-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #51324 üzenetére
Túléli a gumi ha 5-6x évente 1x újra van húzva. Túl van ez misztifikálva. De igen, ha külön fella meg jeladó is kell akkor valóban megfontolandó a 4 évszakos. Én is az utóbbi mellett döntenék ilyen esetben ha másért nem mert egyszerűbb és ha nem mész méteres hóban nem lesz gondod vele.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz gooool #51322 üzenetére
Azon kívül a napi 100 km melóba gurulás a reszort.
Nincs tapasztalatom 4évszakos gumival, itt többen dicsérik.
De ha azt a napi 100 km-t muszáj megtenni és nincs alternatív eljutási lehetőség - pl. busz, vonat - a munkahelyedre azon a pár havas napon, akkor nem kockáztatnék.Milyen autó ez, direkt (azaz dedikált szenzoros) TPMS-sel szerelték?
-
z123456789
addikt
válasz gooool #52628 üzenetére
Hát így hirtelen ingyenes megoldásnak az tűnik, hogy a Donau Zentrumnál lebököd erre a placcra, aztán bemetrózol. Viszont itt elég nagy az autómozgás, lévén, hogy egy nagy inygenes parkolóról beszélünk egy bevásárló központ mellett. Jól mondja Vili. Előre be kell írnod, hogy mennyi időt akarsz parkolni, és nem olcsó. Meg kell pár kört menned, mire találsz helyet. P+R, vagy ez a DC parkoló, amit tudok neked most ajánlani.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #68158 üzenetére
Igen, annak jön aki a forgalmiban benne van mint tulaj/üzembentartó. Ha céges vagyis jogi személy a tulaj/üzembentartó akkor nincs büntetőpont, mert büntetőpontot csak természetes személy kap(hat).
Szóval amíg nem fellebbezel és/vagy a munkáltatód nem nevez meg téged mint járművezetőt (objektív felelősség) csak be lesz fizetve a csekk akkor nem lesz büntipont.mod:
Speeedfire: Azért mert 10 éves a honlap. Megalakulásuk óta ilyen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz gooool #68541 üzenetére
Vótmá eddig is a 7-esben, lassan több a turbó, mint a henger.
Mondjuk szerintem az Audi-féle 4.0 V8 TDI sokkal izgalmasabb motor lett, az ugyan csak két turbós, de van rajta egy villanykompresszor is, 435 ló, 900 darab nyúlmókus már 1000-től. Ez a duplája annak, mint amit a BMW tud ugyanitt. Az 50d-hez még nem volt szerencsém, de az SQ7 szürreálisan megy.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz gooool #68698 üzenetére
K&H elég fura ...
Én is most kötöttem náluk 8 -án de csekket csak a héten küldtek csütörtökön amin az szerepelt hogy fizetési határidő ápr. 08 (hogy fizessem előbb ha most küldték a csekket 27 -én ?) szóval én most fizettem ki és nem történt semmi
Mondjuk nekem negyedéves, szóval azért kicsit más a helyzet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
raczger
őstag
válasz gooool #73083 üzenetére
+1 Volvo
Mikor bátyámmal néztünk egy 156SW-t, kiábrándultam belőle, a beltérben a felhasznált anyagok minősége katasztrófa volt (csak képen néz ki jól).
Ha ennyit mész szerintem simán vállalható a 2.4 D5. Én a sima 2.4-es benzinest próbáltam egyszer, két dolog nem tetszett benne:
- ahhoz képest milyen nagy kívülről, belülről nem olyan tágas
- vezetésre nem túl sportos, inkább olyan, mintha egy hajót vezetnélHa nem kell nagy autó, megnéznék a helyedben egy Corolla 1.8 TS-t is.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #73083 üzenetére
Volvo.
De az 5 gangos geartronicot kerüld! Vagy manuálissal vedd vagy a 6 gangossal.A D5 jól megy (havernak az volt), nem eszik sokat és megbízható/tartós a motor, brutál kényelmes bár belül kicsit szűkösebb mint azt a külső alapján gondolná az ember.
A 2.4i-ből két variáns van a gyárilag gyengébb csak szoftveresen butított szóval lazán az is felhúzható a gyárilag 170 lovas szintre (vagy tovább is ha akarod). A benyós már kajálgat jobban szóval ha sokat mész akkor inkább a dízelt venném. Az 5 henger miatt hangja se olyan borzasztó mint pl a 4 hengeres TDI-nek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz gooool #73083 üzenetére
S60! De nem is egy kategória a kettő, sem térkínálatban, sem sehogy.
raczger: pár helyen kemény műanyag, kb a műszerfal közepe, és az ajtón a kapcsolók panelja, többi habosított, puha műanyag. Faceliftes belső viszont jobb, 2001 végétől.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #73102 üzenetére
Inkább várj ki egy jó vételt, főleg dízelből sok a millió km-est darab. Természetesen visszatekerve 180-ra.
Haverében garantált 580k km volt (céges kocsit megvette) mikor eladta (S60 D5), motorikusan teljesen ok volt, a váltó viszont már döglődött (igaz neki az 5 gangos geartronic volt).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz gooool #73514 üzenetére
Pont, hogy nem kell tartani sor6 E90-től fogyasztás miatt, autóúton/pályán 7-8 között eljársz vele.
Csak városba nyilván 10 felett/ körül lesz, attól is függ melyik város...Igaz E46 328Ci, öcsém Miskolcon 10,4 l-er jár csak városban. Télen 11l. Ja, és automata.
Unakotasómnak van E90 25i. Manuállal pályán 140nél 7,5-7,7-et kajál...
Győrben városban ~10l[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #73514 üzenetére
Jó a matek de ha esetleg pont nálad kotilk meg az automata az 4-500k-ról indul... Na most ha kifogsz egy váltóolajat sosem cserélt kitudja mennyit futottat akkor sanszos, hogy felülsz az automatával.
Kisebb rizikó a manuális és ha be is üt nála a krah akkor is olcsóbban állítod talpra.#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs