-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz
Doki16 #166292 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy önerőből nem megy. Arra vagyok kíváncsi, hogy pl a start-stop esetén tényleg olyan észrevétlenül indít-e az ISG, mint ahogy írják, illetve magára a dualjet moci karakterére leszek kíváncsi. Mondjuk apám csodát lát majd a fogyasztásban az biztos. Eddig sosem volt olyan autója, ami 9-10 alatti átlagot tudott volna.
A szüleim nagyon ritkán cserélnek autót, ezt is kb 15 évig tervezik használni, vagy még tovább, ha akkor még megbízható marad és megéri fenntartani. Ezért is szeretnének alvázvédelmet. Akkor ennek utána kell járni, hogy akár most, 3 év, vagy 12 év múlva lehet alvázvédőzni garivesztés nélkül.
Mondjuk gyanítom ez a 12 év átrozsdásodás ahogy a nevében benne van nem arra vonatkozik, hogy mondjuk a 9. évben megjelenik az alján egy felületi rozsda, akkor azt gariban kijavítják. Gondolom akkor garis, ha mélyen átrozsdásodik.Amúgy néztek 2-3 éves Swiftet is, de árban majdnem mint az új.
Kb 2-300ezer Ft-al olcsóbbak csak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #166370 üzenetére
Ez egy érdekes téma lesz az önvezető autóknál, hogy azok vajon ilyen esetben mérlegelnek-e ennyire, vagy csak simán fékezni fog, nem törődve azzal mi jön mögötted és mennyivel...
Ha meg egy ember támolyog eléd a sötétben, mit csinálsz? Azt is elütöd? Ezek rohadt nehéz és szar kérdések.
(#166371) Gabesz87: Olyan hogy legjobb automata váltó, olyan igazából nincs. Illetve a prémium kategóriában a Porsche PDK és a ZF 8 sebességese szokott a legjobb lenni.Fordokban és KIA-kban is vagy saját fejlesztés vagy valamilyen Aisin szerű szokott lenni, átlagos darabok, nem a csúcsok csúcsa de ez a bakkecskézés ez honnan jön? Ki mondott ilyet? Mi a lassú? Mi a gondolkodik? Ez nem NFS sajnos, a közúti automata vátó nem olyan lesz, ami egy Ferrari 458-ban van.
A legjobb váltó jelenleg (szerintem): ZF 8HP És a lista hogy mikbe szerelik.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz
Doki16 #166370 üzenetére
Én is fékezéskor a tükröt nézem egyből, mert azt tudom, hogy én meg tudok állni, de hogy a mögöttem levő is, az már nem biztos.
Kerültem ki már szarvast 3-4* (67-es út), egyszer átugrott az elöttem menő autó és közöttem (84-es út Sopronból haza)
Róka és fácán az itt mindennapos , még az utcánkban is szokott lenni (róka), fácán meg mindkét elkerülőn.
Régebben sokat jártam haza éjjel Ausztriából, akkor többet néztem az út szélét, mint az utat.
Eddig egy mókust ütöttem el, satufék sem segített, az i20-al, vittem épen lemosni, aznap vitték el.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
pube111
senior tag
válasz
Doki16 #166822 üzenetére
Az a gond, hogy 2. tulajként árulok egy autót, de az érdeklődő a szüf rendszeren azt látjya, hogy 5. tulaj vagyok.
1. Autószalon, forgalombahelyezéskor.
2. Xy aki onnan megvette.
3. Szintén a szalon, mert xy oda vitte vissza eladni
4. A nekem hitelező bank
5. Én, amikor a hitel letelt.
Hiába vagyok 2. Tulaj, akkor is 5. Vagyok.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Doki16 #167306 üzenetére
Köszönöm a részleteket!
Szóval nem a GTE+DSG kombóval van gondod. Nekem bejött a DSG szoftvere, általában úgy váltott ahogy én gondoltam; bokából szabályoztam, nagy ritkán nyúltam bele kézzel.GTE VS. R? A lényeg, hogy jól nézzen ki és lehessen haladni vele.
- mindkettő jól néz ki, a kockás belső nekem 5x jobban bejön
- a GTE első lökhárítója határeset; ill. meg lehet ültetni kicsit az autót és akkor dög
- az R állatul megy + hátul is kapar, körforgalomban el lehet dobni a fenekét + nyitható a kipufogója (disznó hangja van)
- remélem, a GTE is lép rendesen
- az egyik tud villannyal menni - nagy plusz pont; a másikba meg 98 oktán kell - nagy mínusz, bár belenyomnám a 95-östGTE-vel szemben támasztott elvárásaim, fontossági sorrendben;
- tetszen a színe (leginkább kék, talán grafit, fehér, ezüst)
- alap szövetbelső (kockás), ülésfűtés
- gyári vonóhorog (biciklinek)
- panorámatető jó lenne
- km 150 K alatt (hogy könnyen tudjam még eladni mikor eljön az ideje)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #167306 üzenetére
Tényleg ellustul nekem B6-ban nagyon nagypapás volt a 6-os DSG ami alapból illeszkedik a stílusomhoz de ha néha előzni kellett vagy beférni valahova akkor bizony nem tudta lekövetni mit is akarnék, így minden előzés/besorolás előtt át kellett húzni S-be. Itt a 7 gangossal már nincs gond, sokkal jobban van programozva és S-be is eddig 2x ha tettem abból 1x csak azért, hogy kipróbáljam milyen az hogy nincs fizikai fokozat mint az elődben (tehát csak pöccintesz egyet a váltóboton), 1x meg azért meg be kellett férnem egy Leaf elé és kellett a fordulat a megfelelő turbónyomáshoz.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
Doki16 #167319 üzenetére
+ Tse
De többet használom városban, mint 180+; emiatt pedig a GTE felé billen a mérleg serpenyője. Villanyos R kéne, nagy csomagtartóval. Ilyen nem létezik. Meg olcsón, persze... Fürdőskrva vagyok.A V60 D6 is tud 7 fölött enni. Általában pénteken 6,5-7,5; vasárnap, nyugisabban 5-6,5 litert kér. Múlt hétvégén pénteken 7,5 volt (lőttem az M7-en); vissza 77-es, 8-as, majd M7-n jöttem nem csiga tempóban, 5,8-cal.
Igazából +/- 1 liter pénzben nem sokat számít, csak az optikája sokkal jobb a kevesebbnek.@ KAMELOT: Volt 122 lovas Golf 6 és Octavia 2 FL 1.4 TSI-m; kulturáltan haladva nagyon jól fogyasztottak; a Golf viszont végsebesség (200pici) közelében 20-at.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #167339 üzenetére
Ebéd után meglátogatom az R-t. Kicsit húzott (400 😂), 2 sárvédő fényezve volt. A tesztkört lehet kihagyom, mert sírnék utána.
Passat csak kombiban
akkor a vonóhorog sem feltétel. De inkább Golf, mert
van hozzá tartalékban bal oldali tükrömaz jobban tetszik.
Ha esetleg van elmentve jó vétel, ne tartsd magadban, mostanában nem néztem őket.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
Doki16 #167361 üzenetére
Én szoktam nézni, de a Twingo RS volt az első, ahol kb. 4-5 hónapig nem is volt másik típus. A mostani kínálat egy részét is ismerem, ezt pl: azóta is árulják, igaz, a srác már beadta egy kereskedésbe. Látszik rajta, hogy azért ez kapott az élettől (orra és a segge is), ahogy a JSZPn is van nyoma.
Erre mondjuk elcserélném az enyémet, panorámatetős kivitel a facelift előtti kivitelből anno nem volt sajnos.
Az árak viszont szépen megindultak felfelé, a piros pár hónapja még 1.650-ért volt hirdetve.
6030D: Ha látom, hogy nem a yard, akkor naná, városon kívül benne vagyok egy kis mókában.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz
Doki16 #167361 üzenetére
Én bekapcsolva hagytam a hahus értesítést és simogatja a lelkem, hogy 200-400eFt drágább ajánlatok jönnek, mint amennyiért vettem és kevésbé felszereltek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Doki16 #167395 üzenetére
Ha 3-4M felett veszel autót onnan bőven van mit esni az árnak, én most ugye 1,4M Ft-ért vettem, innen már nem tud esni olyan hatalmasat, pláne nem 2hónap alatt. Mondjuk keresni nem nagyon tudnék rajta, átírás+ alap szervíz+ első-hátsó fékekkel együtt volt eddig 1,54M Ft+ megkapta az új gumikat az volt majdnem egy százas, szóval egy darabig marad.
Amúgy szerintem hatsó dob kifúj(ezért nem szeretem a használt autót, sosincs vége és akkor még az esztétikai hibákkal nem is foglalkoztam)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
Doki16 #167436 üzenetére
Nem tudtam, h ilyen komolytalan az a kereskedés, a hirdetések alapján szimpatikusak voltak. Illetve az ülésfűtés hiánya mint kizáró tényező nem volt említve.
Erről jut eszembe! S5 keresés közben találkoztam három Audi Hungária dolgozói autóval is, és egyikben sem volt tolatókamera! Azért ez is elég durva 2017/18-ban egy legkevesebb 24 milliós autónál. Tudom, h nem létszükséglet, de nekem elég fontos. 2006 óta minden autómban volt, ráadásul manapság egy elég olcsó (max pár ezer forintos) alkatrészről beszélünk. Érthetetlen, h nem alap ezekben az autókban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
Doki16 #167421 üzenetére
Musk fog bejelentést tartani az új közös kínai akku fejlesztésekről. Bár Musk mindig túloz, de azt mondta, hogy a fejlesztési eredményeket látva elsőre ő sem hitte el. Sokat azt gondolják, hogy kobalt nélküli akkut hozott össze, illetve azt mondogatják, hogy sikerült valami olyasmit összehozni, ami benzines autók ára alá tolja be az elektromosakat végre. Majd kiderül.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz
Doki16 #167462 üzenetére
Nem is vettem annak!
A full extra fogalmát tényleg furcsán értelmezik páran. A full-full és a mega fullról már nem is beszélve!De viccet félretéve én sem értem, h egyes (amúgy kicsit sem olcsó) autókból, h maradhatnak ki "alap" dolgok. És ez főleg a prémium gyártókra jellemző egyébként.
-
válasz
Doki16 #167469 üzenetére
Az ilyen autókból lesznek a tesztautók. Én szerintem nem vettem volna át így.
Pofátlan lehúzás ez egyébként a három német prémium gyártótól. De láthatóan működik, mert így is elég jól megy nekik a bolt.footy #167470: Igaz.
#167474: Erre is csak az utóbbi 2-3 évben kezdtek igazán ráállni - költségoptimalizálás címen. De persze ettől sem lettek olcsóbbak az autók, sőt!
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
Doki16 #167469 üzenetére
Én egy ekkora értékű autót biztos nem vettem volna át, ha papíron megvan, hogy mit kérek. Nálunk gyártottak már le új Insignia belső kárpitot, mert elrontotta a kereskedő a rendelést és nem azt a kombinációt rendelte meg, amit kértünk. Mázlija volt, hogy viszonylag kis bontással cserélhetőek voltak a kérdéses panelek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
barnam_
nagyúr
válasz
Doki16 #168218 üzenetére
Hosszú idő óta az első olyan epizód, ami valóban informatív, és nem a csodálkozás megy, hogy a 10-20 éves használt autó ütött-kopott-használt
szerk.: így gyorsan utánaszámolva, ha durván 90 ezret ment, és 100km-ként tölteni kell, akkor mondjuk 900 ciklus után ha az eredeti kapacitás 60%-át tudja, az szerintem nagyon jó.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Doki16 #168326 üzenetére
Gondolom, az amcsi piacra értette, ezért nem írtam én sem, hogy itt egyliteres és másfeles Civic-ek vannak 126 és 182 lóval.
(#168321) CactuS: nem tudom mikor láttam olyat, hogy a lámpa zöldre váltásakor kezdi el keresni az fokozatokat az első sorban....
Itt ez mindennapos, utána meg szorgosan váltogatnak felfelé, nehogy 1500 fölé menjen a fordulatszám. Mindenki már a 3. fokozatban vánszorog, mire én 1-esből 2-esbe húznám.
Ha meg véletlenül én vagyok az első a lámpánál, akkor szoktam nézni a tükörben, hogy lemaradnak, pedig csak az elvárható módon gyorsítok.(#168328) sagesz93: ⬆
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Doki16 #169536 üzenetére
Black a markaja, vagy mi, nem lelem gugliban, holnap nezek valami cikkszamot a termekrol, karacsonykor vettem brutal akcioban 12k-ert, januar vegen szallitottak ki, imadom.
Szerszamkell.hu-nal vettem mindenfele erossegu padot hozza jo aron.
Szerintem nagyon jo cucc. Ha lesz konkret link, atkuldom ES ajanlani is tudom, viccen kivulI humbly and respectfully decline™
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
Doki16 #169563 üzenetére
11$-ért rendeltem ilyen [csavarozóval] használható keféket. 2 hét alatt ideértek és első ránézésre (még nem próbáltam) baromi jó. Tényleg 4 féle erősségű, a fehér a legpuhább, stb. Elnézve az itthoni árakat ennyiért kb ajándék. Persze ha az első használatkor kihullik az összes sörte, akkor nem biztos
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz
Doki16 #170823 üzenetére
Köszi, sima 230V, bőven elég egyelőre az igényeimnek. Olyan alacsony töltöttségen sose jövök haza, hogy másnap ne lenne elég a hatótáv. Plusz ezzel is tudom kímélni az aksit, a cellák feszültségének újra kalibrálását pedig erről is bőven megtudja oldani az elektronika, ha nagyon sok villámtöltés lenne, amitől ugye elmásznak a cella értékek. Ezért tűnik el sok embernek a hatótávja.
Ma volt egy Bp-Veszprém-Székesfehérvár-Bp trip. Hazaértem 65%-al feldugtam, holnap egész napra bőven elég nekem a 80% Bp-Nyíregy-Debrecen-Bp távra. Ha valami nem úgy alakulna akkor pedig tudok Superchargerezni ezen városok egyikében.
Nem azt mondom kell valamennyit kalkulálni előre, de több mint másfél éve elektromos autózom. Volt olyan napom amikor az i3-al mentem 650 km-t. Több megszakítással persze, mert töltenem kellett de semmi hátrányát nem tapasztaltam.
Amíg a munkámat végzem és ott vagyok egy adott ponton addig bőven beletudok tölteni bármikor 150-200km-t. Szerencsére a feleségem is teljesen jól van szocializálódva, így sok esetben szándékosan olyan éttermet keresünk ahol tudunk tölteni vagy olyan hotelt, ha netán messzebb mennénk.
(#170822) Qru hol vagy helyileg? Cégen belül még megvan a Superb, ha gondolod menj azzal egy kört hátha rájössz valamire. Mármint odaviszem!
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz
Doki16 #171545 üzenetére
Én már nagyon akartam eddig is, de most meg... Phú basszus ez az autó!
Csak egyelőre bachatom, mert szerintem ez még az android autot nem tudja, én meg 2 év rablánccal S20+-t vettem
Ez legyen életem legnagyobb baja!
A hadonászós hangerőállítás atom poén, és egész jól működik, Asszony oda és vissza van az autótól, tessék a női szívekhez egy BMW az út
Durván jól tölt vissza benyáról, 5-6km-t hozott a 10km-es M0-ás szakaszon. Teljes töltéssel olyan 35-öt megy el. Benyáról töltés közben 6-20 liter között eszik, gázpedál állástól függően
Tényleg Zen feeling, sokkal nyugisabban mész, meg nem nyomod annyira (minél többet menjek elektronnal!!!) de volt aki juszt se engedett be a sorba (nőci régi twingo-val).Ennek valami 17M az ára, egy vatta újat most konfigoltam: [link]
Inkább akkor egy 3-as: [link]Ja másik gond: A Garázs elé nem fér be még kapun belül
Vagy nagyon centizni kéne azt meg nem merek.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!