-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Termi16
őstag
válasz gzbotii #40924 üzenetére
Igen, ha nem emlitem nekik a fogyasztóvédelmet, akkor 50-nel többet kértek volna a kocsiért, mint amennyiben megállapodtunk. Igy nagy kegyesen csak 20-szal kértek többet, de belementem, mert egyszerüen nem volt másik alternativa.
Kaptak egy emailt, hogy lássák hogy azonnal jeleztem a problémát, holnap meg meglátogatom a szalont.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #41134 üzenetére
azok a pályák mentén elég elhagyatottak szoktak lenni, semmi kamera/kerítés/őrzés, én biztosra venném, ha valami autó ott dekkol pár éjszakát, azt megtalálják a szakértők!
(#41141) stickermajom: az lehet, lefagy a klíma, kompresszor lekapcsol, pár mp múlva újra bekapcsol. lehet a motor nem ránt, nálam pl ezt lehet érzékelni....
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz gzbotii #41150 üzenetére
~60 km-re lakok a reptértől, itt nálunk a városban van egy közepes parkplatz, ahol le tudnád támasztani az autót,de akkor hogyan jutsz el Freisingbe...? Mert nekem sajnos még nincs autóm.
Vagy esetleg írhatsz a müncheni magyarok facebook csoportba, hátha tudnak adni vmi egyéb, jobb ötletet.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #41217 üzenetére
Jelentkezem hatodiknak!
Jól menne egy Yamaha MT-10 mellé a hasonlóan szokatlan formája miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #42660 üzenetére
Ne aggódj engem is semmibe vettek kb a pályán kint. Ha nem foschtam volna a büntitől szívesen oktattam volna egy-két autóst... Egy idióta folyamatosan azt játszotta, hogy megelőzött majd visszalassított. Én vissza előztem és mentem fix tempóval. Majd vissza előzött és megint belassult. Nem fékezett csak egyszerűen belassult. Visszaelőztem, erre megint vissza előzött. A harmadiknál már meguntam és akkor kicsit odaléptem. 140-re fel és szépen elszakadtam majd vissza a normál tempóra. Erre megint utolér/utánam jön kisvártatva és megelőz. Mondom ez hülye. Fogtam magam és inkább kiálltam inni egy kávét, menjen a hülye.
mod:
tboy93: Kormiról nekünk is leloptak 1 dísztárcsát a télen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
w333
félisten
-
Skillet
addikt
válasz gzbotii #43994 üzenetére
najaaa, de a csütörtök vészesen közeleg
berakok egy széket a csomiba és megyek(#43981) EQMontoya
Vilmos urat még nem láttam, bízom benne, hogy most tiszteletét teszi, de nem hiszek benne
te jössz?(#43982) Qru
KOCSIS topik jeeee!
de múltkor és most is lemaradtam róla[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #44303 üzenetére
Én a helyében először beindítanám és kicsit járatnám helyben, hogy rázkódás/járás hatására nem folyik-e jobban.
Qru: szerintem nem feltétlen volt fasság az etanol, bár az LPG valóban jobb alternatíva egy fokkal, de adóval nagyon csúnyán kinyírták.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
z123456789
addikt
válasz gzbotii #44386 üzenetére
Ha gondolod lefotózom neked, hogy anyám autója alatt hogy néz ki a sín ami végigfut az alvázon. Szét van nyírva, mert a helyi tüzépen cseréltette mindig a kerekeit, akik krokodillal emelték, addig, amíg a hátsó/első is a levegőbe nem került. Így nem kellett szöszmötölni, de 3 év alatt kb a terhelés miatt szétnyíródott az emelési pont. És ez csak egy szaros agila 1 tonnával kb. :S Én egyesével emelném a helyedben, vagy ahogy mondták, használj bakot!
-
-
HoaryFox
őstag
-
válasz gzbotii #55004 üzenetére
Yaris: 55 fok-nál alszik el a kék vízhőfok jelző. 85 fok az üzemi hőmérséklet. Ergó amikor a kék kialudt, akkor még 4-5 km-en keresztül nem érdemes 2500-3000 rpm fölé pörgetni.
Más: 2 nap állás után pöcc-röff indult a szekér. Ami "furcsa" volt, hogy a kormány szervó az első 2 kilóméteren mintha nem működött volna rendesen, kissé nehéz volt tekerni. Mágus hozzád fordulnék: Ez már szervóolaj cserét vetít előre, vagy csak nem tetszett neki, hogy 2 napig nem volt beindítva a -15, -17 fokokban?
[ Szerkesztve ]
-
válasz gzbotii #55016 üzenetére
Én a saját 1.5 TS alapján írtam. 1.0-nak lehet elég kevesebb idő is kicsit. Azt tudom, hogy reggel kimegyek az utcára, beindítom, addig jár, amíg elszívok egy cigit (7-10 perc). Ennyi idő alatt 1400-ról leesik 1000-re a fordulat, elindulok pianóba (2000-2200 rpm max), két sarok után elalszik a vízhőfok jelző; szintén pianóba kimegyek az M0-ra (4-5 km), addigra már elég meleg, hogy konstans 3000 rpm-en (rövid az ötödik) menjek 35 km-t a melóhelyig.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #55050 üzenetére
(#55036) Qru: erre ment a válasz, a kiszáradt tankra, bocs, kicsúsztam a szerkesztésből
(#55051) EQMontoya: én is meglepően jónak találtam, főleg, hogy 35% nagyvárosi forgalom is benne van. Három telitank és 2600km átlaga ennyi. 110Le 1.9 TDI, Golf 4 spritmonitor
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #55050 üzenetére
Én egyelőre még ismerkedek a Subaruval, a 64 lityis tankkal nem feltétlenül kímélő módban, de nem is nagyon taposva olyan 550-580 km körül lesz a hatótáv. Aztán a következő tankolásnál megcélzom a 10-es átlagot (nagyrészt M0).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Mobil flották
- Witcher topik
- 67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen