-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #139796 üzenetére
Már jó ideje megy nappal is, éjjel 8 órás folyamatos üzem, mert a bojler, fűtés (ha nincs téli órád fűtéshez) az máshogy nem működik rendesen, de általában túladják ezt még nappal is csorgatnak több órányit, hétvégén meg van, hogy végig tolják. Bár biztos, hogy főváros és vidék között nagy különbség lehet ebben.
Amúgy meg magyarosan tipikusan vannak akik rákötnek más fogyasztót is és a kutya nem ellenőrzi. Társasházban rizikós, de saját kertes házban szarik rá a villanyszerelő, az óraleolvasó, mindenki. Nem megy be a házadba, hogy megnézze a vezeték vajon leágazik-e, be se mehet. Hacsak nem produkálsz többszörös fogyasztást rajta ami gyanússá teszi. De ez ellen is lehet kitérőt tenni kamu bojler kapacitás növelés címszóval, kihívod, vezetéket bővít, biztosítékot emel, új plomba, papírok és utána már senki nem nézi, hogy te két bojlert használsz vagy egyet és egy autót töltesz róla és gyanús sem lesz. Persze vajon megéri-e, mert egy ilyen bővítés is pénzbe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #139846 üzenetére
Ja az úgy okés, nem tudtam, hogy van éjjelre is fix áram már. Régi házban csak vezérelt volt bojlernek, villanykályhának, a kályha fix bekötésű volt szóval mehetett róla. Meg legtöbb helyen így volt, aztán a bátrabbak drótozgattak ahogy kedvük tartotta.
Most egy óra van csak, 3x10A, sima nappaliról megy minden. Mivel külterületen nincs vezérelt se, nem tudom miért azt mondták nincs, de annyira keveset fogyasztunk, hogy nem is szarakodtunk vele komolyabban.[ Szerkesztve ]
-
speedernet
aktív tag
válasz Reggie0 #139773 üzenetére
Megforgatja a főtengelyt.
Minimális emelkedőn ha hátra menetbe hagyom akkor szépen lassan kúszik egy darabig, utana már csak szándékosa tudom át fordítani.
3x 4x meg hintáztatom, mindig fordulnak kicsit a hosszbordás szíj tárcsák és egyszer csak át ugrik.
De nagy erő nem nagyon kell hozzá.
El megy a kompresszió valahol? -
-
-
-
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #141697 üzenetére
Pedig aztán a Teslában van gyűrődőzóna rendesen. Nem néztem utána, hogy hogyan törik, de látatlanba egy elektromos autót simán biztonságosabbnak mondanék, mivel ugye nincs motor az elejében és van hol ütközést elnyelő zónát kialakítani. Meglepett amit írsz, majd ha időm engedi megnézek pár töréstesztet, hogy képbe kerüljek
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #141772 üzenetére
Nem akarok ebbe a vitába belemenni, maradjunk annyiban amit írtál: ez a technológia még gyerekcipőben jár. Aztán meglátjuk hova fut ki a dolog, túl sok a változó még ebben az egyenletben.
Ez pl érdekes cikk a témában (bár még én sem értem a végére).
mod:
Doki16: Bezzeg a B6-ban még kiírják rendesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #141823 üzenetére
Sztem a CO2 ugyanolyan káros, noha valóban nem leszel rákos tőle de azért ne intézzük már el egy laza kézmozdulattal azt, hogy felolvad a permafrost (gigamennyiségű metánt tárol), az elolvadó gleccsereket és jeget a sarkokon (vízszint emelkedés + a tengerek felhígulása ami megváltoztatja az áramlatokat amik alapvetően befolyásolják a földrészek klímáját), míg a felmelegedés miatt számos új eddig ismeretlen betegség és invazív faj (kártevők) jelenik meg. De sorolhatnám még napestig a káros következményeit a dolognak.
Az a baj, hogy sokan azt hiszik a ÜGH megáll majd a küszöbén vagy a telekhatárán... hát nem fog.mod:
MasterMark: Akkor arra ne hallgass. A retesz nem arra van tervezve, hogy az autó súlya tartósan nyomja/feszítse. Szóval a helyes sorrend: Megállsz, parkolófék/kézifék, aztán üres és ha rátelhet a fékre akkor húzod P-be a kart.
Részletesebben: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Reggie0 #141872 üzenetére
Pedig a Tiéd Audi... ezek szerint ugyanazt kapta, mint a VW.
A DSG-snél kuplungcsúsztatással - ugyebár - nem tudtam kísérletezni.Amit a Volvoban még szoknom kell: elektromos kézifék behúzása úgy történik, hogy benyomod a gombot; a kiengedése pedig úgy, hogy meghúzod a gombot. Fantasztikus.
Szerk: Nem a kóla miatt rühelltem, az csak ráadás volt. Én szeretnék kéziféket huzigálni, különösen egy GTI-n.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Reggie0 #141872 üzenetére
Racsnipattogást én soha nem hallok, mert gombbal húzom fel.
Tboldi nyúlós Zimmermanjára: érdekes, hogy Astrán belül is mekkora a diffi. A H és a J sokkal határozottabban fog, a K nyúlósnak érződik az első perctől kezdve. Vajon azért van, mert asszony digitálisabban vezet én meg motorfékkel kigurulva féket kímélve?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #141875 üzenetére
DSG-nél finoman engedi, egyedül lejtőnél érzem, hogy kicsit lassabban enged mint a gyorsulás.
mod:
Gsx-rr: Subaruban Hill holder van, abban jól működik leszámítva, hogy néha behülyül és síkon is befog. Sajnos ez típus hiba, sokan inkább ki is kötteték a francba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Akula
őstag
válasz Reggie0 #141958 üzenetére
veszélyes? belenézni? ezért nem gondoltam, hogy felülről jöjjön a fény. bár a napelemes autó is megy valahogy.
az űrhajós rész viszont OK. abban igazad van. de áramot akkor is a nap szolgáltatja. nem is keveset. csak itt lent egy kocsi nem lehet felszerelve ennyi panellal.
szóval vannak az ötletben gyenge pontok, elismerem, de ahogy a főnököm szokta mondani: más javaslat?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Reggie0 #142082 üzenetére
az indukciós is jó ötlet.
meg az is, ha mondjuk az a bizonyos fényforrás csak akkor működne, ha kocsi van fölötte. ad egy jelet az első lökhárító mögött, durva fény ON, majd áthaladva tölt, amikor pedig a hátsó tengelyhez ér, egy másik jeladó OFF jelet küld a fényforrásnak. lennének ilyen spec sebességel áthaladva töltő szakaszok. nem vakulna meg senki.
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
veterán
válasz Reggie0 #141968 üzenetére
Gondolkodtam a témán; a helyes válasz: besoroláshoz kevés önmagában , ahhoz nem árt a "power mode"; ugyanakkor normál városi közlekedéshez elegendő.
Kevésbé stresszes vele dugóban araszolni, mert csend van (jó a hifi) és jól esik a tudat, hogy nem gyilkolod közben a finom és érzékeny technikát (DSG & Co.).
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Reggie0 #142560 üzenetére
Ja, az volt kb. a legnagyobb baromság, amit tehettek. Szegény apám is fogta a fejét anno miatta... (üzemvezetőként vonult nyugdíjba a Paksi atomerőműből, szóval látott már pár dolgot, nem csak olvasott róla.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Reggie0 #144217 üzenetére
Soha nem is mondtam h más ne használjon nyáron nyárit, csak itt mindenki úgy kezeli mintha nem a saját esetemről beszélnék Talán elmondhatom magamról hogy tisztában vagyok a saját és az autó képességeivel is. Enélkül fel sem merülne bennem a a csak téli gondolata. Abból meg a Nokiant favorizálom ami annyira nem rossz mint amennyire nem ismert itthon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
sutszi
veterán
válasz Reggie0 #146353 üzenetére
Az első mondattal egyetértek... A másodikat nem értem... 30-as szakaszon 20 miért baj? De mindegy nem ez a lényeg...
A videó minősége nem túl részletes ilyen távolságról ezért nem érzékelteti reálisan a biciklis sebességét, és pozícióját az autóhoz képest. Az autó amikor elhalad a macisajtja mellett, a biciklis még nincs olyan távolságra, hogy az elsőbbségadás értelmezhető legyen... Vagy a híd közepére is adjam meg?! De oké, ezen is át lehet lépni.
Látszik, hogy nem ment gyorsan az autó...a biciklis viszont annál inkább...sőt még rá is tekert közvetlenül az átjáró előtt. Könyörgöm neki is van fék... simán megállhatott volna... Ennyi erővel megállok a bicikli út szélén sunyiba aztán mikor jön egy autó gyorsan nekihajtok oldalról és akkor hívom a rendőrséget, hogy jujj nem adták meg az elsőbbséget...Ha oldalba kapok egy autót biciklivel akkor az azt jelenti, hogy az autó hamarabb volt abban a pozícióban mint én... És mivel elég alacsony sebességgel haladt a sor még nagyobb az az időablak amikor a a biciklisnek észlelnie kellett volna, hogy akadály van előtte...
Egyébként gyakran járok itt, és nem túl szerencsés hely. Sokan a balról jövő autós forgalmat figyelik pedig ahhoz a sávhoz semmi közük amire a kikanyarodás történik.
HA KRESZ oldalról nézem akkor itt csak az autós lehet a hibás... engem inkább a realitás miatt érdekeltek a vélemények... Olykor a szabályozás nem fedi le megfelelően az ilyen élethelyzeteket.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Reggie0 #146377 üzenetére
Az autó már akkor ott van a kerékpár út szélén, amikor a kerékpáros még a túloldali kerékpár úton van. Majd a kerékpár útról szabálytalanul letér, és nagy sebességgel a zebrát átvágva közlekedik. [kép]
Ha lassabban, szabályosan közlekedik nincs váratlan helyzet, mivel az autónak előbbségadási kötelezettsége van.
A kerékpárúton, az úttest széle előtt,a saját sávjában haladó kerékpárosnak vannak ezek a felfestések.
[kép]
Ez mire kötelezi a kerékpárost? (gondolom nem viccből van az ott.)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #146907 üzenetére
Szerintük túl gyors voltam, szerintem meg túl lassú mert utolértek...
Fehér Farkas: Dolgoztam biztosítónál, ott láttam olyan képeket amiktől még most is lábrázást kapot, így sok-sok év távlatából is. Pl a motors aki elzakózótt és egy közlekedési tábla szabályosan kettévágta a csókát...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #146918 üzenetére
Bemértek a szupertrafival, nem volt kérdéses a dolog és nem is tévedtek. Am alámért a valós sebességemnek 1 km/h-val (150-el mentem gps szerint). Elsőre nem is értettem mert az előttem lévő L200 le is húzódott mert azt hitte őt kapják ki. Nem mentem olyan gyorsan (szerintem) de amikor már 2 perce mereven néztek át hozzám és jöttek mellettem szirénázva akkor kezdett gyanús lenni a dolog...
20k helyszini bírság amiben benne volt egy ingyenes záróvonalon megfordulás is: mondtam, hogy vissza kéne jutnom a pályra montdák, hogy forduljak meg. Mondom nekik, hogy de itt záróvonal van. Erre megismételte, hogy forduljak vissza. Beültek az Avantjukba és elhúztak.mod:
Amúgy nem tudom mennyi a vége Krominak, de 210-nél már kifullad. Meg kéne chippelni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #146936 üzenetére
Nálam az első parkradar 0-24 megy, az tudja zavarni egyébként a lézert? Gyári radar, nem az "okos"
Más: tegnap itt állok, melóból hazafele, előttem E46, mögöttem akkor még senki. Ő indexel jobbra, lámpa piros, zöld nyíl jobbra kb 5mp-e. Rövidet dudáltam, feleslegesen ne várjon (én egyenesen mentem volna tovább, igazából nekem tök8 lett volna, hogy másodikként vsgy elsőként indulok a lámpánál). Lassan előre gurultam, mögém érkezik egy másik BMW, erre elkezd dudálni mint állat, többször is. Nem értettem, mi baja van, attól, hogy én nem indexelek, még nem fogok miatta jobbra lekanyarodni Egészen addig dudálgatott, míg tele
sárgazöld nem lett és el nem indultam. Miért ilyen buták az emberek, vagy mire számított, a kedvéért más irányba megyek?[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz Reggie0 #147074 üzenetére
Passzolom. 🤗
Munez cimborájának sztorija megdöbbentő a milliós váltó csatlakozóval. Tegnap is csorgattam a nyálam egy A7-re - gyönyörűen terpesztett az autópályán. Minden sz@r lassan. Tesla Model S-ről olvastam pár napja, hogy abban meg a flash memória ég ki, szintén 1 mikis móka.
-
veterán
válasz Reggie0 #147087 üzenetére
Az A7-et mércéül állítva, az ötajtós A5 kívülről egész formás, de a belseje nem egy kategória, sajna. (számomra)
A fenntartási költségeket nézve, biztos előny az A4 technika.A7: aktív hátsó spoiler, DNS-spiral a hátsó lámpában, matt fa belső - ezekkel megvesz. A 19" és + kerekeket nem szívesen gumiznám.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Reggie0 #147263 üzenetére
Nem volt semmi gaz, ok is rakerdeztek a doktori cimemre (ez kivetel nelkul megtortenik mindig kulfoldon, mert ugye mashol nem osztogatjak mindenre, na nem mintha nem erdemelnem ki de megneztek kisfeleseg papirjait is, beneztek csomiba, hopp a rendszam, oke oke, eredeti papirok, miert nem kuldom vissza Nemeto-ba, mert nem kell, have a nice day.
Az utak turkosimak, amugy tobbszor kempeltek elbujva trafik, de sehol nem mentem gyorsan, minden baba, varjuk a wienerschnitzelt egy sor mellett, undorito panoramat bamulva.
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #147695 üzenetére
Nekem a pótkerék gyári 2002-es Goodyear, pedig az hát ha nem is tökéletesen, de megfelelőnek mondható körülmények között volt tárolva ott a csomagtér alatt. Szerintem 4S lehet, mert nyárinak túl lamellás, hópihehegy viszont nincs rajta. Gyönyörű szépen is néz ki, mintha most jött volna a gyárból, még a friss gumiszaga is megvan. Olyan kü' kemény a blokk, hogy az ujjam beletörik mikor megnyomkodom.
A fogyasztás biztos jó lenne 4 ilyen gumin gurulva. -
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #147892 üzenetére
Ez nálam hangulatfüggő, van mikor tök büdös a dízel meg a benzines is, de van mikor tök jó szagolgatni. Az ami mindig büdös nekem az a 2T benzines, kotla Simsonok, hulladék robogók, azok mindig undorítóak még drága szintetikus olajjal meg 100-as benzinnel is.
Pont ezért csináltam meg az A1-et anno, hogy ne kelljen ilyen rettenet kétütemű valamikre ülnöm. Csak mivel egy rendes 125 4T motor kb 200 rongy, a kocsim meg volt 400, hát gondolom érthető miért nem lett robogóm azóta se.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #148230 üzenetére
Ilyenekkel ne ijesztgess!
Azt tudom, tanultuk valahol, hogy a rosszul kiegyensúlyozott kerekek 120-nál jelentkeznek. Ha szálszakadt, akkor pedig már 60-nál, és annak többszöröseinél. 2x jártam a gumisnál, csak észre vette volna ha szálszakadt.
A felnik a nyári 235/45 Michelinnel nem ráztak. Most 225/45 Nexen 4S-ek vannak fent, kb. 10 ezer km futással.
2 db azonos típusú gumit hajlandó vagyok venni rá, vagy pár db szilentet cserélni. Ha több kell -> megy alecsóbahahura. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest