-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Doki16 #115259 üzenetére
10-15% az emelés még
(#115262) joamilestoné: akkor engedd meg hogy én is kérdezzek: mi az az A7 és A8 ? Itthon A00, B01-10 v M01-04 van.
De mivel a bonus pont a balesetmentességet jutalmazza a törvény betűje szerint, irreleváns az új kötése ha annak az összege is magasabb lesz. Különben igen, az eddigi tényeket ismerve minden díj megemelkedik - pont ez a baj, hogy annak is akinek a szerződés szerinti balesetmentesség miatt csökkennie kell.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115335 üzenetére
Hát igen be kell áldozni érte az "élményt", nem tudom, hogy sajátként mennyire szeretném a yaris után szó szerint felüdülés a dízel mondiba vissza ülni. A fogyasztás is siralmas amit a yaris tud pályára szó szerint vétek menni vele és beleraktak egy 30 literes tankot, vicc. Hát igen ahova te használod oda viszont már csak a plug in az alternatíva szó se róla. Holnap megyek majd nagyobb távot a yarissal országúton nagyon kíváncsi leszek 90-es tempóval mit tud úgy hogy falvakon keresztül átmegyek.
-
EQMontoya
veterán
válasz Doki16 #115376 üzenetére
Azok az idok elmultak, hogy az autoarak felezodnek 3 eves korukra.
Ma neztem, IS300H, 2013-as (tehat 5 eves, 100e korul futott) autok 6-7M kozott mennek, ami az uj ar 60+%-a. Nyilvan a "legendas" 520D ara gyorsabban esik.
Anno 2012-ben a 11 eves IS-t vettem 1.7-ert, ami az uj ar 20%-a korul volt.
Az utod IS-bol most egy hasonlo koru, hasonlo futasteljesitmenyu 3M folott megy.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #115412 üzenetére
Nagyon ritkán töltöm az utcán. Nyáron könnyedén, most mióta fűteni kell, azóta éppen hogy, de még kijövök egy feltöltéssel egy nap.
Jellemzően bevásárlóközpontokban szoktam nyilvános töltőt használni, illetve olyankor, ha hosszú távra megyünk, akkor az iroda melletti ELMŰ oszlopról feltöltöm teljesen. De nyáron 3.5, most télen 5.5 kwh áramért nem fogok rohangálni az utcai töltőhöz.
Tisztán itthon töltve, töltési veszteséget is figyelembe véve nyáron kevesebb mint másfél liter benzin árából megyek 100km-t, télen szűk 2-ből.
Várom már, hogy az új irodaházba beköltözzünk, ott lesz 12 töltő a mélygarázsban. Remélem, leengednek engem is - mert amúgy csak azok mehetnek le, akiknek céges kocsijuk van. De abba a keretbe meg nem fér bele egy plugin hibrid.
De holnap elutazunk, szóval fullra nyomom az elműnél, aztán szombaton Miskolcon az émásznál.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #115538 üzenetére
Ha kell helyismeret, itt vagyok, fordítással is tudok segíteni, meg egyéb specifikus infokkal. Transalpinan nem voltam, de a Transzfogarast kétszer is megmásztam, mindkét irányból. Plusz ott megyek el "előtte" hazauton.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
veterán
válasz Doki16 #115652 üzenetére
Az biztos, soxor felkamuzzák a kivitelt; viszont a Highline és a GTI is halogént kap alapból , jelenleg 346 e a sima LED felára, de hogy a DRL is csinos LED csík legyen, úgy már 452 e + kötelező mellé megrendelni a hátsó feláras LED-et is 128 ezerért, szumma szummárum a Highline-ra ki kell pengetni további 580 000 Ft-ot, hogy a faxa LED-et kapd [link]. Facelift előtt ugyanez volt a xenonnal, sima xenon 300, ha LED DRL is kellett, úgy 400. Nem olcsó.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115652 üzenetére
Azért vannak jók 4 milla alatt ki lehet fogni olyat amit én keresek pl: ilyesmi, csak manuállal. Jövőre meg még megy lejjebb az áruk, mert rohadt sok van ezekből németbe. Faceliftes aurist meg jövőre se fogok kapni 4 milla alatt.
Hát ha odafigyelek rá mint ahogy a mondira is akkor sztem nem lesz baj, kollégámnak is crtdi-van és még nem volt baja semmivel igaz az 1.6-os. Néztem van jó kis VAG app amivel lehet nézni a DPF állapotát, telítettség meg egyebek, majd azzal ellenőrzöm azt ha kell akkor kap egy kis pályát.
(#115645) focvis Ja akkor jól emlékszek rá patika gép. Miért akarod lecserélni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Doki16 #115689 üzenetére
SportCar-al nekem nincsenek pozitív tapasztalataim, autót nem lehet/körülményes elvinni bevizsgálni vagy kipróbálni, mert nagyon sok bizományosként van bent náluk (állítólag). Anno 1-2 éve a faszi azt se tudta, hogy a 3-as BMW-nek a szervizkönyve bent van az autó rendszerében is... Bemész és ha nem nézel ki pénzesebbnek akkor rád se bagóznak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115689 üzenetére
Igen néztem a kínálatukat passat is van náluk jó sok. Nem ismerem őket amúgy, csak linkeltem egy példányt. Erősen hajlok a cr-re így a yaris után egyre inkább nem tetszik ez a hsd. Ha villannyal akarok menni akkor épphogy érinteni lehet csak a a pedált másképp már kapcsol is be a motor. Ehhez kapcsolódik, hogy olyan lassan gyorsul így, hogy közlekedő akadály vagyok szó szerint, mire lakott területen élérem az 50-et aztán ha jön egy kis emelkedő már kapcsol is be a motor. Faluból kiérve ha nem akarom, hogy bőgjön a motor szintén rohadt lassan érem el a 90-et, kivéve ha padló gazt nyomok akkor nagyon jól megy, de rohadt sokat eszik és idegesít a motor bőgése. Szóval úgy érzem ez nem nekem való a dízel ehhez képest egy álom sokkal jobb vele közlekedni. Még ami jó lehet az a plug in, de az Ampera kiesik ahogy beszéltük is több szempont miatt is.
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115701 üzenetére
"Alapvetően pedig így jó ez mert úgy gyorsul a kocsi, hogy folyamatos teljesítménycsúcson jár a motor."
Ez igy szep es jo lenne, de ez csak az egyik oldala. A hajtasi veszteseget beleszamoltad? Ha olyan jo a cvt, akkor miert letezhet, es miert olnek milliardokat a joval komplikaltabb hagyomanyos automata valtokba?
Don't Tread On Me
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115701 üzenetére
Persze világos, csak ahhoz hogy úgy menjen, hogy szeretném általában a padló gáz ami megfelelő, mert ott tényleg jól megy. robogóba amúgy imádom a cvt-t csak amit mondasz is, hogy nem ehhez vagyunk szokva az autóba. Ja hát ezt még egy injektoros robogó se nagyon tudja.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #115724 üzenetére
Ezt jó tudni, amúgy sztem jól néz ki a G7 izzós verziója is, de a led az valóban szebb. Ahogy nézem G7 esetén elvileg csak a GTI-hez lehet kérni ledeset a facelift esetén meg már alapból ledes jár. A leonba viszont alapból ledes és ami még előny, hogy könnyebb 100 kilóval mint a G7 csak valahogy a beltér sokkal minőségibbnek néz ki a vw-be.
-
veterán
válasz Doki16 #115712 üzenetére
Old school csákó vagyok - szeretem "rendesen" bezárni, indítani.
(#115713) SzlobiG: A FL már alapból LED-es; de abból is van felárért látványosabb LED-es hátsó.
Szerk: FL előtti kombihoz nincs LED hátsó, csak 5 ajtóshoz volt.(#115714) kisza25: Tudom.
(#115715) [vilike]: Nem írtam, mert nem akarok hitvitát generálni itt és most. Meg sokan szeretik, így örülnek majd neki a hahun (vagy nem ?).
(#115716) EQMontoya: És nem nagy összeg, 40 k, butaság volt ennyi egyéb cumó mellett lefelejteni (keyless 110 k, futómű 350 k, navit nem tudom, de legalább 300 k).
A kurblis hátsó ablak engem nem zavarna, csak a zakómat / kabátomat szállítom ott, szal' nem adnék pénzt érte.(#115718) Integrale: Könyöklő, hátsó szellőző alap minden Golfban, azok az Audi A4-ből maradnak ki szériában.
(#115719) MunezXBK: G7-be Ebay-ről kb. 250-280 € a használt, új 390 €, plusz szerelni és kábelezni kell, majd márkaszervizben online aktiváltatni. Ezért nem kapkodok vele.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115720 üzenetére
Teny, hogy a japcsi CVT az nem rossz, es tenyleg megbizhato. Errol utolag vilagositottak fol... DSG -t, powershiftet hagyjuk, azok katasztrofak. Szvsz, nem veletlen az Audi sem szereli oket a premiumba. Aztan ha megkotlik a 7 millas Golfban 100k km utan, tobbe kerul a javitasa, mint az Audiban, mikor leterdel a ZF 250k km utan.
choco01: LM egyertelmuen premium olaj, azzal sem fogsz mellenyulni, de dragabb is. Azt neked kell eldonteni, hogy meger e annyi pluszt. Bar majdnem mind1, hisz 3l -en annyira nem egetvero pluszz koltseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #115740 üzenetére
A ZF 8HP a piac legjobb automataja, 8 sebesseges, es hypergyors, nagyon finom. Olvashatsz rola sok jot, a premium autokba szerelik. De van mar ZF 9HP is, a Merci mar azt rakja az uj autoiba. Elvileg nem olyan jo, mint a 8 sebesseges, az uj 5-7er -be bele sem raktak.
Don't Tread On Me
-
-
nagyúr
válasz Doki16 #115823 üzenetére
Azon röhögök, hogy szerintem túl sokan ülnek ott, és ezek alibi újságírók. Kicsit megerőltetem magam és napi szinten jobb cikkeket találok ki meg írok, mint ezek... Antin látszik a fejlődni akarás, nem véletlen vitte magával Csík Tannisra.
A másik, én is meg szoktam köszönni gyalogosként ha átengednek, és autósként is jólesik, holott az átengedés "kötelező".Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
válasz Doki16 #115842 üzenetére
Köszi. Megnézem milyen.
(#115843) máyköl:
Általánosan véve is van költségvetésünk amiben évekre visszamenőleg minden benne van...tanulságos és hasznos...Most, hogy lett járgány külön szeretném látni a benzintől, a szervizen át a parkolásig mibe kerül a fenntartása...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Doki16 #115846 üzenetére
A szervizes számlákat én is elteszem. De a tankolások blokkját már nem.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz Doki16 #115846 üzenetére
Az eladáskor jól jön egy excel tábla? Már bocsánat de láttam én már kézzel írt megsárgult papírt is majdnem fekete tintával - körbe is röhögtem az embert... Nem írott és/vagy digitális emlékeket veszünk hanem állapotot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz Doki16 #116121 üzenetére
Ezzel az állítólagos tigris orral az enyém se.
Tegnap leviaszoltam apám autóját (6 óra), múlt szombaton a sajátomat (7 óra) - több autót nem vállalok. 🤪 Délelőtt még átszerelem a téli gumikat faternak, a Suzuki kemény 95 Nm-t ír, így tesztelhetem a nyomatékkulcsot.
Mi történik ha 150-re húzom? -
nagyúr
válasz Doki16 #116437 üzenetére
Miért ne lehetne? A netes vásárlás gondolom e-matrica akart lenni, azért adta november végére az időpontot, a 15 napos elállás miatt. Budaörsön a matrica-ügyfélszolgálaton szoktam venni osztrák matricát (illetve az OMV vagy MOL vagy milyen kúton).
(#116439) SzlobiG: "Cseh, Szlovén..." Csehszlovák lesz az
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mandleee
tag
válasz Doki16 #116508 üzenetére
Túl sok kép nincsen róla még, nem volt időm fotózni és a régivel jártam munkába, amíg nem adtam el. A garázsba szerencsére befér éppen, sokat viccelődtek rajta a Milyen autót vegyek topikban még pár hónapja, amíg gondolkodtam milyen legyen. [Itt egy fotó a garázsból.]
Megane 1-ről váltok, ami tudni kell róla, hogy 2010-es 2.0 dci 160 lovas / 380 Nm, 200k km-el, amit talán el is hiszek. Egész extrás darab, navi, ülésfűtés, egyedül a xenon lámpa hiányzik, de kapott Oshram izzókat, úgy egész megbékéltem vele. Foglalkozós kicsit, márkaszerviz szép listát állított össze átvizsgáláskor, de csak kopó alkatrészek. Ha minden jól megy hétvégére elkészül. A régi autómhoz képest rakéta, autópályázni hétvégén rokonokhoz teljesen jó.
Eddig 5 órán át takarítottam összesen, de még egyszer ennyit biztos foglalkozni kell vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Milyen videókártyát?
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spórolós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest