-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #143857 üzenetére
Az is lehet, hogy céges azért tojik rá.
Astra tesztből a Totalcaros sokkal jobb: Opel Astra 2019
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #143870 üzenetére
Mi a topikban mind picit feljebb fújjuk, mert túl alacsony a gyártói érték a tapasztalataink szerint. Valószínű az akkori gumik amiket a Renault kedvelt felrakni gyárilag keményebb típusúak voltak és kevesebb levegőt igényeltek. Szerintem a 20 évhez közeledő autóknál már akkora különbség van gumi gyártástechnológiában, hogy a gyártói előírást fenntartással kell kezelni.
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #143874 üzenetére
Rönó.
Mondjuk ebben van egy kis lustaság is, mert nincs kedvem kéthetente guminyomást nézni. Meg egy kis tapasztalat is, nagyjából tudom mennyi időnként kell ránézni.
Cégeseket havonta, max másfél havonta nézem, mert azok eléggé lesüllyednek és minden gumi másképp. Az enyém fél évet röhögve elvan, kevés használat, kevés hőingadozás, Nap sem süti, gondolom ezek miatt. Mondjuk nem várok vele fél évet, 2-3 havonta megnézem, beállítom pontosan, hidegen, Nap nem süt rá, hajnalban stb. Azon belül meg szemrevételezés vagy ha valami gyanús. Most a zizegés gyanús volt, el is találtam, hogy nem oké.[ Szerkesztve ]
-
-
LZs?!
aktív tag
válasz gzbotii #143911 üzenetére
@gzbotii
Volt náluk KGFB, CASCO, illetve utasbiztosítást a mai napig ott kötök és van egészségbiztosítás is ott.
Ugye a KGFB 'károsult oldala' nem érdekelt sohasem, viszont a CASCO mindig rendesen fizetett...néha nem adta ki a kocsi az elgondoltakat, na...
Utas- és egészségbiztosítási szerződésre is volt esemény sajnos, de ügymenet szempontjából ott sem volt gond.
Nem voltak sohasem xarrágóak, csak korrekten precízek - ezt a kettőt a helyi néplélek hajlamos keverni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
sutszi
veterán
válasz gzbotii #143934 üzenetére
Az utóbbi hónapokban az ügyfélélmény nagyon fókuszba került náluk... Így nagyon igyekeznek mindent megtenni ezért... így hallottam...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
kisza25
félisten
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #144017 üzenetére
Nagyon sok van valóban a lakosságra vetítve Mindig elszoktam oda is nézelődni, ha épp autóvásárlás van képben. A Passatomat ott vettem egy murvás neppertől. Jól át is lettem verve (anyagi kár nem ért) Persze ez nem általános. De mindenből tanulok és a korábbi hibáimba nem esek bele.
Most is keresgettem ott kocsikat, de Fehérváron nulla a plugin.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #144178 üzenetére
Nem szoktam a féken állni.
Egyrészt nem automata, így nincs kúszás sem, másrészt ha elgurulna, behúzom a kézit.CactuS: Szerintem is.
Amúgy a képemen a pótféklámpa még hagyományos, 21W-os izzós volt, az is hasonlóan erősnek tűnik rajta.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
sutszi
veterán
válasz gzbotii #144178 üzenetére
Nekem normál izzók vannak hátrafelé és az is tud szúrós lenni. A fenti kép este készült. Nyilván a környezet és a világítótest közötti nagy fénykülönbségből adódik, hogy ilyen hatást kelt. Este nyilván rosszabb egy ilyen helyzet...ilyenkor szerintem nincs olyan autó ami mögött jó lenne.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #144199 üzenetére
mivel már korábban is követett el hasonló szabálysértést- nyolc hónap eltiltást kapott ->> Kérdés, hogy van-e ennek bármi értelme. Lehet eltiltás helyett börtön kéne, akkor legalább tuti nem vezetnének addig.
Ez a csapat is elég érdekesen nézett ki élőben, jobb a békesség alapon nem sokáig voltam mögöttük.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #144203 üzenetére
A pénzbírságot behajtja egy megbízott követeléskezelő (az már más kérdés mekkora hatékonysággal) az oké.
De a vezetéstől eltiltást az hogyan ellenőrzik? Már határ sincs... Simán jönnek mennek és külföldön még a szúrópróba szerű ellenőrzésektől sem kell tartaniuk, mert az csak itthon divat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz gzbotii #144365 üzenetére
2 fore?
Maykol: dehogy voltam kontinensen kivul is TuNNezia (europan belul viszont sok helyen jartam, de meg igy is maradt jo par, amit szeretnek majd megnezni)
Egyebkent egyetertek, nekem is fajna ezert 1.5M, de ha ram szakadna a bank, akkor azert bevallalnam (ileltve azert tervezem)I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #144365 üzenetére
Vagy jövő tavasszal vagy ősszel lesz esedékes, előbb már nem fér bele, az idei nyaralási keretet már ellocsoltam jövő tavaszig
Tapasztalatokra (nem az ottanira, hanem az út szervezésével kapcsolatosan) kíváncsi vagyok. Europában tudom mit merre és hol keressek, de ez járatlan ösvény.
Nekem a szállás a legspórolósabb, úgyis korán kelek, későn fekszek, a kettő között járkálás, szóval egy ágy kell, pár konnektor és fürdési lehetőség.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #144684 üzenetére
Én a hétvégén 1700 km-t tekertem az S60-ba. Drezda-Fehérvár 8,2-re jött ki tankolás után. Visszafele Győrtől mérve (ott tankoltam újra) csak autópályán fix 130-al 7,8 lett. Ennyire alacsony fogyasztásom akkor volt utoljára, amikor a barátnőm vezetett komótosan Berlinbe. Nem is értem, talán a szélirány? Hazafele Agip, visszafele Shell, mindkettő prémium 95-ös benya. Már elég sokszor megjártam a távot, kábé nulla különbség szokott lenni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #144790 üzenetére
Azért ez így nem pontos. A 150, 175 és 185 lóerősekkel nincs ilyen gond (ezek 156-ba és 166-ba kerültek, illetve Lybraba, Thesisbe).
A 159-ben, Fiat Cromában levő 2.4 JTD a 200 lovas, az érintett hengerfej problémákkal, de csak 2009. 05-ig, utána módosítottak a hengerfejen és a szelepeken is. (manuális váltóval 210 lovasak ezek)
Aki biztosra akar menni az 1.9-et vagy 2.0 JTD-t vesz.
Továbbá, egy hasonlóan motorizált E91 nehezebb, mint a 159."Bad reklám is reklám too"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #144810 üzenetére
A fotelharcosok már ott vannak és sokkolják szerencsétlen focus tulajt. Bírom az ilyeneket, mint kb. amikor a Prius clubban egy elemsérülésnél már mondják, hogy áh, ez tuti GTK, ebbe többet nem tenném a gyerekemet stb. Agyrém.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #144824 üzenetére
Ha azt számolod, hogy egy diesel autó javítása ilyen esetben 500e-2M Ft és mondjuk a fele volt diesel, azért az sem kevés, elvileg van biztosításuk ilyen esetre.
Mondjuk én továbbra is ott fogok tankolni én nem kötném össze az emberi hibát egy benzinkút hálózattal.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Szoszo94
őstag
válasz gzbotii #144870 üzenetére
Kommentek mik alatta? Remélem pár troll megtalálta
BBD: +1, én is mindig tolatok mindenhova, egy lendületből be lehet állni úgy is, ráadásul az autó eleje elkapna minden padkát (alacsony), hátulja meg jó magas.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen