-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #190548 üzenetére
Nem szar a VW, en az Audit szerettem, de az ülése szenvedés volt, a rezsókapcsoló miatt az ergonómiát nem tudom jónak nevezni, sosem ertettem miert kell egy kulon kapcsolo a vilagitasnak, japanok, franciak, olaszok meg tudjak oldani (utobbi mar leszokott rola), hogy kezednel legyen minden a bajuszkapcsolon.
Szerintem egy Megane 3 siman hozza egy Passat B6/B7 belsejenek szintjet is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #190563 üzenetére
A Megane 2 borzasztoan oregszik, az is kopik, szakad, nyulik, ugyanaz a ragacsos undormany lesz, annyi kulonbseggel, hogy fekete a bevonat alatt a muanyag.
Nem tudod mi a jo, megtekered a gyurut, helyzetjelzo, aztan tompitott, benyomod a veget kodlampa, tolod refi, le fel index. Keznel van minden balra ami vilagitas, jobbra meg minden ami ablak, szelvedofutes es tarsai is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #190567 üzenetére
Hangulatjelet lehagytam.
Nem akarom raderoltetni, neked az tetszik, nincs ezzel gond. Nem arrol van szo, hogy nem jon be, csak szamomra az ergonomia az, ha minden keznel van es egy helyen a hasonlo funkciok, ez a rezsoval nem teljesul.Diegho: ha az eletben egyszer auto allasba rakod, akkor nem mindegy min rakod autora? :D Ezen egyszer tompitottra rakod es ugy hagyod, amig mukodik az auto.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #190603 üzenetére
309 videón megakadt a szemem - fater céges kocsija ilyen volt, 1.9 szívó Dezső, hátsó hidat kellett javítani rajta... Aztán rendszerváltás okán eladták a vállalatot, és nem hagyták megvenni sem a bezáráskor. '15 végén eladták átírás nélkül valószínűleg, aztán '16-ra hivatalból kivonásra került, kb ezzel kezdtem a lekérdezést, mikor kialakult a platform. Egy kulcs még megvan hozzá, riasztó táv post éve felvillant gombnyomásra, de azóta lemerülhetett az elem. Így múlik el egy világ dicsősége
utána lett Jumper ugyanazzal a motorral, csak turbós változatban, majd pedig némi Wartburgozást -meg egy jó napraforgó termést - követően visszatért a szívó dízel az életünkbe
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
gzbotii #190737 üzenetére
Kérdés, hogy miben jobb. Ha fogadni kéne, hogy 5 év múlva melyiknek lesz kevesebb a fenntartási, karbantartási költsége + a hibalistája, akkor elég nagy különbséggel a P3Plugin nyer. Komfortban, csecse-becsékben, felszereltségben valószínűleg a Golf jobb lenne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #190737 üzenetére
Azért nem "olyan drágák" szerintem, mert félnek az emberek a TSI-től. Pedig ezekkel már semmi gond nincs.
Több plugin is van ettől olcsóbban is. Ott van pl. az Ampera, C-MAX, D60 V6, Outlander
P3 plugin mellett csak a megbízhatósága szól. Amúgy nagyon messze elmarad minőségben a VW-től. Komolyabb és bonyolultabb kocsi a GTE ezért kár is összehasonlítani a kettőt. Annyiban egyeznek, hogy mindkettő tölthetős, de nagyon más ligában játszanak minden szempontból. A HSD egy megbízható igásló, ami valószínüleg 20 év múlva is menni fog a GTE meg egy "gyors" kényelmes kocsi.Minden GTE része az elektromos állófűtés és ez szériatartozék. Rendelhető extra volt a Webasto benzines kályha. És ami kiemeli a kortársak közül, hogy menet közben sem kell benzinmotor még télen sem a fűtéshez. Ameddig nem merül le az akku addig tud a legnagyobb hidegben haladni és fűteni is. Ezzel szemben egy Outlander már pár foknál is ha akartad ha nem akkor is indult fűtésre.
