-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MC Pite #187416 üzenetére
Amúgy kitapasztaltam ezt az anomáliát, ha a hillholder aktív és akkor kapcsolom be az autoholdot akkor azt figyelmen kívül hagyja. Tehát amikor a hillholder old hiába aktív az autohold elkezd kúszni a kocsi.
Indexelni én is rövden szoktam, mert idegsít a kattogása. Többnyire csak a komfortindexet használom amúgy is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz
MC Pite #188159 üzenetére
Akkor ilyen, hogy 4x4 meghajtású autókra speciális gumi kell, nincs?
Magyarán egy 2x4 Tiguanra ami gumi ok, az ok a 4x4 meghajtásúra is.Egy gumi szaki mondta ezt, de nekem eléggé bűzlik a story.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MC Pite #188166 üzenetére
Szerencsére az itteni gumis nem ilyen, Barum és társai szint alá nem adja ha ajánlani kell.
Ez a jobb gumi előre megy szintén nagy fotelfizika, merthogy az hajt, az kormányoz, az fékez nagyobbat és akkor oda kell. Igen, csak az átlagjóska az alulkormányzott kocsit össze tudja szedni, a túlkormányzottat ezekkel a buta hátsó könnyű valagú futóművekkel meg sose, pláne mikor bele is fékez, ezért kell hátul a jobb gumi mindig.
A másik oka meg az, mikor csak két gumi van cserélve, aztán télen elől nem lehet nyári mert el se tud vele indulni így kijön a matek hogy előre kell a "jobb" gumi, beteszi hátra a nyárit.[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
válasz
MC Pite #188259 üzenetére
+1 Jó autó alapvetően, de azért annyira nem különleges. Baromi szűk hátul. (Sokat elmond, hogy 5-en voltunk a szokásos nyári hétvégi kanbulin, kb. 30km-re elmentünk a termál fürdőbe, nem akartunk két kocsival menni ezért az én deltámat választottuk, mert az nagyobb hátul
) Elvileg erős, gyakorlatban nem igazán akar menni, bár nagyon nem kínoztam, lehet nagy fordulaton megy. Plusz még országúton is 10 felett eszik, ami szerintem borzalmas sok.
A futóműve szerintem inkább kényelmes volt, mint sportos. Bár nem túl jó gumik voltak rajta. Maga az egész kocsi nem kelti a sportosság látszatát sem. Megfelelően erős utazó szedán két embernek, vagy jó tuning alap.[ Szerkesztve ]
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
MC Pite #189380 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy a technika fejlődésével csökken-e a balesetek száma (arányaiban). Biztos van valami statisztika, csak lusta vagyok megkeresni.
Mert valahogy szinte mindig az emberi tényező okozza a baleseteket. Jobb a technika => Gyorsabban mennek az autók => Nem 80-nál, hanem 110-nél csúszik ki.
Van tolatóradar => Tolassunk bátran. Hopp nem vette észre az ablakmagasságban platóról kilógó vascsövet. Stb.
Tehát azt akarom mondani, hogy a technikát úgyis kihasználjuk a "határig", onnan meg jön az emberi tényező.
Az ESP és hasonlók viszont gondolom jó pár vasárnapi autóst megmentettek egyszeri hibánál. (Illetve ugye nemcsak a balesetek száma számít. A jobb utasvédelem miatt lehet, hogy kisebbek a személyi károk. Esetleg a halálos baleseteket emiatt külön meg lehetne nézni.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
MC Pite #189484 üzenetére
Tipikus sebessegmeresi modszer, hogy a rendszamra vagy a lampara mernek. Lampara foleg, ha nagyobb szogbol tortenik a meres. Azert van ez, mert a lampaban levo optika/foncsor eleg jo fenyvisszavero, igy oda celozva konnyebb sikeres merest vegezni (probald ki, hogy lezerpointert iranyitasz oda, vilagitani fog az egesz). A 3M hovedo foliaja, mar 800nm-en kezd szurni, mig a sebessegmero lezerje 905nm-en uzemel, azaz nagyon jol szuri. Igazabol mar a 850nm-et is(pl. taviranyito).
-
gzbotii
veterán
válasz
MC Pite #189500 üzenetére
Nekem az új Sandero Stepway kimondottan tetszik, mint autó. Bár spórlások vannak benne rendesen.
Kollégám volt tesztvezetésen még január elején, szerinte is hatalmas ugrás az előző generációkhoz képest.
14.000€ (5 millió) egy CVT-s, 8" medianavos (AA és Carplay) kivitel, ami egész jól hangzik, a jelenlegi piacon. Akár még a pénzt is kiadnám érteWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
TigerDzsó
tag
válasz
MC Pite #189904 üzenetére
A Wynns-ről még nem hallottam, de utána nézek.
Megelőző jelleggel próbálnám ki, ha nem tudok vele ártani.Tulajdonképpen igen, illetve annak lehet szerintem még érdekes, aki a megtakarításait euróban tartaná, ugye német banki licensszel rendelkezik (Solarisbank) és 100.000€ biztosítva van a pénze.
-
válasz
MC Pite #189970 üzenetére
Ja ezres turbo, meg 75 lóerő szívó és hasonló dolgok.
I30 tetszene, 1,5 dpi, de az már 5,15M Ft és akkor ott van az a förmedvény a műszerfal közepén és valami 5,5 M Ft lenne, hogy ne az legyen ott.
De egy veloster csak 2,5M Ft.
Ezt azért veszem, mert tetszik.
Közben úgy alakúlt, hogy van egy 2016-os opel insignia 1,8 140 ló családinak.
Szóval kb mindegy, hogy mit veszek mellé, nem kötelező praktikusnak lenni.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz
MC Pite #189970 üzenetére
Akad ott még Corsa, Crossland, Tipo, Sandero 2021 (Stepway), Rio, 208, C3 (4,5től fl-es), Fabia, Clio, Fiesta, i20,
De akár Duster, Tivoli, Stonic, Ceed, i30 szebbik műszerfallal vagy Megane párezer Km-el.Hogy mennyi ló kell, meg milyen felszereltség, az a másik dolog. Meg ennyiért/től akár akadnak 100 turbópacis modellek, amik azért megteszik, ha elég egy nagyrahízott kisautó. Szeretem a kraftot, de nekünk pl elég a kisoroszlánnal tök jól elvagyunk a 83 lóval, jobban megy mint a korábbi 1.4, és akkora mint pár éve egy kompakt. Meg a lényeg, hogy szeret menni, de nem eszi le a hajamat sem
Szerk: Ja hogy neked az ezres meg 1.2es turbó motorok nem értelmesek, bocsánat. Elkényeztetett jó motorjával az Ibiza?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
válasz
MC Pite #189979 üzenetére
Ilyen tipom volt 5 ajtó 3,75M új, annyit ért, ennyit nem,
I20 volt, tipo volt, dacia-kat megnéztem, nem kellene egyik sem, új dusterben is ültem az sem annyiért
Stonicból 1,4 már nincs, 1,2- ben rövid a váltó 1.0 t nem kell
Tivoli 5,5M Ft
Hyundai veloster 1,6 140 ló 2,5M Ft, nekem az most jó lesz, köszönöm a segítséget, de átrágtam magam már kb mindenen.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
MC Pite #189977 üzenetére
1.0 turbo, 1,2 szívóra írtam, most is 1,4 szívó van, előtte is az volt, igazaból többnyire elég. Ibizaval és az a bajom hogy hangos csörög zörög, pályán is hangos
Az 1,6 gdi-van kia carensben is, az van faternak, azzal az 1400kg-al elboldogul, akkor az 1180kg-al is elfog
Amúgy ebben a témában most lehet kapni 395 Ft ért:[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AMD Power
titán
-
gzbotii
veterán
válasz
MC Pite #190025 üzenetére
Most küldte valaki az új Sanderoról készült TC-s cikket. Írtam nekik, hogy a motor méretét javítsák, mert 0.9 TCe volt írva.
Állítólag a 0.9 és 1.0 között van különbség, az utóbbi javára. Nem nem erőben, tartósságbanWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz
MC Pite #190025 üzenetére
2018-ban voltam új autó keresésben, az akkori daciakat néztem, akkor jelent meg az új duster, a dacia vonalon az a csúcs, de a tipo-tól még az is fényévekre elmaradt belső minőségben, pedig az sem egy vw beltér.
A logan meg sandero meg elmarad a dustertől, igazi tejfölös doboz anyagok.
A clio-ból a legújabban ültem, nem tetszik benne, hogy az ajtó nem öblös, hanem egyenes, nem fér el rendesen a kezem, beleakadok kormányzásnál.
Kívülről tetszik nagyon a forma, de ott is látszik, hogy női test forma és ez pont így jön ki, hogy az ajtó egyenes, ráadásul hátra sem fér be egy akkora felnőtt, mint én (178cm/90kg), ha rám van állítva az első ülés.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple notebookok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen