jó úton gázból nem villan fel, még télivel se nagyon - de hát itt nincs is semmi tartalék.
Mé offba írtuk amúgy az autós hsz-trbalint88: egyre jobban tapad, minél kopottabb?
Mod, ja értem én a logikát, csak itt a kopással általában a kor is nő.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.