Tehát ha nem számít a sok extra, meg a minőségi beltér, (mert tudom, hogy sok embert nem érdekel) akkor a p3 jobb választás. Azért nem a plugin mert annak a 15km hatótávnak semmi értelme. Meg valamiért brutál ára van a Plugin-nek a használtpiacon.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz
gzbotii #190671 üzenetére
Én is villanyoznék otthon, de ránk öröklődött jó pár benzines kerti gép, úgyhogy azokat használom. Ahhoz lusta vagyok, hogy eladjam őket aztán vegyek villanyosat, ráadásul kéne akkor konnektor is hátra-előre-mindenhova, mert a drótos fűnyírás úgy az igazán kényelmes, ha át lehet dugni és akkor sosincs útban a vezeték. Amíg nem pusztulnak ki addig maradnak, majd ha cserére érnek akkor lesz villanyos.
Mondjuk ez konkrétan munkahelyes gép volt, ott villanyos amúgy se jöhetne szóba, 5-10-15 hektárnál benzint kell pancsolni, nem tart még ott az akkutechnológia. Illetve de, ha vesznek minden géphez 10 darabot, de az durva összeg.
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #190779 üzenetére
Ott a kulcsszó a mondatodban, hogy jó hibrid. Mert a HSD az az. A V60 és a GTE is többet fog kérni ha valami elmegy benne. Sőt a Volvo még drágábban tartható fenn mint a VW, ha csak alap karbantartásról beszélünk. Én csak akkor venném ha van tartalék, mert egy D6-nál bármikor félre mehet valami ahogy az a csoportban is látszik. Elég sokszor találkozik az ember hibaüzenetekkel. Ha kell egy unalmas, gagyi, de megbízható plugin akkor Outlander. Ha akarsz egy megbízható hibridet ami nem sokat veszít az árából akkor HSD. Ha sebesség és kényelem akkor V60 D6 vagy GTE. Ha viszont nagyon sok pénzed van akkor Kia Niro EV
#190780Tsebacsi: Annyiért már kapsz nagyon jól felszerelt példányokat. Viszont alapos legyél, mert azért nem egyszerű szerkentyű és azzal is meg lehet járni. Kell diag és jó lakatos aki bármilyen kárt felismer. Olvasható valamennyire az akku is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #190839 üzenetére
Tudom én is, hogy duplája. Azért írtam, hogy ár értékben jelenleg az a legjobbak között lévő EV, nem is gondoltam komolyan vételét.
Fel kell tenned magadnak a kérdést. Kell neked egy GTE vagy bőven elég a P2 puritánsága. Matek szempontjából jobban kijön a Prius ha csak ez számít. Mind másra a VW jobb. 15km-t vígan elmegy még fűtéssel is télen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
gzbotii #190839 üzenetére
Niro EV egyébként szerintem most az egyik legjobb, ha nem a legjobb hazai szervizzel elérhető autó. Bőséges tér van a vezetőnek, nincsen kopogós műanyag benne, mint a legtöbb villanyautóban - Kona, Ioniq, leaf -, nekem bejött a váltófül újragondolása is. Technológiailag toppon van, jó a fogyasztása is, szoftvere is jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
-
-
Redneck
veterán
válasz
gzbotii #191452 üzenetére
A héten beugrom hozzá, és megnézem hogy fel tudom e rakni. Lehet hogy felajánlotta, csak nem lépett tovább.
molnarpeter:
Köszi a tippet, valahonnan felrakom nekiMunezXBK:
Mert itt lovaskocsival járunk, és nincs okostelefonunk sem.
Megint egy újabb példája annak, hogy másodlagos felhasználók vagyunk egy rendszerben.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
MC Pite
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #191768 üzenetére
Nem a talpraallitas koltsege a lenyeg, mindom, az gyakorlatilag nulla. Felhoztam remek szintre az autot, most ez már nincs, es motivaciom sincs ezek utan. Ami esszeru, hogy talpra allitom, aztan hasznalom, gyakorlatilag utom-vagom modon.
ngaba: tetszik a [Prius 3], igy ez engem nem zavar, Delta visszalepes par szempontbol a Lybra utan, futomu, zajok (Lybraban konkretan semmit sem hallasz a kerekek iranyabol), anyagminoseg, de a hazai felhozatalt nezve a felszereltseg is.
Tehat gyakorlatilag csak fiatalitok, akkor meg mar kiprobalnek valami nagyon màst. Az az olaszok balfaszsaga, hogy nem az o kinalatukbol (haha, nincs is olyan) valasztok.Anti auto titulust nem ertem a Prius eseteben az en viszonyomban, ha Chargerrol valtanek oke, tuz es viz, de egy játékmotoros ritka szedánról van szó.
"Bad reklám is reklám too"
-
stickermajom
addikt
válasz
gzbotii #191978 üzenetére
Az ütközéses vinnyogás nekem is megszólalt 2-3 alkalommal már. Az volt a közös bennük, hogy alacsonyan tűzött szembe a nap. A kamerás megoldás hátránya.. Viszont a legelején megmentette az autót, mert elbambultam, azóta lelkes híve vagyok.
Eső érzékelő nekem néha többet töröl és le kell mosni, hogy megnyugodjon. Viszont például ha egy pocsolyát felvernek nagyon gyorsan reagál. Mondjuk ebben nekem továbbra is az E46 az etalon, az mindig pontosan annyit törölt amennyit kellett. Ilyen felverődésnél nem magasabb fokozatba kapcsolt, hanem kettő között törölt egyet gyorsabban és folytatta ugyanúgy.
-
válasz
gzbotii #192016 üzenetére
Pontosan. Plusz azert a turbonak mar van hangja, azon hallani, hogy lassan foglalkozni kell vele, voltak kulsrelmi nyomok is, karcok, horzsolasok, tehat ertem az alkualapot. Es tenyleg 5 hetbe telt mire megjott az elso erdeklodo, en meg le akartam mar zarni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #192250 üzenetére
Sajna prémium izzóval nincs összehasonlítási alapom
Fiat H4-hez képest mindenképp jobb (ott csoportban sokan mókolnak a világítással). Amúgy első szett évi kb 20k km mellett bírt 3 év 8 hónapot, most meg 4 év garival adja a lumenet. Nekem az akku előtt a fedél eltávolítása volt gáz, egy régebbi izzónak el is görbült a lába a kiszedés előtt.
Nekünk pluszban T kulcs is van a kocsiban, mert egyszer benzinkútnál kellett izzót cserélni, kamionos adott szerszámotKülön történet, hogy nem kaptunk csak 12-est, szóval csavar is csere megfelelőre, így most bátrabban el lehet indulni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #192250 üzenetére
Elettartamrol nem tudok nyilatkozni, mert nem
egett meg ki egyik se. Ha jol emlekszem legutobb a Volvoba is azt raktunk, mert az evente megette az izzoit, de legalabb egyszeru a csere rajta. Audiba azert kerult, mert sz.pas a csere, bontani kell hozza. Mindket auto gyujtasra kapcsolja a tompitottat, ugyhogy a menetido 100%-aban eg.
Atlag sarga fenye van, lehet vele latni teljesen jol, ha jo a fenyszoro. En a megalight es tarsaival se vettem eszre olyan nagy csodat, ha szar a fenyszoro, azzal se latsz, ha jo akkor meg az ultralife is tok jo. Ami ezeknel kulcskerdes, az a gyartasi pontossag, abban meg az osram eleg jo -
Snoop-y
veterán
válasz
gzbotii #194706 üzenetére
Nekem Panda volt harmonika tetovel. Igazabol vicces de allandoan pecsenyere sultem benne. Ha meg nem sutott a nap akkor meg allandoan megfagytam. Igazabol magyar klimaba nem valo az ilyen auto.
A legjobb akkor ha felhos az eg es van kb 15-20 fok.
A panorama tetos Megane-t szerettuk nagyon. Ha lehet valasztani en inkabb a panoramara szavazok. Feny ugyanugy van. Ha akarod elhuzod ha akarod sima tetoablakkent funkcional ha akarod besotetited.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MC Pite
veterán
válasz
gzbotii #208512 üzenetére
Azontúl középkonzol/kapcsolók/rendszámvilágítás és egyéb szopós helyeken se kell feleslegesen cserélni emiatt, nem felejted el felkapcsolni.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő