-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Evil Snowman #51960 üzenetére
Valaki elmagyarázná nekem, hogy ugyan mi értelme van a tolató radarnak/kamerának?
Én legfőképp parkoláskor használom a kamerát; nagyon jó még arra is, hogy véletlenül se karambolozzak a szomszédban lakó 2 óvodás és 2 bölcsis műanyag-motoros-streetfighter kiscsávóval mikor kitolatok az udvarról.
-
veterán
válasz Evil Snowman #51964 üzenetére
nézd, azért néhány évtizedig megvolt az ember nélküle, nyilván nem létszükséglet, de kényelem+biztonság. akár milyen faszagyerek vagy, azt érezheted, hogy milyen messze van a mögötted lévő kocsi, de a hátsó ablak alá nem látsz a kamerával, ha éppen betigrisbukfencelne alád egy gyerkőc a labdájáért. meg kényelem, mert nem kell 3 tükörben kapkodni a fejed. sokáig vezettem olyan autót amiben volt, a mostaniban nincs és hiányzik. persze általában mindenhova beállok, de nyilván jobb kamerával.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Evil Snowman #51966 üzenetére
Ha tolatás közben karambolozok egy 10 kilós streetfighterrel, abból nagyobb baj is lehet. :-(
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51964 üzenetére
Azért ha a vatta új 10 millás passat variantoddal kell centizve parkolni, meg az asszony is azzal hordja a gyerekeket, ő meg mondjuk már a szaladgálós pólóját is "lerendezte" párszor, akkor szerintem szeretnéd, hogy legyen benne Egyébként szerintem akármennyire is érzi valaki az autót, ha nem is húzza meg, tolatókamerával sokkal gyorsabban abszolválható a manőver. Na meg lehetnek ám olyan tereptárgyak is, amit kitakar a C oszlop, vagy nagyon lent van, hiába érzed az autót, azt nem látod ..
Pár napja épp mellettem fél méterre tolatott rá Király utcában egy kisteherautó egy mögötte álldogáló mazda 3-ra szegény .. ott parkolt, ül benne a gyerkőccel, teherautó meg szó nélkül elkezdett tolatni, beleállt a dudába, de későn már, addigra felmászott a géptetőre hát jól lerendezte a lököst meg a motorháztetőt
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Evil Snowman #51960 üzenetére
Sedannal/Limuzinnál van értelme, viszont ahol nem sokkal a hátsó ablak után véget is ér az autó, oda nem igazán sok...
Az előző limuzinomon volt egy kis szárny, amit pont lehetett látni a tükörből tolatáskor, már az is nagy segítségemre volt, ha centizgetésről volt szó.(#51969) [rvilike]
Varianttal az égvilágon semmi nehézség centizgetni... Másrészt ezekben kivétel nélkül van már tolatóradar, ha kamera nem is.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Persze, fejben ki lehet kalkulálni, de többeknek könnyebb a sedannal hibázni, mint hatchbackkel.
Én még sosem mentem neki senkinek, na nem is azért, mert annyira számít más értéke, de az enyém annál inkább. Így végül mindenki jól jár... A sajátom védelmében pedig, megnézem milyen autók közé állok be, ha be kell, mert a márka is meghatározza többnyire a sofőrt, de ha ez mégse jött be, mert látom az autója tiszta karc/meghúzás, akkor állok is odébb.Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Kicsit túlgondolod ez a világ már csak ilyen, jönnek dolgok amik régen nem voltak, és nem úgy csináljuk a dolgokat ahogy régen.
Nem hittérítési akarok csak az a bajom ezekkel a kényelmi vackokkal, hogy az ember hozzászokik
Hm, az internet of things korában akkor neked sok minden mással is bajod lehet amikor mindig ott a mobilnet a zsebedben, szarni is gps-el járunk már meg sorolhatnám.
2-re: hát látom nem 3 gyerekes apuka vagy
(#51976) Qru: én is nyomulni akarok a mátrában >:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
1: más kérdés, hogy látsz valamit és tudsz rá reagálni akármilyen reakcióidővel, és más kérdés, ha nem is látod. ezt mondjuk nem értem miért kell magyarázni
2: ezt meg igazából kommentelni sem érdemes, úgy gondolom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Nem egy 100 kilós motorosra. A szomszédban lakó 2 ovis és 2 bölcsis műanyag-motoros-steertfighterre gondoltam, akik nem éreznek se félelmet, se veszélyt. Ördögfiókák.
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51986 üzenetére
Igen, ez így van ahogy mondod. Amúgy sosem a változással van a baj, csak alkalmazkodni kéne.
Mi mondjuk különösen jó irányba megyünk -
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
A tolatóradarra egy nagyon jó érv a budapesti parkolás a korábban emlegetett Q7-tel. Az első sérülés utáni javítási összeg láttán hamar elmegy a kedv a kockáztatástól. Mindent meg lehet csinálni nélküle, de az ebben a kategóriában az első apróbb sérülés visszahozza az árát (ugyanis nem tudják szépen javítani a sérüléseket rajta, majdnem az egész autó alu).
A "kényelmi vackokra" pedig: persze lehet így gondolkodni, de több a haszon belőlük, mint a hátrány.
(#52006) EQMontoya: Nem feltétlen kell arra gondolni, hogy mindig azzal megy be, de előfordulhat olyan, hogy azzal kell bemennie. De akkor nézzük máshogy: az Ikeába nem egy A1-gyel érdemes menni, és a Q7 az ottani parkolóba se fér be értelmesen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #52010 üzenetére
Te magad mondtad, hogy mindenkinek lehet rossz napja, ezen a gyakorlat sem segít. Azon a rossz napon örülni fogsz a parkolóradarnak (pontosabban panorámakamerának), hogy basztat, mert éppen meghúznád az anyósülés oldali ajtót egy íven lévő 30 centis oszloppal.
-
z123456789
addikt
válasz Evil Snowman #51986 üzenetére
Csak nem mobilszolgáltatónál vagy értékesítő?
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52016 üzenetére
Ez így van. De ezt mindig bele kell kalkulálni. Úgyhogy aki Q7-et vesz annak az is férjen bele a büdzsébe, ha ront.
Gondolom belefér. De attól még mert belefér, nem hülye, hogy akkor is kidobja ezt a pénzt, ha nem muszáj
A tolatókamera is belefér a büzsébe, miért ne költene inkább arra, hogy eleve kiküszöbölje a rontást?
Amúgy meg elfelejted, ez nem csak pénz, de idő kérdése is. Pénzből csinálhatsz többet, időből nem - minél több pénze van valakinek, annák többet hajlandó áldozni rá, hogy időt spóroljon pénzen. Kinek van kedve fényezőhöz rohangálni? Az extralistán meg csak be kell ikszelni rendeléskor. -
z123456789
addikt
válasz Evil Snowman #52017 üzenetére
(#52017) Evil Snowman
Őszintén sajnállak. Párom 5 éve Telenoros értékesítő. Egyből kiszúrtam az ő és a te panaszaid között az összefüggést. "Deezer" És ha jól látom, akkor még a szolgáltató is azonos. Hát...kitartást így Karácsony körül.(#52018) lenko
Jaja, egyszer már okfejtetted ezt. Egyet is értünk ebben. Walking Dead. (Sose néztem) Mikor megvesznek érte, és azt mondják, a zombik királyok. Aham te is az vagy már b+! Mondom én.Magyarul, sokszor le is nyomják a torkunkon direktben azt, amit sokan nem látnak, és nem vesznek észre. Legutóbb a 007 - Spectre filmben adták elő nagyon jól. Ami abban a filmben lejátszódik, arra azt mondanám...miért ne létezne egy ilyen szervezet, akiknek a kezében van minden a világon? A tőkések, ahogy te hívod őket. És hogy visszakanyarodjak az offból...mennyire karaj verdák voltak abban a filmben!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Abban nem az a fos dízel motor van, amit senki nem ajánl mert tipik szopóroller?
-
footy
addikt
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Nem sokat, a 2.2D a toyotatol normalis hasznalat mellett is betegagy lesz...
-
szőröscica
addikt
válasz Evil Snowman #52136 üzenetére
Ez ilyen, gyakran latni oket okadni a fustot. Majdnem mint egy smoke&charm tdi.
-
kalmanchris
tag
válasz Evil Snowman #52220 üzenetére
Kép alapján a keretezett rész nekem levegőcsőnek tűnik.
-
nagyúr
válasz Evil Snowman #52224 üzenetére
Kívül-belül patent, sárgában nagyon adja, a fekete szerintem nem annyira megy hozzá (a lámpák betétje miatt). Ha milliárdos lennék 40-50 éves koromra, biztos állna egy a garázsban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kovacsroli
senior tag
válasz Evil Snowman #52220 üzenetére
Igen, van benne, bal felül pont benne van a képben. Előző nap cserélték a tartályt, mert elrepedt.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52224 üzenetére
Szólj ha megvan.
Vinned kell vele egy karikát.Life is too short to stay stock!
-
lenko
aktív tag
válasz Evil Snowman #52224 üzenetére
A műszerfalon azonban túl sokat nem gondolkodtak. Előszedték a több mint 20éves hondáét, aztán kicsit bőrözgettek itt ott.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52521 üzenetére
Aha jól láttad hogy Bridgestone LM001 van rajta.
Eddig jónak tűnik,nincs vele bajom. Mondjuk még hó sem volt.Life is too short to stay stock!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Evil Snowman #52524 üzenetére
#csakahonda
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52524 üzenetére
A lista utolsó öt helyén japán gyártók végeztek
Úgy látszik megbízhatóságban még mindig jók azért a japánok főleg a toyota mennyire kimagaslik még mindig.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52523 üzenetére
Van, de az 8gen, itt ül velem szembe a tulajdonosa.
#honda4everLife is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #52524 üzenetére
Haha az
elsőutolsó 3 helyezett a Toyota. Ha innen nézem a Honda akkor a második legjobb.#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Evil Snowman #52524 üzenetére
A lista utolsó öt helyén japán gyártók végeztek, a Toyota-tulajdonosok például kimagaslóan alacsony, 5500 dolláros (1,5 millió forint) fenntartási költséggel számolhatnak tíz év alatt.
Latszik hogy ott nem adtak el 2.2 D4d-t -
i-sti
senior tag
válasz Evil Snowman #52539 üzenetére
Szerintem meg simán nem érdekli.
Én is rengetek füstölő kis mozdonnyal találkozok.
Sajnos a baráti körömben is vannak "rendes" dízelesek. Egyszerűen azt vallják, hogy nem ők kell szívják és amíg megy addig hajtsák.Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #52539 üzenetére
Egyszerűen nem érdekli őket. Megy amíg megy, aztán majd lesz vmi. Elvégre egy Toyota nem romolhat el csak tankolni kell.
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz Evil Snowman #52537 üzenetére
Francia mellé mondjuk olaszok is..
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #52611 üzenetére
A Prius önmagában is hányás. Ezzel a bódiguszti tuning-gal pedig.......
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
zoo8800
veterán
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #52798 üzenetére
Az a tipikus magyar, amit ő csinál. A Focusomat mindig márkaszervizben csináltattam, pedig vihettem volna maszekhoz is... Tudom nem egy liga, de ugyanaz a példa.
Ha szemét lennék, akkor azt mondanám, ha telne rá, sem A8-at vennékMa kezdődik életed hátralevő része!
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52803 üzenetére
98 óta van a8-asom, más németet én se szeretek.
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #52803 üzenetére
"egy ilyen A8 árából előbb vennék egy Lexus IS F-et"
Vagy egyből akár kettőt.
(#52788) a8l: Világos. Remélem megcsinálják.
Másik hsz-ben: "BMW szerviz se jobb sőt." Erről tudnék mesélni, tényleg pékek.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52811 üzenetére
Nem akarok szemantikai náci lenni, de ha már úgyis megint ilyen ultra értelmes beszélgetés alakult ki akkor vagy "kölcsönös tisztelet" vagy "tisztelet a másik iránt" ..
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52832 üzenetére
VMAX itt már feloldva, gyáriban csak 255-öt ment gps szerint, de itt meg fasz voltam nem nyomtam tovább legalább 300-ig, majd legközelebb. Váltó nagyon hosszú ezekben, az a8-amban is pontosan ugyan az a váltó mint az RS6/7 és S8-ban.
Azért nem gt-r szint ez még, (persze a gyárit már eléri bőven) Nekem a legjobb időm a gt-r-emmel:
Itt még jól tapadt a gumi(R888)
--------------- Run 0008 ---------------
Time 00:00 Date 22/08/2011
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.4
0-100 02.4
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.7 69.6
0-201 06.4 191.1
0-402 09.7 238.1
0-1000 17.6 301.7
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-250 10.9
0-300 17.4
0-100-0 ----
Misc
Vmax 304.4kmh
Vavg 90.7kmh
AvgLatG -0.00G
PkLatG 0.63G
PkAccelG 1.16G
PkDecelG 0.65Később lett egy kis módosítás, de a gumi már nem tapadt olyan jól ez látszik a 0-100-as időn, meg a 18m-en, de fent jobban ment, nagyobb célvonali mindenhol. 300-330 is csak 6s körül volt az eslő mérésnél, itt már kicsivel jobb.
--------------- Run 40962 ---------------
Time 23:29 Date 21/04/2013
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.6
0-100 02.7
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.8 67.3
0-201 06.5 191.9
0-402 09.9 239.7
0-1000 17.6 306.6
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-250 10.8
0-300 16.6
0-100-0 ----
Misc
Vmax 307.6kmh
Vavg 109.0kmh
AvgLatG 0.01G
PkLatG 1.08G
PkAccelG 1.49G
PkDecelG 1.13[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52834 üzenetére
Már nincs. Tavaly elengedtem, 6.5év után.
Igen náluk, az első volt amibe 2011-ben nagy turbót szereltek(motort már csináltak egyet előtte). Az alkatrészek nagy részét én vittem természetesen. Ezzel lett megalapozva a gtr karrierjük. 1-2 német ügyfelet vittem nekik, onnantól meg mentek mások is.Itt az a8 mérése az egyszerű alap v8-al:
Eddig ez volt a legjobb, de 100-as benyával még nem próbáltam, és tele volt a tank mindig amikor mértem. Agip98
--------------- Run 16387 ---------------
Time 22:13 Date 01/07/2014
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.9
0-100 04.2
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.9 59.6
0-201 08.0 143.8
0-402 12.5 178.1
0-1000 23.0 228.6
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-200 16.3
0-250 29.51 évvel később Auchan benzinnel:
--------------- Run 49154 ---------------
Time 23:08 Date 17/11/2015
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.9
0-100 04.3
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 01.9 59.6
0-201 08.0 142.7
0-402 12.5 176.9
0-1000 23.1 227.8
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-200 16.6
0-250 29.6
0-100-0 ----
Misc
Vmax 257.9kmh (Ennyinél tilt, többször is próbáltam)
Vavg 109.7kmh
AvgLatG 0.00G
PkLatG 0.60G
PkAccelG 1.14G
PkDecelG 0.70[ Szerkesztve ]
-
válasz Evil Snowman #52834 üzenetére
Na akkor bányászom elő kést. Hogyhogy elengedted a GT-R-t? Unalmas volt, vagy a család nem fért be (mondjuk ez utóbbit megértem)?
Anno gondolkodtam, hogy, ha kell nekik, akkor eladom a Pulsar-omat ők legalább szépen rendbe tudnák rakni, de aztán nem mertem megkörnyékezni őket vele.
Most éppen ezenkattogok, hogy megrendelem tőlük a YTS-hez.
-
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52839 üzenetére
Anyagi okai voltak leginkább, meg más is. Igazából utcára használhatatlan, mert hangos és kényelmetlen, esténként mentem vele néha, de az utolsó évben már alig, annak meg nincs értelme hogy itt álljon egy ilyen érték feleslegesen. Addig élveztem amig építgettem. tökéletesítettem, programoztam.
De mivel e85-el ment és egyre korlátozottabb lett a hozáfférhetősége ezért messzire nem is nagyon lehetett elindulni vele. Rengeteget evett kb 35L volt az átlag(tuning előtt is ennyit evett gyári turbóval e85-el).
Pályázni kár tönkretenni egy ilyet, bár pár alkalommal voltam vele hringen.
Tehát arra jó hogy néha menjek vele és mindenkit legyorsuljak, ez meg egy idő után unalmas. Emellett a váltóval voltak gondok, ha nem is túl sűrűn és nem is került sokba megjavítani de bosszantó volt hogy néha (2x 6.fokozat, 1x 5.)törik benne valami. A kb 3M Ft-os upgrade fokozatok is törnek néha, meg hangos is, és volt hogy a zsoltinak kellett szaladgálnia cnc-shez vele mert nem jól volt megmunkálva, közölték a gyáriak hogy csak innen meg onnan le kell szedni pár tizedet. Én még nem is panaszkodhatok mert alig volt bajom vele, igaz nem sokat ment, kb 10e km-t mentem vele 900+LE állapotban és az nem cruisingolva.
Jó árat kínált érte valaki, oda kellett adni, nem lehet eladni ezeket alapvetően. Majd egyszer talán még lesz gtr-em pár év múlva. Ja igen és a család leginkább az asszony is utálta nagyon, állandó vita volt miatta. -
a8l
aktív tag
válasz Evil Snowman #52847 üzenetére
Igen sokkal kényelmesebb felhasználóbarátabb, és ez a D4 már elég gyors is lett és hatalmas potenciál van benne. gyanis elég rendesen vissza van fojtva ez a motor, pl a legangyobb 420LE-t 5000-es fordulaton adja le, ami azért egy benzinmotor esetében nem túl sok, 6000-től van a piros mező, msá modellekben 6400, mindenesetre azzal hogy lenne neki adva kakao 6000-ig már 550Le-nél jár. Veszek bele egy pár RS7(vagy s8) gyári turbót(csak a kompresszor oldal nagyobb egy kicsit, kicserélem, meg kap egy downpipe-t ami a turbótól az autó aljáig lévő kipuff rendszer eleje. Az elsődleges katok mennek a levesbe, ezzel sokat javul majd a légcsere és a motortérhőmérséklet sokat csökken. Másodlagos katalizátorok meg sport kat. pl az APR downpipe kit-nél. Ez mindenképp fog kelleni hozzá, ezen kívül meg kap egy programot, az igazi az lenne mint pl az apr tuning hogy van map váltás több progi, több oktánszámú benzinhez, takarékos mód, gyári mód stb, de az sokba kerül, biztos lesz más megoldás is. S8 hátsó rendszert is felmókolok rá szerintem. Szeretném működésre bírni a gyári szelepes kipufogót. A leirás szerint az enyémben is benne vannak a csappantyúk csak más a funkciójuk 4 hengeres üzemben zárnak be félig, ha ez így van akkor az s8 hátsó részt felrakva, át lehet kódolni a működését, hogy legyen gombnyomásra illetve üzemmódváltásra sportos hang. Végcél 630-650LE 100-as benzinnel, 11s körüli 200-ra gyorsulás,ja és ne legyen a nevetséges 250-es korlát. 200-nál csak 3ezret forog(gtr 4500-öt), így tud ez menni akár 300 felett is, de legalább lehessen menni 280körül kényelmesen. Fék van ami megfogja a 21-es kerkeket, sport futóműves, sport difis és aktív kormányos, tehát az összes sport kiegészítő benne van, már csak a power hiányzik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #52839 üzenetére
Szép ára van, 317k lenne a szett Bubiba. Kb megdupláznám az árát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52839 üzenetére
Anno mikor a civic alá nézegettem a futóműveket ezt a márkát is néztem, kb 5mp-ig, mert olyan 2-3x felára volt hogy mondom na ne mááár. Nem szar futóművet vettem akkor sem, de szerintem a yarisra ez pénzkidobás. Persze a te manid, nem belevauzni akarok, de azért nézz más szettet is.
Koni, fk, többi márka is jó lehet, nem?
Mire használnád egyáltalán?Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #52886 üzenetére
Hátra egy cementes zsák és probléma megoldva.
Nekem meg egyszerűen túl puha a rugózása az ízlésemnek. Kormiban sokkal jobban bejön a németes pattogósabb karakter.
Japóba japó alkatrészt: +1. Bár az enyémben egyre több a nem japó (gumi, vezérlés, olaj...)
mod:
Amúgy direkt jöttek ki eléd mert az "csak egy Yaris" vagy figyelmetlenségből? Ki tudja mi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52886 üzenetére
Olyan nagyon sokat az nem fog segíteni.. valamit. Például ha ránézünk erre az új type-r -re oldalról, az első és hátsó fék közti méretkülönbség azért elég jól mutatja, mennyi súly marad hátul ezeknél az elölhajtós fosoknál féktávon [link]
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52886 üzenetére
Fel kell keményíteni a Kárászinál a gátlókat sportosabbra és egy rugószett és nem kell egy vagyont rákölteni.
Life is too short to stay stock!
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #52896 üzenetére
Azért biztos dob majd rajta a futómű ... csak elég drágácskának tűnik
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen